Oh, want daar zag ik een treinenfreak foto's maken van een vertrekkende ICE richting Duitsland.quote:
Cool, Amsterdam - delft (trein gaat door naar dordrecht) Afgelopen maandag heen en terug die oude barreltreinenquote:
Ik wil het niet geloven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:54 schreef NietTeVolgen het volgende:
http://www.somda.nl/forum/8750/Opvallende+dingen+29+juni/
godverdomme he
Pics?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef Pinterman het volgende:
Gasten, ik heb zojuist de 3498 van Pvg naar Sdt gespot, wat een leip ding zeg, tjongejongejonge.
Of spring voor een trein zodat we dit soort pauper topics niet meer hebben op FOK!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef clowntje69 het volgende:
TS noteert vertragingen![]()
Ga bij NS werken en zorg dat ze op tijd rijden, dan doe je nog wat nuttigs.
Achja.. de één staat een uurtje treinnummers te noteren, de ander zit 4 uur te wachten op een pakje dat niet komt. Ieder z'n hobbyquote:
Neuh. Dat bloknootje is allang de fik in.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:05 schreef Twizu het volgende:
Heb je trouwens al aangifte gedaan TS?
En F1 als je bestolen wordt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Druk dan ook af en toe op ctrl+s tijdens het schrijven.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef Pinterman het volgende:
Gasten, ik heb zojuist de 3498 van Pvg naar Sdt gespot, wat een leip ding zeg, tjongejongejonge.
HOAX.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef Pinterman het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, niet normaal coole trein toch?!
Nee, niet alleen de vertragingen, hoor. Alle treinen die te zien zijn. Met of zonder vertraging.quote:
*sput*quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef nieuwebloemenvazin het volgende:
wtf hoe oud zijn deze 2 trouwens
[ afbeelding ]
Ja nerd, zo krijg je natuurlijk nooit medelijden. Maar wel kut dat mensen blijkbaar niet van andermans spullen af kunnen blijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
HOAX.
A. Treinstel 3498 bestáát niet eens.
B. De trein afgebeeld op de foto is de Koploper, genummerd met 40xx of 42xx.
C. Genoemde stationsafkortingen bestaan ook niet.
De Sneltrein van 07.46u is treinnummer 2231. Die trein wordt vrijwel altijd met V-IRM. (Nieuwe dubbeldekker met airco)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:57 schreef TSI het volgende:
Moet de trein van 746 op sloterdijk hebben en terug die van ongeveer 1124. Als een half uur eerder of later een virm is, dan neem ik die zeker. Waar kan ik zo een schema vinden?![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:07 schreef tarantism het volgende:
Socios, aangezien ik in je fobo heb gepost ga ik er van uit dat we vrienden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |