Ik vind het ook maar vaag... Strange!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zie het niet zitten met die Tyro Beauty Nails.. wat een bedrijf zeg
Even een vraagje; Waar had jij die DS mini's besteld?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vaag... Strange!
Kun jij hun niet bellen misschien? Anders zit je er toch maar op te wachten.
Neequote:
Heb ik vanochtend gedaan toen kreeg ik een meisje aan de telefoon die de bazin wilde geven maar de bazin was nogal onvriendelijk op de achtergrond en toen 'ze belt je zo terug'quote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vaag... Strange!
Kun jij hun niet bellen misschien? Anders zit je er toch maar op te wachten.
Ik zou nog een keer bellen en dan zeggen dat je zo terug gebeld zou worden en de ochtend nu al om is. Net of je voor hun de hele dag bij de telefoon blijft zittenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NeeGelukkig heb ik met PayPal betaald.
[..]
Heb ik vanochtend gedaan toen kreeg ik een meisje aan de telefoon die de bazin wilde geven maar de bazin was nogal onvriendelijk op de achtergrond en toen 'ze belt je zo terug'Dit is bijna 2 uur geleden
![]()
Ik heb nu gemaild dat ik teleurgesteld ben dat ze haar gemaakte afspraak niet is nagekomen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer bellen en dan zeggen dat je zo terug gebeld zou worden en de ochtend nu al om is. Net of je voor hun de hele dag bij de telefoon blijft zitten
Ik ben benieuwd naar hun reactiequote:Op maandag 28 juni 2010 12:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb nu gemaild dat ik teleurgesteld ben dat ze haar gemaakte afspraak niet is nagekomen.![]()
Dankjequote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar hun reactieIk hoop wel dat je bestelling doorgaat maar vind het wel een vreemd mailtje wat je had gekeregen van hun...Nou ik ga duimen!
Mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Gargantuan Green Grape Matte met CND - Jade Sparkle eroverheen
Liefde. Ik vond de GGG matte niet zo tof, maar nu.
[ afbeelding ]
Closeup
Mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Gargantuan Green Grape Matte met CND - Jade Sparkle eroverheen
Liefde. Ik vond de GGG matte niet zo tof, maar nu.
[ afbeelding ]
Closeup
Ga naar je dashboard, klik op ontwerpen. Dan krijgje in vakjes hoe je blog eruit ziet. Rechts klik je dan op een vakje waar staat "Gadget toevoegen". Voor labels scroll je naar beneden en klik je op "labels". Dan moet je eventueel wat instellingen veranderen maar als je klikt op toepassen of opslaan dan staat je labellijst in de zijlijnquote:Op maandag 28 juni 2010 13:02 schreef RenRen- het volgende:
Bedankt![]()
Miss_V, de groen zonder de sparkle is wel iets anders.
Trouwens, dames met blogspot en zo, en die weten hoe het goed werkt, halp?
Ik wil weten hoe ik blogs in die zijlijn krijg, en hoe ik tags in die zijlijn krijg. Kan iemand (linkjes met) uitleg PM'en naar mij? Want ik kom er niet uit
Volgens de verwachtingen heb je nog wel even zonquote:Op maandag 28 juni 2010 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb besloten geen babyblauw te gaan lakken maar Claire's Peaceful - Confident. Ik moet natuurlijk wel gebruik maken van de zon zolang hij er is.
Die verkopen ze bij TD.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:27 schreef mirannie het volgende:
@ RenRen
Mooi![]()
Mocht er nog iemand zo'n CND effects lakje wegdoen, you know where to find me![]()
@ Princess-a
eBay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |