Had ik ook, vond het ook vreemd, maar een week na de voormelding had ik 't binnen!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja vorige keer bleef heel de tijd verzonden vanaf blabla staan, maar nu staat er dat het pakketje is voorgemeld en verder niets
Ik hoop 'tquote:Op maandag 28 juni 2010 14:51 schreef Nitos het volgende:
[..]
Had ik ook, vond het ook vreemd, maar een week na de voormelding had ik 't binnen!Dus dat zou bij jou morgen zijn! ;-)
euh, ik ben toch follower van jou? sta jij niet in het lijstje dan?quote:
Da's een gaaf kleurtje voor op je tenen!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef AmyGrace het volgende:
En Ivanka natuurlijk ook op m'n voetjes (nou ja, teennagels)
[ link | afbeelding ]
Wat ga je stempelen?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het stempelen als ik er nog aan toe kom voor 16:00
mooi bubselquote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het stempelen als ik er nog aan toe kom voor 16:00
Kak, nou moet ik toch nog opstaan om te kijken...quote:
ik moest alle blogs 1 voor 1 nog toevoegen aan readerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je google reader opent, laadt ie daarin al je gevolgde blogs en kun je daarin alles bijlezen zonder dat je alle blogs per stuk af hoeft
Je kan (volgens mij als je zo'n blogger-account hebt) aangeven dat je alle blogs die je daarmee volgt in google reader wilt hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest alle blogs 1 voor 1 nog toevoegen aan reader
Naaisquote:Op maandag 28 juni 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
I just can't believe it, mijn internationale swapper heeft Massini Purple Medallion, Milani Totally Cool, Milani Purple Outline en Sinful Shausha al voor me gevonden
Wij lakkers hebben het maar zwaarquote:Op maandag 28 juni 2010 15:48 schreef Diconnected het volgende:
Aaaah crisis. Of ik Custom Kicks van ChG of Charla van Zoya moet lakken voor m'n tenen.
Ja, dat vind ik ook!! Vandaag gaat ze er weer een paar voor me scoren. Het enige irritante is dat ze Milani dot com waarschijnlijk niet kan vinden en dat is nou net degene waar het allemaal om begonnen isquote:
ah okee. Ik heb geen bloggeraccount, dan zal dat het wel zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan (volgens mij als je zo'n blogger-account hebt) aangeven dat je alle blogs die je daarmee volgt in google reader wilt hebben.
Hoe heten die kleurtjes?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:55 schreef samsuus het volgende:
Mooie nagels zie ik langskomen. Ergens op de vorige pagina ook een mooi paar voeten
Even twee van mijn lakjes van afgelopen week!
[ afbeelding ]
Het lakje moet wel bij mn kleding passen ;-)
[ afbeelding ]
Deze lakt zo fijn! Echt ideaal, ook ontzettend snel droog.
Ga even kijken of het wat isquote:Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
50% korting op princess special stamping polish bij enchantra.eu tijdens de wedstrijd!!
*gaat bestellen*
Wat is het verschil tussen deze stempel lak van konad en die andere ?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
50% korting op princess special stamping polish bij enchantra.eu tijdens de wedstrijd!!
*gaat bestellen*
Dat ie groter is en wat andere kleurtjes heeft.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen deze stempel lak van konad en die andere ?
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Kak, mail gehad van Tyro dat ze maar 1 Let's Do It In 3-d hebben, verder hebben ze NIETS. Ook geen Kaleidoscope Him Out. Betaal ik dus mooi 7 euro verzendkosten voor 1 lakje![]()
![]()
Ik ga alles terugstorten dames.
Ze heeft zonder overleg gewoon die bestelling verzondenquote:
Beetje vreemd allemaalquote:Goedemorgen,
Ik heb u net geprobeerd te bellen.
Ik heb stad en land afgezocht naar de kleuren die u heeft besteld. Deze zijn
niet meer leverbaar dus heb mede distributeurs gevraagt of hun nog iets
hadden.
Gelukkig heb ik lets do in 3D nog 1 keer staan.
Ik heb de factuur aangepast en het wordt vandaag naar u verzonden. Ik heb
geen lage bestellingstoeslag gerekend en het te veel betaalde boek ik
vanavond naar u terug.
Dan vraag ik me wel af waarom ze de CG lakjes dan wel in haar shop had staan als je ze helemaal niet hebtquote:Op maandag 28 juni 2010 16:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ze heeft zonder overleg gewoon die bestelling verzonden
[..]
Beetje vreemd allemaal
Nou heb ik em weeeer niet aaaaaargh!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
Beetje vreemd allemaal
Dat vind ik dus ook.. ik had hem niet besteld als ik wist dat ze er maar 1 had en dan 7 freaking euro verzendkostenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:38 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel af waarom ze de CG lakjes dan wel in haar shop had staan als je ze helemaal niet hebtEn dat ze zonder te overleggen gewoon maar gaat verzenden vind ik wel vreemd..
En dáárom moesten ze je zo lang laten wachten en zo hufterig behandelen?!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Kak, mail gehad van Tyro dat ze maar 1 Let's Do It In 3-d hebben, verder hebben ze NIETS. Ook geen Kaleidoscope Him Out. Betaal ik dus mooi 7 euro verzendkosten voor 1 lakje![]()
![]()
Ik ga alles terugstorten dames.
Damn, wat slordig!! En wat onwijs slecht geschreven!! En balen!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
Beetje vreemd allemaal
Terug mailen dat je je geld terug wilt en bereid bent op hun kosten dat ene lakje terug te sturen en ik zou er met dit soort praktijken ook niet voor schromen om daarbij te dreigen dat je er een artikel op je blog over gaat schrijven om mensen af te raden daar te kopen als ze het niet netjes oplossen. En dat er bovendien nog meer mensen met blogs meebesteld hadden met je en dat die ernstig hetzelfde overwegen.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.. ik had hem niet besteld als ik wist dat ze er maar 1 had en dan 7 freaking euro verzendkosten
Het kan natuurlijk een keer misgaan maar dit lijkt erop alsof ze die HTF lakjes er speciaal ingezet hebben om klanten te misleiden en daar mogen ze best mee op hun bek gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens Kaleidoscope Him Out is nog wel te vinden![]()
Maar ik vind ook dat je dingen die je niet meer kan leveren uit je shop moet halen.
Had ik ook bij tonynail.com kreeg ik een mailtje of ik ze niet meer wilde bestellenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk een keer misgaan maar dit lijkt erop alsof ze die HTF lakjes er speciaal ingezet hebben om klanten te misleiden en daar mogen ze best mee op hun bek gaan.
Nou werkelijk, dat verzin je toch niet!!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Had ik ook bij tonynail.com kreeg ik een mailtje of ik ze niet meer wilde bestellentoen terug gemaild dat ze ze dan van de site af moesten halen
Ik heb blue pearl genomenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:43 schreef mirannie het volgende:
En welke blauw zal ik doen van konad? Blue pearl of chic blue?? Kan niet kiezen..
quote:Hoi Bianca,
Ik ben het niet eens met de gang van zaken bij jullie en ik zou daarom graag het volledige
bedrag terug gestort krijgen. De verzonden spullen ben ik bereid terug te sturen, op jullie kosten.
Je hebt zonder het te overleggen een bestelling verzonden, met 1 lakje en 1 vijl. Daar betaal ik dan 7 euro verzendkosten voor?
Ik had niet besteld als ik wist dat jullie er maar 1 hadden, omdat ik de verzendkosten niet vind opwegen tegen hetgeen wat je krijgt. Bovendien
had je dondermiddag al geweten dat je er maar 1 had, en het mij toen kunnen laten weten. Desondanks laat je er dagen overeen gaan, en hoor ik niets.
Na contact van mijn kant moest ik er achter komen. Het lijkt nu wel of jullie de nagellakken express op jullie shop hebben gezet om klanten te misleiden.
Met dit soort praktijken schroom ik er niet voor om er een artikel over op mijn website te plaatsen om
mensen af te raden bij jullie te bestellen. De dames die met mij meebesteld hebben, hebben ook een blog en zij overwegen hetzelfde.
- Suzanne
ik heb daar eens moodies besteld, waren snel binnen!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef mirannie het volgende:
Maar goed, welke blauwe kleur konad? En wie heeft ervaring met die site die ik postte??
Heel goed mailtje en wat een slechte shop zeg. Heeft ze je wel daadwerkelijk gebeld?quote:
Ja ik had 1 gemiste oproep zag ik toestraksquote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel goed mailtje en wat een slechte shop zeg. Heeft ze je wel daadwerkelijk gebeld?
Aaah cool, ik hou die site in de gaten dan!!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik heb daar eens moodies besteld, waren snel binnen!
Okay, vaak zijn dat dan ook smoesjesquote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja ik had 1 gemiste oproep zag ik toestraks
Ja sorry hoor, maar dat klinkt als een. "Snel, ze neemt niet op, doe hem snel op de post".quote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja ik had 1 gemiste oproep zag ik toestraks
Hehe, snel voordat ze er iets van kan zeggen dat ik onder valse voorwendselen een bedrag laat betalen!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dat klinkt als een. "Snel, ze neemt niet op, doe hem snel op de post".
Inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dat klinkt als een. "Snel, ze neemt niet op, doe hem snel op de post".
Zulke acties moet je gewoon NIET ondernemen zonder dat je de klant er echt van op de hoogte stelt en overlegt, niet met een lullig mailtje. Dat is niet op de hoogte stellen
Maar stel ze stort het geld dan niet terug dan heb je ook je lakje niet...quote:Op maandag 28 juni 2010 17:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wordt verzonden met GLS. Dus morgen als ze komen, kan ik dan het beste het pakketje weigeren?
Dan kan ik het via PayPal regelen..quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Maar stel ze stort het geld dan niet terug dan heb je ook je lakje niet...
Mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
samsuus, vrolijke lakjes!En past inderdaad bij je kleding
-Bubseltje-, leuk gedaan, jammer van die veeg maar ach, dat zie je zelf erger dan anderen denk ik
DeltaCephei, wat een gedoe zegBen benieuwd naar het antwoord op je laatste mail.
Hier een konadje, viel nog niet mee, lak wou niet drogen en die image is niet recht, en dan wordt het al snel een beetje schever dan bedoelt op je nagels
[ afbeelding ]
Depend 159, CC Wild at heart, BM10.
Bovenste foto is: OPI We'll Always Have Paris Suede met een laagje CG Bad Kittyquote:Op maandag 28 juni 2010 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe heten die kleurtjes?![]()
Vind ze mooi.
ow dan is er niets aan de handquote:Op maandag 28 juni 2010 17:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan kan ik het via PayPal regelen..
ik, ik, ik, ikquote:Op maandag 28 juni 2010 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoeveel meiden willen lets do it 3d nog? Ik heb misschien iemand die kan verzenden
Hoe hoog waren de kosten bij jou dan ??quote:Op maandag 28 juni 2010 17:42 schreef mirannie het volgende:
Niet besteld bij enchantra, vind hun verzendkosten te hoog.
[..]
ik, ik, ik, ik
PLEASE!!
... zei je iets? ... ik hoor je niet!!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:42 schreef mirannie het volgende:
Niet besteld bij enchantra, vind hun verzendkosten te hoog.
[..]
ik, ik, ik, ik
PLEASE!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb even mail gestuurd met de vraag of er 5 potjes zijn en hoeveel het kost incl shipping, dan heb ik ongeveer een idee hoeveel ze per stuk worden, ik zal ook vragen of ze eventueel nog meer hebben want ik weet niet hoeveel vorige keer met delta mee hadden besteld![]()
4,95 en dat vond ik te veel.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hoe hoog waren de kosten bij jou dan ??
Wauw, mooi!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje-, leuk gedaan, jammer van die veeg maar ach, dat zie je zelf erger dan anderen denk ik
DeltaCephei, wat een gedoe zegBen benieuwd naar het antwoord op je laatste mail.
Hier een konadje, viel nog niet mee, lak wou niet drogen en die image is niet recht, en dan wordt het al snel een beetje schever dan bedoelt op je nagels
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef mirannie het volgende:
Iemand ervaring met http://www.abeautifulsecret.com ??
CG is er best duur, maar andere lakjes juist weer helemaal niet.
Oh, ga ook even bij enchantra kijken.
Wauw mooi!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat ze antwoordquote:
Wow, supergaaf!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:11 schreef Holyme het volgende:
Thanks all![]()
MiMu, gestempeld met CC. Plaatje even gejatRechtse plate, rechts onderin de image.
[ afbeelding ]
Delta, gaaf kleurtje!
schattig lakje!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, thanks!!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:58 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Claire's Mood Nail Polish heb ik daar gekocht
Ik weet alleen niet meer hoe lang het verzenden duurdemaar het was wel snel dacht ik
Echt je hele koplamp of alleen het lampje? Lampjes gaan altijd met zijn tweeen, zeker als je een nieuwe lamp erin zet (heeft te maken met dat de nieuwe lamp iets meer stroom trekt -> daardoor krijgt de andere ook teveel stroom en knapt en natuurlijk met het aantal branduren). Wel balen altijd natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 18:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil even mopperen hoor. Heb ik net de ene koplamp van m'n auto laten repareren, gaat de andere stuk
. En ik maar sparen voor een nieuwe, zo wordt het niets natuurlijk
.
Wat mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon proberen toch!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ruzie met m'n nagellak. Too Violet wil niet van m'n acryl af... Kan ik de truc doen met de alu en watjes?
Oh, tot wanneer?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:59 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Weet niet of dit jullie boeit maar Gosh is in de aanbieding. 2 potjes voor de prijs van 1.
van 28 juni t/m11 juli. Op het gehele assortiment dus niet alleen nagellak.quote:
Het hele glas, dus.. gare autoquote:Op maandag 28 juni 2010 18:49 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Echt je hele koplamp of alleen het lampje? Lampjes gaan altijd met zijn tweeen, zeker als je een nieuwe lamp erin zet (heeft te maken met dat de nieuwe lamp iets meer stroom trekt -> daardoor krijgt de andere ook teveel stroom en knapt en natuurlijk met het aantal branduren). Wel balen altijd natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |