abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:07:51 #76
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_83426410
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef Confetti het volgende:
Wat een trieste selectie heeft Brazilië ook eigenlijk.

Kaka over-the-hill..Robinho die niet eens het niveau van de EPL aankan.

Melo

Nee, die gaan er vroeg uit.
Heerlijk om zulke posts terug te lezen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_83426412
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

Veel te sterk zelfs..
Inderdaad beter dat Blatter die wedstrijd aflast en Brazilië automatisch doorlaat geen eer te behalen.
pi_83426419
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Nou ja, jammer? In wat jij zegt, heb je wel gelijk, maar er is nog een andere kant van de medaille.
Ronaldinho, Adriano en Ronaldo zouden zo door de Nederlandse defensie wandelen, dus tsja..
In hun goede tijd bedoel je? Ja dan wel. Maar nu niet joh. Die gasten hebben allemaal een dikke pens.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:08:18 #79
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_83426421
We zullen het wel zien, het wordt in ieder geval niet zomaar een wedstrijd. Dit is dé kwartfinale, ik denk ook voor de rest van de wereld. Ik heb wel altijd gezegd, als we in de kwartfinale Brazilie tegenkomen en we winnen, dan worden we wereldkampioen.
pi_83426422
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel, alleen vind ik dat hij beter in zijn positie moet blijven als ie aan de linkerkant wordt gezet.
Ah ok, op die manier. Maar linksbuiten hoort Van der Vaart eigenlijk nooit meer gezet te worden. Ook niet als noodoplossing. Gewoon op het middenveld, maar dit is mijn bescheiden mening.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:08:37 #81
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_83426431
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Inderdaad beter dat Blatter die wedstrijd aflast en Brazilië automatisch doorlaat geen eer te behalen.
Ach hij zal wel een scheidsrechtersfoutje geinitieerd hebben...
pi_83426468
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:

[..]

Precies, plus het feit dat Elia geniaal voorin kan zijn, [b]maar verdedigend geen zak voorstelt[/b].
Oh really? .
pi_83426472
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

In hun goede tijd bedoel je? Ja dan wel. Maar nu niet joh. Die gasten hebben allemaal een dikke pens.
Ja ok, wellicht leef ik nog wat teveel in het verleden. Alhoewel ik Ronaldinho toch een behoorlijk seizoen heb zien draaien. Die zou in dit Brazilië zeker niet misstaan en heeft nog niet zo'n buikje.
Eigenlijk is het toch een drama als je Kaka zo ziet voetballen, dat Ronaldinho er ook had kunnen staan? Met Ronaldinho had het vrijdag pas écht een levendige wedstrijd kunnen worden.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83426483
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ach hij zal wel een scheidsrechtersfoutje geinitieerd hebben...
Dat is wel mijn grootste vrees dat Nederland echt weer iets overkomt domme rode kaart, vroege penalty etc. In elk geval iets met onrecht daar vrees ik voor. En dat Brazilië zich daarna met de reet tegen de 16 gaat plakken.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:10:15 #85
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_83426484
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Oh really? .
Nee, was een geintje.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:10:26 #86
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_83426488
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ah ok, op die manier. Maar linksbuiten hoort Van der Vaart eigenlijk nooit meer gezet te worden. Ook niet als noodoplossing. Gewoon op het middenveld, maar dit is mijn bescheiden mening.
Ik vind ook niet dat ie linksbuiten moet staan, maar meer tussen 2 posities in (linksmidden en linksbuiten).Volgens mij zou hij dat echt wel goed kunnen, nadeel is dat je dan Van Bronkhorst nodig hebt voor de aanvallende impulsen/voorzetten.
pi_83426494
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Nou ja, jammer? In wat jij zegt, heb je wel gelijk, maar er is nog een andere kant van de medaille.
Ronaldinho, Adriano en Ronaldo zouden zo door de Nederlandse defensie wandelen, dus tsja..
In deze vorm echt niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83426503
Nederland gaat net als Chile met 3-0 verliezen

pi_83426511
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Heerlijk om zulke posts terug te lezen.
Nja, dit is niet meer de Robinho die hij was. Zelfde voor Káka. Nog steeds is Kaka enorm goed, maar hij heeft ook zijn beste tijd gehad natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83426513
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ja ok, wellicht leef ik nog wat teveel in het verleden. Alhoewel ik Ronaldinho toch een behoorlijk seizoen heb zien draaien. Die zou in dit Brazilië zeker niet misstaan en heeft nog niet zo'n buikje.
Eigenlijk is het toch een drama als je Kaka zo ziet voetballen, dat Ronaldinho er ook had kunnen staan? Met Ronaldinho had het vrijdag pas écht een levendige wedstrijd kunnen worden.
Mwah, ik vind Kaka ook behoorlijk dreigend. Hij beheerst nog steeds de perfecte steekpass.
pi_83426528
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:10 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat ie linksbuiten moet staan, maar meer tussen 2 posities in (linksmidden en linksbuiten).Volgens mij zou hij dat echt wel goed kunnen, nadeel is dat je dan Van Bronkhorst nodig hebt voor de aanvallende impulsen/voorzetten.
Jeps.
pi_83426554
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

In deze vorm echt niet.
Ronaldinho heeft een redelijk seizoen achter de rug en in die vorm kan hij het elke defensie lastig maken. Veel meer als Kaka dit WK al heeft getoond. Op die paar momenten van Kaka dan na, heeft hij niets laten zien. Ja, zich aanstellen vandaag.
pi_83426567
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:10 schreef Dawwa het volgende:
Nederland gaat net als Chile met 3-0 verliezen

Verklaar.
pi_83426602
Kaka is heel bijgelovig hoorde ik. Die moet je ontregelen. Zwarte katten langs hem laten lopen en ladders neerzetten.
pi_83426725
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Kaka is heel bijgelovig hoorde ik. Die moet je ontregelen. Zwarte katten langs hem laten lopen en ladders neerzetten.
Kaka bijgelovig? Dan heb je dat van een bron vernomen die het niet goed wist. Kaka is voluit Christen en beleid dat ook.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:19:40 #96
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_83426747
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Kaka bijgelovig? Dan heb je dat van een bron vernomen die het niet goed wist. Kaka is voluit Christen en beleid dat ook.
Fullscreen bloedende Jezus dus op de schermen in het stadion.
pi_83426767
Nouja hij is 'superstitious', daar valt het geloof in een god ook onder.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:20:31 #98
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_83426770
Die extreem vrome brazilianen.
Kotsmisselijk word ik ervan.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_83426776
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Torrio het volgende:

[..]

Fullscreen bloedende Jezus dus op de schermen in het stadion.
Jeps, dat zal hem uit zijn wedstrijd halen. Alhoewel, moet Nederland nu écht bang zijn voor een aanstellende Kaka, die dit WK niets presteert?
pi_83426788
Ik denk dat het probleem met dit Brazilië is dat als je achter tegen ze komt je eigenlijk bijna niet meer kan winnen. Dan gaan ze verdedigen (wat ze op dit toernooi misschien wel beter doen dan wie dan ook), en gokken met een paar man op een snelle en dodelijke counter. Je zag die Chilenen ook 90 minuten lang ploeteren, die kregen nauwelijks een man aangespeeld in hun voorhoede (hoewel ze het ook veel teveel door het midden probeerden).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')