Uit welke song van wie?quote:You can fool some people sometimes,
But you can't fool all the people all the time.
Oh ja, dat kan ik me nog wel herinneren; zie nu pas dat ie van AMG komt. Ik was eerlijk gezegd het complete bestaan van die site vergeten...quote:
n00biedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bob Marley & the Wailers - Get Up Stand Up
Welk nummer en van wie?quote:I can see that you’re fifteen years old
No I don’t want your i.d.
You look so rest-less and you’re so far from home
But it’s no hanging matter
It’s no capital crime
Rolling Stones - Stray cat bluesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We gaan nog even niet cheat-proof verder:
Stukje tekst:
[..]
Welk nummer en van wie?
Ja, dan is de artieste niet zo moeilijk meer. Maar hoe dit nummer heet...?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef friekin_ het volgende:
"Free Man in Paris" en "Help Me", stonden op hetzelfde album.
Tja, dit is een wel een gevalletje "zou ik moeten weten" , maar ik weet hem niet....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, dan is de artieste niet zo moeilijk meer. Maar hoe dit nummer heet...?
Ik heb geen flauw idee... wilde gok; heeft het iets met Coverdale (Whitesnake) te maken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef belsen het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Vanderberg en Argent?
Nee hoor. Fleetwood Mac zou dubbel tellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:10 schreef cafca het volgende:
Allebei vernoemd naar de achternaam van de zanger, maar dat zal wel te voordehandliggend zijn
Je hebt gelijk, domme opmerking. Het scheelt helaas 1 letter voor een correct antwoord. Mea culpa en zo.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, domme opmerking. Het scheelt helaas 1 letter voor een correct antwoord. Mea culpa en zo.
Van den Berg verpakkingen
Argent verpakkingen
Ze zijn beiden engels (brits)?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:56 schreef cafca het volgende:
Wat is dan de overeenkomst tussen Syd Barrett en Joe Cocker?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik dacht dat herman brood alleen een leverafwijking had![]()
![]()
![]()
Iets specifieker alle drie schizofreen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
alle drie een hersenafwijking?
nee, maar je bent wel warmer dan de meeste antwoordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:59 schreef ranja het volgende:
Van alledrie bestaat een band die hun achternaam gebruiken
iets specifieker...quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
alledrie albums uitgebracht onder hun eigen naam?
juist. Beregd+ 1quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef Beregd het volgende:
albums met als titel hun achternaam?
Nee hoor, want ik ken geen band Vanderberg, wel Vandenberg. En die is vernoemd naar de gitarist, niet naar de zanger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, domme opmerking. Het scheelt helaas 1 letter voor een correct antwoord. Mea culpa en zo.
Van den Berg verpakkingen
Argent verpakkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |