daar worden de bloggers blij vanquote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef mirannie het volgende:
Trouwens, ik ben volger geworden van heeeeel veel blogs nu, maar wat heeft dat verder voor zin?
oeee mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Gargantuan Green Grape Matte met CND - Jade Sparkle eroverheen
Liefde. Ik vond de GGG matte niet zo tof, maar nu.
[ afbeelding ]
Closeup
hehquote:Op maandag 28 juni 2010 13:40 schreef Lindytje het volgende:
Kijk dit nou!!!![]()
Mijn nagel 'vervelt', maar dan niet bij de tips, zoals normale mensen dat hebben... nee, helemaal bij mijn nagelriem!!
Hoe kan dat nou!!![]()
[ afbeelding ]
wat een mensenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb nu gemaild dat ik teleurgesteld ben dat ze haar gemaakte afspraak niet is nagekomen.![]()
Nope, geen nagelverharder hier...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hehik heb dit ooit nog nooit gezien!
gebruik je nagelverharder?
quote:
Ja, zonde hè?! Heb nu al weer 3 ideeën voor wat ik vanavond ga lakken nu mijn weekend begintquote:Op maandag 28 juni 2010 14:14 schreef AmyGrace het volgende:
@mirannie, wat een stash! Wel jammer dat je die mooie kleurtjes niet mag dragen op je werkZo komen die flesjes natuurlijk nooit leeg
![]()
Als je google reader opent, laadt ie daarin al je gevolgde blogs en kun je daarin alles bijlezen zonder dat je alle blogs per stuk af hoeftquote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef mirannie het volgende:
Trouwens, ik ben volger geworden van heeeeel veel blogs nu, maar wat heeft dat verder voor zin?
je kunt volgens mij wel ergens een lijst zien met alle blogs die je volgt en wat de nieuwe berichten zijn, ik snap er ook nog niet zo heel veel vanquote:Op maandag 28 juni 2010 14:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah ok, je krijgt dus niet ergens updates ofzo? In je mail o.i.d.?
Maar in dat geval heb ik een hoop mensen blij gemaakt het afgelopen weekend![]()
![]()
[..]
Blogroll. Wat houdt zo'n lijst dan in?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ga naar je dashboard, klik op ontwerpen. Dan krijgje in vakjes hoe je blog eruit ziet. Rechts klik je dan op een vakje waar staat "Gadget toevoegen". Voor labels scroll je naar beneden en klik je op "labels". Dan moet je eventueel wat instellingen veranderen maar als je klikt op toepassen of opslaan dan staat je labellijst in de zijlijn![]()
Voor de blogs; wil je een lijst of wil je een blogroll?
Edit: Ik zie net dat dat via dezelfde gadget gaat. Dus je gaat weer via ontwerpen naar 'gadget toevoegen', dan scroll je wederom naar beneden en klik je op 'Lijst met blog'. Als je de instellingen zet op "tonen op volgorde van laatste update' heb je een blogroll, maar je kunt ze ook op alfabet laten staan
ik heb een of ander lijstje geactiveerd dat je kunt zien welke blogs ik volg en wat het laatste bericht is ofzo, echt... ik heb maar wat gedaanquote:Op maandag 28 juni 2010 14:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blogroll. Wat houdt zo'n lijst dan in?Zoals Dutchnaildiva's? Dat is ook handig om te weten.
Oh heel fijn trouwensDankjeweeel. Ook Holyme.
Oh kijk, je moet ze er gewoon aan laten wennenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:21 schreef mirannie het volgende:
Ja, zonde hè?! Heb nu al weer 3 ideeën voor wat ik vanavond ga lakken nu mijn weekend begintMaar denk dat het Nfu Oh wordt, 51 of 52.
En verder doe ik de zachte kleurtjes maar gewoon naar werk op. Geen commentaar gehad op ds diamond, dus dat is goed nieuws! Gem heb ik trouwens ook al een keer opgehad en dat leek ook ok. Zonder zon zijn de meeste holo's redelijk kalm, haha. En op mijn vrije dagen draag ik dan gewoon wat heftigers
Ben ik niet lief genoeg dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb een of ander lijstje geactiveerd dat je kunt zien welke blogs ik volg en wat het laatste bericht is ofzo, echt... ik heb maar wat gedaanik vond het wel leuk om een lijstje te hebben waar dus alle linkjes in staan van de fokdames hier met een blog, vandaar
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef AmyGrace het volgende:
En Ivanka natuurlijk ook op m'n voetjes (nou ja, teennagels)
[ link | afbeelding ]
dat veranderen ze alleen als je pakje bij de douane onderschept wordtquote:Op maandag 28 juni 2010 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn TD is de 22e verzonden, ook een invoice gehad maar de status via USPS wordt niet veranderd. Is dit vaker zo of moet ik gaan huilen omdat mijn pakketje nog lang niet komt?
Ah dat klinkt vet handig, maar weet dan weer niet wat google reader isquote:Op maandag 28 juni 2010 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je google reader opent, laadt ie daarin al je gevolgde blogs en kun je daarin alles bijlezen zonder dat je alle blogs per stuk af hoeft
Ga naar www.google.com en zoek eens op google readerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah dat klinkt vet handig, maar weet dan weer niet wat google reader is
Oh ja, dat was mijn volgende plan inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2010 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ga naar www.google.com en zoek eens op google reader
Mja vorige keer bleef heel de tijd verzonden vanaf blabla staan, maar nu staat er dat het pakketje is voorgemeld en verder nietsquote:Op maandag 28 juni 2010 14:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat veranderen ze alleen als je pakje bij de douane onderschept wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |