abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 15:12:40 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_83402167
quote:
Inner engerneering
Duidelijk ook geen ingenieur, die perzikenmeid.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_83402920
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:59 schreef Izaag het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: het gaat om de linker die verkracht zou zijn.
Die heeft ook echt zo'n naief huppelkut-koppie, daarvan zou je het bijna geloven dat ze wekenlang is uitgewoond en het pas veel later ontdekt.

Moet overigens ook aan Are you experienced? denken, daar komt toch ook een muts in voor wiens peach-chakra bruut geopend wordt door een of andere swami-goeroe-dude?
pi_83404892
Zo zie je maar, dames. Als je een nep verkrachtingsverhaal gaat ophangen, hou dan geen dagboek bij. Waar je gedetailleerde reisverhalen bijhoudt. Inclusief foto's. Op internet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 28 juni 2010 @ 16:58:09 #54
3542 Gia
User under construction
pi_83406160
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:12 schreef Perrin het volgende:

[..]

Duidelijk ook geen ingenieur, die perzikenmeid.
Wat dacht je van deze:
quote:
Een dagje side see New Delhi
  Admin maandag 28 juni 2010 @ 18:09:29 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83409282
Waar halen ze goddommes de poen vandaan eik?
En dan nog een 2e keer terug
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_83409916
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:09 schreef yvonne het volgende:
Waar halen ze goddommes de poen vandaan eik?
En dan nog een 2e keer terug
Rijke pappie en mammie waarschijnlijk. Die zijn ook blij dat dochterlief eindelijk eens opzout, en betalen dus graag mee aan haar Zoektocht naar de Zin des Levens.
pi_83409994
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

In plaats van verkrachting was het waarschijnlijk seks tegen betaling.
Wit vlees is daar premium vlees dat is duidelijk.

Zuig aan de tieten van een backpackerin daar zit duur hippie sap in
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 18:33:12 #58
8781 crew  Frutsel
pi_83410092
quote:
Op maandag 28 juni 2010 07:08 schreef Pheno het volgende:
Zeker zo'n reis georganiseerd door Vivid.

Best wel Wicked dan
pi_83413670
Ik zeg niet dat ik het geloof, ik heb er geen oordeel over, maar als mij iets vreselijks zou overkomen, en dan dus iets echt vreselijks, niet dat je portemonnee gerold wordt ofzo, en ik zou om welke reden dan ook nog niet terug naar NL gaan en nog aan de andere kant van de wereld blijven (waarom ze daartoe hebben besloten is mij een volstrekt raadsel) dan zou ik ook niet op internet melden wat me was overkomen en ook vrolijke verhaaltjes blijven posten. Omdat ik m'n lieve oude vadertje niet ongerust wil maken over z'n dochter die daar aan de andere kant van de wereld zit.

Ik denk niet dat ik dan zulke enorm uitgebreide vrolijke verhaaltjes had gepost, dat dan weer niet.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:44:18 #60
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_83419221
Srinagar kent overigens een grote aanwezigheid van politie, paramilitairen en militairen. Ik vind het dus opmerkelijk dat de dames niet om hulp hebben gevraagd aldaar. Sowieso als je in India al dan niet als vrouw zijnde keihard om hulp vraagt, komen over het algemeen de mensen in de buurt om te helpen. De dader wordt dan meestal ter plekke onder handen genomen.

Even ter illustratie, situaties zoals onderstaande zijn geen zeldzaamheid in Srinagar en andere steden in Kashmir:

"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_83427633
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:08 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zeg niet dat ik het geloof, ik heb er geen oordeel over, maar als mij iets vreselijks zou overkomen, en dan dus iets echt vreselijks, niet dat je portemonnee gerold wordt ofzo, en ik zou om welke reden dan ook nog niet terug naar NL gaan en nog aan de andere kant van de wereld blijven (waarom ze daartoe hebben besloten is mij een volstrekt raadsel) dan zou ik ook niet op internet melden wat me was overkomen en ook vrolijke verhaaltjes blijven posten. Omdat ik m'n lieve oude vadertje niet ongerust wil maken over z'n dochter die daar aan de andere kant van de wereld zit.

Ik denk niet dat ik dan zulke enorm uitgebreide vrolijke verhaaltjes had gepost, dat dan weer niet.
Hier ben ik het wel mee eens, ja. Maar blijkbaar zijn we daar nogal eenzaam in.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 29 juni 2010 @ 05:55:55 #62
3542 Gia
User under construction
pi_83429213
Als zij werkelijk gevangen werden gehouden tegen hun zin, maar wel mochten internetten om de schijn op te houden, dan hadden ze ook om hulp kunnen vragen in die verhalen. Eva schrijft in het 'Nederlands' en ik denk niet dat de jongens dat konden lezen. Ze kon dus schrijven wat ze wilde.

Als je werkelijk gegijzeld bent, mishandeld en verkracht wordt, dan zoek je hulp.

Ik denk dat ze achteraf spijt hadden dat ze met die jongens mee zijn gegaan en het verhaaltje opdissen om niet als sletje gezien te worden.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:08:07 #63
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_83430735
Nederlandse toeristen getuigen tegen hun gidsen

Twee Nederlandse toeristen zeggen dat ze vier maanden geleden herhaaldelijk zijn verkracht en bestolen door twee mannen in India. De vrouwen getuigden maandag voor de rechtbank in Delhi.

Vlak na hun aankomst in Delhi in januari, klaar voor een rondreis in Azië, liepen de twee toeristen (23 en 24) Yasir en Omar tegen het lijf. De mannen uit Kashmir hielpen hen met het kopen van een SIM-kaart. Ze bleken als reisleider te werken, en konden de vrouwen een goede deal aanbieden voor een trip naar hun thuisstaat. Vooraf moesten ze ruim duizend euro betalen.

Eenmaal in Gulmarg, een skigebied in Kashmir, realiseerde een van de vrouwen zich dat ze werden afgezet. Het was te laat. Hun paspoorten waren in het bezit van hun ‘reisleiders’ en in de weken erna dwongen de mannen hen tot seks en het afstaan van nog meer geld. Eerst op de woonboot van een van hen in Srinagar, daarna in een hotel in Delhi en vervolgens in de deelstaat Rajasthan.

Bedreigd
Eind februari kregen ze hun paspoort terug en vervolgden ze hun reis door India en Thailand. 'Ze waren bang', zegt politiecommissaris in New Delhi Shankar Dash die de zaak onderzoekt. 'Deze mannen hebben hen met van alles bedreigd. Misschien schaamden ze zich ook. Daarom hebben ze nu pas aangifte gedaan, op advies van vrienden in Delhi.'

Yasir A. (23), een van de verdachten, is direct opgepakt. Hij bleek een handelaar in sjaals te zijn, met winkels in Delhi en Kashmir. De vrouwen hebben hem vrijdag geïdentificeerd. De andere man, Omar B. (25), wordt nog gezocht. Volgens de politiecommissaris heeft Yasir ten minste één andere buitenlandse vrouw uitgebuit. 'Hij heeft een Marokkaanse vrouw zo ver gekregen met hem te trouwen. Zij wordt nu vastgehouden in zijn huis in het zuiden van Delhi.' De Marokkaanse heeft nergens aangifte van gedaan.

Trouwplannen
De Nederlandse vrouwen zijn niet de enige buitenlandse toeristen die recentelijk zouden zijn bedrogen in Kashmir. Deze maand klaagde een Duitse toerist een man in Kashmir aan voor bedrog en seksueel misbruik. Hij was tijdens vakantie daar verliefd geworden op de man en dacht dat het wederzijds was – er waren trouwplannen. Terug in Duitsland onderging de man een sekseverandering om met zijn geliefde te kunnen trouwen. Ondertussen stuurde hij geld naar Kashmir, voor een huis, een auto en meer. Maar na een tijdje verbrak de geliefde het contact en verloofde zich met een lokaal meisje uit een rijke familie.

Eerder dit jaar trouwde een Britse vrouw met een man in Kashmir. Ze kocht een huis op zijn naam, omdat buitenlanders daar geen grond of woning mogen kopen. Niet lang daarna vroeg de man een scheiding aan. Ook zij heeft een aanklacht ingediend.

Verleiding
Volgens commissaris Dash was er in het geval van de Nederlandse toeristen ook sprake van verleiding. 'Deze mannen kunnen goed met vrouwen overweg. Ze hebben zelf veel gereisd en zijn charmant. Aanvankelijk gingen deze toeristen een vriendschap met hen aan.'

Deze zaak brengt volgens hem geen onveiligheid voor toeristen in India aan het licht. 'Het lijkt natuurlijk romantisch, vooral als je goedkoop reist, om in een café lokale jeugd tegen te komen en met hen verder te reizen. Maar als het om reisleiders gaat, kunnen toeristen het best alleen van officiële reisbureaus gebruikmaken', luidt zijn advies. 'Dan is er niets aan de hand.'

Bewijsmateriaal
De zaak komt waarschijnlijk pas over drie maanden voor. Dat is de periode die de politie mag gebruiken om bewijsmateriaal te verzamelen. De Nederlandse vrouwen hebben maandag alvast getuigd, zodat zij terug naar Nederland kunnen. Als de mannen schuldig worden bevonden aan verkrachting en uitbuiting, kunnen ze zeven jaar celstraf krijgen.

http://www.rnw.nl/nederla(...)gen-tegen-hun-gidsen
----

Ze willen gewoon hun geld terug.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:26:25 #64
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_83431077
quote:
Deze maand klaagde een Duitse toerist een man in Kashmir aan voor bedrog en seksueel misbruik. Hij was tijdens vakantie daar verliefd geworden op de man en dacht dat het wederzijds was – er waren trouwplannen. Terug in Duitsland onderging de man een sekseverandering om met zijn geliefde te kunnen trouwen. Ondertussen stuurde hij geld naar Kashmir, voor een huis, een auto en meer. Maar na een tijdje verbrak de geliefde het contact en verloofde zich met een lokaal meisje uit een rijke familie.
Dat verzin je toch niet...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:27:40 #65
236046 NotYou
tigerblood
pi_83431112
quote:
Trouwplannen
De Nederlandse vrouwen zijn niet de enige buitenlandse toeristen die recentelijk zouden zijn bedrogen in Kashmir. Deze maand klaagde een Duitse toerist een man in Kashmir aan voor bedrog en seksueel misbruik. Hij was tijdens vakantie daar verliefd geworden op de man en dacht dat het wederzijds was – er waren trouwplannen. Terug in Duitsland onderging de man een sekseverandering om met zijn geliefde te kunnen trouwen. Ondertussen stuurde hij geld naar Kashmir, voor een huis, een auto en meer. Maar na een tijdje verbrak de geliefde het contact en verloofde zich met een lokaal meisje uit een rijke familie.
Het verhaal wordt alsmaar vreemder.
Je suis Charlie Sheen
pi_83431719
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 05:55 schreef Gia het volgende:

Als je werkelijk gegijzeld bent, mishandeld en verkracht wordt, dan zoek je hulp.

Dat zou je denken, maar er is een bekend verhaal van iemand die als liftster is opgepikt en jarenlang als sexslavin is misbruikt, die tussentijds enige tijd (alleen) bij haar familie op bezoek is geweest.

Je kan het je niet voorstellen, maar soms reageren mensen anders dan je zou verwachten...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_83431762
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:27 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het verhaal wordt alsmaar vreemder.
Zeker.. Een epidemie aan maffe verhalen van daar..
Alleen zie ik de link met de zaak niet zo..
pi_83431802
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zou je denken, maar er is een bekend verhaal van iemand die als liftster is opgepikt en jarenlang als sexslavin is misbruikt, die tussentijds enige tijd (alleen) bij haar familie op bezoek is geweest.

Je kan het je niet voorstellen, maar soms reageren mensen anders dan je zou verwachten...
Dat is inderdaad een bizar verhaal.
The Case of the Seven-Year Sex Slave
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:59:38 #69
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_83432245
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:54 schreef waht het volgende:

Dat is inderdaad een bizar verhaal.
The Case of the Seven-Year Sex Slave
Dat is inderdaad het verhaal...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:16:10 #71
3542 Gia
User under construction
pi_83432405
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tja, als het over zo'n lange tijd gaat, dan kan dat Stockholm syndroom om de hoek kijken, maar toch niet na 2 weken al.

Die dame had al 2 weken na haar gijzeling een reisverslag online gezet, in het Nederlands!!
Daar kun je dan toch wel in aangeven dat er problemen zijn, lijkt me.

Ik blijf het een vaag verhaal vinden.
Ik hoop niet dat die jongens op basis van alleen het verhaal van die meisjes veroordeeld worden.
pi_83432660
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:16 schreef Gia het volgende:

Tja, als het over zo'n lange tijd gaat, dan kan dat Stockholm syndroom om de hoek kijken, maar toch niet na 2 weken al.

Die dame had al 2 weken na haar gijzeling een reisverslag online gezet, in het Nederlands!!
Daar kun je dan toch wel in aangeven dat er problemen zijn, lijkt me.

Ik blijf het een vaag verhaal vinden.
Ik hoop niet dat die jongens op basis van alleen het verhaal van die meisjes veroordeeld worden.
Om met het laatste te beginnen: als ze het gedaan hebben, dan kan ik er niet zo mee zitten als alleen het verhaal van die meisjes voldoende is.

En dat e.e.a. onwaarschijnlijk lijkt ben ik met je eens. Alleen... onwaarschijnlijk is niet hetzelfde als onwaar. Daarnaast is deze tekst wel interessant:

Volgens de politiecommissaris heeft Yasir ten minste één andere buitenlandse vrouw uitgebuit. 'Hij heeft een Marokkaanse vrouw zo ver gekregen met hem te trouwen. Zij wordt nu vastgehouden in zijn huis in het zuiden van Delhi.' De Marokkaanse heeft nergens aangifte van gedaan.

Als de bron voor die commissaris wederom deze twee vrouwen is... tsja. Maar als hij andere redenen heeft om dit te vermoeden, dan begint er toch iets te ontstaan waarvan je denkt... het zou wel eens kunnen kloppen. Het zou toch wel heel toevallig zijn als je zo'n verhaal verzint en dan blijken de beschuldigden eerder vergelijkbare feiten te hebben gepleegd. Maar ook dat kan natuurlijk.

Kortom: het klinkt bepaald niet logisch, maar ik sluit vooralsnog niet uit dat het verhaal klopt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:55:01 #73
130803 Gripper
Get a grip
pi_83433591
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:33 schreef Farenji het volgende:

[..]

Die heeft ook echt zo'n naief huppelkut-koppie, daarvan zou je het bijna geloven dat ze wekenlang is uitgewoond en het pas veel later ontdekt.

Moet overigens ook aan Are you experienced? denken, daar komt toch ook een muts in voor wiens peach-chakra bruut geopend wordt door een of andere swami-goeroe-dude?
Ik wilde het net gaan posten, t is net zo'n suffe kijk-mij-eens-goed bezig-zijn-met-mn-aura weblog als wat de figuren in dat boek meemaken. Compleet met goeroe-sessies, lieve kleine stratakindertjes knuffelen...
En maar denken dat je zo uniek en jezelf vormend bezig bent, terwijl zoveel westerlingen het al voor je hebben gedaan, met een lonely planet door azië sjokken.

Zelfs de dames zijn precies zoals in het boek, een lekkere chick en een wat minder mooie. En je zult net zien dat je de knappe nooit krijgt, en bij die andere in bed eindigt.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_83433598
quote:
Verleiding
Volgens commissaris Dash was er in het geval van de Nederlandse toeristen ook sprake van verleiding. 'Deze mannen kunnen goed met vrouwen overweg. Ze hebben zelf veel gereisd en zijn charmant. Aanvankelijk gingen deze toeristen een vriendschap met hen aan.'
Kortom,..ze hebben zich vrijwillig laten uitwonen maar naar verloop van tijd veranderde de sfeer....... dat is wat anders als verkrachting lijkt mij.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:57:12 #75
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_83433657
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kortom,..ze hebben zich vrijwillig laten uitwonen maar naar verloop van tijd veranderde de sfeer....... dat is wat anders als verkrachting lijkt mij.
Niet als de dames na het veranderen van de sfeer hebben aangeven niet meer te willen.

We leven niet meer in de jaren '60!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')