abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83478074
Goed nu ontopic: wie heeft hier de uitzending van Zembla over Wilders gezien. Deze werd in de media en door verschillende politici (links en rechts) neergezet als tendentieus en meer van dat. Ik heb hem zelf gezien en vond dit eigenlijk helemaal niet. Beweringen werden redelijk goed onderbouwd en het geheel kwam op mij vrij oprecht over. Wat vinden jullie van deze uitzending, en waarom?

[url=http://zembla.vara.nl/Nieuws-detail.2624.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=24614&cHash=920b00bfe7]http://zembla.vara.nl/Nieuws-detail.2624.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=24614&cHash=920b00bfe7[/url]
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_83478132
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:15 schreef Compatibel het volgende:
Goed nu ontopic: wie heeft hier de uitzending van Zembla over Wilders gezien. Deze werd in de media en door verschillende politici (links en rechts) neergezet als tendentieus en meer van dat. Ik heb hem zelf gezien en vond dit eigenlijk helemaal niet. Beweringen werden redelijk goed onderbouwd en het geheel kwam op mij vrij oprecht over. Wat vinden jullie van deze uitzending, en waarom?

[url=http://zembla.vara.nl/Nieuws-detail.2624.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=24614&cHash=920b00bfe7]http://zembla.vara.nl/Nieuws-detail.2624.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=24614&cHash=920b00bfe7[/url]
Ja die heb ik gezien. Bijzonder tendentieus en meer van dat. Zo doorzichtig en tendentieus dat het lachwekkend werd. Een schande voor de Publieke Omroep. Gelukkig gaat daar binnenkort goed de bezem doorheen, want dat is duidelijk nodig.
pi_83478180
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:17 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Ja die heb ik gezien. Bijzonder tendentieus en meer van dat. Zo doorzichtig en tendentieus dat het lachwekkend werd. Een schande voor de Publieke Omroep. Gelukkig gaat daar binnenkort goed de bezem doorheen, want dat is duidelijk nodig.
Waarom, wat stoorde je het meest aan de uitzending. Welke aangehaalde punten waren onjuist, onvolledig of verkeerd geïnterpreteerd etc?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_83478223
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:19 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Waarom, wat stoorde je het meest aan de uitzending. Welke aangehaalde punten waren onjuist, onvolledig of verkeerd geïnterpreteerd etc?
Eigenlijk bestond de hele uitzending uit welbekende, reeds ontelbare malen weerlegde linkse leugens.
pi_83478301
Afijn, ik heb me eigenlijk helemaal niet gestoord aan die uitzending. Ik vond de uitzending lachwekkend en derhalve zeer vermakelijk. Wel een beetje voorspelbaar, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik zit hem nu weer even te kijken, zelfs in de herkijk istie weer leuk!
pi_83478358
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Eigenlijk bestond de hele uitzending uit welbekende, reeds ontelbare malen weerlegde linkse leugens.
Wederom geen onderbouwing. Ik kan ook best zeggen: er is immers al twaalf miljoen miljard keer aangetoond dat Wilders een reptilian is van de planeet niburu, dit maakt het nog niet waar.
pi_83478376
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:24 schreef Irian.Jaya het volgende:
Afijn, ik heb me eigenlijk helemaal niet gestoord aan die uitzending. Ik vond de uitzending lachwekkend en derhalve zeer vermakelijk. Wel een beetje voorspelbaar, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik zit hem nu weer even te kijken, zelfs in de herkijk istie weer leuk!
Doe even een voorbeeld, vanaf welke minuut wordt het echt hilarisch?
(moet nu weg, later verder).
pi_83478510
Weet je wat hilarisch is? Wilders die zn bek opentrekt tijdens een kamerdebat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83478522
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Dat heb ik helaas gemist
zijn inbreng in het spoeddebat gisteren dus
pi_83478525
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:27 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Doe even een voorbeeld, vanaf welke minuut wordt het echt hilarisch?
(moet nu weg, later verder).
Eigenlijk meteen vanaf de eerste seconde al. Met die linkse zweefteef die brabbelt dat de aankomende uitzending provocatief, beledigend en beangstigend zal worden, en dat je maar het beste blije gedachten kunt denken.

Totaal geen last van die provocatie of angst hier! En aan die beledigingen ben ik wel gewend.
pi_83478545
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ja het was weer geniaal grappig gisteren.
pi_83478594
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:34 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Eigenlijk meteen vanaf de eerste seconde al. Met die linkse zweefteef die brabbelt dat de aankomende uitzending provocatief, beledigend en beangstigend zal worden, en dat je maar het beste blije gedachten kunt denken.

Totaal geen last van die provocatie of angst hier! En aan die beledigingen ben ik wel gewend.
Doe even wat feiten dan? Wat klopt er echt inhoudelijk niet?
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:36:57 #213
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83478602
Ik kan wel beargumenteren waarom ik hem tendentieus vond, maar zie liever Irian.Jaya nog even falen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83478642
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:34 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Ja het was weer geniaal grappig gisteren.
Wilders is gewoon klaar. De PVV gaat niet regeren en na de verkiezingen wordt het verval definitief ingezet. Het anti-islamverhaal van Wilders interesseert niemand meer over een aantal jaar. Het gevolg is dat het zetelaantal van de PVV zich dan gaat stabiliseren rond de tien.
pi_83478710
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:36 schreef oompaloompa het volgende:
Ik kan wel beargumenteren waarom ik hem tendentieus vond, maar zie liever Irian.Jaya nog even falen.
Ik ben echt oprecht benieuwd waarom de uitzending als tendentieus kan worden gezien, en ook best bereid om hier in mee te gaan.
pi_83478745
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders is gewoon klaar. De PVV gaat niet regeren en na de verkiezingen wordt het verval definitief ingezet. Het anti-islamverhaal van Wilders interesseert niemand meer over een aantal jaar. Het gevolg is dat het zetelaantal van de PVV zich dan gaat stabiliseren rond de tien.
We zullen zien. De sleutel tot de ondergang van Wilders zit hem in de aanpak van de bicriminaliteit. En in niks anders. Ik zie echter nog maar bitter weinig gebeuren om daar iets aan te doen. Het wordt juist alleen maar erger, en de crisis gaat er zeker niet aan meehelpen om dit te verbeteren.
pi_83478769
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:42 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

We zullen zien. De sleutel tot de ondergang van Wilders zit hem in de aanpak van de bicriminaliteit. En in niks anders. Ik zie echter nog maar bitter weinig gebeuren om daar iets aan te doen. Het wordt juist alleen maar erger, en de crisis gaat er zeker niet aan meehelpen om dit te verbeteren.
Vertel?
pi_83478809
quote:

[..]

Maar jij maakt dan ook deel uit van die tien zetels.
pi_83478822
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:43 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Vertel?
Wacht maar af.
pi_83478831
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar jij maakt dan ook deel uit van die tien zetels.
Vorige maand nog niet.
pi_83478869
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:45 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Wacht maar af.

Nee serieus, waarom gaat dit gebeuren?
pi_83478946
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:47 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Nee serieus, waarom gaat dit gebeuren?
Omdat het onvermijdelijk is. De combinatie van een (in dit geval door eigen schuld!) uitgekotste minderheid en een economische crisis is in het verleden al vaker een zeer explosieve gebleken.
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:50:38 #223
136 V.
Like tears in rain...
pi_83478955
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 07:58 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Uiteraard moet dit er weer even fijntjes aan toegevoegd worden.
Fijntjes
quote:
De linkserd moet nu eenmaal in elke post even z'n frustratie laten blijken. Zielig. En bovenal: totaal overbodig. We weten het zolangzamerhand wel: linksen vinden PVV-stemmers dom, Tokkies etc. etc.
Ik moet de PVV'er nog tegenkomen die het tegendeel bewijst. Eéntje maar, al is het de uitzondering.

En gefrustreerd Ik wil GRAAG dat de PVV regeringsverantwoordelijkheid neemt. Kunnen ze laten zien dat ze er niks van bakken. Maakt voor het electoraat ook weer geen drol uit, want het is toch altijd de schuld van anderen, maar toch.

Maar Wilders gaat al niet de onderhandelingen met Rutte aan, omdat hij weet dat hij daar niet uit zal komen zonder gezichtsverlies. En dan kan hij niet meer naar het CDA wijzen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83478993
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:50 schreef Verbal het volgende:
Ik wil GRAAG dat de PVV regeringsverantwoordelijkheid neemt.
Dan moet je even aan Maxime vragen of hij met Wilders en Rutte aan tafel plaats wil nemen.
pi_83479003
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:45 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Vorige maand nog niet.
In mei was jij nog geen PVV'er?

Fijn voor jou, maar je komt over als een doorgewinterde Wilders-adept. Je gelooft in doemscenario's en verwacht dat ons land compleet naar de klote gaat. Onderbouwen kun je dat niet, je gaat enkel af op het geknor in je onderbuik. Je wordt daarbij bijgestaan door het geschreeuw van Wilders en zijn extreem-rechtse entourage. Wilders en jij hebben jezelf bijvoorbeeld wijsgemaakt dat er sprake is van islamisering. Jullie zijn beiden op zoek naar bevestiging. En wie dat zoekt, zal dat ook vinden. Zo werkt het nou eenmaal met complotdenkers.

Ik wens je veel sterkte. Terwijl de rest van Nederland doorgaat met echte leven blijven jullie in je eigen wereld hangen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:53:01 #226
136 V.
Like tears in rain...
pi_83479020
quote:

[..]

Ik ben je kwijt. Je bent een Wilders-stemmer die wacht op de ondergang van Wilders

[Note to self]

PVV'ers zijn nóg maffer dan ik al dacht

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83479037
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:51 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Dan moet je even aan Maxime vragen of hij met Wilders en Rutte aan tafel plaats wil nemen.
Of Wilders kan naar Maxime luisteren en eerst met Rutte gaan praten. Als zijnde de grootste verliezer is het CDA namelijk niemand iets verplicht. Integendeel, het is zou juist ronduit stupide zijn als het CDA gaat regeren.
pi_83479048
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:50 schreef Verbal het volgende:

Maar Wilders gaat al niet de onderhandelingen met Rutte aan, omdat hij weet dat hij daar niet uit zal komen zonder gezichtsverlies. En dan kan hij niet meer naar het CDA wijzen
Wilders kan altijd naar het CDA wijzen, hij wordt er alleen niet geloofwaardiger op, behalve voor zijn extremistische volgelingen uiteraard.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:54:00 #229
136 V.
Like tears in rain...
pi_83479055
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:51 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Gewoon ijzerenheinig doorgaan en vergeten wat ik vanochtend heb gepost.

m.a.w. QED

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83479097
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In mei was jij nog geen PVV'er?
Inderdaad. Ik heb gestemd op Krista.
quote:
Fijn voor jou, maar je komt over als een doorgewinterde Wilders-adept. Je gelooft in doemscenario's en verwacht dat ons land compleet naar de klote gaat. Onderbouwen kun je dat niet, je gaat enkel af op het geknor in je onderbuik.
We zullen zien of ons land totaal naar de klote gaat. In mijn ogen zijn we aardig op weg.
pi_83479110
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Gewoon ijzerenheinig doorgaan en vergeten wat ik vanochtend heb gepost.

m.a.w. QED

V.
Wat interesseert mij het nou wat jij vanochtend hebt gepost? Alsof jij de waarheid in pacht hebt.
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:57:16 #232
104871 remlof
Europees federalist
pi_83479140
quote:
De sleutel tot de ondergang van Wilders zit hem in de aanpak van de bicriminaliteit. En in niks anders.
Wat is bicriminaliteit?
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:59:27 #233
136 V.
Like tears in rain...
pi_83479204
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:56 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Wat interesseert mij het nou wat jij vanochtend hebt gepost?
Waarschijnlijk niks. Terwijl daar toch een ook voor jou begrijpelijke uitleg in staat over het hoe en het waarom. En daarnet reageerde je op die post, maar het is typerend en bevestigend dat je hem toch niet goed leest .
quote:
Alsof jij de waarheid in pacht hebt.
Neuh, ik zou niet durven. Die hebben jullie al

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83479225
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:55 schreef Irian.Jaya het volgende:
We zullen zien of ons land totaal naar de klote gaat. In mijn ogen zijn we aardig op weg.
Ik had ook niet anders verwacht. Dat is immers typerend voor de PVV'er. Die heeft het gevoel dat ons land naar de klote gaat, terwijl er in wezen weinig aan de hand is. Ja, er zijn problemen met (Marokkaanse) jongeren, maar niemand ontkent dat dit moet worden aangepakt. Zelfs de PvdA niet.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:00:17 #235
136 V.
Like tears in rain...
pi_83479234
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:55 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb gestemd op Krista.
Ergens zou ik mij kunnen voorstellen dat ze blij is dat ze jou kwijt is.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83479261
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat is bicriminaliteit?
De nieuwere naamgeving van de multicrimineel. Was een ideetje van één of ander links clubje: "als je het naampje wijzigt, verdwijnen de problemen vanzelf."
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:02:06 #237
104871 remlof
Europees federalist
pi_83479287
En wat is een multicrimineel?
pi_83479290
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, er zijn problemen met (Marokkaanse) jongeren, maar niemand ontkent dat dit moet worden aangepakt. Zelfs de PvdA niet.
Niemand ontkent het meer, maar het gebeurt ook niet. Dat schiet lekker op dus.
pi_83479304
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:02 schreef remlof het volgende:
En wat is een multicrimineel?
Een multiculturele crimineel.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:03:14 #240
136 V.
Like tears in rain...
pi_83479319
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef Irian.Jaya het volgende:

multicrimineel.
Aha, een allrounder dus, om meer carrièremogelijkheden te hebben? Bankrover, autokraker en cokedealer in een?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:04:17 #241
136 V.
Like tears in rain...
pi_83479340
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef Irian.Jaya het volgende:

Was een ideetje van één of ander links clubje: "als je het naampje wijzigt, verdwijnen de problemen vanzelf."
Voor iemand die vorige maand nog SP'er was, sla je nu wel erg door

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83479363
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:02 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Niemand ontkent het meer, maar het gebeurt ook niet. Dat schiet lekker op dus.
Om nieuw beleid vast te stellen zal er eerst een nieuw kabinet aan moeten treden. Maar vertel eens, waarom gaat ons land volgens jou naar de klote?
pi_83479429
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Om nieuw beleid vast te stellen zal er eerst een nieuw kabinet aan moeten treden.
Dat gaat niets veranderen, omdat merendeels dezelfde partijen daar weer in zullen zitten die er de afgelopen jaren ook al in zaten. CDA, PvdA, dat soort partijen. De partijen die de afgelopen jaren op dit vlak ook niks hebben laten zien. En de VVD is alleen geïnteresseerd in de bankrekening van de achterban. Die geeft niks om maatschappelijke problemen.
pi_83479463
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:03 schreef Verbal het volgende:

[..]

Aha, een allrounder dus, om meer carrièremogelijkheden te hebben? Bankrover, autokraker en cokedealer in een?

V.
Precies. En ook nog eens multicultureel. Erg veel multi dus. Alleen niet multi-bestraft.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:09:12 #245
136 V.
Like tears in rain...
pi_83479491
Een grote kans voor pruikestein om iedereens ongelijk te bewijzen en met Rutte om tafel te gaan.

Maar nee, in het PVV-universum is opgeven het nieuwe doorzetten

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83479517
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:07 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Dat gaat niets veranderen, omdat merendeels dezelfde partijen daar weer in zullen zitten die er de afgelopen jaren ook al in zaten. CDA, PvdA, dat soort partijen. De partijen die de afgelopen jaren op dit vlak ook niks hebben laten zien. En de VVD is alleen geïnteresseerd in de bankrekening van de achterban. Die geeft niks om maatschappelijke problemen.
Ah, jij hebt jouw gezichtsveld inmiddels beperkt met behulp van oogkleppen. Enkel heeft de oplossing in jouw ogen. En alle overige partijen kunnen enkel falen. Dat verklaart inderdaad waarom je zo in de stress schiet.
pi_83479533
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:07 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Het is ook een utopie om te verwachten dat de politiek wel even de maatschappelijke problemen (wat men daar dan ook onder verstaat) op te lossen. Dat zal toch echt vanuit de burgers moeten komen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_83479628
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, jij hebt jouw gezichtsveld inmiddels beperkt met behulp van oogkleppen. Enkel heeft de oplossing in jouw ogen. En alle overige partijen kunnen enkel falen.
Inderdaad. Dat hebben de afgelopen 30 jaar wel aangetoond.
quote:
Dat verklaart inderdaad waarom je zo in de stress schiet.
Stress?
pi_83479666
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:10 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Het is ook een utopie om te verwachten dat de politiek wel even de maatschappelijke problemen (wat men daar dan ook onder verstaat) op te lossen. Dat zal toch echt vanuit de burgers moeten komen.
De politiek heeft deze maatschappelijke problemen ook veroorzaakt. En dus mag een eventuele oplossing allereerst ook wel vanuit de politiek komen. Het ontbreekt de burger simpelweg aan middelen en mandaat om criminaliteit effectief aan te pakken.
pi_83479749
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:12 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat hebben de afgelopen 30 jaar wel aangetoond.
Want we hebben het slecht in Nederland en de criminaliteit rijst de pan uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')