Ach Do begint ook een langharige teckel te worden, dus als we die nou eens het zweet in werken.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Zijn alleen geen zweterige langharige metalheads en crowdsurfende mensen hier
Circle pit met 3 man?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach Do begint ook een langharige teckel te worden, dus als we die nou eens het zweet in werken.
NU WEL!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Zijn alleen geen zweterige langharige metalheads en crowdsurfende mensen hier
Let's trash this shitquote:
dat kan ik bevestigenquote:
Oh nu snap ik die foto die je hier laatst postte, das dus esmeequote:Op maandag 28 juni 2010 17:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)tmf-awards-2010.html
Whehe inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh nu snap ik die foto die je hier laatst postte, das dus esmee
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:39 schreef x3ro het volgende:
2-0 moefoe's
Ik hoor ze in het gevang massaal juichen
Lada'squote:
bla bla blaquote:Op maandag 28 juni 2010 17:49 schreef Sjoegerd het volgende:
Voetbal.. Wanneer verliezen die klootzakken nou?
quote:
Nooit.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wanneer wordt metal nou eens verboden?
Je comment voegde helaas niet veel toequote:
En dit is geen gekanker?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Al dat gekanker ook altijd, sterf maar lekker
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:49 schreef Sjoegerd het volgende:
Voetbal.. Wanneer verliezen die klootzakken nou?
Jij vroeg wat er was, dus ik legde het uit. Bedoelde niet dat jij wat deed, twijfelde nog of ik dat moest zeggenquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij vroeg wat er was, dus ik legde het uit. Bedoelde niet dat jij wat deed, twijfelde nog of ik dat moest zeggen
Ach, lekker laten gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet echt een relMaar men moet gewoon kunnen zeggen dat hij (of zij) voetbal stom vindt.
... Bedankt. Daar ben ik gok ik niet bij, Augustus he?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi Ren, je was leuk in het EFF filmpje!
Gaan we handjes schudden @ castlefest?Daar ben ik met Marijke!
eerste weekend van augustus inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2010 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Bedankt. Daar ben ik gok ik niet bij, Augustus he?
31 Juli en 1 augustus? Dan vier ik mijn verjaardag, dus care. Voor degene die niet op mijn verjaardag kunnen of mogen komen. Omdat hond. Alles goed?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerste weekend van augustus inderdaad
bandpresentatie van LEAF![]()
optreden van Boarisa(band van Pluis_Konijn)
en vooral:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Presentatie nieuwe CD van
![]()
Omnia
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag ook wel met een smiley.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerste weekend van augustus inderdaad
bandpresentatie van LEAF![]()
optreden van Boarisa(band van Pluis_Konijn)
en vooral:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Presentatie nieuwe CD van
![]()
Omnia
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. de week er naquote:Op maandag 28 juni 2010 19:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
31 Juli en 1 augustus? Dan vier ik mijn verjaardag, dus care. Voor degene die niet op mijn verjaardag kunnen of mogen komen. Omdat hond. Alles goed?
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:22 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb trouwens door de hele buurt papiertjes gehangen en papiertjes in de brievenbus gedaan, hopen dat iemand mijn kat heeft gevonden.
Hoi, ben jij de opvolger van nijnja?quote:
Ohja, als je iemand op iets wijst ben je meteen mod. Even vergeten.quote:
Oh, weet niet waar ik dan ben. Dankje. Mis de kat. I cry.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. de week er na
[..]Sterkte
[..]
Hoi, ben jij de opvolger van nijnja?
Knufquote:Op maandag 28 juni 2010 19:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, weet niet waar ik dan ben. Dankje. Mis de kat. I cry.
Of je voedt ze fatsoenlijk op.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KnufKan het me heel goed voorstellen... Heb het een paar keer meegemaakt nu, niet kunnen slapen, hele nachten buitengeweest op zoek naar de kat... School geskipt omdat kat zoeken belangrijker was
Heb ze nu alleen nog aangelijnd buiten..
Waar is Castlefest eigenlijk?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KnufKan het me heel goed voorstellen... Heb het een paar keer meegemaakt nu, niet kunnen slapen, hele nachten buitengeweest op zoek naar de kat... School geskipt omdat kat zoeken belangrijker was
Heb ze nu alleen nog aangelijnd buiten..
Of je stopt je hoofd in de wc pot en trekt dan doorquote:
Lisse.. Niet zo heel ver voor jou dusquote:Op maandag 28 juni 2010 19:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar is Castlefest eigenlijk?
Ik nog nooitZe komen alleen nooit buiten, dus ik weet niet aar hij kan zijn. Wij hebben zo'n gesloten tuinencomplex waarbij hij alleen door huizen naar buiten kan, wat ik me niet voor kan stellen, want hij is heel bang voor mensen.
Ik ga eten
Weer eens wat anders dan een snee die naar vis smaakt.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een snee in mijn duim die naar knoflook en rode paprika smaakt.
Die heb ik ook!quote:Op maandag 28 juni 2010 19:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een snee die naar vis smaakt.
Vreemd ja. Hij is sinds woensdag al weg. Ik heb in bergingen gezocht, kasten, dozen, alles.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of je stopt je hoofd in de wc pot en trekt dan door
[..]
Lisse.. Niet zo heel ver voor jou dus
En vreemd dat ie weg is dan? Echt overal al gezocht? Ookin de wasmachine en droger en zo? Hoe lang is ie al weg?
Hopelijk kun je wat door je keel krijgen...
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
What if the storm ends?
And I don't see you
As you are now
Ever again
The perfect halo
Of gold hair and lightning
Sets you off against
The planets last dance
Damn.. Verscrhikkelijk..quote:Op maandag 28 juni 2010 20:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vreemd ja. Hij is sinds woensdag al weg. Ik heb in bergingen gezocht, kasten, dozen, alles.
Of je gedraagt je als een mongool en kan niet tegen kritiek.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of je stopt je hoofd in de wc pot en trekt dan door
Says who?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of je gedraagt je als een mongool en kan niet tegen kritiek.
Bots.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bambam bam bam bamb amabamambambiedam
Alors on dancequote:Op maandag 28 juni 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Excuse me, what are yo doi HNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGG
?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
STEVIE, WATCH OUT, THERE'S A SNI...........
ik moest gniffelen uit m'n bilspleet!quote:
Waaromquote:
Moest vroeg terug van m'n vriend omdat een vriendin voor het eerst naar m'n kamer komt kijken. Goede vriendin, maar heeft nog nooit m'n kamer gezien met als smoes 'examens', alsof ze vanaf 1 februari continu bezig was met leren.. Had al twee keer afgezegd en jawel, ik zit met de trein in Utrecht en mevrouw smst dat ze niet kan niet komen, want ze heeft ruzie met d'r vriend en moet het met hem uitpraten dus gaat bij 'm langs. Maar ondertussen zit ze wel vanaf 3 uur op msn en praat ze gewoon met iedereen, dus ik snap de reden dan niet helemaalquote:
Lieke ontzettend veel sterkte enzoquote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Moest vroeg terug van m'n vriend omdat een vriendin voor het eerst naar m'n kamer komt kijken. Goede vriendin, maar heeft nog nooit m'n kamer gezien met als smoes 'examens', alsof ze vanaf 1 februari continu bezig was met leren.. Had al twee keer afgezegd en jawel, ik zit met de trein in Utrecht en mevrouw smst dat ze niet kan niet komen, want ze heeft ruzie met d'r vriend en moet het met hem uitpraten dus gaat bij 'm langs. Maar ondertussen zit ze wel vanaf 3 uur op msn en praat ze gewoon met iedereen, dus ik snap de reden dan niet helemaal. Dus ik balen omdat ik eerder bij René weg moest, en daardoor nog kort van tevoren een maatje moest regelen voor het voetbal.
Uiteindelijk gelukt, en was best gezellig, maar opeens wil mam even langskomen. Nou, ze had dus nieuws, m'n oom heeft uitzaaiingen en is dus binnen nu en maximaal 4 jaar overleden. Echt klotenieuws, maar dit was wel de perfecte dag om het te vertellen.
Hmm. Aardig kut danquote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Moest vroeg terug van m'n vriend omdat een vriendin voor het eerst naar m'n kamer komt kijken. Goede vriendin, maar heeft nog nooit m'n kamer gezien met als smoes 'examens', alsof ze vanaf 1 februari continu bezig was met leren.. Had al twee keer afgezegd en jawel, ik zit met de trein in Utrecht en mevrouw smst dat ze niet kan niet komen, want ze heeft ruzie met d'r vriend en moet het met hem uitpraten dus gaat bij 'm langs. Maar ondertussen zit ze wel vanaf 3 uur op msn en praat ze gewoon met iedereen, dus ik snap de reden dan niet helemaal. Dus ik balen omdat ik eerder bij René weg moest, heb niet echt het gevoel dat ze mij ook als 'n vriendin ziet omdat ze toch telkens afzegt en daarom moest ik nog kort van tevoren een maatje regelen voor het voetbal.
Uiteindelijk gelukt, en was best gezellig, maar opeens wil mam even langskomen. Nou, ze had dus nieuws, m'n oom heeft uitzaaiingen en is dus binnen nu en maximaal 4 jaar overleden. Echt klotenieuws, maar dit was wel de perfecte dag om het te vertellen.
Sterkte ermee.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Moest vroeg terug van m'n vriend omdat een vriendin voor het eerst naar m'n kamer komt kijken. Goede vriendin, maar heeft nog nooit m'n kamer gezien met als smoes 'examens', alsof ze vanaf 1 februari continu bezig was met leren.. Had al twee keer afgezegd en jawel, ik zit met de trein in Utrecht en mevrouw smst dat ze niet kan niet komen, want ze heeft ruzie met d'r vriend en moet het met hem uitpraten dus gaat bij 'm langs. Maar ondertussen zit ze wel vanaf 3 uur op msn en praat ze gewoon met iedereen, dus ik snap de reden dan niet helemaal. Dus ik balen omdat ik eerder bij René weg moest, heb niet echt het gevoel dat ze mij ook als 'n vriendin ziet omdat ze toch telkens afzegt en daarom moest ik nog kort van tevoren een maatje regelen voor het voetbal.
Ik heb een examenfeest met als thema sprookjes. Oftewel, ieder meisje komt daar met een kroontje op en iedere jongen heeft er schijt aan, terwijl degene van wie het examenfeest is helemaal uitgedost zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef tubacloud het volgende:
Krijg net mail: wij geven een examenfeest, de entree is 10 euro.
Ik ben er niet bij en dat is priihiimaaa
Even je hart luchten is altijd lekker.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef livalo het volgende:
Dankje iedereen.
Heb geen zin iedereen ermee lastig te vallen, en moet eerlijk zeggen dat fok dan echt ideaal is. Moest gewoon even m'n frustraties kwijt, want er gebeurt nu zoveel waar ik geen vat op heb.
´Ga met zeven jongens en laat die als kabouter gaan. En dan zekf als sneeuwwitjequote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb een examenfeest met als thema sprookjes. Oftewel, ieder meisje komt daar met een kroontje op en iedere jongen heeft er schijt aan, terwijl degene van wie het examenfeest is helemaal uitgedost zijn.
Feliquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef livalo het volgende:
Maaar, iets positiefs, ik heb wél de studiepunten binnen die ik nodig had. Anderhalve week in spanning gezeten, maar de 5 is een 7 geworden!.
Moet ik alleen 7 jongens zo gek krijgen, denk niet dat dat lukt.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
´Ga met zeven jongens en laat die als kabouter gaan. En dan zekf als sneeuwwitje
FOK!kersquote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Moet ik alleen 7 jongens zo gek krijgen, denk niet dat dat lukt.
Whehe, ik zou me ook niet verkledenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb een examenfeest met als thema sprookjes. Oftewel, ieder meisje komt daar met een kroontje op en iedere jongen heeft er schijt aan, terwijl degene van wie het examenfeest is helemaal uitgedost zijn.
Je bied je aan?quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef livalo het volgende:
[..]
WANNOUquote:Op maandag 28 juni 2010 21:33 schreef Renesite het volgende:
Welke René is DAT nou weer
Al die Renées
Renesite?quote:
Ik wel, maar ik heb geen kaartje.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Word jij ook zo blij van de LL line-up?
Welke René?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:33 schreef Renesite het volgende:
Welke René is DAT nou weer
Al die Renées
Kaartjes kopen voor de gehele line-up bekend is, het zou verboden moeten worden.quote:
Okquote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een nieuwe collega op 't werk, uit Eindhoven die in Grunn gaat studeren
Over 3 jaar zit je daar nog?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef livalo het volgende:
http://www.bouwwereld.nl/(...)tie-HAN-Nijmegen.htm
.
Ik zit in een ander gebouw.quote:
Niet meer daarquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
JONGE Waar zit jij over drie jaar???
DA WITTE NIE!
Ik zag laatst een voetballer met een lange en met een korte mouw voetballen. Echt vaag, hij had geen ondershirt eronder aan ofzo want die ene mouw bestond uit 1 stuk stof.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:56 schreef livalo het volgende:
Die voetbalshits lijken fockig coltruien man. Met die col en lange mouwen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet meer daar
[ afbeelding ]
Althans, als ik het traineeship niet meer doe
Hij had de andere afgescheurd uit frustratie?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zag laatst een voetballer met een lange en met een korte mouw voetballen. Echt vaag, hij had geen ondershirt eronder aan ofzo want die ene mouw bestond uit 1 stuk stof.
Het is daar -3, dat weet je?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:56 schreef livalo het volgende:
Die voetbalshits lijken fockig coltruien man. Met die col en lange mouwen.
Het ziet er belachelijk lelijk uitquote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja!!!
Het is niet echt een mooi hok
quote:
En dan hebben ze dat ding ook nog een naam gegevenquote:
corrigerende tik.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Renesite het volgende:
Hahahaha
Buurjongen slaat zijn zusje
"WIL JE NORMAAL DOEN!" *klap*
WTF
quote:
quote:
Kan je er niet staan?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan hebben ze dat ding ook nog een naam gegeven
en zijn het ontzettend kleine verdiepingen
Nah, oppervlakte is niet bijster groot vanaf 4-8e verdiepingquote:
Oh zoquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, oppervlakte is niet bijster groot vanaf 4-8e verdieping
Moet er allemaal mooi uit zien he, maar functioneelquote:
WIE MOOI WILT ZIJN MOET PIJN LIJDEN. BURNquote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet er allemaal mooi uit zien he, maar functioneel
Vuurtje?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
WIE MOOI WILT ZIJN MOET PIJN LIJDEN. BURN
Dat weet ik, want het is daar winter. Maar het zijn voetballers, die moeten tegen een beetje kou kunnen.quote:
Nee, want watje.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat weet ik, want het is daar winter. Maar het zijn voetballers, die moeten tegen een beetje kou kunnen.
Kaartjes winnen niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Kaartjes kopen voor de gehele line-up bekend is, het zou verboden moeten worden.
Ze moeten niet zeiku jongu. Ik loop nu ook in m'n hempje rond, scheelt maar een paar graden met daar.quote:
Not fair, jij wint altijd kaartjesquote:
Duuuuuuuuuude!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, noortjaaah, de line up vind ik niet zo heel bijster interessant, maar dat boeit me niet
Je bent gek!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, noortjaaah, de line up vind ik niet zo heel bijster interessant, maar dat boeit me niet
10 euro op sms'en? Zo moeilijk is het niet. En de afgelopen dingen waarvoor ik heel graag kaarten wilde en dat ook heb gedaan heb ik niet gewonnen dus niet zeuren dat ik altijd win want dat is bullshit en irritant. Verder hou ik wel van je.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:28 schreef livalo het volgende:
[..]
Not fair, jij wint altijd kaartjes. Hoe doe je dat toch?
A backpack!quote:
En die kaartjes voor pinkpop? Die had jij toch ook gewonnen?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je bent gek!
[..]
10 euro op sms'en? Zo moeilijk is het niet. En de afgelopen dingen waarvoor ik heel graag kaarten wilde en dat ook heb gedaan heb ik niet gewonnen dus niet zeuren dat ik altijd win want dat is bullshit en irritant. Verder hou ik wel van je.
Nah. Ik heb hem al vredig platgetrapt.quote:
Ja gtoen had ik ook 10 euro opgesms't. In één uitzending dus he.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef livalo het volgende:
[..]
En die kaartjes voor pinkpop? Die had jij toch ook gewonnen?Ik heb nog nooit ook maar iets gewonnen, maar heb er ondertussen wel mee leren leven.
Ik denk dat mijn abbo dan niet zo blij met me zou zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja gtoen had ik ook 10 euro opgesms't. In één uitzending dus he.
Euhmmmmmm, gaat over je abboquote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn abbo dan niet zo blij met me zou zijn.
Daarom juistquote:
Een abo met een letter teveel.quote:
HALLOL.quote:
HALLOL HEIMNEquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:11 schreef Hyman het volgende:
HALOL MET HEIMNE HOE GAAT HET MET MIJ GOED
OKEE DOEEI GREOTJENS HEIMNSSE
Zonder te kijken, xplaya ofzoiets?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef Hyman het volgende:
Het PUB Userfototopic [#41]
Haha wat een broekie
Die kopquote:
HALO HENNIE EN KEESquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HALLOL HEIMNE
LUEK WEER WTA VAN JE TE HORNE
HIER GATA HET OOK GOET, MET DE KIDS GAAT OOK ALLS GOED
IK HOPO JE SNELL WEER TE ZIN
NOU GREOTJNES HE
HENNIE & KEES
wat een schatjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef Hyman het volgende:
Het PUB Userfototopic [#41]
Haha wat een broekie
HOIHOIquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
HALO HENNIE EN KEES
WAT FEIN DAT JULIE HET GOET MAAKEN
ZIJN JOUW KIND NOG GESLAAGT VOOR VMBO BASIS?
NOU OKE IK HOOR HET WEL![]()
![]()
![]()
GREOTJESNS!
quote:
Bouwvakker nog wel, veel te hoog gegrepenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HOIHOI
DAT IS SNLE,
JA ONZE SJON IS VORGI JAAR GESLAAGT, HJI HAT AL TWEE SCHOOLEN GEHAD, MARA DIT WAS EGT DE GEODE VOR HEM NU GATA HIJ STUDEEREN VOOR BOUWVAKEKR
HOPELJIK SPEREK IK JULLI ENSEL
DOEIDOEI
Kun je nagaan dat zulke mensen echt bestaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HOIHOI
DAT IS SNLE,
JA ONZE SJON IS VORGI JAAR GESLAAGT, HJI HAT AL TWEE SCHOOLEN GEHAD, MARA DIT WAS EGT DE GEODE VOR HEM NU GATA HIJ STUDEEREN VOOR BOUWVAKEKR
HOPELJIK SPEREK IK JULLI ENSEL
DOEIDOEI
XDquote:
Hahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat zulke mensen echt bestaan
NUONOU, JIJ DEOT OOK MAAR MBO. NIET DNKEN DAT JE SLIM BENT JONGUH.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hahawat ben ik blij dat ik toch iets slimmer dan die mensen ben
JANOUENWELNIVEAU4BITCH,OVEREENJAARHBO!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
NUONOU, JIJ DEOT OOK MAAR MBO. NIET DNKEN DAT JE SLIM BENT JONGUH.
ZOOZ, ALS PEOTSHULP?quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:27 schreef Hyman het volgende:
Stel je doet een schildersopleiding MBO-4, dan ben je wss een stuk simpeler dan iemand van MBO-4 die een technische opleiding doet.
quote:
BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]v
Sorry, wat zei je?
Kanker op.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]v
Sorry, wat zei je?
Dit ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet als het mijn pagina verneukt.quote:
Ik kan me herinneren dat jij hier al eens 48 uur voor weg wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, irritante lijer.quote:
Ja, maar toen had ik 10 keer een 22000pixel variantquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij hier al eens 48 uur voor weg was.
Gast jank niet zo, of ga naar [PUB-FB] Uw op- en aanmerkingen.quote:
Ohja, toen had ik nog een kloon. Langepoes.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik 10 keer een 22000pixel variant
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast jank niet zo, of ga naar [PUB-FB] Uw op- en aanmerkingen.
En ik toen L0ngcat jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, toen had ik nog een kloon. Langepoes.
JA HE?quote:
Want toen was ik ook 48 ban wegens paardenseks.quote:
zo´n andere fok!ker doet daar toch echt aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Want toen was ik ook 48 ban wegens paardenseks.
WTF?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
zo´n andere fok!ker doet daar toch echt aan?
Ik weet niet meer wat zn naam was, maar daar kwam ie openlijk voor uit, vieze stinkerdquote:
Die kan dan opgepakt wordennnn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
zo´n andere fok!ker doet daar toch echt aan?
Sick fuck.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat zn naam was, maar daar kwam ie openlijk voor uit, vieze stinkerd
Waarom nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Net alsof je op FOK! openlijk gaat uitkomen dat je dierenseks hebt.
Nee, ik ben zo chagrijnig als de tiefus en dan hoef ik niet al die kankerplaatjes van jou te zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast jank niet zo, of ga naar [PUB-FB] Uw op- en aanmerkingen.
IP-adres? Of zeg ik iets raars en kunnen ze daar niets mee?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom niet? niet iedereen heeft zn naam en achternaam op internet
'End'. Ben je aan het einde van de pagina. Is niet zo heel lastig, probeer het maar eens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo chagrijnig als de tiefus en dan hoef ik niet al die kankerplaatjes van jou te zien.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo chagrijnig als de tiefus en dan hoef ik niet al die kankerplaatjes van jou te zien.
awwwwwwwquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die zie je niet op fok, en daarbij kom je dan niet bij de gegevens van diegene uit, hoogstens bij welke provider ie zit. Tenzij ie een eigen site host.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IP-adres? Of zeg ik iets raars en kunnen ze daar niets mee?
Maar FOK! zegtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die zie je niet op fok, en daarbij kom je dan niet bij de gegevens van diegene uit, hoogstens bij welke provider ie zit. Tenzij ie een eigen site host.
Ja, of page-down. Maar het blijft gewoon irritant, staff weet dat je niet moet gaan lopen baggeren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
'End'. Ben je aan het einde van de pagina. Is niet zo heel lastig, probeer het maar eens.
Ja admins ja, en ik betwijfel of ze daar zo vaak gebruik van makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar FOK! zegt
Je IP-adres is *nummer*. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
De provider weet inderdaad vaak wel welke klant er gebruik maakt van welk IP-adres maar jij als gewone consument kan iemand niet zomaar traceren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar FOK! zegt
Je IP-adres is *nummer*. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Ja maar dan kunnen ze er dus wel wat mee, dus is het dom zoiets op te biechten, right?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja admins ja, en ik betwijfel of ze daar zo vaak gebruik van maken
Of je kijkt een keer uit je bloedkop en je ziet dat ik die longcats helemaal niet heb gepost, en de rest ook niet op deze pagina. Jankzak.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die verlenen ze alleen als justitie er daadwerkelijk om vraagt. Geloof je echt dat die ieder topic gaan lezen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar FOK! zegt
Ja nee oké, zo ver kwam ik ook nog wel. Maar dan heb ik dus wel gelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De provider weet inderdaad vaak wel welke klant er gebruik maakt van welk IP-adres maar jij als gewone consument kan iemand niet zomaar traceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |