Had ik ook, vond het ook vreemd, maar een week na de voormelding had ik 't binnen!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja vorige keer bleef heel de tijd verzonden vanaf blabla staan, maar nu staat er dat het pakketje is voorgemeld en verder niets
Ik hoop 'tquote:Op maandag 28 juni 2010 14:51 schreef Nitos het volgende:
[..]
Had ik ook, vond het ook vreemd, maar een week na de voormelding had ik 't binnen!Dus dat zou bij jou morgen zijn! ;-)
euh, ik ben toch follower van jou? sta jij niet in het lijstje dan?quote:
Da's een gaaf kleurtje voor op je tenen!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef AmyGrace het volgende:
En Ivanka natuurlijk ook op m'n voetjes (nou ja, teennagels)
[ link | afbeelding ]
Wat ga je stempelen?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het stempelen als ik er nog aan toe kom voor 16:00
mooi bubselquote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het stempelen als ik er nog aan toe kom voor 16:00
Kak, nou moet ik toch nog opstaan om te kijken...quote:
ik moest alle blogs 1 voor 1 nog toevoegen aan readerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je google reader opent, laadt ie daarin al je gevolgde blogs en kun je daarin alles bijlezen zonder dat je alle blogs per stuk af hoeft
Je kan (volgens mij als je zo'n blogger-account hebt) aangeven dat je alle blogs die je daarmee volgt in google reader wilt hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest alle blogs 1 voor 1 nog toevoegen aan reader
Naaisquote:Op maandag 28 juni 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
I just can't believe it, mijn internationale swapper heeft Massini Purple Medallion, Milani Totally Cool, Milani Purple Outline en Sinful Shausha al voor me gevonden
Wij lakkers hebben het maar zwaarquote:Op maandag 28 juni 2010 15:48 schreef Diconnected het volgende:
Aaaah crisis. Of ik Custom Kicks van ChG of Charla van Zoya moet lakken voor m'n tenen.
Ja, dat vind ik ook!! Vandaag gaat ze er weer een paar voor me scoren. Het enige irritante is dat ze Milani dot com waarschijnlijk niet kan vinden en dat is nou net degene waar het allemaal om begonnen isquote:
ah okee. Ik heb geen bloggeraccount, dan zal dat het wel zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan (volgens mij als je zo'n blogger-account hebt) aangeven dat je alle blogs die je daarmee volgt in google reader wilt hebben.
Hoe heten die kleurtjes?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:55 schreef samsuus het volgende:
Mooie nagels zie ik langskomen. Ergens op de vorige pagina ook een mooi paar voeten
Even twee van mijn lakjes van afgelopen week!
[ afbeelding ]
Het lakje moet wel bij mn kleding passen ;-)
[ afbeelding ]
Deze lakt zo fijn! Echt ideaal, ook ontzettend snel droog.
Ga even kijken of het wat isquote:Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
50% korting op princess special stamping polish bij enchantra.eu tijdens de wedstrijd!!
*gaat bestellen*
Wat is het verschil tussen deze stempel lak van konad en die andere ?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
50% korting op princess special stamping polish bij enchantra.eu tijdens de wedstrijd!!
*gaat bestellen*
Dat ie groter is en wat andere kleurtjes heeft.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen deze stempel lak van konad en die andere ?
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Kak, mail gehad van Tyro dat ze maar 1 Let's Do It In 3-d hebben, verder hebben ze NIETS. Ook geen Kaleidoscope Him Out. Betaal ik dus mooi 7 euro verzendkosten voor 1 lakje![]()
![]()
Ik ga alles terugstorten dames.
Ze heeft zonder overleg gewoon die bestelling verzondenquote:
Beetje vreemd allemaalquote:Goedemorgen,
Ik heb u net geprobeerd te bellen.
Ik heb stad en land afgezocht naar de kleuren die u heeft besteld. Deze zijn
niet meer leverbaar dus heb mede distributeurs gevraagt of hun nog iets
hadden.
Gelukkig heb ik lets do in 3D nog 1 keer staan.
Ik heb de factuur aangepast en het wordt vandaag naar u verzonden. Ik heb
geen lage bestellingstoeslag gerekend en het te veel betaalde boek ik
vanavond naar u terug.
Dan vraag ik me wel af waarom ze de CG lakjes dan wel in haar shop had staan als je ze helemaal niet hebtquote:Op maandag 28 juni 2010 16:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ze heeft zonder overleg gewoon die bestelling verzonden
[..]
Beetje vreemd allemaal
Nou heb ik em weeeer niet aaaaaargh!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
Beetje vreemd allemaal
Dat vind ik dus ook.. ik had hem niet besteld als ik wist dat ze er maar 1 had en dan 7 freaking euro verzendkostenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:38 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel af waarom ze de CG lakjes dan wel in haar shop had staan als je ze helemaal niet hebtEn dat ze zonder te overleggen gewoon maar gaat verzenden vind ik wel vreemd..
En dáárom moesten ze je zo lang laten wachten en zo hufterig behandelen?!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Kak, mail gehad van Tyro dat ze maar 1 Let's Do It In 3-d hebben, verder hebben ze NIETS. Ook geen Kaleidoscope Him Out. Betaal ik dus mooi 7 euro verzendkosten voor 1 lakje![]()
![]()
Ik ga alles terugstorten dames.
Damn, wat slordig!! En wat onwijs slecht geschreven!! En balen!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
Beetje vreemd allemaal
Terug mailen dat je je geld terug wilt en bereid bent op hun kosten dat ene lakje terug te sturen en ik zou er met dit soort praktijken ook niet voor schromen om daarbij te dreigen dat je er een artikel op je blog over gaat schrijven om mensen af te raden daar te kopen als ze het niet netjes oplossen. En dat er bovendien nog meer mensen met blogs meebesteld hadden met je en dat die ernstig hetzelfde overwegen.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.. ik had hem niet besteld als ik wist dat ze er maar 1 had en dan 7 freaking euro verzendkosten
Het kan natuurlijk een keer misgaan maar dit lijkt erop alsof ze die HTF lakjes er speciaal ingezet hebben om klanten te misleiden en daar mogen ze best mee op hun bek gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens Kaleidoscope Him Out is nog wel te vinden![]()
Maar ik vind ook dat je dingen die je niet meer kan leveren uit je shop moet halen.
Had ik ook bij tonynail.com kreeg ik een mailtje of ik ze niet meer wilde bestellenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk een keer misgaan maar dit lijkt erop alsof ze die HTF lakjes er speciaal ingezet hebben om klanten te misleiden en daar mogen ze best mee op hun bek gaan.
Nou werkelijk, dat verzin je toch niet!!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Had ik ook bij tonynail.com kreeg ik een mailtje of ik ze niet meer wilde bestellentoen terug gemaild dat ze ze dan van de site af moesten halen
Ik heb blue pearl genomenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:43 schreef mirannie het volgende:
En welke blauw zal ik doen van konad? Blue pearl of chic blue?? Kan niet kiezen..
quote:Hoi Bianca,
Ik ben het niet eens met de gang van zaken bij jullie en ik zou daarom graag het volledige
bedrag terug gestort krijgen. De verzonden spullen ben ik bereid terug te sturen, op jullie kosten.
Je hebt zonder het te overleggen een bestelling verzonden, met 1 lakje en 1 vijl. Daar betaal ik dan 7 euro verzendkosten voor?
Ik had niet besteld als ik wist dat jullie er maar 1 hadden, omdat ik de verzendkosten niet vind opwegen tegen hetgeen wat je krijgt. Bovendien
had je dondermiddag al geweten dat je er maar 1 had, en het mij toen kunnen laten weten. Desondanks laat je er dagen overeen gaan, en hoor ik niets.
Na contact van mijn kant moest ik er achter komen. Het lijkt nu wel of jullie de nagellakken express op jullie shop hebben gezet om klanten te misleiden.
Met dit soort praktijken schroom ik er niet voor om er een artikel over op mijn website te plaatsen om
mensen af te raden bij jullie te bestellen. De dames die met mij meebesteld hebben, hebben ook een blog en zij overwegen hetzelfde.
- Suzanne
ik heb daar eens moodies besteld, waren snel binnen!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef mirannie het volgende:
Maar goed, welke blauwe kleur konad? En wie heeft ervaring met die site die ik postte??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |