Alors on dancequote:Op maandag 28 juni 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Excuse me, what are yo doi HNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGG
?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
STEVIE, WATCH OUT, THERE'S A SNI...........
ik moest gniffelen uit m'n bilspleet!quote:
Waaromquote:
Moest vroeg terug van m'n vriend omdat een vriendin voor het eerst naar m'n kamer komt kijken. Goede vriendin, maar heeft nog nooit m'n kamer gezien met als smoes 'examens', alsof ze vanaf 1 februari continu bezig was met leren.. Had al twee keer afgezegd en jawel, ik zit met de trein in Utrecht en mevrouw smst dat ze niet kan niet komen, want ze heeft ruzie met d'r vriend en moet het met hem uitpraten dus gaat bij 'm langs. Maar ondertussen zit ze wel vanaf 3 uur op msn en praat ze gewoon met iedereen, dus ik snap de reden dan niet helemaalquote:
Lieke ontzettend veel sterkte enzoquote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Moest vroeg terug van m'n vriend omdat een vriendin voor het eerst naar m'n kamer komt kijken. Goede vriendin, maar heeft nog nooit m'n kamer gezien met als smoes 'examens', alsof ze vanaf 1 februari continu bezig was met leren.. Had al twee keer afgezegd en jawel, ik zit met de trein in Utrecht en mevrouw smst dat ze niet kan niet komen, want ze heeft ruzie met d'r vriend en moet het met hem uitpraten dus gaat bij 'm langs. Maar ondertussen zit ze wel vanaf 3 uur op msn en praat ze gewoon met iedereen, dus ik snap de reden dan niet helemaal. Dus ik balen omdat ik eerder bij René weg moest, en daardoor nog kort van tevoren een maatje moest regelen voor het voetbal.
Uiteindelijk gelukt, en was best gezellig, maar opeens wil mam even langskomen. Nou, ze had dus nieuws, m'n oom heeft uitzaaiingen en is dus binnen nu en maximaal 4 jaar overleden. Echt klotenieuws, maar dit was wel de perfecte dag om het te vertellen.
Hmm. Aardig kut danquote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Moest vroeg terug van m'n vriend omdat een vriendin voor het eerst naar m'n kamer komt kijken. Goede vriendin, maar heeft nog nooit m'n kamer gezien met als smoes 'examens', alsof ze vanaf 1 februari continu bezig was met leren.. Had al twee keer afgezegd en jawel, ik zit met de trein in Utrecht en mevrouw smst dat ze niet kan niet komen, want ze heeft ruzie met d'r vriend en moet het met hem uitpraten dus gaat bij 'm langs. Maar ondertussen zit ze wel vanaf 3 uur op msn en praat ze gewoon met iedereen, dus ik snap de reden dan niet helemaal. Dus ik balen omdat ik eerder bij René weg moest, heb niet echt het gevoel dat ze mij ook als 'n vriendin ziet omdat ze toch telkens afzegt en daarom moest ik nog kort van tevoren een maatje regelen voor het voetbal.
Uiteindelijk gelukt, en was best gezellig, maar opeens wil mam even langskomen. Nou, ze had dus nieuws, m'n oom heeft uitzaaiingen en is dus binnen nu en maximaal 4 jaar overleden. Echt klotenieuws, maar dit was wel de perfecte dag om het te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |