Nee hoor, ze mochten willen dat ze dezelfde status als Killing Joke hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:05 schreef Grobbel het volgende:
Killing Joke geloof ik?
Inderdaad, flauw eigen bandje vragenquote:
Oh, dat heb ik dan gemist.....quote:Op maandag 28 juni 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Die cover is onlangs ook al gevraagd.
Wie was dat ook al weer?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef schaap001 het volgende:
John Grant - Queen of Denmark
En ja: die had ik gevaagd: mooie plaat ook![]()
Nee, die staan nog even op een laag pitje, dit is de noise kantquote:Op maandag 28 juni 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Die cover is onlangs ook al gevraagd.
Wie was dat ook al weer?
@Bartrid, is dat die EP met de eerder genoemde cover van o.a. Flock Of Seagulls?
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:02 schreef Mark het volgende:
Da's Lee Scratch Perry waar TSE naar zwaait
Zet mij maar op de lijst voor de nieuwsbrief...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee, die staan nog even op een laag pitje, dit is de noise kant
Tyronequote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:42 schreef Gehenna het volgende:
you better call tyrone....
van erykah baduh
Zo gauw het artwork klaar is hoor je hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet mij maar op de lijst voor de nieuwsbrief...
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
Zo gauw het artwork klaar is hoor je het
Welke band?
[ afbeelding ]
wellicht goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef Grobbel het volgende:
Wooden Shjips wellicht?
Wat isquote:Rage Against the Machine frontman Zack de la Rocha has helped organized the Sound Strike, a protest that involves various musicians agreeing to boycottuntil the law is repealed. Kanye West, Sonic Youth, Conor Oberst, Massive Attack, and many others have already signed up for the boycott; Oberst recently recorded a new song specifically for the Sound Strike.
Today, the Sound Strike has announced a list of artists who have recently joined the boycott, including Nine Inch Nails, My Morning Jacket, Gogol Bordello, Steve Earle, Chris Rock, Billy Bragg, DJ Spooky, and Throwing Muses.
Ik had de naam opgezocht, een foto is dan genoeg...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat zeg je dat met stelligheid, terwijl er toch echt alleen maar een foto online staat.
inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
Arizona, USA vanwege de wet aldaar op het mogen aanhouden van personen die mogelijke illegale immigranten zijn?
Vermoeiend dat zelfs het plaatsen van een foto dus klaarblijkelijk niet 100% cheat-proof is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:28 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik had de naam opgezocht, een foto is dan genoeg...
Van allmusic was dat wel bekend.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:39 schreef Grobbel het volgende:
Vermoeiend dat zelfs het plaatsen van een foto dus klaarblijkelijk niet 100% cheat-proof is.
Uit welke song van wie?quote:You can fool some people sometimes,
But you can't fool all the people all the time.
Oh ja, dat kan ik me nog wel herinneren; zie nu pas dat ie van AMG komt. Ik was eerlijk gezegd het complete bestaan van die site vergeten...quote:
n00biedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bob Marley & the Wailers - Get Up Stand Up
Welk nummer en van wie?quote:I can see that you’re fifteen years old
No I don’t want your i.d.
You look so rest-less and you’re so far from home
But it’s no hanging matter
It’s no capital crime
Rolling Stones - Stray cat bluesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We gaan nog even niet cheat-proof verder:
Stukje tekst:
[..]
Welk nummer en van wie?
Ja, dan is de artieste niet zo moeilijk meer. Maar hoe dit nummer heet...?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef friekin_ het volgende:
"Free Man in Paris" en "Help Me", stonden op hetzelfde album.
Tja, dit is een wel een gevalletje "zou ik moeten weten" , maar ik weet hem niet....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, dan is de artieste niet zo moeilijk meer. Maar hoe dit nummer heet...?
Ik heb geen flauw idee... wilde gok; heeft het iets met Coverdale (Whitesnake) te maken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef belsen het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Vanderberg en Argent?
Nee hoor. Fleetwood Mac zou dubbel tellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:10 schreef cafca het volgende:
Allebei vernoemd naar de achternaam van de zanger, maar dat zal wel te voordehandliggend zijn
Je hebt gelijk, domme opmerking. Het scheelt helaas 1 letter voor een correct antwoord. Mea culpa en zo.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, domme opmerking. Het scheelt helaas 1 letter voor een correct antwoord. Mea culpa en zo.
Van den Berg verpakkingen
Argent verpakkingen
Ze zijn beiden engels (brits)?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:56 schreef cafca het volgende:
Wat is dan de overeenkomst tussen Syd Barrett en Joe Cocker?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik dacht dat herman brood alleen een leverafwijking had![]()
![]()
![]()
Iets specifieker alle drie schizofreen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
alle drie een hersenafwijking?
nee, maar je bent wel warmer dan de meeste antwoordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:59 schreef ranja het volgende:
Van alledrie bestaat een band die hun achternaam gebruiken
iets specifieker...quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
alledrie albums uitgebracht onder hun eigen naam?
juist. Beregd+ 1quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef Beregd het volgende:
albums met als titel hun achternaam?
Nee hoor, want ik ken geen band Vanderberg, wel Vandenberg. En die is vernoemd naar de gitarist, niet naar de zanger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, domme opmerking. Het scheelt helaas 1 letter voor een correct antwoord. Mea culpa en zo.
Van den Berg verpakkingen
Argent verpakkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |