abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:33:46 #76
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_83435138
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:20 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Echt weer van die linkse hoofden ook weer.
Die tieten compenseren dat
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_83435368
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:33 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Die tieten compenseren dat
Wijzen die dan naar rechts?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_83435611
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet als de dames na het veranderen van de sfeer hebben aangeven niet meer te willen.

We leven niet meer in de jaren '60!

Tja, als je in het buitenland instemt met je te laten uitwonen en daarna wil je opeens niet meer kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van 'tja....je wou toch'..... zelf zou ik dat niet denken natuurlijk (voordat ik gezeik over me heenkrijg...)
pi_83435671
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Best wel Wicked dan
Scherp
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:45:49 #80
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_83435754
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wijzen die dan naar rechts?
Als je een beetje je best doet wijzen die dingen alle kanten op
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:47:58 #81
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_83435863
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tja, als je in het buitenland instemt met je te laten uitwonen en daarna wil je opeens niet meer kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van 'tja....je wou toch'..... zelf zou ik dat niet denken natuurlijk (voordat ik gezeik over me heenkrijg...)
Dus als je zoiets hebt van 'Tja... je wou toch' dan is het geen verkrachting?

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_83436252
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus als je zoiets hebt van 'Tja... je wou toch' dan is het geen verkrachting?

Nou het ligt er aan. Ik was er niet bij. Maar ik kan me voorstellen (gebeurt vaker he....) dat de meisjes achteraf spijt hadden of dat er iets anders was. Vrouwtjes zeggen mij tegenwoordig te snel dat ze verkracht zijn. Hoe vaak is de laatste tijd niet gebleken dat de vrouwtjes logen?

Kijk, dat ze niet meer wou of achteraf niet zo blij was ok, maar dat ze zijn verkracht geloof ik niet. Zeker niet als je eerst nog even lekker fijn verder reist, bloggies schrijft en er nimmer over rept.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:58:10 #83
3542 Gia
User under construction
pi_83436325
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:24 schreef DS4 het volgende:
Volgens de politiecommissaris heeft Yasir ten minste één andere buitenlandse vrouw uitgebuit. 'Hij heeft een Marokkaanse vrouw zo ver gekregen met hem te trouwen. Zij wordt nu vastgehouden in zijn huis in het zuiden van Delhi.' De Marokkaanse heeft nergens aangifte van gedaan.

In die cultuur zijn vrouwen sowieso onderdanig aan hun mannen. Deze marokkaanse is schijnbaar vrijwillig met hem getrouwd en woont in zijn huis in Delhi én heeft nergens aangifte van gedaan. Wat is de misdaad?
pi_83436387
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:33 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Haha ja die zag ik ook al. Weet niet wat voor toetsenbord ze gebruiken maar de h en e zitten toch wel ver van elkaar. Misshien kreeg ze wel echt een perzik in haar hoofd. Wie weet.....
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:03:17 #85
3542 Gia
User under construction
pi_83436568
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nou het ligt er aan. Ik was er niet bij. Maar ik kan me voorstellen (gebeurt vaker he....) dat de meisjes achteraf spijt hadden of dat er iets anders was. Vrouwtjes zeggen mij tegenwoordig te snel dat ze verkracht zijn. Hoe vaak is de laatste tijd niet gebleken dat de vrouwtjes logen?

Kijk, dat ze niet meer wou of achteraf niet zo blij was ok, maar dat ze zijn verkracht geloof ik niet. Zeker niet als je eerst nog even lekker fijn verder reist, bloggies schrijft en er nimmer over rept.
Inderdaad. Het lijkt erop dat ze op een bepaald moment liever niet meer met die jongens mee wilden reizen en dat die, voor de flauwekul, speelsheid, whatever hun paspoorten achterover hadden gedrukt, omdat zij nog wel wat langer van de dames gebruik wilden maken. Dat de dames dan uiteindelijk maar hebben toegegeven.
Uit de reisverhalen blijkt ook dat ze zonder die jongens uitstapjes maakten. Als ze dan mishandeld en misbruikt werden, konden ze op zo'n uitstapje toch wel een agent aanspreken, zeggen dat die en die hun paspoorten hebben gestolen enzovoort. Dan wordt er meteen actie ondernomen.

Nee, lijkt mij dat ze, mogelijk met enig tegenstribbelen, hier gewoon zelf mee ingestemd hebben en dat terug in Nederland iemand gezegd heeft: Ja maar, dat is verkrachting, hoor!!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:05:20 #86
3542 Gia
User under construction
pi_83436666
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:59 schreef ssebass het volgende:

[..]

Haha ja die zag ik ook al. Weet niet wat voor toetsenbord ze gebruiken maar de h en e zitten toch wel ver van elkaar. Misshien kreeg ze wel echt een perzik in haar hoofd. Wie weet.....
Mwa, ik denk dat haar Engels gewoon niet zo goed is. Ze gebruikt meer uitdrukkingen verkeerd. Zoals 'side see', i.p.v. sightseeing.
pi_83437057
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:58 schreef Gia het volgende:

In die cultuur zijn vrouwen sowieso onderdanig aan hun mannen. Deze marokkaanse is schijnbaar vrijwillig met hem getrouwd en woont in zijn huis in Delhi én heeft nergens aangifte van gedaan. Wat is de misdaad?
Als ik deze tekst lees krijg ik niet de indruk dat het vrijwillig zou zijn, jij wel?

Het kan natuurlijk zo zijn dat die commissaris de plank mis slaat, maar dat is een ander verhaal.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_83437174
Ik denk dat het de Thuggee cult is geweest
pi_83437273
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:03 schreef Gia het volgende:

Het lijkt erop dat ze op een bepaald moment liever niet meer met die jongens mee wilden reizen en dat die, voor de flauwekul, speelsheid, whatever hun paspoorten achterover hadden gedrukt, omdat zij nog wel wat langer van de dames gebruik wilden maken. Dat de dames dan uiteindelijk maar hebben toegegeven.
O, nee.. dan is het goed. Het was maar flauwekul en speelsheid waardoor die dames iets hebben gedaan wat ze niet wilden.

(dit soort teksten had ik van jou zeker niet verwacht...)
quote:
Uit de reisverhalen blijkt ook dat ze zonder die jongens uitstapjes maakten. Als ze dan mishandeld en misbruikt werden, konden ze op zo'n uitstapje toch wel een agent aanspreken, zeggen dat die en die hun paspoorten hebben gestolen enzovoort. Dan wordt er meteen actie ondernomen.
Of ze hebben verhalen gelezen over landen waar vrouwen die aangaven verkracht te zijn gestenigd werden en dachten... laten wij onze mond maar houden. Niet iedereen weet waar zich zoiets af kan spelen en waar niet.
quote:
Nee, lijkt mij dat ze, mogelijk met enig tegenstribbelen, hier gewoon zelf mee ingestemd hebben en dat terug in Nederland iemand gezegd heeft: Ja maar, dat is verkrachting, hoor!!
Na tegenstribbelen is het ook verkrachting!!!!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:32:35 #90
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_83437604
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:24 schreef DS4 het volgende:
Dat dus...

Wat een gelul zeg. Natuurlijk moet je waken voor valse aangiften, maar nee is nog steeds nee dat staat toch wel buiten kijf of niet?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_83437721
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat dus...

Wat een gelul zeg. Natuurlijk moet je waken voor valse aangiften, maar nee is nog steeds nee dat staat toch wel buiten kijf of niet?
Ja maar wie zegt dat ze nee hebben gezegd? Het is een verhaal van 1 kant bekeken namelijk die van de slachtoffers. Dan blijkt dat de slachtoffers maanden niets hebben gezegd. Nou, ik geloof er geen fuck van om eerlijk te zijn. Typisch gevalletje van achteraf spijt. Een duidelijk nee is inderdaad nee.
pi_83438268
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja maar wie zegt dat ze nee hebben gezegd? Het is een verhaal van 1 kant bekeken namelijk die van de slachtoffers. Dan blijkt dat de slachtoffers maanden niets hebben gezegd. Nou, ik geloof er geen fuck van om eerlijk te zijn. Typisch gevalletje van achteraf spijt. Een duidelijk nee is inderdaad nee.
Als je meerdere malen verkracht bent ga je echt niet nog lekker een paar maanden reizen, dan is je vakantie toch echt wel verpest lijkt mij zo.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:49:03 #93
3542 Gia
User under construction
pi_83438366
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef DS4 het volgende:

Als ik deze tekst lees krijg ik niet de indruk dat het vrijwillig zou zijn, jij wel?
Nou......ik zie niet wat er niet vrijwillig aan is. Die Marokaanse is gewoon zijn vrouw.
"Hij heeft haar weten over te halen met hem te trouwen." Is dat ook al misdadig?
Veel mannen halen hun vriendin over om te trouwen, niks nieuws onder de zon.
En aangezien zij in zijn huis woont, terwijl hij er niet is, geen aangifte van wat dan ook doet, komt het op mij over alsof het gewoon zijn vrouw is.

En tja, als 2 Nederlandse meiden beweren verkracht te zijn, dan zie je als commissaris wellicht ook meer in het feit dat hij al getrouwd is, dan er eigenlijk te zien is. De man is getrouwd, met een marokkaanse.
pi_83438455
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef ssebass het volgende:

Als je meerdere malen verkracht bent ga je echt niet nog lekker een paar maanden reizen, dan is je vakantie toch echt wel verpest lijkt mij zo.
Nog een verhaal: een vrouw heeft de hele wereld rondgereisd (ik meen met lopen en liften, maar het kan ook fietsen zijn geweest... het heeft het nieuws gehaald iig). Zij is meermaals verkracht (gewoon, dan door X, dan door Y, enz.). Voor haar geen reden om te stoppen.

Mensen reageren niet altijd "normaal".

Nogmaals: het klinkt buitengewoon onwaarschijnlijk. Maar dat zegt niet dat het ook onwaar is.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:52:34 #95
3542 Gia
User under construction
pi_83438525
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, nee.. dan is het goed. Het was maar flauwekul en speelsheid waardoor die dames iets hebben gedaan wat ze niet wilden.

(dit soort teksten had ik van jou zeker niet verwacht...)
[..]

Of ze hebben verhalen gelezen over landen waar vrouwen die aangaven verkracht te zijn gestenigd werden en dachten... laten wij onze mond maar houden. Niet iedereen weet waar zich zoiets af kan spelen en waar niet.
[..]

Tegenstribbelen in de zin van 'bekvechten'. Ik denk dat alles op een beetje lacherige, maar wel afdwingende manier is gegaan en dat als ze het echt niet meer wilden er niks aan de hand was.
Als ze mishandeld waren hadden ze ruimschoots de mogelijkheden gehad hulp te zoeken of dit het thuisfront laten weten, zodat die konden helpen. Hebben ze niet gedaan. De verhalen klinken zelfs vrolijk en opgewekt, gedurende de hele tijd dat ze mishandeld en verkracht zijn.

Klopt gewoon niet, voor mijn gevoel.
pi_83438693
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:49 schreef Gia het volgende:

Nou......ik zie niet wat er niet vrijwillig aan is. Die Marokaanse is gewoon zijn vrouw.
"Hij heeft haar weten over te halen met hem te trouwen." Is dat ook al misdadig?
Veel mannen halen hun vriendin over om te trouwen, niks nieuws onder de zon.
En aangezien zij in zijn huis woont, terwijl hij er niet is, geen aangifte van wat dan ook doet, komt het op mij over alsof het gewoon zijn vrouw is.
Die commissaris lult dus maar wat. Dat is kennelijk jouw redenatie.

Kijk, dat kan best. Maar wat er staat (uitbuiting, wordt vastgehouden) klinkt niet als vrijwillig. En er staat niet overhalen, maar zo ver gekregen. Dat kan dus ook onder dreiging van geweld zijn.

Loverboys krijgen ook voor elkaar dat hun slachtoffers bij hen blijven. Daar zit niets vrijwilligs aan. Dus doe ajb niet net alsof het niet voorkomt. Zelfs in NL is het aan de orde van de dag!
quote:
En tja, als 2 Nederlandse meiden beweren verkracht te zijn, dan zie je als commissaris wellicht ook meer in het feit dat hij al getrouwd is, dan er eigenlijk te zien is. De man is getrouwd, met een marokkaanse.
Tuurlijk. Hij zuigt het volledig uit zijn duim.
pi_83438831
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:52 schreef Gia het volgende:

Tegenstribbelen in de zin van 'bekvechten'.
Dat is nog steeds voldoende, Gia...
quote:
Ik denk dat alles op een beetje lacherige, maar wel afdwingende manier is gegaan en dat als ze het echt niet meer wilden er niks aan de hand was.
Ik neem ook altijd voor de grap de paspoorten in van dames die ik ontmoet en zeg dan dat ze met mij naar bed moeten, anders krijgen ze hun paspoort niet terug.

Doodnormaal gedrag. Beetje lachen...
quote:
Als ze mishandeld waren hadden ze ruimschoots de mogelijkheden gehad hulp te zoeken of dit het thuisfront laten weten, zodat die konden helpen. Hebben ze niet gedaan. De verhalen klinken zelfs vrolijk en opgewekt, gedurende de hele tijd dat ze mishandeld en verkracht zijn.

Klopt gewoon niet, voor mijn gevoel.
Wederom: dat jij het onwaarschijnlijk acht, prima. Maar om het meteen af te doen als onwaar is een stap te snel.

En waar jij doorgaans bij een pedo meteen klaar staat met jouw oordeel, daar ben je nu wel heel gemakkelijk met "er zal wel niets aan de hand zijn". Snap ik niet helemaal.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:00:05 #98
3542 Gia
User under construction
pi_83438855
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:50 schreef DS4 het volgende:
Nog een verhaal: een vrouw heeft de hele wereld rondgereisd (ik meen met lopen en liften, maar het kan ook fietsen zijn geweest... het heeft het nieuws gehaald iig). Zij is meermaals verkracht (gewoon, dan door X, dan door Y, enz.).
En dat is bewezen? Of dat is wat zij beweerd?
Zijn die verkrachters opgepakt en hebben ze bekend?

Een verkrachting is niet niks. Als je verkracht bent, dan zet je dat niet effe aan de kant om vrolijk verder te reizen, nog eens drie maanden. Kijk, het kan zijn dat ze thuis verteld hebben dat ze langer dan ze wilden met die mannen zijn meegereisd, dat ze hun papieren bij hen in bewaring hadden gegeven en dat die erop aandrongen nog langer samen te reizen, terwijl de dames dat eigenlijk niet meer wilden. En dat later iemand heeft gezegd dat dat toch eigenlijk dwingen tot seks is, dus verkrachting.

Ben niet gauw voor het verdedigen van mannen die beschuldigd worden van verkrachting, maar soms klinkt een verhaal zo ongeloofwaardig, met alles wat je eromheen hoort dat ik het vermoeden heb dat hier echt niks bewezen gaat worden.

Ik denk dat als de Indiase autoriteiten haar vrolijke reisverhalen lezen, ook niets meer geloven van het hele verhaal van 'gevangen gehouden, mishandeld en verkracht'.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:05:52 #99
3542 Gia
User under construction
pi_83439086
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die commissaris lult dus maar wat. Dat is kennelijk jouw redenatie.

Kijk, dat kan best. Maar wat er staat (uitbuiting, wordt vastgehouden) klinkt niet als vrijwillig. En er staat niet overhalen, maar zo ver gekregen. Dat kan dus ook onder dreiging van geweld zijn.

Loverboys krijgen ook voor elkaar dat hun slachtoffers bij hen blijven. Daar zit niets vrijwilligs aan. Dus doe ajb niet net alsof het niet voorkomt. Zelfs in NL is het aan de orde van de dag!
[..]

Tuurlijk. Hij zuigt het volledig uit zijn duim.
Tuurlijk, komt vaak voor. Marokkaanse man trouwt Marokkaanse vrouw, gaat op vakantie naar Marokko, pikt haar papieren in en laat haar achter bij zijn familie. Ook die vrouw doet geen aangifte en dat is feitelijk hetzelfde. Toch is dit iets wat in die cultuur geaccepteerd wordt. Zij noemen dat zelf geen dwang.
Wie is dan die commissaris om dat tot misdaad te betitelen.

Mijn man heeft mij ook zover gekregen met hem te trouwen, gewoon door het te vragen. Ik woon ook in zijn (en mijn) huis.
De woorden 'uitbuiting' en 'wordt vastgehouden', van wie komen die? Van deze meisjes? En dan is dat maar zo? Politie doet navraag, vrouwlief wil nergens aangifte van doen. Hé, dat was haar kans, ze kon wegkomen! Maar wil dat niet.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:07:27 #100
3542 Gia
User under construction
pi_83439141
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:59 schreef DS4 het volgende:
Je hoort het verhaal maar van één kant. Zij noemen het 'paspoort ingenomen', misschien hebben ze dat wel vrijwillig in bewaring gegeven, omdat het bij een man veiliger is, dan bij een vrouw? Weten wij veel.

Ik zou ook graag het verhaal van de andere kant horen, maar dat zal niet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')