Elia is de enige die Maicon zou kunnen intomen. Want Maicon zal weinig aanvallende neigingen hebben met een snelle speler als Elia tegenover zich.quote:
Op zich niet, maar Brazilië is te goed om twee man op te offeren, daarbij moet Elia gewoon op de bank beginnen!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien dat zowel Kuyt als Elia hem bezig kunnen houden aan de linkerkant. Of is dit een rare gedachte?
Ik kom wel buiten.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als dit de gemiddelde Nederlander was had je wel meer van dit soort reacties gelezen, niet?
Eens. Gebeurt dat wel, tsja, dan is het hopen op het Engeltje op de lat.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel een probleemgevalletje die slim afwisselend opgevangen moet worden door Mathijssen en Heitinga.
Maar er vooral voor zorgen dat ie geen aanvoer krijgt via de middenvelders en Kaka.
Mathijssen kan heel goed 90 minuten zich focussen op 1 man, en als hij dan ook nog eens rugdekking krijgt van Heitinga moet die toch te controleren zijn. En zeker als je daarvoor ok nog de Jong/van Bommel hebt staan.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel een probleemgevalletje die slim afwisselend opgevangen moet worden door Mathijssen en Heitinga.
Maar er vooral voor zorgen dat ie geen aanvoer krijgt via de middenvelders en Kaka.
Je onderschat Kuyt...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Elia is de enige die Maicon zou kunnen intomen. Want Maicon zal weinig aanvallende neigingen hebben met een snelle speler als Elia tegenover zich.
Klopt. Trouwens, over Elia: daar heb ik altijd de indruk bij dat hij te geforceerd zich wil bewijzen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich niet, maar Brazilië is te goed om twee man op te offeren, daarbij moet Elia gewoon op de bank beginnen!
Precies, plus het feit dat Elia geniaal voorin kan zijn, maar verdedigend geen zak voorstelt. Als Maicon maar een klein gaatje ziet neemt hij dat risico zonder nadenken en dan is hij weg. Kuijt kan je 90 minuten lang in Maicon's face laten spelen, en dan kan hij alsnog zelf aanvallen.quote:
Absoluut waar. 1 goede invalbeurt en 'men' denkt dat ie basiswaardig is..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Klopt. Trouwens, over Elia: daar heb ik altijd de indruk bij dat hij te geforceerd zich wil bewijzen.
Ja precies en dat is hij dus nog niet. Wellicht komt dat nog, maar in zo'n belangrijke wedstrijd voor het hele land Nederland zeker niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Absoluut waar. 1 goede invalbeurt en 'men' denkt dat ie basiswaardig is..
Zelfs Van der Vaart is nog beter voor de stabiliteit in de ploeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja precies en dat is hij dus nog niet. Wellicht komt dat nog, maar in zo'n belangrijke wedstrijd voor het hele land Nederland zeker niet.
En het probleem is dat Elia bij een basis plaats in deze wedstrijd echt een team opdracht meekrijgt en ik denk dat Elia op zijn sterkst is met niets aan zijn hoofd dat hij vrijuit kan voetballen, dus veel beter in te zetten als je moet forceren of als je op de counter gaat spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja precies en dat is hij dus nog niet. Wellicht komt dat nog, maar in zo'n belangrijke wedstrijd voor het hele land Nederland zeker niet.
Van der Vaart op een verkeerde positie is idd nog beter voor de stabiliteit in de ploeg. Zowiezo vind ik, als Van der Vaart speelt, er een bepaalde rust heerst bij Nederland. Ik kan het eigenlijk niet zo héél goed uitleggen. Wellicht iemand die het begrijpt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs Van der Vaart is nog beter voor de stabiliteit in de ploeg.
Veel te sterk zelfs..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef Dawwa het volgende:
Brazilie is veel te sterk
Laten we het wel realistisch houden
Hij is inderdaad niet zo grillig hij is zelf ook wat rustiger en doet meestal geen domme dingen. En kan goed jagen op de backs.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart op een verkeerde positie is idd nog beter voor de stabiliteit in de ploeg. Zowiezo vind ik, als Van der Vaart speelt, er een bepaalde rust heerst bij Nederland. Ik kan het eigenlijk niet zo héél goed uitleggen. Wellicht iemand die het begrijpt.
Ik begrijp het wel, alleen vind ik dat hij beter in zijn positie moet blijven als ie aan de linkerkant wordt gezet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart op een verkeerde positie is idd nog beter voor de stabiliteit in de ploeg. Zowiezo vind ik, als Van der Vaart speelt, er een bepaalde rust heerst bij Nederland. Ik kan het eigenlijk niet zo héél goed uitleggen. Wellicht iemand die het begrijpt.
Nou ja, jammer? In wat jij zegt, heb je wel gelijk, maar er is nog een andere kant van de medaille.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Wel jammer dat ze al die volgevreten vedetten thuisgelaten hebben. Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.. die gaan echt niet achter een Van der Wiel en Elia aanhollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |