abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 23:57:24 #51
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83426057
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee, want Kuyt moet Maicon intomen.
Elia is de enige die Maicon zou kunnen intomen. Want Maicon zal weinig aanvallende neigingen hebben met een snelle speler als Elia tegenover zich.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 28 juni 2010 @ 23:57:40 #52
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_83426062
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Misschien dat zowel Kuyt als Elia hem bezig kunnen houden aan de linkerkant. Of is dit een rare gedachte?
Op zich niet, maar Brazilië is te goed om twee man op te offeren, daarbij moet Elia gewoon op de bank beginnen!
pi_83426067
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:56 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Als dit de gemiddelde Nederlander was had je wel meer van dit soort reacties gelezen, niet?
Ik kom wel buiten.
Maar ook in dit subforum lees ik dit en de media heeft er ook een handje van.
pi_83426085
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is wel een probleemgevalletje die slim afwisselend opgevangen moet worden door Mathijssen en Heitinga.
Maar er vooral voor zorgen dat ie geen aanvoer krijgt via de middenvelders en Kaka.
Eens. Gebeurt dat wel, tsja, dan is het hopen op het Engeltje op de lat.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83426094
Ik zeg ja. Waarom weet ik niet maar ik zeg ja
pi_83426095
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is wel een probleemgevalletje die slim afwisselend opgevangen moet worden door Mathijssen en Heitinga.
Maar er vooral voor zorgen dat ie geen aanvoer krijgt via de middenvelders en Kaka.
Mathijssen kan heel goed 90 minuten zich focussen op 1 man, en als hij dan ook nog eens rugdekking krijgt van Heitinga moet die toch te controleren zijn. En zeker als je daarvoor ok nog de Jong/van Bommel hebt staan.
  maandag 28 juni 2010 @ 23:58:43 #57
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_83426097
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Elia is de enige die Maicon zou kunnen intomen. Want Maicon zal weinig aanvallende neigingen hebben met een snelle speler als Elia tegenover zich.
Je onderschat Kuyt...
pi_83426101
Ik denk fifty-fifty.
pi_83426124
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

Op zich niet, maar Brazilië is te goed om twee man op te offeren, daarbij moet Elia gewoon op de bank beginnen!
Klopt. Trouwens, over Elia: daar heb ik altijd de indruk bij dat hij te geforceerd zich wil bewijzen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:01:10 #60
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_83426200
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je onderschat Kuyt...
Precies, plus het feit dat Elia geniaal voorin kan zijn, maar verdedigend geen zak voorstelt. Als Maicon maar een klein gaatje ziet neemt hij dat risico zonder nadenken en dan is hij weg. Kuijt kan je 90 minuten lang in Maicon's face laten spelen, en dan kan hij alsnog zelf aanvallen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:01:35 #61
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_83426213
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Klopt. Trouwens, over Elia: daar heb ik altijd de indruk bij dat hij te geforceerd zich wil bewijzen.
Absoluut waar. 1 goede invalbeurt en 'men' denkt dat ie basiswaardig is..
pi_83426220
En het vervelende voor Nederland nu is dat Brazilië een erg 'behoudende'coach heeft. Andere jaren zou de coach van Brazillië meteen zijn aanval op het wedstrijd formulier zetten deze coach doet het omgekeerde het eerste wat hij op schrijft is het blok van 7 achterin. Hij heeft wel doorgehad dat het een te kwetsbare ploeg is als ze te veel aanvallend 'Braziliaans' voetbal proberen te spelen.
pi_83426247
Natuurlijk kunnen we van de Brazilianen winnen. Het zal niet makkelijk worden (dat is een understatement) maar het is zeker mogelijk, kansen zijn er voor beide.

Belangrijkste voor Nederland in verdedigend opzicht is dat ze niet teveel ruimte weggeven op de vleugels. Te veel diepte daar kan, vooral aan de kant van van Bronckhorst, veel problemen opleveren met snelle mannen als robinho.
Daarnaast moet Bert een mannetje (de Jong lijkt mij) opofferen aan Kaka. Mathijsen of Heitinga moeten niet in de situatie komen dat één van beide moet instappen op een opkomende Kaka en daardoor 1 tegen 1 komt te staan in het centrum tegen Luis Fabiano. Dat zagen we bij Chili 2x gebeuren, waardoor 1x een goal viel en de andere keer een mega kans ontstond voor Fabiano. Dat gebeurde btw ook vandaag bij de eerste kans voor Vittek, Heitinga stapt in op de opkomende man van Slowakije en toen stond Vittek vrij in het centrum. Gebeurt dit tegen Brazilie ook, dan is het een doelpunt.

In aanvallend opzicht is er genoeg te creëeren. Het centrum is traag en heeft de draaicirkel van een tractor. Alleen Maicon is echt een klasse speler. Maar met snel combinatie voetbal of een individuele actie van Robben of van Persie is dat centrum zeker bloot te leggen.

Ik zie iig voldoende kansen voor deze wedstrijd en plaatsing voor de halve finale
pi_83426263
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Absoluut waar. 1 goede invalbeurt en 'men' denkt dat ie basiswaardig is..
Ja precies en dat is hij dus nog niet. Wellicht komt dat nog, maar in zo'n belangrijke wedstrijd voor het hele land Nederland zeker niet.
pi_83426288
we hebben bijna 40% kans om door te gaan
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:04:20 #66
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_83426316
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ja precies en dat is hij dus nog niet. Wellicht komt dat nog, maar in zo'n belangrijke wedstrijd voor het hele land Nederland zeker niet.
Zelfs Van der Vaart is nog beter voor de stabiliteit in de ploeg.
pi_83426320
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

En het probleem is dat Elia bij een basis plaats in deze wedstrijd echt een team opdracht meekrijgt en ik denk dat Elia op zijn sterkst is met niets aan zijn hoofd dat hij vrijuit kan voetballen, dus veel beter in te zetten als je moet forceren of als je op de counter gaat spelen.
pi_83426349
Brazilie is veel te sterk

Laten we het wel realistisch houden

Ik zeg nee dus
pi_83426354
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zelfs Van der Vaart is nog beter voor de stabiliteit in de ploeg.
Van der Vaart op een verkeerde positie is idd nog beter voor de stabiliteit in de ploeg. Zowiezo vind ik, als Van der Vaart speelt, er een bepaalde rust heerst bij Nederland. Ik kan het eigenlijk niet zo héél goed uitleggen. Wellicht iemand die het begrijpt.
pi_83426360
Als je Luis Fabiano in toom kan houden win je. Dat vind ik de enige echt gevaarlijke man bij Brazilie, die kan scoren uit alle hoeken en standen. Dan maakt het niet uit of ze via de lange bal of combinerend spelen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83426362
Wel jammer dat ze al die volgevreten vedetten thuisgelaten hebben. Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.. die gaan echt niet achter een Van der Wiel en Elia aanhollen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:06:12 #72
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_83426368
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef Dawwa het volgende:
Brazilie is veel te sterk

Laten we het wel realistisch houden
Veel te sterk zelfs..
pi_83426375
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Van der Vaart op een verkeerde positie is idd nog beter voor de stabiliteit in de ploeg. Zowiezo vind ik, als Van der Vaart speelt, er een bepaalde rust heerst bij Nederland. Ik kan het eigenlijk niet zo héél goed uitleggen. Wellicht iemand die het begrijpt.
Hij is inderdaad niet zo grillig hij is zelf ook wat rustiger en doet meestal geen domme dingen. En kan goed jagen op de backs.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:07:19 #74
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_83426398
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel, alleen vind ik dat hij beter in zijn positie moet blijven als ie aan de linkerkant wordt gezet.
pi_83426400
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Wel jammer dat ze al die volgevreten vedetten thuisgelaten hebben. Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.. die gaan echt niet achter een Van der Wiel en Elia aanhollen.
Nou ja, jammer? In wat jij zegt, heb je wel gelijk, maar er is nog een andere kant van de medaille.
Ronaldinho, Adriano en Ronaldo zouden zo door de Nederlandse defensie wandelen, dus tsja..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')