Kaartjes kopen voor de gehele line-up bekend is, het zou verboden moeten worden.quote:
Okquote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een nieuwe collega op 't werk, uit Eindhoven die in Grunn gaat studeren
Over 3 jaar zit je daar nog?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef livalo het volgende:
http://www.bouwwereld.nl/(...)tie-HAN-Nijmegen.htm
.
Ik zit in een ander gebouw.quote:
Niet meer daarquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
JONGE Waar zit jij over drie jaar???
DA WITTE NIE!
Ik zag laatst een voetballer met een lange en met een korte mouw voetballen. Echt vaag, hij had geen ondershirt eronder aan ofzo want die ene mouw bestond uit 1 stuk stof.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:56 schreef livalo het volgende:
Die voetbalshits lijken fockig coltruien man. Met die col en lange mouwen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet meer daar
[ afbeelding ]
Althans, als ik het traineeship niet meer doe
Hij had de andere afgescheurd uit frustratie?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zag laatst een voetballer met een lange en met een korte mouw voetballen. Echt vaag, hij had geen ondershirt eronder aan ofzo want die ene mouw bestond uit 1 stuk stof.
Het is daar -3, dat weet je?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:56 schreef livalo het volgende:
Die voetbalshits lijken fockig coltruien man. Met die col en lange mouwen.
Het ziet er belachelijk lelijk uitquote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja!!!
Het is niet echt een mooi hok
quote:
En dan hebben ze dat ding ook nog een naam gegevenquote:
corrigerende tik.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Renesite het volgende:
Hahahaha
Buurjongen slaat zijn zusje
"WIL JE NORMAAL DOEN!" *klap*
WTF
quote:
quote:
Kan je er niet staan?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan hebben ze dat ding ook nog een naam gegeven
en zijn het ontzettend kleine verdiepingen
Nah, oppervlakte is niet bijster groot vanaf 4-8e verdiepingquote:
Oh zoquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, oppervlakte is niet bijster groot vanaf 4-8e verdieping
Moet er allemaal mooi uit zien he, maar functioneelquote:
WIE MOOI WILT ZIJN MOET PIJN LIJDEN. BURNquote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet er allemaal mooi uit zien he, maar functioneel
Vuurtje?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
WIE MOOI WILT ZIJN MOET PIJN LIJDEN. BURN
Dat weet ik, want het is daar winter. Maar het zijn voetballers, die moeten tegen een beetje kou kunnen.quote:
Nee, want watje.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat weet ik, want het is daar winter. Maar het zijn voetballers, die moeten tegen een beetje kou kunnen.
Kaartjes winnen niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Kaartjes kopen voor de gehele line-up bekend is, het zou verboden moeten worden.
Ze moeten niet zeiku jongu. Ik loop nu ook in m'n hempje rond, scheelt maar een paar graden met daar.quote:
Not fair, jij wint altijd kaartjesquote:
Duuuuuuuuuude!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, noortjaaah, de line up vind ik niet zo heel bijster interessant, maar dat boeit me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |