Welk nummer en van wie?quote:I can see that you’re fifteen years old
No I don’t want your i.d.
You look so rest-less and you’re so far from home
But it’s no hanging matter
It’s no capital crime
Stray Cat Blues dan toch gewoonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:08 schreef PekingDuck het volgende:
Da's natuurlijk Stray Cat Blues Lyrics can the Rolling Stones
Vreemde manier van antwoorden. Je bent toch niet aan het googlen, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:08 schreef PekingDuck het volgende:
Da's natuurlijk Stray Cat Blues Lyrics can the Rolling Stones
de lyrics van de stray cat blues... vaag getypt idd., sorry...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vreemde manier van antwoorden. Je bent toch niet aan het googlen, mag ik hopen?
[sub]ik kom nu wel heel stom overquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
de lyrics van de stray cat blues... vaag getypt idd., sorry...
Ik weet niet of je mijn cd-collectie kent, maar ongeveer een kwart daarvan is the rolling stones... dan zou dit wel erg zijn hequote:
Je moet het ook zelf weten....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:16 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mijn cd-collectie kent, maar ongeveer een kwart daarvan is the rolling stones... dan zou dit wel erg zijn he
Je zult het misschien best kennen maar je anwoord heb je ge-copy-paste-tquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:16 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mijn cd-collectie kent, maar ongeveer een kwart daarvan is the rolling stones... dan zou dit wel erg zijn he
en ik hoefde 'm ook niet, had 'm toch niet geweten,net als deze vraag trouwensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geavl geen punt van me.
Laat maar, Ibarra is wat aziatischer qua uiterlijk. Maar wel een erg goede jazzmuzikante.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:18 schreef Grobbel het volgende:
Susie Ibarra?
zo ja dan doe ik een wilde gok op Dulce Pontesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:20 schreef RichardQuest het volgende:
Zuid-Europees?
In Amerika geboren uit Griekse oudersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:20 schreef RichardQuest het volgende:
Zuid-Europees?
Die is het nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
zo ja dan doe ik een wilde gok op Dulce Pontes
Ja, de diva zelfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:24 schreef RichardQuest het volgende:
Maria Callas?
*Genoteerdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Laat maar, Ibarra is wat aziatischer qua uiterlijk. Maar wel een erg goede jazzmuzikante.![]()
Wel richting experimentelere jazz, trouwens. The Songbird Suite vind ik in ieder geval een fijne plaat.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:31 schreef PekingDuck het volgende:
Moby in slechtere tijden?
nee, maar ik herken 'm van de cd hoesjes enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:37 schreef RichardQuest het volgende:
Yep.
Dr Lektroluv met een K. Ooit gezien?
Timbob + 1
http://www.discogs.com/artist/Dr.+Lektroluvquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:34 schreef RichardQuest het volgende:
Niemand kent z'n "ware" of "andere" identiteit....
helaas, maar je zit wel geografisch redelijk okquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:55 schreef Berkery het volgende:
Sigur Ros?
met hier en daar wat special characters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |