Ik denk niet dat Robben van rechts veel voorzetten zal proberen te geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Een zéér sterk punt dat je noemt. Maar zou Robben dat dan niet kunnen? Elke keer hetzelfde geniale kunstje gaat tegen de Brazilianen denk ik niet werken. ( zeg me als je daarover anders denkt )
Wellicht niet nee. Maar elke keer naar binnen gaat niet vaak lukken tegen de Brazilianen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Robben van rechts veel voorzetten zal proberen te geven.
Het hoeft maar 1 of 2 keer te lukken.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Een zéér sterk punt dat je noemt. Maar zou Robben dat dan niet kunnen? Elke keer hetzelfde geniale kunstje gaat tegen de Brazilianen denk ik niet werken. ( zeg me als je daarover anders denkt )
Dus.... Kuyt naar rechts en Robben naar links als Huntelaar invalt?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wellicht niet nee. Maar elke keer naar binnen gaat niet vaak lukken tegen de Brazilianen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef peaceman het volgende:
Wat mij betreft gaan we op z'n Duits naar de halve finale.
Hij zal langs Bastos moeten gaan ja, zodra hij naar binnen gaat en Juan of Lucio tegenkomt, wordt het al wat lastiger.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wellicht niet nee. Maar elke keer naar binnen gaat niet vaak lukken tegen de Brazilianen.
Dit is dus wat ik bedoel. De reactie van gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:38 schreef Caesu het volgende:
oranje-koorts breekt wel aardig uit nu.
vind ik ook wel leuk.
zie alleen een beetje op tegen kater na verlies.
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:47 schreef Torrio het volgende:
Het kan, ik hoop het, maar zie het niet gebeuren.
Over de kant bij Bastos en Juan liggen er sowieso kansen voor Robben.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee, want die verdedigers zijn zo enorm goedquote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, maar Bastos is ook wel snel. Wel benieuwd naar het duel Robben - Bastos.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hij zal langs Bastos moeten gaan ja, zodra hij naar binnen gaat en Juan of Lucio tegenkomt, wordt het al wat lastiger.
Juan en Lucio hebben allebei de draaicirkel van een mammoettanker, dat moet echt wel mogelijk zijn voor Robben hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hij zal langs Bastos moeten gaan ja, zodra hij naar binnen gaat en Juan of Lucio tegenkomt, wordt het al wat lastiger.
Beste post tot nu toe in 3 topics.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Ja, dat kan. Net als in 1974 toen we ook kansloos werden geacht.
Qua techniek en individuele klasse hoeft Nederland echt niet onder te doen aan Brazilië.
Fysiek en qua loopvermogen acht ik Brazilië iets sterker dan Nederland, maar dat kan je tactisch oplossen door je erg goed op te stellen en gegroepeerd te spelen.
Als Nederland eindelijk eens gewoon op de top van z'n kunnen gaat spelen acht ik ons echt zeker niet kansloos en moeten we van Brazilië kunnen winnen.
Ach, als geheel is de verdediging van Brazilië toch niet slecht denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, want die verdedigers zijn zo enorm goedRobben flikte het wekelijks tegen Bundesliga en Champions League tegenstanders, maar nu tegen een team wat kwalitatief minder is zal dat niet vaak lukken natuurlijk
Bastos is van origine geen echte verdediger, met passeren zal Robben geen moeite hebben. Bastos is een beetje als v/d Wiel, aanvallend wat beter dan verdedigend.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, maar Bastos is ook wel snel. Wel benieuwd naar het duel Robben - Bastos.
Jeps. Hopelijk kan Robben gebruik maken van de ruimte die er zou moeten komen te liggen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Over de kant bij Bastos en Juan liggen er sowieso kansen voor Robben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |