Die is Overratedquote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Heb nog steeds de nieuwe Megahit niet gehoord. Grom!
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die is Overrated
Gelukkig heb ik stiften bij de hand, die kan ik nu mooi in mijn oren stoppen...
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat is niet... Er zit nu oorsmeer op...
Verheug je niet te veel.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Hier is iequote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die is Overrated
Gelukkig heb ik stiften bij de hand, die kan ik nu mooi in mijn oren stoppen...
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Wat was Pearl Jam gisteren vet!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vrees dat de Brazilianen als vliegen om Robben heen zullen en blijven zwermen. We komen door dat gestrontvlieg amper tot helemaal niet tot scoren en Brazilië zal dankbaar gebruik maken van de foutjes in onze verdediging. 2-0 in het voordeel van de kanaries.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Dus, vrijdag mag het NL-elftal weer naar huis? Verwacht wel een spannende pot
Ik gun Dunga wel een wereldtitel. Dan kunnen de criticasters in zijn land eindelijk hun monden houden...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat de Brazilianen als vliegen om Robben heen zullen en blijven zwermen. We komen door dat gestrontvlieg amper tot helemaal niet tot scoren en Brazilië zal dankbaar gebruik maken van de foutjes in onze verdediging. 2-0 in het voordeel van de kanaries.
Maar, je weet maar nooit
Ik ken 'm alleen van toen hij nog voor Brazilië voetbalde, ik vond hem er altijd zo onbraziliaans uit zien met z'n stekeltjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gun Dunga wel een wereldtitel. Dan kunnen de criticasters in zijn land eindelijk hun monden houden...
Moeilijk om te voorspellen, maar ik gok 2 - 1 voor Braziliequote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat de Brazilianen als vliegen om Robben heen zullen en blijven zwermen. We komen door dat gestrontvlieg amper tot helemaal niet tot scoren en Brazilië zal dankbaar gebruik maken van de foutjes in onze verdediging. 2-0 in het voordeel van de kanaries.
Maar, je weet maar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |