Ik ben je kwijt. Je bent een Wilders-stemmer die wacht op de ondergang van Wildersquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:42 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
We zullen zien. De sleutel tot de ondergang van Wilders zit hem in de aanpak van de bicriminaliteit. En in niks anders. Ik zie echter nog maar bitter weinig gebeuren om daar iets aan te doen. Het wordt juist alleen maar erger, en de crisis gaat er zeker niet aan meehelpen om dit te verbeteren.
Of Wilders kan naar Maxime luisteren en eerst met Rutte gaan praten. Als zijnde de grootste verliezer is het CDA namelijk niemand iets verplicht. Integendeel, het is zou juist ronduit stupide zijn als het CDA gaat regeren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:51 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Dan moet je even aan Maxime vragen of hij met Wilders en Rutte aan tafel plaats wil nemen.
Wilders kan altijd naar het CDA wijzen, hij wordt er alleen niet geloofwaardiger op, behalve voor zijn extremistische volgelingen uiteraard.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:50 schreef Verbal het volgende:
Maar Wilders gaat al niet de onderhandelingen met Rutte aan, omdat hij weet dat hij daar niet uit zal komen zonder gezichtsverlies. En dan kan hij niet meer naar het CDA wijzen
Gewoon ijzerenheinig doorgaan en vergeten wat ik vanochtend heb gepost.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:51 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Dan moet je even aan Maxime vragen of hij met Wilders en Rutte aan tafel plaats wil nemen.
Inderdaad. Ik heb gestemd op Krista.quote:
We zullen zien of ons land totaal naar de klote gaat. In mijn ogen zijn we aardig op weg.quote:Fijn voor jou, maar je komt over als een doorgewinterde Wilders-adept. Je gelooft in doemscenario's en verwacht dat ons land compleet naar de klote gaat. Onderbouwen kun je dat niet, je gaat enkel af op het geknor in je onderbuik.
Wat interesseert mij het nou wat jij vanochtend hebt gepost? Alsof jij de waarheid in pacht hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gewoon ijzerenheinig doorgaan en vergeten wat ik vanochtend heb gepost.
m.a.w. QED
V.
Wat is bicriminaliteit?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:42 schreef Irian.Jaya het volgende:
De sleutel tot de ondergang van Wilders zit hem in de aanpak van de bicriminaliteit. En in niks anders.
Waarschijnlijk niks. Terwijl daar toch een ook voor jou begrijpelijke uitleg in staat over het hoe en het waarom. En daarnet reageerde je op die post, maar het is typerend en bevestigend dat je hem toch niet goed leestquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:56 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nou wat jij vanochtend hebt gepost?
Neuh, ik zou niet durven. Die hebben jullie alquote:Alsof jij de waarheid in pacht hebt.![]()
Ik had ook niet anders verwacht. Dat is immers typerend voor de PVV'er. Die heeft het gevoel dat ons land naar de klote gaat, terwijl er in wezen weinig aan de hand is. Ja, er zijn problemen met (Marokkaanse) jongeren, maar niemand ontkent dat dit moet worden aangepakt. Zelfs de PvdA niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:55 schreef Irian.Jaya het volgende:
We zullen zien of ons land totaal naar de klote gaat. In mijn ogen zijn we aardig op weg.
Ergens zou ik mij kunnen voorstellen dat ze blij is dat ze jou kwijt is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:55 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb gestemd op Krista.
De nieuwere naamgeving van de multicrimineel. Was een ideetje van één of ander links clubje: "als je het naampje wijzigt, verdwijnen de problemen vanzelf."quote:
Niemand ontkent het meer, maar het gebeurt ook niet. Dat schiet lekker op dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, er zijn problemen met (Marokkaanse) jongeren, maar niemand ontkent dat dit moet worden aangepakt. Zelfs de PvdA niet.
Aha, een allrounder dus, om meer carrièremogelijkheden te hebben? Bankrover, autokraker en cokedealer in een?quote:
Voor iemand die vorige maand nog SP'er was, sla je nu wel erg doorquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef Irian.Jaya het volgende:
Was een ideetje van één of ander links clubje: "als je het naampje wijzigt, verdwijnen de problemen vanzelf."
Om nieuw beleid vast te stellen zal er eerst een nieuw kabinet aan moeten treden. Maar vertel eens, waarom gaat ons land volgens jou naar de klote?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:02 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Niemand ontkent het meer, maar het gebeurt ook niet. Dat schiet lekker op dus.
Dat gaat niets veranderen, omdat merendeels dezelfde partijen daar weer in zullen zitten die er de afgelopen jaren ook al in zaten. CDA, PvdA, dat soort partijen. De partijen die de afgelopen jaren op dit vlak ook niks hebben laten zien. En de VVD is alleen geïnteresseerd in de bankrekening van de achterban. Die geeft niks om maatschappelijke problemen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om nieuw beleid vast te stellen zal er eerst een nieuw kabinet aan moeten treden.
Precies. En ook nog eens multicultureel. Erg veel multi dus. Alleen niet multi-bestraft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Aha, een allrounder dus, om meer carrièremogelijkheden te hebben? Bankrover, autokraker en cokedealer in een?
V.
Ah, jij hebt jouw gezichtsveld inmiddels beperkt met behulp van oogkleppen. Enkel heeft de oplossing in jouw ogen. En alle overige partijen kunnen enkel falen. Dat verklaart inderdaad waarom je zo in de stress schiet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:07 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Dat gaat niets veranderen, omdat merendeels dezelfde partijen daar weer in zullen zitten die er de afgelopen jaren ook al in zaten. CDA, PvdA, dat soort partijen. De partijen die de afgelopen jaren op dit vlak ook niks hebben laten zien. En de VVD is alleen geïnteresseerd in de bankrekening van de achterban. Die geeft niks om maatschappelijke problemen.
Het is ook een utopie om te verwachten dat de politiek wel even de maatschappelijke problemen (wat men daar dan ook onder verstaat) op te lossen. Dat zal toch echt vanuit de burgers moeten komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:07 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Dat gaat niets veranderen, omdat merendeels dezelfde partijen daar weer in zullen zitten die er de afgelopen jaren ook al in zaten. CDA, PvdA, dat soort partijen. De partijen die de afgelopen jaren op dit vlak ook niks hebben laten zien. En de VVD is alleen geïnteresseerd in de bankrekening van de achterban. Die geeft niks om maatschappelijke problemen.
Inderdaad. Dat hebben de afgelopen 30 jaar wel aangetoond.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, jij hebt jouw gezichtsveld inmiddels beperkt met behulp van oogkleppen. Enkel heeft de oplossing in jouw ogen. En alle overige partijen kunnen enkel falen.
Stress?quote:Dat verklaart inderdaad waarom je zo in de stress schiet.
De politiek heeft deze maatschappelijke problemen ook veroorzaakt. En dus mag een eventuele oplossing allereerst ook wel vanuit de politiek komen. Het ontbreekt de burger simpelweg aan middelen en mandaat om criminaliteit effectief aan te pakken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is ook een utopie om te verwachten dat de politiek wel even de maatschappelijke problemen (wat men daar dan ook onder verstaat) op te lossen. Dat zal toch echt vanuit de burgers moeten komen.
Want we hebben het slecht in Nederland en de criminaliteit rijst de pan uit?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:12 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hebben de afgelopen 30 jaar wel aangetoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |