Had ik ook, vond het ook vreemd, maar een week na de voormelding had ik 't binnen!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja vorige keer bleef heel de tijd verzonden vanaf blabla staan, maar nu staat er dat het pakketje is voorgemeld en verder niets
Ik hoop 'tquote:Op maandag 28 juni 2010 14:51 schreef Nitos het volgende:
[..]
Had ik ook, vond het ook vreemd, maar een week na de voormelding had ik 't binnen!Dus dat zou bij jou morgen zijn! ;-)
euh, ik ben toch follower van jou? sta jij niet in het lijstje dan?quote:
Da's een gaaf kleurtje voor op je tenen!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef AmyGrace het volgende:
En Ivanka natuurlijk ook op m'n voetjes (nou ja, teennagels)
[ link | afbeelding ]
Wat ga je stempelen?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het stempelen als ik er nog aan toe kom voor 16:00
mooi bubselquote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het stempelen als ik er nog aan toe kom voor 16:00
Kak, nou moet ik toch nog opstaan om te kijken...quote:
ik moest alle blogs 1 voor 1 nog toevoegen aan readerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je google reader opent, laadt ie daarin al je gevolgde blogs en kun je daarin alles bijlezen zonder dat je alle blogs per stuk af hoeft
Je kan (volgens mij als je zo'n blogger-account hebt) aangeven dat je alle blogs die je daarmee volgt in google reader wilt hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest alle blogs 1 voor 1 nog toevoegen aan reader
Naaisquote:Op maandag 28 juni 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
I just can't believe it, mijn internationale swapper heeft Massini Purple Medallion, Milani Totally Cool, Milani Purple Outline en Sinful Shausha al voor me gevonden
Wij lakkers hebben het maar zwaarquote:Op maandag 28 juni 2010 15:48 schreef Diconnected het volgende:
Aaaah crisis. Of ik Custom Kicks van ChG of Charla van Zoya moet lakken voor m'n tenen.
Ja, dat vind ik ook!! Vandaag gaat ze er weer een paar voor me scoren. Het enige irritante is dat ze Milani dot com waarschijnlijk niet kan vinden en dat is nou net degene waar het allemaal om begonnen isquote:
ah okee. Ik heb geen bloggeraccount, dan zal dat het wel zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan (volgens mij als je zo'n blogger-account hebt) aangeven dat je alle blogs die je daarmee volgt in google reader wilt hebben.
Hoe heten die kleurtjes?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:55 schreef samsuus het volgende:
Mooie nagels zie ik langskomen. Ergens op de vorige pagina ook een mooi paar voeten
Even twee van mijn lakjes van afgelopen week!
[ afbeelding ]
Het lakje moet wel bij mn kleding passen ;-)
[ afbeelding ]
Deze lakt zo fijn! Echt ideaal, ook ontzettend snel droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |