Heel goed mailtje en wat een slechte shop zeg. Heeft ze je wel daadwerkelijk gebeld?quote:
Ja ik had 1 gemiste oproep zag ik toestraksquote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel goed mailtje en wat een slechte shop zeg. Heeft ze je wel daadwerkelijk gebeld?
Aaah cool, ik hou die site in de gaten dan!!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik heb daar eens moodies besteld, waren snel binnen!
Okay, vaak zijn dat dan ook smoesjesquote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja ik had 1 gemiste oproep zag ik toestraks
Ja sorry hoor, maar dat klinkt als een. "Snel, ze neemt niet op, doe hem snel op de post".quote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja ik had 1 gemiste oproep zag ik toestraks
Hehe, snel voordat ze er iets van kan zeggen dat ik onder valse voorwendselen een bedrag laat betalen!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dat klinkt als een. "Snel, ze neemt niet op, doe hem snel op de post".
Inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dat klinkt als een. "Snel, ze neemt niet op, doe hem snel op de post".
Zulke acties moet je gewoon NIET ondernemen zonder dat je de klant er echt van op de hoogte stelt en overlegt, niet met een lullig mailtje. Dat is niet op de hoogte stellen
Maar stel ze stort het geld dan niet terug dan heb je ook je lakje niet...quote:Op maandag 28 juni 2010 17:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wordt verzonden met GLS. Dus morgen als ze komen, kan ik dan het beste het pakketje weigeren?
Dan kan ik het via PayPal regelen..quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Maar stel ze stort het geld dan niet terug dan heb je ook je lakje niet...
Mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
samsuus, vrolijke lakjes!En past inderdaad bij je kleding
-Bubseltje-, leuk gedaan, jammer van die veeg maar ach, dat zie je zelf erger dan anderen denk ik
DeltaCephei, wat een gedoe zegBen benieuwd naar het antwoord op je laatste mail.
Hier een konadje, viel nog niet mee, lak wou niet drogen en die image is niet recht, en dan wordt het al snel een beetje schever dan bedoelt op je nagels
[ afbeelding ]
Depend 159, CC Wild at heart, BM10.
Bovenste foto is: OPI We'll Always Have Paris Suede met een laagje CG Bad Kittyquote:Op maandag 28 juni 2010 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe heten die kleurtjes?![]()
Vind ze mooi.
ow dan is er niets aan de handquote:Op maandag 28 juni 2010 17:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan kan ik het via PayPal regelen..
ik, ik, ik, ikquote:Op maandag 28 juni 2010 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoeveel meiden willen lets do it 3d nog? Ik heb misschien iemand die kan verzenden
Hoe hoog waren de kosten bij jou dan ??quote:Op maandag 28 juni 2010 17:42 schreef mirannie het volgende:
Niet besteld bij enchantra, vind hun verzendkosten te hoog.
[..]
ik, ik, ik, ik
PLEASE!!
... zei je iets? ... ik hoor je niet!!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:42 schreef mirannie het volgende:
Niet besteld bij enchantra, vind hun verzendkosten te hoog.
[..]
ik, ik, ik, ik
PLEASE!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb even mail gestuurd met de vraag of er 5 potjes zijn en hoeveel het kost incl shipping, dan heb ik ongeveer een idee hoeveel ze per stuk worden, ik zal ook vragen of ze eventueel nog meer hebben want ik weet niet hoeveel vorige keer met delta mee hadden besteld![]()
4,95 en dat vond ik te veel.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hoe hoog waren de kosten bij jou dan ??
Wauw, mooi!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje-, leuk gedaan, jammer van die veeg maar ach, dat zie je zelf erger dan anderen denk ik
DeltaCephei, wat een gedoe zegBen benieuwd naar het antwoord op je laatste mail.
Hier een konadje, viel nog niet mee, lak wou niet drogen en die image is niet recht, en dan wordt het al snel een beetje schever dan bedoelt op je nagels
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef mirannie het volgende:
Iemand ervaring met http://www.abeautifulsecret.com ??
CG is er best duur, maar andere lakjes juist weer helemaal niet.
Oh, ga ook even bij enchantra kijken.
Wauw mooi!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat ze antwoordquote:
Wow, supergaaf!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:11 schreef Holyme het volgende:
Thanks all![]()
MiMu, gestempeld met CC. Plaatje even gejatRechtse plate, rechts onderin de image.
[ afbeelding ]
Delta, gaaf kleurtje!
schattig lakje!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, thanks!!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:58 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Claire's Mood Nail Polish heb ik daar gekocht
Ik weet alleen niet meer hoe lang het verzenden duurdemaar het was wel snel dacht ik
Echt je hele koplamp of alleen het lampje? Lampjes gaan altijd met zijn tweeen, zeker als je een nieuwe lamp erin zet (heeft te maken met dat de nieuwe lamp iets meer stroom trekt -> daardoor krijgt de andere ook teveel stroom en knapt en natuurlijk met het aantal branduren). Wel balen altijd natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 18:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil even mopperen hoor. Heb ik net de ene koplamp van m'n auto laten repareren, gaat de andere stuk
. En ik maar sparen voor een nieuwe, zo wordt het niets natuurlijk
.
Wat mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon proberen toch!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ruzie met m'n nagellak. Too Violet wil niet van m'n acryl af... Kan ik de truc doen met de alu en watjes?
Oh, tot wanneer?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:59 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Weet niet of dit jullie boeit maar Gosh is in de aanbieding. 2 potjes voor de prijs van 1.
van 28 juni t/m11 juli. Op het gehele assortiment dus niet alleen nagellak.quote:
Het hele glas, dus.. gare autoquote:Op maandag 28 juni 2010 18:49 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Echt je hele koplamp of alleen het lampje? Lampjes gaan altijd met zijn tweeen, zeker als je een nieuwe lamp erin zet (heeft te maken met dat de nieuwe lamp iets meer stroom trekt -> daardoor krijgt de andere ook teveel stroom en knapt en natuurlijk met het aantal branduren). Wel balen altijd natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |