Goed man!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:57 schreef Sersjee het volgende:
Tering, dat was een tijd geleden...
En als de temperatuur nog een beetje doorstijgt ga je de titel lezen als "Zomerse antennes op die klanken!"... of is dat niet een gevolg van een zonnesteek?quote:
De laatste was #1634. Toen kwam Marc63 hier nog weleens. Ik bedoel maar.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De laatste was #1634. Toen kwam Marc63 hier nog weleens. Ik bedoel maar.
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als de temperatuur nog een beetje doorstijgt ga je de titel lezen als "Zomerse antennes op die klanken!"... of is dat niet een gevolg van een zonnesteek?
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:18 schreef alors het volgende:
Real Men was op Veronica! Kippenvel met 30 graden. Ik wilde het nog zeggen, maar had ff geen bereik...
Een soort van Krezip meets K3.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef alors het volgende:
Hahah Jelmer lacht de megahit uit. Ik ga em nu voor het eerst horen
En terecht.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:28 schreef alors het volgende:
Was maar een paar sec, want Rob had meer zin in Jimi![]()
Wat een heldquote:Op maandag 28 juni 2010 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Was maar een paar sec, want Rob had meer zin in Jimi![]()
Doetie toch al langer, volgens mij elke dag wel. Ik vind het wel geinig beter dan dat Zuid-Afrikaanse dat Michiel draaide.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef -Hans- het volgende:
Begint Rob deze troep van Jack Parow - Cooler As Ekke ook al te draaien....
Meh, ze spelen wss alleen het refrein af via een telefoongesprekquote:Op maandag 28 juni 2010 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hij heeft een nieuwe single uit."
Draai die dan!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, ze spelen wss alleen het refrein af via een telefoongesprekEn over 2 weken de single
MOI !quote:Op maandag 28 juni 2010 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG
Alleen nog reflectie voor school schrijven, eindgesprek en dan VAKANTIE 8)![]()
MH al gedraaid?
Ah, was mij niet opgevallenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:37 schreef alors het volgende:
[..]
Doetie toch al langer, volgens mij elke dag wel. Ik vind het wel geinig beter dan dat Zuid-Afrikaanse dat Michiel draaide.
Hier komt Jacq nooit meer overheen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft trouwens ook een nieuw album uit. Toch eens luisteren of dat beter is dan Jacq...
Natuurlijk niet, lees de posts erover, vergelijkingen met Monique Smit en K3quote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf af waarom ik dit ga vragen, maar: ist nog wat dan?
Stare into the sun
En het nummer is zo fout dat zelfs de diskjocks van Q-Music zich ervoor schamen...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, lees de posts erover, vergelijkingen met Monique Smit en K3
Nooit zin in om terug te lezenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, lees de posts erover, vergelijkingen met Monique Smit en K3
Sorry, maar da's imho behoorlijk sneu. Om met George Michael te spreken, listen without prejudice.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit zin in om terug te lezen
Iig:![]()
, kan niet wachten om 'm te horen om 'm vervolgens helemaal af te kraken
Dat. Kneiterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
Ik heb Jacq Govaert al beluisterd, maar ik waag me niet aan een tweede keer.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, maar da's imho behoorlijk sneu. Om met George Michael te spreken, listen without prejudice.
Heb 'm nog niet eens gehoord maar die 30 seconden voorspelde weinig goedsquote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf af waarom ik dit ga vragen, maar: ist nog wat dan?
Stare into the sun
Nope, weer om 16u. Helaas.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:52 schreef gerbenp het volgende:
Vrijdag dus weer een WK verslag van een voetbalwedstrijd van Nederland?
Ach, tis goed voor mn poulequote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Scheids wilde toch z'n minutes of fame ff meepikken. Blinde.
Sterkte! en warm is het iddquote:Op maandag 28 juni 2010 17:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de trein op weg naar huis is het anders nog behoorlijk druk... en warm!
ik had gelukkig 2-1 dus 75pquote:Op maandag 28 juni 2010 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, tis goed voor mn poule
In de Fok-pool had ik wel 2-0
Andere poule 3-1..![]()
Vind het een hoog Sjalalie gehalte hebben.quote:
Krezip en Jacq Govaert komen er dan bij mij ook niet in.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind het een hoog Sjalalie gehalte hebben.Hoor hem net voor het eerst. Inderdaad, vind het overrated.
Die is Overratedquote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Heb nog steeds de nieuwe Megahit niet gehoord. Grom!
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die is Overrated
Gelukkig heb ik stiften bij de hand, die kan ik nu mooi in mijn oren stoppen...
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat is niet... Er zit nu oorsmeer op...
Verheug je niet te veel.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Hier is iequote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die is Overrated
Gelukkig heb ik stiften bij de hand, die kan ik nu mooi in mijn oren stoppen...
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Wat was Pearl Jam gisteren vet!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vrees dat de Brazilianen als vliegen om Robben heen zullen en blijven zwermen. We komen door dat gestrontvlieg amper tot helemaal niet tot scoren en Brazilië zal dankbaar gebruik maken van de foutjes in onze verdediging. 2-0 in het voordeel van de kanaries.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Dus, vrijdag mag het NL-elftal weer naar huis? Verwacht wel een spannende pot
Ik gun Dunga wel een wereldtitel. Dan kunnen de criticasters in zijn land eindelijk hun monden houden...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat de Brazilianen als vliegen om Robben heen zullen en blijven zwermen. We komen door dat gestrontvlieg amper tot helemaal niet tot scoren en Brazilië zal dankbaar gebruik maken van de foutjes in onze verdediging. 2-0 in het voordeel van de kanaries.
Maar, je weet maar nooit
Ik ken 'm alleen van toen hij nog voor Brazilië voetbalde, ik vond hem er altijd zo onbraziliaans uit zien met z'n stekeltjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gun Dunga wel een wereldtitel. Dan kunnen de criticasters in zijn land eindelijk hun monden houden...
Moeilijk om te voorspellen, maar ik gok 2 - 1 voor Braziliequote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat de Brazilianen als vliegen om Robben heen zullen en blijven zwermen. We komen door dat gestrontvlieg amper tot helemaal niet tot scoren en Brazilië zal dankbaar gebruik maken van de foutjes in onze verdediging. 2-0 in het voordeel van de kanaries.
Maar, je weet maar nooit
Yep.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van toen hij nog voor Brazilië voetbalde, ik vond hem er altijd zo onbraziliaans uit zien met z'n stekeltjes.Heeft hij veel over zich heen gekregen van de pers dan?
Seriously?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa Kesha! die had ik vanochtend gemist.
Woehoe
Heerlijk foute plaat joh !quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Seriously?
Ik heb net vanaf de afwas buiten rond gehangen op 't balkon met de radio op de achtergrond met wat buren, maar bij Kesha hadden we toch zoiets van: nee.
Ik hoorde net een fijn nummer voor dit geblaat, welke was dat?
Je bent niet goed wijsquote:
Koning Voetbal houdt inderdaad de hele wereld in een wurggreep.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijsDat zeikerige stemmetje van haar..
Haha die is echt dramatisch inderdaadquote:
Vond het al heel wat dat het NOS journaal niet direct begon met 15 minuten voetbal geneuzel. Dat was de voorgaande keren wel telkens het geval. Ik vind het ook allemaal overdreven, maar goed nog een paar wedstrijden en dan is het toernooi weer afgelopen en voor Nederland wsl. vrijdag al.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Koning Voetbal houdt inderdaad de hele wereld in een wurggreep.
En dat terwijl er belangrijkere dingen in het leven zijn dan het spel met de isocaëder...
Zodra je zulke dingen via internet wil gaan instellen gaat er altijd een stukje beveiliging verloren.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Hoor ik nu dat de webcam van 3FM goed beveiligd is?Laatst was de SMS-balk nog gehackt
Voor de betere lalalala zou ik Sanctuary van Gabriella Cilmi luisteren...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
Tekstueel hoogstandje! Vooral het lalalala (is het al december?) gedeelte is toch wel briljant gedaan.
admin panel van sms balk zit achter het domein forestpoker.com dat is iets wat ik totaal niet begrijpquote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zodra je zulke dingen via internet wil gaan instellen gaat er altijd een stukje beveiliging verloren.
Ik wel, want da's de site van de persoon die al die beeldanimaties heeft gemaakt. Op YouTube staat ook een filmpje met alle beeld-animaties voor een eerdere SR onder die naam.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
admin panel van sms balk zit achter het domein forestpoker.com dat is iets wat ik totaal niet begrijp
als je iets maakt voor een klant, dan gaat je dat niet zelf hosten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wel, want da's de site van de persoon die al die beeldanimaties heeft gemaakt. Op YouTube staat ook een filmpje met alle beeld-animaties voor een eerdere SR onder die naam.
Overigens staat de tickertekst-administratie wel op een logischere plek... maar die zal je vast al wel gevonden hebben.
Nou, blijkbaar wel dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je iets maakt voor een klant, dan gaat je dat niet zelf hosten.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor de betere lalalala zou ik Sanctuary van Gabriella Cilmi luisteren...
Tja..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:26 schreef -Hans- het volgende:
wtf zet je een keer 3FM aan en hoor je direct die Jacqueline Govaert .. Die krijgt volgens mij al genoeg aandacht.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:21 schreef Pino112 het volgende:
De MH van eind augustus is bij deze bekend.
Yup! Warm vooral!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen Roel ! alles kids in Limboland?
Goodmorning !!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Ik loop een beetje achter hoor, maar vond dat nummer met rihanna en eminem best lekker!
Nog even volhouden !quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
OMG.... t wordt hier vrijdag 32 graden aldus weeronline...
Mijn ideale temperatuur is 25 graden (morgen), die bloedhitte is niks voor mij hoor...
Dat. Mijn god, wat een pracht!quote:
Oh wauw, gaat hij toch overstag?quote:
Dus over een jaar of 10 worden die camera's wel ingezetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, zal nog wel ff duren, vrees ik. Maar het begin is er.
Zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Roel, wordt het niet eens tijd voor een sig met Summer Pictuers?
quote:
Ik lees iets heel anders hij vindt dat het nummer een Monique Smit nummer had kunnen wezen.quote:
Dat lees ik ook. Maar alsof Monique Smit zo goede muziek maaktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik lees iets heel anders hij vindt dat het nummer een Monique Smit nummer had kunnen wezen.
Niet dat hij het leuk vindt.
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:14 schreef Pino112 het volgende:
Rachid en Michiel hebben hun iPhone4 ontvangen. Domien is jaloers![]()
http://twitter.com/Domien/status/17318933115
Frankrijk was het he? Daar is de muziek iig al beter jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef themauster het volgende:
Voor het eerst de MH gehoord, ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik morgenochtend naar een ander land ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niks tegen Apple of Iphone maar het wordt wel heel irritant dat elke keer dat er een nieuwe product op de markt komt de fanboys het weer uitschreeuwen alsof er een nieuwe wereldwonder is gebeurtquote:
Heb dat ding 1x gehoord, maar dramatische plaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef themauster het volgende:
Voor het eerst de MH gehoord, ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik morgenochtend naar een ander land ga
Amenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Apple of Iphone maar het wordt wel heel irritant dat elke keer dat er een nieuwe product op de markt komt de fanboys het weer uitschreeuwen alsof er een nieuwe wereldwonder is gebeurt
Ja 2 weken lang naar Frankrijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Frankrijk was het he? Daar is de muziek iig al beter ja
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef Sirolf het volgende:
Vanaf september werken Michiel en Domien trouwens niet meer voor de NPS, en zijn ook niet meer voor die omroep op 3FM te horen.Mooi, dat er nog maar veel samengevoegd gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef Sirolf het volgende:
Vanaf september werken Michiel en Domien trouwens niet meer voor de NPS, en zijn ook niet meer voor die omroep op 3FM te horen.Dat is toch al best oud nieuws volgens mij was in Januari al bekend dat deze 3 omroepen gingen fuserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Ja, maar niet dat a.s. donderdag de naam bekendgemaakt gaat worden, en per wanneer ze zouden gaan fuseren had ik ook nog niet eerder gelezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is toch al best oud nieuws volgens mij was in Januari al bekend dat deze 3 omroepen gingen fuseren
Tijd is dus ook al bekend.quote:De KRO start in september met 3FM-programma over liefde relaties en seks. Paul Rabbering en Sofie van den Enk zullen op zondagavond tussen 20:00 en 22:00 uur PS Radio presenteren.
Wel een flinke ommezwaai trouwens, van de brave EO naar een programma over liefde, relaties en seks...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef themauster het volgende:
Klaas zal wel een andere tijd krijgen :
http://www.radiofreak.nl/(...)-op-zondagavond-3FM/
Ik luister op de zondagavond toch nooit naar de radio maar nu zal 3fm helemaal overgeslagen worden op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef themauster het volgende:
Klaas zal wel een andere tijd krijgen :
http://www.radiofreak.nl/(...)-op-zondagavond-3FM/
Ik kom tegenwoordig wel regelmatig in Eindhovenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, kwamen er hier nog mensen uit Eindhoven?
Komen jullie kijken naar het wagenspel??
[ afbeelding ]
ik verwacht in september een totale ommezwaai van 3FM.Maar ik hoop dat het niet teveel BNN radio wordt want dan zijn ze mij kwijt als luisteraarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel een flinke ommezwaai trouwens, van de brave EO naar een programma over liefde, relaties en seks...
I know, kheb je daarom ook de flyer gemaildquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig wel regelmatig in Eindhoven.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I know, kheb je daarom ook de flyer gemaild
Zou leuk zijn als je kwam kijken Roel, het wordt écht een spektakel!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik vermoedde al dat dat de reden was
.
Leuk!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je kwam kijken Roel, het wordt écht een spektakel!
[ afbeelding ]
Hierop is maar 1 antwoord mogelijk: Zal kijken wat ik voor jou kan doen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Kom jij ook ff vanuit het noorden voor een half uurtje straattheater Hans?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hierop is maar 1 antwoord mogelijk: Zal kijken wat ik voor jou kan doen!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hierop is maar 1 antwoord mogelijk: Zal kijken wat ik voor jou kan doen!
Dit én om 21.15 tot 21.30 uur, daar tussen mag het van mij keihard plenzen, zo ziet het er alleen niet naar uitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef Etcetera het volgende:
Zolang het maar droog is tussen half 5 en 5 en tussen kwart voor 6 en tien over 6
Ja zeg, kun je die van half 5 - kwart voor 5 even laten staan? Dan loop ik net van stage naar station. En heb geen jas bij mequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit én om 21.15 tot 21.30 uur, daar tussen mag het van mij keihard plenzen, zo ziet het er alleen niet naar uit
Oke, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja zeg, kun je die van half 5 - kwart voor 5 even laten staan? Dan loop ik net van stage naar station. En heb geen jas bij me
Het heeft hier al geregend Hans maak je borst maar nat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:12 schreef -Hans- het volgende:
Hoi binnenkomers! begint hier in het Noorden donker te worden..!
Bedanktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, omdat jij het bentTussen die 2 tijden zit ik @ de fiets naar/van me werk
In Diemen regende het eerder vanmiddag al lichtjes, en voor de terugweg naar het station had ik een jas en paraplu bij me... maar toen was het weer stralend zonnig en droog.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja zeg, kun je die van half 5 - kwart voor 5 even laten staan? Dan loop ik net van stage naar station. En heb geen jas bij me
Viel mij laatst ook al op. De rest zal Giel wel spuugzat zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef miieejj het volgende:
hallo
Ik hoor alleen nog maar die geertje ( van piet paulusma) .. eerst was dat toch altijd dat die andere zusters ook een weerpraatje deden ??
Zal wel weer een klapsigaar uit eigen doos zijn van die corrupte boef.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, zal nog wel ff duren, vrees ik. Maar het begin is er.
Klein buitje hier maar eigenlijk stelde het vrij weinig voor (centrum stad)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Het heeft hier al geregend Hans maak je borst maar nat.
Edit:het plenst hier alweer
ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij laatst ook al op. De rest zal Giel wel spuugzat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |