Frankrijk was het he? Daar is de muziek iig al beter jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef themauster het volgende:
Voor het eerst de MH gehoord, ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik morgenochtend naar een ander land ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niks tegen Apple of Iphone maar het wordt wel heel irritant dat elke keer dat er een nieuwe product op de markt komt de fanboys het weer uitschreeuwen alsof er een nieuwe wereldwonder is gebeurtquote:
Heb dat ding 1x gehoord, maar dramatische plaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef themauster het volgende:
Voor het eerst de MH gehoord, ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik morgenochtend naar een ander land ga
Amenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Apple of Iphone maar het wordt wel heel irritant dat elke keer dat er een nieuwe product op de markt komt de fanboys het weer uitschreeuwen alsof er een nieuwe wereldwonder is gebeurt
Ja 2 weken lang naar Frankrijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Frankrijk was het he? Daar is de muziek iig al beter ja
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef Sirolf het volgende:
Vanaf september werken Michiel en Domien trouwens niet meer voor de NPS, en zijn ook niet meer voor die omroep op 3FM te horen.Mooi, dat er nog maar veel samengevoegd gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef Sirolf het volgende:
Vanaf september werken Michiel en Domien trouwens niet meer voor de NPS, en zijn ook niet meer voor die omroep op 3FM te horen.Dat is toch al best oud nieuws volgens mij was in Januari al bekend dat deze 3 omroepen gingen fuserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Ja, maar niet dat a.s. donderdag de naam bekendgemaakt gaat worden, en per wanneer ze zouden gaan fuseren had ik ook nog niet eerder gelezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is toch al best oud nieuws volgens mij was in Januari al bekend dat deze 3 omroepen gingen fuseren
Tijd is dus ook al bekend.quote:De KRO start in september met 3FM-programma over liefde relaties en seks. Paul Rabbering en Sofie van den Enk zullen op zondagavond tussen 20:00 en 22:00 uur PS Radio presenteren.
Wel een flinke ommezwaai trouwens, van de brave EO naar een programma over liefde, relaties en seks...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef themauster het volgende:
Klaas zal wel een andere tijd krijgen :
http://www.radiofreak.nl/(...)-op-zondagavond-3FM/
Ik luister op de zondagavond toch nooit naar de radio maar nu zal 3fm helemaal overgeslagen worden op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef themauster het volgende:
Klaas zal wel een andere tijd krijgen :
http://www.radiofreak.nl/(...)-op-zondagavond-3FM/
Ik kom tegenwoordig wel regelmatig in Eindhovenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, kwamen er hier nog mensen uit Eindhoven?
Komen jullie kijken naar het wagenspel??
[ afbeelding ]
ik verwacht in september een totale ommezwaai van 3FM.Maar ik hoop dat het niet teveel BNN radio wordt want dan zijn ze mij kwijt als luisteraarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel een flinke ommezwaai trouwens, van de brave EO naar een programma over liefde, relaties en seks...
I know, kheb je daarom ook de flyer gemaildquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig wel regelmatig in Eindhoven.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I know, kheb je daarom ook de flyer gemaild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |