Nee, want Kuyt moet Maicon intomen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus.... Kuyt naar rechts en Robben naar links als Huntelaar invalt?
Nee, maar ik vind ze niet veel beter, als ze dat al zijn, dan die van Nederland. En tis ook niet alsof je met Dennis Rommedahl en Jonaas Kolkka komt te spelen, Nederland hééft wel wat voorin lopen natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, als geheel is de verdediging van Brazilië toch niet slecht denk ik.
Dank u. Ik heb er dan ook een beetje kijk op na een jaar of 56.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef peaceman het volgende:
Wat mij betreft gaan we op z'n Duits naar de halve finale.
Van origine is Bastos toch een middenvelder?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Bastos is van origine geen echte verdediger, met passeren zal Robben geen moeite hebben. Bastos is een beetje als v/d Wiel, aanvallend wat beter dan verdedigend.
Eerlijk gezegd vind ik alleen Maicon echt een wereldtopper. Ik zie ook vooral op tegen de momenten dat hij opkomt over rechts en tegenover Gio komt.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, als geheel is de verdediging van Brazilië toch niet slecht denk ik.
Laat Nigel de Jong Maicon maar de tribune in schieten...quote:
Dus zorgen dat ie niet kan opkomen en hem met Elia bezig laten blijven als verdediger.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik alleen Maicon echt een wereldtopper. Ik zie ook vooral op tegen de momenten dat hij opkomt over rechts en tegenover Gio komt.
Dat dus. Hoewel Gio vandaag wel goed speelde moet ik zeggen. Pass bij de 2-0 kwam ook van hemquote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik alleen Maicon echt een wereldtopper. Ik zie ook vooral op tegen de momenten dat hij opkomt over rechts en tegenover Gio komt.
Ja, vaak nog aanvallend middenvelder ook, dus Bastos zal niet zo probleem zijn gelukkig. Denk alleen dat de meeste mensen Juan en Lucio onderschatten, vooral Lucio vind ik een complete verdediger en terechte aanvoerder. Alleen jammer van z'n gejank af en toe.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van origine is Bastos toch een middenvelder?
Elia absoluut niet in de basis. Van Marwijk liet Kuyt niet voor niks al op links opdraven vanmiddag. Die moet Maicon gaan intomen. Elia kan maar één truukje en als dat truukje er niet uitkomt (vandaag was ook niet overtuigend) dan heb je geen klap aan hem. Kuyt is van veel meer waarde voor Nederland.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Van Persie op de bank laten beginnen.
Voorhoede: Elia op links, Huntelaar in het midden, Robben op rechts.
Met Rommedahl zou wellicht handig zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ze niet veel beter, als ze dat al zijn, dan die van Nederland. En tis ook niet alsof je met Dennis Rommedahl en Jonaas Kolkka komt te spelen, Nederland hééft wel wat voorin lopen natuurlijk.
Wat denk je van Luis Fabiano? Die man schiet ze er van alle hoeken in en niet alleen bij Brazilie. Bij Sevilla heeft hij elke wedstrijd wel 1 of 2 grote kansen, hoe slecht de rest van de ploeg ook speelt.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds de indruk dat ze niet zoveel vertrouwen in Elia hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Van Persie op de bank laten beginnen.
Voorhoede: Elia op links, Huntelaar in het midden, Robben op rechts.
Misschien dat zowel Kuyt als Elia hem bezig kunnen houden aan de linkerkant. Of is dit een rare gedachte?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus zorgen dat ie niet kan opkomen en hem met Elia bezig laten blijven als verdediger.
De rest vind je prut? Nah, nu moet ik zeggen dat ik je wel gelijk moet geven eigenlijk. Door de grote passen van Lucio naar voren lijkt het vaak nog wat, maar feitelijk is dat eigenlijk gewoon niet zo.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als dit de gemiddelde Nederlander was had je wel meer van dit soort reacties gelezen, niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel. De reactie van gemiddelde Nederlander.
Alleen hierom ga je al niet voetballen, het is in Nederland per definitie paarlen voor de zwijnen..
Ja laten we 2 man op een rechtsback zetten.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien dat zowel Kuyt als Elia hem bezig kunnen houden aan de linkerkant. Of is dit een rare gedachte?
Mwha, zo gek is dat niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien dat zowel Kuyt als Elia hem bezig kunnen houden aan de linkerkant. Of is dit een rare gedachte?
Dat is wel een probleemgevalletje die slim afwisselend opgevangen moet worden door Mathijssen en Heitinga.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:54 schreef Torrio het volgende:
Wat denk je van Luis Fabiano? Die man schiet ze er van alle hoeken in en niet alleen bij Brazilie. Bij Sevilla heeft hij elke wedstrijd wel 1 of 2 grote kansen, hoe slecht de rest van de ploeg ook speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |