http://www.nu.nl/buitenla(...)nlang-verkracht.htmlquote:Twee Nederlandse toeristes claimen tijdens een wereldreis in India wekenlang te zijn verkracht. Twee mannen deden zich voor als gids, maar beroofden en verkrachten de vrouwen anderhalve maand lang terwijl ze door het land trokken.
Na hun terugkeer in Nederland meldde een van hen zich bij de politie in New Delhi, schrijven Indiase media.
De politie heeft vrijdag een van de twee mannen aangehouden. De andere verdachte is voortvluchtig. De aangehouden man ontkent, maar is zaterdag voor twee weken vastgezet.
Volgens de krant Times of India zouden de vrouwen in de handen van de mannen van 23 en 25 jaar zijn gevallen toen ze op 5 januari incheckten in een hotel in de wijk Paharganj. De mannen hielpen aanvankelijk om aan sim-kaarten te komen, maar weigerden de vrouwen te laten gaan toen die vermoedden dat ze te veel betaalden aan de gidsen.
Paspoorten
Toen ze hun geld terugvroegen, zouden ze hun paspoorten en andere waardevolle spullen hebben moeten inleveren en gedwongen zijn seks te hebben met de mannen. Een van hen dreigde vervolgens dat hij de vrouwen van terrorisme zou laten beschuldigen.
De vrouwen werden vervolgens nog meegenomen naar een aantal andere steden. Ondertussen zouden ze nog meer misbruikt en mishandeld zijn.
Vrijgelaten
Eind februari werden de vrouwen vrijgelaten, waarna ze hun reis vervolgden naar het oosten van India en Bangladesh. Waarom de vrouwen niet direct naar de politie gingen is niet bekend.
Bij terugkomst in Nederland vertelden ze het verhaal aan Indiase vrienden die hen aanspoorden om naar de politie te gaan.
Haha, snap je hem?quote:terwijl ze door het land trokken.
jajaa,quote:
Inderdaad gaat nergens over dit. In dat laatste verslag van 24 juni stond volgens mij dat ze terug naar India ging omdat ze het er zo leuk had.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:41 schreef Izaag het volgende:
Op de website waarbenjij nu waren reisverslagen te lezen die een van de dames gepost had. In de desbetreffende maanden waarin ze verkracht waren, werd er vrolijk doorgepost. En ze hadden het naar hun zin.
Inmiddels zijn de reisverslagen verwijderd door de" verkrachte" vrouw.
Bingo. Heb wel begrepen dat die jongens/mannen hun bestolen hadden of zoiets. Maar het is alsnog smerig er dan zoiets van te maken.quote:Op maandag 28 juni 2010 04:57 schreef kadeya het volgende:
Maar een van die gasten zit dan wel twee weken onschuldig vast en dat lijkt me geen pretje daar. Ik denk dat ze zijn opgelicht ofzo door die gasten en dit maar doen om ze terug te pakken. Of ze zijn gevallen of ergens tegenaan gelopen.
Even verderop zegt ze:quote:Toen maar weer opzoek naar een simkaart. Uiteindelijk werden aangesproken door drie Indiase "upperclass" jongens (Yasir, Omar en johnny). Zij hebben ons geholpen met de simkaart. We hebben met hen gegeten, waarna ze ons uitnodigde om te gaan stappen in Delhi. We zijn na wat wikken en wegen toch in hun auto gestapt, omdat ze wel betrouwbaar overkwamen. Het was een super leuke avond en ze hebben ons weer veilig bij het hotel afgezet.
quote:Gisteren heb ik afscheid genomen van L en E. Zij gaan met de jongens naar Kasjmir.
Hoe oud zijn die vrouwen eigenlijk?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Linkjes doen het niet
[..]
Dat was een meisje die er dus eerder bij was. Zegt me nog niets. Kan het nog wel gebeurd zijn. Het enige waarom ik het verhaal wat vaag vond?
[..]
Ik was echt naar huis gegaan. Had daar misschien geen aangifte gedaan, maar had mijn reis echt niet vervolgd alsof het een incidentje betrof. Sinds in sommige landen je voor aangifte van diefstal zelf de pineut wordt omdat je als vrouw niet mag liften? Zou ik wel uitkijken.
als vrouwen 'nee' zeggen bedoelen ze 'ja'. zo was het toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef Irian.Jaya het volgende:
Ze kijken niet erg 'verkracht' op die foto's. Volgens mij hebben ze er wel lol aan.
Vieze gasten trouwens, dat je als vrouw daarop kunt vallen. Maar ik kijk zolangzamerhand nergens meer van op.
Zeiden ze maar 'nee'. Die blije geile mondjes spreken meer een "ja, ja, ja!!! nog een keer! ja!" uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
als vrouwen 'nee' zeggen bedoelen ze 'ja'. zo was het toch?
quote:Reisverslag
webmaster, 24 juni 2010
India , Delhi 40°
Mediteren
Omdat ik na 5 maanden reizen nog steeds niet echt heb na kunnen denken.
Wat wil ik doen in de toekomst? Studeren etc.?
Heb ik besloten om terug te gaan naar India en te mediteren.
Ik ben begonnen met elke ochtend 1 uur yoga in Delhi.
Elke ochtend om 9 uur verschillende rek en strek oefeningen, het grappige was dat ik de enige jongere was, tussen allemaal Indian huisvrouwen
Vandaar ben ik doorgegaan naar Risikesh. Ik heb een meditatie cursus Inner engerneering gevolgd.
Ze leren je meditatie oefeningen en je hebt praat sessies over de het leven.
Ze leren je elk moment te accepteren als het komt, en ik moet zeggen het geeft je wel peach of mind.
Alleen met de instelling don’t think about the past (because you can not change it anymore), don’t worry about the future enjoy the present kom ik niet heel erg ver. Wat ik moet nog steeds een studiekeuze maken voor mijn toekomst.
Babette op 9 januariquote:Gisteren heb ik afscheid genomen van Libby en Eva. Zij gaan met de jongens naar Kasjmir.
Klopt dusquote:According to the police, the four went to Srinagar on January 8.
quote:The ordeal of these women, they claim, did not end after they returned to Delhi on January 25 and stayed at a hotel in Karol Bagh. This time the physical abuse continued for six consecutive days.
Dus van 8jan to eind feb zaten ze 'vast' en werden ze mishandeld en verkracht... toch maakt ze nog even deze posts:quote:It was only towards the end of February that their passports were returned and they then proceeded towards eastern India and Bangladesh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja...I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:webmaster, 10 februari 2010
India , Kashmier 24°
Kashmier
We kwamen met het vliegtuig aan in Srinagar (provincie Kashmier)
Inderdaad veel rustiger en geen smog (echt een verademing)
Ook zijn de mensen heel anders, we worden niet lastig gevallen
Er kwamen er nog meer mensen bij en we deelden met zijn allen allemaal een houseboot.
Srinagar staat voornamelijk bekend om zijn grote meer waar alle toeristen op overnachten in een houseboot. Een grote boot met verschillende kamers (vergelijkbaar met hotelkamers) en een grote algemene ruimte.
Erg leuk, maar naar 8 uur avonds gaan er geen bootjes meer en moet je er voor zorgen dat je op je boot zit. Maar wij vermaakten ons wel.
Uhmi een japanse dame heeft ons yoga geleerd.
Na 2 dagen in Srinagar zijn we naar Gulmar gegaan,
Gulmar ligt maar 2 km van de Pakistaanse grens vandaan. En we konden de Himalaya’s heel goed zien vanaf de piste. We hebben gesnowboard en geskied.
Daarna zijn we weer terug naar Srinagar gegaan, ik en Libby hebben een dag gewandeld (met een gids) en heel Sringar gezien, erg gaaf. We zijn op plekjes gekomen waar niemand komt, we werden heel raar aangekeken, omdat ze nooit eerder een toerist hadden gezien.
Ook zijn we naar Pallangrham (een klein dorpje in de bergen) gegaan, we hebben daar een dag gehiket. Door de sneeuw wandelen met een gids, was best zwaar maar erg mooi!
Daarna hebben we weer een vlucht genomen van Srinagar naar Delhi.
Ik heb mijn tas wel 5 keer moeten laten controleren, het duurde ongeveer een uur.
quote:Delhi
Terug in Delhi, zijn we naar een Bollywood film geweest, Veer.
De film duurde meer dan 3 uur en er werd erg veel gedanst en gezongen in de film. Erg grappig. Ik versta er natuurlijk niks, maar de film was nog best te volgen.
Ook zijn we naar een shoppingmall geweest, we wisten niet wat we meemaakte zo schoon en mooi! En rustig, alleen mensen met geld mogen daar naar binnen.
Dezelfde winkels als thuis, Tommy Hilfiger, Mango, Zara etc, .helaas waren de prijzen ook hetzelfde als thuis.
De volgende dag zijn we naar de Human Tombs geweest,.een aantal tempels gebouwd door een rijke familie om te vechten voor hun vrijheid tegen de Britten.
Je merkt trouwens heel goed dat dit land 200 jaar heeft geleefd onder de Britsche regering. Op tv zijn veel Engelstalige zenders, ze rijden links, kinderen spelen cricket, de straatnamen zijn in het Engels, bijvoorbeeld Khan Market of Ashokar Road. Ook praten veel Indiërs Engels met elkaar.
We zijn ook een avond uitgeweest ladies night. Tot 12 uur gratis Mojitos voor alle dames, het duurde wel een uur voordat je een drankje kreeg, dus twee uur later waren we pas twee drankjes verder en toen was het alweer twaalf uur. Uitgaan is best oké, net zoals in Nederland de prijzen ook hetzelfde helaas.
We zijn ook een dag naar Old Delhi geweest, als je denkt dat New Delhi hectisch
is, Old Delhi is nog erger. We hebben daar in een rickshaw (een soort bakfiets) gezeten, lopend was het te druk.
Een dagje side see New Delhi, we hebben de India gate gezien, er lagen nog allemaal bloemen omdat 2 dagen daarvoor de Republic day was, 26 januari.
We hebben het parlement gezien, een Hindu tempel, waar wij dachten dat er haken kruizen op stonden. Schijnbaar is het hakenkruis omgekeerd hier een teken van geluk,. Ook de lotus tempel, een tempel in de vorm van een lotus bloem wat in het water ligt. Ook erg mooi. Helaas mag je bijna in alle mooie tempels en gebouwen geen foto’s mag maken. Als je een mobiel of camera zelfs rekenmachine of water meeneemt kom je het gebouw niet in. Ze zijn hier erg streng in het controleren van alles. En dat duurt lang, alles duurt lang hier. Men vindt het normaal om hier heel lang op iets te wachten.
Daarna zijn we naar een andere tempel gegaan, Akshardham tempel niet lang geleden gebouwd en voltooid binnen 5 jaar. Het is echt een gigantisch gebouw, erg mooi. Hier hebben we een paar uur gelopen, omdat we het zo relaxt vonden.
quote:Delhi en Kasjmier
Delhi was echt een cultuurschok.De eerste paar dagen waren erg moeilijk.
Mensen kruipen over straat. Honden en koeen die in het vuilnis staan de vroeten. En dat is overal, want ze kennen hier volgens mij geen vuinisbakken hier.
Ook het verkeer hier is wennen, ze hebben geen regels behalve wie het hardst toeter heeft voorrang.
Toch heeft dit allemaal wel wat, de stad heeft wel een cultuur.
De fotos plaats ik later wat een verhaal typen duurt al uren hier.
Na 3 dagen Delhi. Oftwel hectiek, en smog.
zijn we naar de himalays (kasjmier) gegaan.
(Hier zijn ontzettend weinig internet faciliteiten.
Vandaar zon late reactie op mn site!)
Hier zijn we naar Gulmar gegaan.
Hier hebben we geskiet, erg leuk.
Nu zijn we weer in Srinagar, we zitten op een houseboot. Dat is een woonboot op het meer hier. Wat het 1 na grootste meer is van heel Azie werd mij verteld.
Het is alleen zo koud in die boot, en we hebben ook geen warme douche dus dat is moeilijk opstaan.
We zijn ook ziek geweest 3 dagen, echt goed ziek! Niet erg lekker.
Mijn buik rommelt ng steeds.
Na 2,5 week is het nog steeds wennen.. Die armoede, hygiene (die ze niet hebben) maar ook zijn sommigen mensen heel gastvrij.
Hoewel ze niks hebben lachen ze de hele dag, en dat is best mooi om te zien.
We gaan als het goed is over een paar dagen naar het zuiden, GOa. Daar is het lekker warm en heb ik ook gewoon bereik met mijn telefoon.
En wie weet wifi, dan zet ik al mijn verhalen en fotos van mijn laptop op de site
Naïef?quote:Daarna zijn we weer terug naar Srinagar gegaan, ik en Libby hebben een dag gewandeld (met een gids) en heel Sringar gezien, erg gaaf. We zijn op plekjes gekomen waar niemand komt, we werden heel raar aangekeken, omdat ze nooit eerder een toerist hadden gezien.
quote:
Wanneer heb jij voor het laatst een vrouw van dichtbij gezien?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn god dat mens heeft een partij tieten zeg......
Vraag dat eens aan Maria Mosterd...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:24 schreef nikk het volgende:
Lekker geloofwaardig.
Aan de andere kant, waarom zouden ze zoiets in godsnaam willen verzinnen?
ja maar denk nou eens na. Welke kansen hebben ze op succes? En als ze iets deden dan kennen ze de gevolgen niet want India is geen NL waar alles geregeld is of wordt.Daarbij wie zegt dat ze zelf niet aanstoot hebben gegeven met hun manier van kleden.?quote:Op maandag 28 juni 2010 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Opmerkelijk dat ze gewoon door zijn getrokken zonder aangifte te doen? shock? of losbandige relaties aangegaan met de natives en dan toch vervolgens spijt gekregen? het feit dat het om twee dames gaat maakt die laatste theorie wellicht wat minder waarschijnlijk.
Misschien waren ze, of één van de twee, zwanger? Of een SOA....quote:Op maandag 28 juni 2010 14:24 schreef nikk het volgende:
Lekker geloofwaardig.
Aan de andere kant, waarom zouden ze zoiets in godsnaam willen verzinnen?
Waarom heb je de foto weggehaald die hier stond?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Zith het volgende:
Lekker dansen en uitgaan met de locals, zo spiritueel![]()
Even voor de duidelijkheid: het gaat om de linker die verkracht zou zijn. De rechter met die dikke, ontblote uiers heeft er weinig mee te maken. Hoewel het me niet verstandig lijkt om in India zo bij te lopen, aangezien een ware rape-epidemie aan de gang is in dat land.quote:
quote:en ik moet zeggen het geeft je wel peach of mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |