Oke, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja zeg, kun je die van half 5 - kwart voor 5 even laten staan? Dan loop ik net van stage naar station. En heb geen jas bij me
Het heeft hier al geregend Hans maak je borst maar nat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:12 schreef -Hans- het volgende:
Hoi binnenkomers! begint hier in het Noorden donker te worden..!
Bedanktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, omdat jij het bentTussen die 2 tijden zit ik @ de fiets naar/van me werk
In Diemen regende het eerder vanmiddag al lichtjes, en voor de terugweg naar het station had ik een jas en paraplu bij me... maar toen was het weer stralend zonnig en droog.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja zeg, kun je die van half 5 - kwart voor 5 even laten staan? Dan loop ik net van stage naar station. En heb geen jas bij me
Viel mij laatst ook al op. De rest zal Giel wel spuugzat zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef miieejj het volgende:
hallo
Ik hoor alleen nog maar die geertje ( van piet paulusma) .. eerst was dat toch altijd dat die andere zusters ook een weerpraatje deden ??
Zal wel weer een klapsigaar uit eigen doos zijn van die corrupte boef.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, zal nog wel ff duren, vrees ik. Maar het begin is er.
Klein buitje hier maar eigenlijk stelde het vrij weinig voor (centrum stad)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Het heeft hier al geregend Hans maak je borst maar nat.
Edit:het plenst hier alweer
ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij laatst ook al op. De rest zal Giel wel spuugzat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |