Je bent gek!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, noortjaaah, de line up vind ik niet zo heel bijster interessant, maar dat boeit me niet
10 euro op sms'en? Zo moeilijk is het niet. En de afgelopen dingen waarvoor ik heel graag kaarten wilde en dat ook heb gedaan heb ik niet gewonnen dus niet zeuren dat ik altijd win want dat is bullshit en irritant. Verder hou ik wel van je.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:28 schreef livalo het volgende:
[..]
Not fair, jij wint altijd kaartjes. Hoe doe je dat toch?
A backpack!quote:
En die kaartjes voor pinkpop? Die had jij toch ook gewonnen?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je bent gek!
[..]
10 euro op sms'en? Zo moeilijk is het niet. En de afgelopen dingen waarvoor ik heel graag kaarten wilde en dat ook heb gedaan heb ik niet gewonnen dus niet zeuren dat ik altijd win want dat is bullshit en irritant. Verder hou ik wel van je.
Nah. Ik heb hem al vredig platgetrapt.quote:
Ja gtoen had ik ook 10 euro opgesms't. In één uitzending dus he.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef livalo het volgende:
[..]
En die kaartjes voor pinkpop? Die had jij toch ook gewonnen?Ik heb nog nooit ook maar iets gewonnen, maar heb er ondertussen wel mee leren leven.
Ik denk dat mijn abbo dan niet zo blij met me zou zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja gtoen had ik ook 10 euro opgesms't. In één uitzending dus he.
Euhmmmmmm, gaat over je abboquote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn abbo dan niet zo blij met me zou zijn.
Daarom juistquote:
Een abo met een letter teveel.quote:
HALLOL.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |