Ik denk niet dat Robben van rechts veel voorzetten zal proberen te geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Een zéér sterk punt dat je noemt. Maar zou Robben dat dan niet kunnen? Elke keer hetzelfde geniale kunstje gaat tegen de Brazilianen denk ik niet werken. ( zeg me als je daarover anders denkt )
Wellicht niet nee. Maar elke keer naar binnen gaat niet vaak lukken tegen de Brazilianen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Robben van rechts veel voorzetten zal proberen te geven.
Het hoeft maar 1 of 2 keer te lukken.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Een zéér sterk punt dat je noemt. Maar zou Robben dat dan niet kunnen? Elke keer hetzelfde geniale kunstje gaat tegen de Brazilianen denk ik niet werken. ( zeg me als je daarover anders denkt )
Dus.... Kuyt naar rechts en Robben naar links als Huntelaar invalt?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wellicht niet nee. Maar elke keer naar binnen gaat niet vaak lukken tegen de Brazilianen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef peaceman het volgende:
Wat mij betreft gaan we op z'n Duits naar de halve finale.
Hij zal langs Bastos moeten gaan ja, zodra hij naar binnen gaat en Juan of Lucio tegenkomt, wordt het al wat lastiger.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wellicht niet nee. Maar elke keer naar binnen gaat niet vaak lukken tegen de Brazilianen.
Dit is dus wat ik bedoel. De reactie van gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:38 schreef Caesu het volgende:
oranje-koorts breekt wel aardig uit nu.
vind ik ook wel leuk.
zie alleen een beetje op tegen kater na verlies.
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:47 schreef Torrio het volgende:
Het kan, ik hoop het, maar zie het niet gebeuren.
Over de kant bij Bastos en Juan liggen er sowieso kansen voor Robben.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee, want die verdedigers zijn zo enorm goedquote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, maar Bastos is ook wel snel. Wel benieuwd naar het duel Robben - Bastos.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hij zal langs Bastos moeten gaan ja, zodra hij naar binnen gaat en Juan of Lucio tegenkomt, wordt het al wat lastiger.
Juan en Lucio hebben allebei de draaicirkel van een mammoettanker, dat moet echt wel mogelijk zijn voor Robben hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hij zal langs Bastos moeten gaan ja, zodra hij naar binnen gaat en Juan of Lucio tegenkomt, wordt het al wat lastiger.
Beste post tot nu toe in 3 topics.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Ja, dat kan. Net als in 1974 toen we ook kansloos werden geacht.
Qua techniek en individuele klasse hoeft Nederland echt niet onder te doen aan Brazilië.
Fysiek en qua loopvermogen acht ik Brazilië iets sterker dan Nederland, maar dat kan je tactisch oplossen door je erg goed op te stellen en gegroepeerd te spelen.
Als Nederland eindelijk eens gewoon op de top van z'n kunnen gaat spelen acht ik ons echt zeker niet kansloos en moeten we van Brazilië kunnen winnen.
Ach, als geheel is de verdediging van Brazilië toch niet slecht denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, want die verdedigers zijn zo enorm goedRobben flikte het wekelijks tegen Bundesliga en Champions League tegenstanders, maar nu tegen een team wat kwalitatief minder is zal dat niet vaak lukken natuurlijk
Bastos is van origine geen echte verdediger, met passeren zal Robben geen moeite hebben. Bastos is een beetje als v/d Wiel, aanvallend wat beter dan verdedigend.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, maar Bastos is ook wel snel. Wel benieuwd naar het duel Robben - Bastos.
Jeps. Hopelijk kan Robben gebruik maken van de ruimte die er zou moeten komen te liggen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Over de kant bij Bastos en Juan liggen er sowieso kansen voor Robben.
Nee, want Kuyt moet Maicon intomen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus.... Kuyt naar rechts en Robben naar links als Huntelaar invalt?
Nee, maar ik vind ze niet veel beter, als ze dat al zijn, dan die van Nederland. En tis ook niet alsof je met Dennis Rommedahl en Jonaas Kolkka komt te spelen, Nederland hééft wel wat voorin lopen natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, als geheel is de verdediging van Brazilië toch niet slecht denk ik.
Dank u. Ik heb er dan ook een beetje kijk op na een jaar of 56.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef peaceman het volgende:
Wat mij betreft gaan we op z'n Duits naar de halve finale.
Van origine is Bastos toch een middenvelder?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Bastos is van origine geen echte verdediger, met passeren zal Robben geen moeite hebben. Bastos is een beetje als v/d Wiel, aanvallend wat beter dan verdedigend.
Eerlijk gezegd vind ik alleen Maicon echt een wereldtopper. Ik zie ook vooral op tegen de momenten dat hij opkomt over rechts en tegenover Gio komt.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, als geheel is de verdediging van Brazilië toch niet slecht denk ik.
Laat Nigel de Jong Maicon maar de tribune in schieten...quote:
Dus zorgen dat ie niet kan opkomen en hem met Elia bezig laten blijven als verdediger.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik alleen Maicon echt een wereldtopper. Ik zie ook vooral op tegen de momenten dat hij opkomt over rechts en tegenover Gio komt.
Dat dus. Hoewel Gio vandaag wel goed speelde moet ik zeggen. Pass bij de 2-0 kwam ook van hemquote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik alleen Maicon echt een wereldtopper. Ik zie ook vooral op tegen de momenten dat hij opkomt over rechts en tegenover Gio komt.
Ja, vaak nog aanvallend middenvelder ook, dus Bastos zal niet zo probleem zijn gelukkig. Denk alleen dat de meeste mensen Juan en Lucio onderschatten, vooral Lucio vind ik een complete verdediger en terechte aanvoerder. Alleen jammer van z'n gejank af en toe.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van origine is Bastos toch een middenvelder?
Elia absoluut niet in de basis. Van Marwijk liet Kuyt niet voor niks al op links opdraven vanmiddag. Die moet Maicon gaan intomen. Elia kan maar één truukje en als dat truukje er niet uitkomt (vandaag was ook niet overtuigend) dan heb je geen klap aan hem. Kuyt is van veel meer waarde voor Nederland.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Van Persie op de bank laten beginnen.
Voorhoede: Elia op links, Huntelaar in het midden, Robben op rechts.
Met Rommedahl zou wellicht handig zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ze niet veel beter, als ze dat al zijn, dan die van Nederland. En tis ook niet alsof je met Dennis Rommedahl en Jonaas Kolkka komt te spelen, Nederland hééft wel wat voorin lopen natuurlijk.
Wat denk je van Luis Fabiano? Die man schiet ze er van alle hoeken in en niet alleen bij Brazilie. Bij Sevilla heeft hij elke wedstrijd wel 1 of 2 grote kansen, hoe slecht de rest van de ploeg ook speelt.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds de indruk dat ze niet zoveel vertrouwen in Elia hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Van Persie op de bank laten beginnen.
Voorhoede: Elia op links, Huntelaar in het midden, Robben op rechts.
Misschien dat zowel Kuyt als Elia hem bezig kunnen houden aan de linkerkant. Of is dit een rare gedachte?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus zorgen dat ie niet kan opkomen en hem met Elia bezig laten blijven als verdediger.
De rest vind je prut? Nah, nu moet ik zeggen dat ik je wel gelijk moet geven eigenlijk. Door de grote passen van Lucio naar voren lijkt het vaak nog wat, maar feitelijk is dat eigenlijk gewoon niet zo.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als dit de gemiddelde Nederlander was had je wel meer van dit soort reacties gelezen, niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel. De reactie van gemiddelde Nederlander.
Alleen hierom ga je al niet voetballen, het is in Nederland per definitie paarlen voor de zwijnen..
Ja laten we 2 man op een rechtsback zetten.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien dat zowel Kuyt als Elia hem bezig kunnen houden aan de linkerkant. Of is dit een rare gedachte?
Mwha, zo gek is dat niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien dat zowel Kuyt als Elia hem bezig kunnen houden aan de linkerkant. Of is dit een rare gedachte?
Dat is wel een probleemgevalletje die slim afwisselend opgevangen moet worden door Mathijssen en Heitinga.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:54 schreef Torrio het volgende:
Wat denk je van Luis Fabiano? Die man schiet ze er van alle hoeken in en niet alleen bij Brazilie. Bij Sevilla heeft hij elke wedstrijd wel 1 of 2 grote kansen, hoe slecht de rest van de ploeg ook speelt.
Elia is de enige die Maicon zou kunnen intomen. Want Maicon zal weinig aanvallende neigingen hebben met een snelle speler als Elia tegenover zich.quote:
Op zich niet, maar Brazilië is te goed om twee man op te offeren, daarbij moet Elia gewoon op de bank beginnen!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kom wel buiten.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als dit de gemiddelde Nederlander was had je wel meer van dit soort reacties gelezen, niet?
Eens. Gebeurt dat wel, tsja, dan is het hopen op het Engeltje op de lat.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel een probleemgevalletje die slim afwisselend opgevangen moet worden door Mathijssen en Heitinga.
Maar er vooral voor zorgen dat ie geen aanvoer krijgt via de middenvelders en Kaka.
Mathijssen kan heel goed 90 minuten zich focussen op 1 man, en als hij dan ook nog eens rugdekking krijgt van Heitinga moet die toch te controleren zijn. En zeker als je daarvoor ok nog de Jong/van Bommel hebt staan.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel een probleemgevalletje die slim afwisselend opgevangen moet worden door Mathijssen en Heitinga.
Maar er vooral voor zorgen dat ie geen aanvoer krijgt via de middenvelders en Kaka.
Je onderschat Kuyt...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Elia is de enige die Maicon zou kunnen intomen. Want Maicon zal weinig aanvallende neigingen hebben met een snelle speler als Elia tegenover zich.
Klopt. Trouwens, over Elia: daar heb ik altijd de indruk bij dat hij te geforceerd zich wil bewijzen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich niet, maar Brazilië is te goed om twee man op te offeren, daarbij moet Elia gewoon op de bank beginnen!
Precies, plus het feit dat Elia geniaal voorin kan zijn, maar verdedigend geen zak voorstelt. Als Maicon maar een klein gaatje ziet neemt hij dat risico zonder nadenken en dan is hij weg. Kuijt kan je 90 minuten lang in Maicon's face laten spelen, en dan kan hij alsnog zelf aanvallen.quote:
Absoluut waar. 1 goede invalbeurt en 'men' denkt dat ie basiswaardig is..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Klopt. Trouwens, over Elia: daar heb ik altijd de indruk bij dat hij te geforceerd zich wil bewijzen.
Ja precies en dat is hij dus nog niet. Wellicht komt dat nog, maar in zo'n belangrijke wedstrijd voor het hele land Nederland zeker niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Absoluut waar. 1 goede invalbeurt en 'men' denkt dat ie basiswaardig is..
Zelfs Van der Vaart is nog beter voor de stabiliteit in de ploeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja precies en dat is hij dus nog niet. Wellicht komt dat nog, maar in zo'n belangrijke wedstrijd voor het hele land Nederland zeker niet.
En het probleem is dat Elia bij een basis plaats in deze wedstrijd echt een team opdracht meekrijgt en ik denk dat Elia op zijn sterkst is met niets aan zijn hoofd dat hij vrijuit kan voetballen, dus veel beter in te zetten als je moet forceren of als je op de counter gaat spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja precies en dat is hij dus nog niet. Wellicht komt dat nog, maar in zo'n belangrijke wedstrijd voor het hele land Nederland zeker niet.
Van der Vaart op een verkeerde positie is idd nog beter voor de stabiliteit in de ploeg. Zowiezo vind ik, als Van der Vaart speelt, er een bepaalde rust heerst bij Nederland. Ik kan het eigenlijk niet zo héél goed uitleggen. Wellicht iemand die het begrijpt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs Van der Vaart is nog beter voor de stabiliteit in de ploeg.
Veel te sterk zelfs..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef Dawwa het volgende:
Brazilie is veel te sterk
Laten we het wel realistisch houden
Hij is inderdaad niet zo grillig hij is zelf ook wat rustiger en doet meestal geen domme dingen. En kan goed jagen op de backs.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart op een verkeerde positie is idd nog beter voor de stabiliteit in de ploeg. Zowiezo vind ik, als Van der Vaart speelt, er een bepaalde rust heerst bij Nederland. Ik kan het eigenlijk niet zo héél goed uitleggen. Wellicht iemand die het begrijpt.
Ik begrijp het wel, alleen vind ik dat hij beter in zijn positie moet blijven als ie aan de linkerkant wordt gezet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart op een verkeerde positie is idd nog beter voor de stabiliteit in de ploeg. Zowiezo vind ik, als Van der Vaart speelt, er een bepaalde rust heerst bij Nederland. Ik kan het eigenlijk niet zo héél goed uitleggen. Wellicht iemand die het begrijpt.
Nou ja, jammer? In wat jij zegt, heb je wel gelijk, maar er is nog een andere kant van de medaille.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Wel jammer dat ze al die volgevreten vedetten thuisgelaten hebben. Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.. die gaan echt niet achter een Van der Wiel en Elia aanhollen.
Heerlijk om zulke posts terug te lezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef Confetti het volgende:
Wat een trieste selectie heeft Brazilië ook eigenlijk.![]()
Kaka over-the-hill..Robinho die niet eens het niveau van de EPL aankan.
Melo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, die gaan er vroeg uit.
Inderdaad beter dat Blatter die wedstrijd aflast en Brazilië automatisch doorlaat geen eer te behalen.quote:
In hun goede tijd bedoel je? Ja dan wel. Maar nu niet joh. Die gasten hebben allemaal een dikke pens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nou ja, jammer? In wat jij zegt, heb je wel gelijk, maar er is nog een andere kant van de medaille.
Ronaldinho, Adriano en Ronaldo zouden zo door de Nederlandse defensie wandelen, dus tsja..
Ah ok, op die manier.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, alleen vind ik dat hij beter in zijn positie moet blijven als ie aan de linkerkant wordt gezet.
Ach hij zal wel een scheidsrechtersfoutje geinitieerd hebben...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad beter dat Blatter die wedstrijd aflast en Brazilië automatisch doorlaat geen eer te behalen.
Oh really?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies, plus het feit dat Elia geniaal voorin kan zijn, [b]maar verdedigend geen zak voorstelt[/b].
Ja ok, wellicht leef ik nog wat teveel in het verleden. Alhoewel ik Ronaldinho toch een behoorlijk seizoen heb zien draaien. Die zou in dit Brazilië zeker niet misstaan en heeft nog niet zo'n buikje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In hun goede tijd bedoel je? Ja dan wel. Maar nu niet joh. Die gasten hebben allemaal een dikke pens.
Dat is wel mijn grootste vrees dat Nederland echt weer iets overkomt domme rode kaart, vroege penalty etc. In elk geval iets met onrecht daar vrees ik voor. En dat Brazilië zich daarna met de reet tegen de 16 gaat plakken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach hij zal wel een scheidsrechtersfoutje geinitieerd hebben...
Ik vind ook niet dat ie linksbuiten moet staan, maar meer tussen 2 posities in (linksmidden en linksbuiten).Volgens mij zou hij dat echt wel goed kunnen, nadeel is dat je dan Van Bronkhorst nodig hebt voor de aanvallende impulsen/voorzetten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah ok, op die manier.Maar linksbuiten hoort Van der Vaart eigenlijk nooit meer gezet te worden. Ook niet als noodoplossing. Gewoon op het middenveld, maar dit is mijn bescheiden mening.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nou ja, jammer? In wat jij zegt, heb je wel gelijk, maar er is nog een andere kant van de medaille.
Ronaldinho, Adriano en Ronaldo zouden zo door de Nederlandse defensie wandelen, dus tsja..
Nja, dit is niet meer de Robinho die hij was. Zelfde voor Káka. Nog steeds is Kaka enorm goed, maar hij heeft ook zijn beste tijd gehad natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Heerlijk om zulke posts terug te lezen.
Mwah, ik vind Kaka ook behoorlijk dreigend. Hij beheerst nog steeds de perfecte steekpass.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja ok, wellicht leef ik nog wat teveel in het verleden. Alhoewel ik Ronaldinho toch een behoorlijk seizoen heb zien draaien. Die zou in dit Brazilië zeker niet misstaan en heeft nog niet zo'n buikje.![]()
Eigenlijk is het toch een drama als je Kaka zo ziet voetballen, dat Ronaldinho er ook had kunnen staan? Met Ronaldinho had het vrijdag pas écht een levendige wedstrijd kunnen worden.
Jeps.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat ie linksbuiten moet staan, maar meer tussen 2 posities in (linksmidden en linksbuiten).Volgens mij zou hij dat echt wel goed kunnen, nadeel is dat je dan Van Bronkhorst nodig hebt voor de aanvallende impulsen/voorzetten.
Ronaldinho heeft een redelijk seizoen achter de rug en in die vorm kan hij het elke defensie lastig maken. Veel meer als Kaka dit WK al heeft getoond. Op die paar momenten van Kaka dan na, heeft hij niets laten zien. Ja, zich aanstellen vandaag.quote:
Verklaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:10 schreef Dawwa het volgende:
Nederland gaat net als Chile met 3-0 verliezen
Kaka bijgelovig? Dan heb je dat van een bron vernomen die het niet goed wist. Kaka is voluit Christen en beleid dat ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Kaka is heel bijgelovig hoorde ik. Die moet je ontregelen. Zwarte katten langs hem laten lopen en ladders neerzetten.
Fullscreen bloedende Jezus dus op de schermen in het stadion.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Kaka bijgelovig? Dan heb je dat van een bron vernomen die het niet goed wist. Kaka is voluit Christen en beleid dat ook.
Jeps, dat zal hem uit zijn wedstrijd halen. Alhoewel, moet Nederland nu écht bang zijn voor een aanstellende Kaka, die dit WK niets presteert?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Fullscreen bloedende Jezus dus op de schermen in het stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |