Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
hooguit positiefquote:Op zondag 27 juni 2010 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja graag. Maar dan is het discriminatie enzo
Whaa... wat een fucking vette avond gister, weet waar ik vaker heen moetquote:
Toevallig vorige week voor mn Pa 'gekocht' ivm 50 jaar, in mander zit zo'n kjel en die was aardig goedkoop, mand vol = eigen plaats opstijgen anders in mander (Net achter tubbergen).quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil me ouders een ballonvaart cadeau geven, iemand een idee waar ik het aardig goedkoop kan boeken hier in de buurt?
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:50 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als ik de reacties in dit topic mag geloven zijn wij datquote:Op zondag 27 juni 2010 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
kijken wie de tegenstander van Duitsland gaat worden
Nee, de winnaar tussen Argentinië en Mexico.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik de reacties in dit topic mag geloven zijn wij dat
Was volgens mij naar verwachting qua bezoekersaantallen, en het is komende zaterdag dacht ik op TV, sinds vorig jaar niet meer live ivm kostenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:28 schreef Assiej het volgende:
Hoi.
Vanuit de buitenlucht
Iemand nog naar TMF Awards geweest? Ben wel benieuwd of het druk was en of het echt zo'n geweldig iets was..
Echt alles wordt wegbezuinigd hequote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was volgens mij naar verwachting qua bezoekersaantallen, en het is komende zaterdag dacht ik op TV, sinds vorig jaar niet meer live ivm kosten.
cker why not hequote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt alles wordt wegbezuinigd he
Hmm! Ben benieuwd!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was volgens mij naar verwachting qua bezoekersaantallen, en het is komende zaterdag dacht ik op TV, sinds vorig jaar niet meer live ivm kosten.
Goed beeld, koud bier.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:44 schreef poiuytr het volgende:
Iemand hier al keer Nederlands elftal gekeken in Enschede? Zit deze week namelijk met herkansingen die vlak voor aanvang van de wedstrijden afgelopen zijn. Zo ja, hoe was het beeld daar?
quote:
Dus mooi pilsen.quote:
Ha selmaquote:
Hier ook, half 11 voor stage plek enzulks, kan een korte broek (Over knie) naar een stage-sollicitatie-gesprekquote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef Fems het volgende:
Brr. Ik heb zometeen soort van sollicitatiegesprek, maar weet niet of ik dat wat ik nu aan heb aan kan.
Eigenlijk niet. Vind ik. Ik heb een wit rokje aan (net boven mijn knie, niet strak) en een zwart hempje aan..quote:Op maandag 28 juni 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier ook, half 11 voor stage plek enzulks, kan een korte broek (Over knie) naar een stage-sollicitatie-gesprek?
Dat dacht ik dus ook, zo maar is lange broek aan doen danquote:Op maandag 28 juni 2010 10:00 schreef Fems het volgende:
Eigenlijk niet. Vind ik. Ik heb een wit rokje aan (net boven mijn knie, niet strak) en een zwart hempje aan..
Ik moet alleen nog even kijken wat voor schoenen ik er onder doe. Slippers staat ook zo stom he..quote:Op maandag 28 juni 2010 10:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, zo maar is lange broek aan doen dan.
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen (Dat van jou dan).
waar heb je sollicitatiegesprek voor dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef Fems het volgende:
Brr. ik vind het wel spannend. Zo'n sollicitatiegesprek
Hotel in groningenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb je sollicitatiegesprek voor dan?
aircoquote:Op maandag 28 juni 2010 11:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Copy that Sir. Probleem is dat het nu vies warm is.
Voor zo'n gesprek wel denk ik jaquote:
Ik zag er prima uit volgens mij! Ik moet gewoon mijn beschikbaarheid doormailen en dan prima!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor zo'n gesprek wel denk ik ja, gesprek ging hier best lekker, morgen 2e en laatste gesprek
.
voor welke afdeling/functie had je gesprek?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik zag er prima uit volgens mij! Ik moet gewoon mijn beschikbaarheid doormailen en dan prima!
Horeca;)quote:Op maandag 28 juni 2010 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor welke afdeling/functie had je gesprek?
Het was heerschquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:06 schreef Fems het volgende:
Ik zag er prima uit volgens mij! Ik moet gewoon mijn beschikbaarheid doormailen en dan prima!
zou dat met het weer te maken hebben, of begint fok bij de meeste tukkers weg te zakken.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat een deeltje in een half uurtje vol ging?
FOK! zakt volgens mij helemaal een beetje weg, ook KLB is rustiger dan januari/februari.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
zou dat met het weer te maken hebben, of begint fok bij de meeste tukkers weg te zakken.![]()
Heb je geen airco dan ofzo?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ff 2 uurtjes volmaken en dan richting huis, lekker bakken in de auto![]()
Ik denk dat hij wél arko heeftquote:Op maandag 28 juni 2010 13:15 schreef Mdrop het volgende:
Heb je geen airco dan ofzo?
nee, ik heb alleen arkoquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
maar de Polo staat er wel mooi glimmend bij![]()
Stukje gekeken jaquote:Op maandag 28 juni 2010 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Erg belangrijk
As I Lay Dying nog hard zien heerschen?
glimmende velgjesquote:
Kleien?, wat versta je daar onder? Plamuren??quote:Op maandag 28 juni 2010 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
glimmende velgjes
maar moet de auto in de vakantie echt wel een keer goed wassen,, poetsen, kleien en polijsten
ook al was je de auto grondig etc., er blijft altijd vuil achter op de lak; en dat verwijder je met klei:quote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kleien?, wat versta je daar onder? Plamuren??
Oke, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 28 juni 2010 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ook al was je de auto grondig etc., er blijft altijd vuil achter op de lak; en dat verwijder je met klei:
http://www.gerritspeek.nl/poetsen.html#klei
http://budgetcarclean.web(...)/05/auto-kleien.html
klimaatbeheersingsysteem hier op hele kantoor trekt het ook primaquote:Op maandag 28 juni 2010 13:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, nog nooit van gehoord.
Airco op stand 5 en het gaat steeds beter.
Je bent er maar druk mee, 1 keer per maand door de wasstraat is voor mij genoegquote:Op maandag 28 juni 2010 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:en als je na het kleien de auto ook nog (machinaal) polijst, kun je er weer maanden tegenaan met alleen wassen
![]()
velgen moet ik nog doen, keer inwrijven met Unipol ofzo...
ik ga voor 1 keer in de week m'n velgen wassen en 1 keer in de 2 weken de auto met de hand wassenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, 1 keer per maand door de wasstraat is voor mij genoeg.
Oja en niet parkeren in de brandende zon.
Rooie lak + zon is dodelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
en qua zon heb ik weinig keus, aangezien de auto van m'n ouders altijd onder het carport staat
ja, dat wordt vaak niet om aan te zienquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat wordt vaak niet om aan te zienen ach, ben gewoon zuinig op m'n autootje dus was/poets hem aardig vaak
en dat isquote:
Wat is koppijn, lijkt me duidelijkquote:
Ja zo'n roze auto, staat niet echt.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, dat wordt vaak niet om aan te zienen ach, ben gewoon zuinig op m'n autootje dus was/poets hem aardig vaak
Sarcasme bestaat ook nog in deze wereld. Vooral in mijn wereldje!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij postte:
[..]
en volgens mij is : + D toch echt een
Ja, lijkt mij ook duidelijk wat koppijn is.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat is koppijn, lijkt me duidelijk.
[..]
Ja zo'n roze auto, staat niet echt.
gewoon zwart, dat verkleurt stukken minderquote:
okeej, ik herkende het niet als sarcasmequote:Op maandag 28 juni 2010 14:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Sarcasme bestaat ook nog in deze wereld. Vooral in mijn wereldje!![]()
Maar zie je alles weer opquote:Op maandag 28 juni 2010 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon zwart, dat verkleurt stukken minder![]()
ach, hiervoor had ik een witte autoquote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar zie je alles weer op.
Geweldig ik denk dat ik dit jaar ga verknallen op mn laatste opdracht.
Al twee weken bezig me programmeren en nu de 'opdracht' klaar maar leraar vond dat ik wel meer moest doen/kunnen dus er nog een bij gekregen en echt geen idee hoe die te makenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, hiervoor had ik een witte auto![]()
[quote]Op maandag 28 juni 2010 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:Ow, nog veel erger
.
[quote]Op maandag 28 juni 2010 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en hoezo verknallen op de laatste opdracht dan?
SPOILER: De OpdrachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben zo jaloers op jequote:Op maandag 28 juni 2010 14:39 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]Hallo vanuit de tuin!
Iedereen al drijfnat van dit weer ?
![]()
.
nicequote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:39 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]Hallo vanuit de tuin!
Iedereen al drijfnat van dit weer ?
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al twee weken bezig me programmeren en nu de 'opdracht' klaar maar leraar vond dat ik wel meer moest doen/kunnen dus er nog een bij gekregen en echt geen idee hoe die te makenja, dus zwart is eigenlijk een stap vooruit geweestSPOILER: De OpdrachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoelang heb je nog om die opdracht te maken?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nog tot en met vrijdag, maar zoals het nu 'voelt' ga ik dat niet redden al krijg ik nog een jaar, maar morgen weer met vrolijke tegenzin beginnen en hopelijk iets meer inspiratiequote:Op maandag 28 juni 2010 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, dus zwart is eigenlijk een stap vooruit geweesten hoelang heb je nog om die opdracht te maken?
Erwtensoep met dit weer?, Dat soort prut eet ik nu echt niet zelfde voor stampottenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemiddag
net weer uit limburg. voort voetbal kijken
even door de erwtensoep roeren
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, jij vermaakt je wel zo te zien
nog niet drijfnat, klimaatbeheersing doet prima hier op het werk... maar denk dat het straks in de auto iets minder fris is
vrijdag niet af is je jaar verknald?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nog tot en met vrijdag, maar zoals het nu 'voelt' ga ik dat niet redden al krijg ik nog een jaar, maar morgen weer met vrolijke tegenzin beginnen en hopelijk iets meer inspiratie![]()
.
Anti-Klacht: http://funxdance.nl/mixes/35-mixes/420-funx-dance-dj-firebeatz![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens m'n berekeningen ben ik precies op tijd thuis om een uitsmijter te maken, een fles Grolsch te openen, plaats te nemen op de bank en af te stemmen op Ned.1, vlak voor 16:00
we hebben 1 of ander luxe klimaatbeheersingsysteem voor het hele gebouwquote:Op maandag 28 juni 2010 14:48 schreef Assiej het volgende:
[..]Heerlijk om dat eens te mogen voelen, iemand die jaloers op mij is
![]()
[..]ik was net drijfnat dus heb even snel badlakens gepakt want anders plakt alles aan mijn luchtbed
(Ik zit uiteraard wel in de schaduw met mijn prive parasol)
Je hebt airco op het werk ?![]()
Auto buiten hebben staan + in de zon = killer...poor you!
Alle ramen dan maar open doen he... en je handen niet te lang op het stuur houden
C# dus het zou eigenlijk wel te doen moeten zijn maar heb echt geen idee hoe zonder een aantal extra tabellen aan mijn database toe te voegenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
vrijdag niet af is je jaar verknald?en waarmee moet je dit programmeren dan?
Geniet er vanquote:Op maandag 28 juni 2010 14:48 schreef Assiej het volgende:
Heerlijk om dat eens te mogen voelen, iemand die jaloers op mij is
![]()
erwtensoep is altijdquote:Op maandag 28 juni 2010 14:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Erwtensoep met dit weer?, Dat soort prut eet ik nu echt niet zelfde voor stampotten(Behalve lente-ui
).
je moet het van de grond af aan opbouwen?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
C# dus het zou eigenlijk wel te doen moeten zijn maar heb echt geen idee hoe zonder een aantal extra tabellen aan mijn database toe te voegen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vorige week vrijdag nog stampot boerenkool gegeten
Naja dat scheelt dan wel sowieso als het uit te houden is op je werk! anders was het helemaal zuur geweest..quote:Op maandag 28 juni 2010 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hebben 1 of ander luxe klimaatbeheersingsysteem voor het hele gebouw![]()
en auto staat hele dag in de palle zon, dus dat wordt feest over een half uurtje
alle ramen gaan zeker open en hopelijk waait het dan genoeg zodat de warme lucht snel weg is
en ondanks dat je drijfnat bent en bijna alles aan je luchtbed was geplakt, ben ik toch jaloers op jemet je prive parasol in de schaduw
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vorige week vrijdag nog stampot boerenkool gegeten
mijn rechterraam wil niet altijd goed dicht, moet ik nog een keertje naar kijken, dus ik doe alleen het raam aan de bestuurderskant openquote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Naja dat scheelt dan wel sowieso als het uit te houden is op je werk! anders was het helemaal zuur geweest..
Oeh, Pal in de zon is nasty, zeker als je het stuur wilt vast pakken, good luck
Ik doe wel eens beide voor ramen open, links en rechts
dan waait het er lekker door
De vochtigheid () valt nu mee, zon zit achter de boom en de boom geeft af en toe lekker een briesje wind
Je mag er wel bij komen zitten? is 2 persoons
Jou boom geeft wind, waar koop je zo'n ding?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef Assiej het volgende:
De vochtigheid () valt nu mee, zon zit achter de boom en de boom geeft af en toe lekker een briesje wind
Je mag er wel bij komen zitten? is 2 persoons
Ik ben al 7 dagen bezig , complete database voor een virtueel verzorgingshuis met bewoner/medewerker administratie , functie voor overlijden enz. ... fucking veel en nu dit nogquote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
je moet het van de grond af aan opbouwen?
Mwa ik hoop stiekem dat ik morgen ineens een ingeving heb en anders maar even slijmen bij mn klasgenoten, ze hebben als genoeg code van mij gekregenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef Assiej het volgende:
Uhual voel ik me stiekem schuldig, jij zit op school en gaat het niet zo goed redden?
Yea sucks, foto van je interieur?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn rechterraam wil niet altijd goed dicht, moet ik nog een keertje naar kijken, dus ik doe alleen het raam aan de bestuurderskant openen donker interieur staat garant voor gloeiend hete onderdelen
en wil er best bij komen zitten/liggen, als je toch een 2 persoons hebt
Wat zijn jullie toch allemaal aardig positief over dat NL elftalquote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zou het mooi zijn, vandaag winnen, vrijdag de winnaar tussen Bra en Chi verslaan
Haha ,,, geen zwembad dan?, vanavond OC weer bier-drinken in het zwembadquote:Op maandag 28 juni 2010 15:02 schreef Assiej het volgende:
Owee als je tegen me aan plakt, dan lig je al gauw op de grond
je moet dus een bestaande database uitbreiden, klinkt nog lastigerquote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ben al 7 dagen bezig , complete database voor een virtueel verzorgingshuis met bewoner/medewerker administratie , functie voor overlijden enz. ... fucking veel en nu dit nog
[..]
Mwa ik hoop stiekem dat ik morgen ineens een ingeving heb en anders maar even slijmen bij mn klasgenoten, ze hebben als genoeg code van mij gekregen.
en dan volgende week dinsdag tegen de winnaar van Uruguay - Ghana spelen voor een plek in de finalequote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zou het mooi zijn, vandaag winnen, vrijdag de winnaar tussen Bra en Chi verslaan
Ja zo half, het is wel mn eigen database en mn eigen programma maar moet nou iets toevoegen dat voor mijn doen gewoon weg onmogelijk is.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
je moet dus een bestaande database uitbreiden, klinkt nog lastigeren anders inderdaad maar hopen op een geniaal moment, of bietsen bij klasgenoten
ga ff zoeken naar een fotoquote:Op maandag 28 juni 2010 15:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yea sucks, foto van je interieur?
wie weet is het wel hetzelfde als mijn polo
Kom maar!
Owee als je tegen me aan plakt, dan lig je al gauw op de grond
onmogelijk om in te bouwen of onmogelijk omdat je geen idee hebt hoe je het uberhaupt moet bouwen?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zo half, het is wel mn eigen database en mn eigen programma maar moet nou iets toevoegen dat voor mijn doen gewoon weg onmogelijk is.
Maar ik pak de paling in () en NL kijken, JOODELS!!
Ik hoop het tweede en dat zal de realiteit ook wel zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
onmogelijk om in te bouwen of onmogelijk omdat je geen idee hebt hoe je het uberhaupt moet bouwen?
600?quote:
alvast sterkte en succes voor morgenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik hoop het tweede en dat zal de realiteit ook wel zijn.
En nu echt weg ,, Joo!
Jawel maar dan moet ik die opzetten en vullen en dat water is dan tering koud, laten we meestal warm worden door de zonquote:Op maandag 28 juni 2010 15:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch allemaal aardig positief over dat NL elftal.
[..]
Haha ,,, geen zwembad dan?, vanavond OC weer bier-drinken in het zwembad!
Net iets ander interieur dan de mijnequote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga ff zoeken naar een fotoen ik heb een Polo uit januari 2000, jij?
ik beloof dat ik niet zal plakken
foto:
[ afbeelding ]
het model dat ik heb is de facelift van jouw modelquote:Op maandag 28 juni 2010 15:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Net iets ander interieur dan de mijne
mijne is ook ouder, 1996 ..
blauw/paarzig ( volgens kenteken blauw )
Oke! dan mag je bij me komen liggen, en ober spelen![]()
I prefer Icequote:Op maandag 28 juni 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het model dat ik heb is de facelift van jouw modelen als het betekent dat ik naast je mag liggen, wil ik best drinken voor je halen
![]()
heb je een foto van jouw Polo?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
I prefer Ice![]()
van der poel ofcourse, kan je auto meteen even lekker uitwaaien
Yes i know, maar een kleine verandering...
Oke alleen magnum almond is goedquote:Op maandag 28 juni 2010 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je een foto van jouw Polo?en een ijsje uit de diepvries (Magnum) ook goed? anders kan ik nog niet naast je liggen
Is niet te koop, kom maar hier mag je er gebruik van makenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jou boom geeft wind, waar koop je zo'n ding?
Mwa ik hoop stiekem dat ik morgen ineens een ingeving heb en anders maar even slijmen bij mn klasgenoten, ze hebben als genoeg code van mij gekregen.
2-0quote:Op maandag 28 juni 2010 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, 1-0. Nu opstomen naar de 2-0 en uitspelen die hap
Hopen dat Stoch geen bevlieging krijgt
Nu heb ik geen verstand van voetbal, maar ik vond die scheids vaak heel onterecht. Strooien met die kaarten.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had 2-0 voorspeld
KutscheidsWas nog niks aan de hand ook
is goed, dan zie ik die vanzelf wel langskomen hierquote:Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oke alleen magnum almond is goed
Nee niet op de laptop kan wel maken een deze dagen maar nu geen zin in
zit weer binnen, ben gaar gekookt
Jij maakt echt geen dag zonder bier mee of welquote:Op maandag 28 juni 2010 19:15 schreef haakon het volgende:
mooi vd kaart
straks nog doortankn hier met moatn en eem smoken...
Dan zorg ik dat ik vrijdag middag vrij benquote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen nog warmer dan vandaag, vrijdag helemaal puur afzien, tot 34 graden
Dat sowieso voor Oranjequote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik vrijdag middag vrij ben.
Ja, daar had Piet P het overquote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
34 graden pffffffffffffffff
vrijdagmorgen werken, vrijdagmiddag vrij normaal gesproken maar gok vanaf 15.00 halfjaarsafsluiting / 12,5 jarig jubileum van een collega met vanaf 16.00 voetbal op een schermquote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen nog warmer dan vandaag, vrijdag helemaal puur afzien, tot 34 graden
31 op weeronline.nl en die geloof ik eerder dan Pietjequote:
Oja kak, ben weer zo vrij geweest om iedereen hier uit te nodigenquote:
Ook 31 zijn er 11 teveelquote:Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
31 op weeronline.nl en die geloof ik eerder dan Pietje.
[..]
Oja kak, ben weer zo vrij geweest om iedereen hier uit te nodigen.
dat wordt dus flink veel inslaan, iedereen zal wel gruwelijk dorstig zijn door het weerquote:Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja kak, ben weer zo vrij geweest om iedereen hier uit te nodigen.
Komt wel goed, net BBQ vlees snel even besteld bij de slager en bier zat overgehouden (quote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
dat wordt dus flink veel inslaan, iedereen zal wel gruwelijk dorstig zijn door het weer
en ondanks dat het vrijdag een "feestje van het werk" is, ga ik mooi in korte broek en t-shirt
Zeur niet, heerlijk dit weerquote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook 31 zijn er 11 teveel
Het is Nederland, geen Spanje
Ik zeur niet, dit is gewoon te warmquote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Komt wel goed, net BBQ vlees snel even besteld bij de slager en bier zat overgehouden () aan feestje van Pa
.
[..]
Zeur niet, heerlijk dit weer.
Hele dag in 't zwembad liggenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik vakantie had gehad en kameraden ook, dan was dit heerlijk weer geweest
nu is het gewoon zonde, omdat ik moet werken
Rutbeek valt toch onder Oldenzaal?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, buitenzwembad in Eibergen en 't Rutbeek in Enschede
volgens Wikipedia nietquote:Op maandag 28 juni 2010 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rutbeek valt toch onder Oldenzaal?
joah. laatste tentamen hoop ik.quote:
je bent denk ik in de war met 't hulsbeekquote:Op maandag 28 juni 2010 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's 't Hulsbeekquote:Op maandag 28 juni 2010 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
dat denk ik ook jahquote:Op maandag 28 juni 2010 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je bent denk ik in de war met 't hulsbeek
't lik ok allemoal zo völle op mekaarquote:
Joah, best wa.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
't lik ok allemoal zo völle op mekaar
's avonds?, ben er vandoor, zwemmen en voetbal wat wil een mens nog meer.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik vakantie had gehad en kameraden ook, dan was dit heerlijk weer geweest
nu is het gewoon zonde, omdat ik moet werken
Ik heb al een magnum gehad so bring me something newquote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is goed, dan zie ik die vanzelf wel langskomen hier
Nederland door, mooi werkscheids was slecht, penalty mooie schwalbe
Valt oldenzaal onder jullie regio?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
's avonds?, ben er vandoor, zwemmen en voetbal wat wil een mens nog meer.
Bier
---
Trauma-heli der bie:
PRIO 1 Ongeval met beknelling PUTMANSWEG : HAGVELDSWEG : FLERINGEN 2731WSL 2471TBG 2091NOT
Ah okequote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee , staat een ambulance in Tubbergen en anders regio Almelo.
het is net 0-1quote:
Die zag ik net vliegen/landen, ik meende iets met een tractorquote:Op maandag 28 juni 2010 20:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
's avonds?, ben er vandoor, zwemmen en voetbal wat wil een mens nog meer.
Bier
---
Trauma-heli der bie:
PRIO 1 Ongeval met beknelling PUTMANSWEG : HAGVELDSWEG : FLERINGEN 2731WSL 2471TBG 2091NOT
Deze?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die zag ik net vliegen/landen, ik meende iets met een tractor
ik geloof ergens achterop een weiland, kon het slecht zien
Nee dat is in lonneker, dit fleringen, geen idee nog, niets van gehoord en ook geen 'tijd' om er heen te rijden.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Deze?
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=112690
hoe kun je daar nou verongelukkenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze?
Dat is ook zo'n ongelooflijke kutbochtquote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze?
Hoezo een kutbocht? Dat is gewoon een doorgaande 50 kilometerweg met een klein bochtje wat niet eens een bocht mag heten.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n ongelooflijke kutbocht
Beide kanten op kun je die met 110 nemenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo een kutbocht? Dat is gewoon een doorgaande 50 kilometerweg met een klein bochtje wat niet eens een bocht mag heten.
Hoop dat je er volgende keer met 110 door heen vliegt ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Beide kanten op kun je die met 110 nemen
Daar heb ik een keer bijna onder een bus gelegen terwijl ik er langs fietstequote:Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo een kutbocht? Dat is gewoon een doorgaande 50 kilometerweg met een klein bochtje wat niet eens een bocht mag heten.
Dit is toch een auto? Wat heeft jouw fietspad er dan mee van doen? Daarbij, er staan 30000 bomen aan die weg, ik vind het een sterk verhaal.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer bijna onder een bus gelegen terwijl ik er langs fietste
Op het fietspad ja.
Dat kan je doen, maar dat is gewoon stom rijden.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Beide kanten op kun je die met 110 nemen
Rij maar een keer mee als je eenmaal je rijbewijs hebt.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoop dat je er volgende keer met 110 door heen vliegt ja.
Niet met de auto hé, anders zit je zo tegen die bandjes, net als menig vrachtwagenchauffeurquote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan je doen, maar dat is gewoon stom rijden.
Duurt niet zo heel lang meer, maar lomp rijden heeft volgens mij geen zin.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Rij maar een keer mee als je eenmaal je rijbewijs hebt.
Je moet daar met geen enkel voertuig harder dan de toegestane snelheid rijden. Dat is gewoon gevaarlijk rijden.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Niet met de auto hé, anders zit je zo tegen die bandjes, net als menig vrachtwagenchauffeur
Gezien foto's is het een wonder dat de bestuurder nog leeftquote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee dat is in lonneker, dit fleringen, geen idee nog, niets van gehoord en ook geen 'tijd' om er heen te rijden.
Deze:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=112691
Ja fuck zie ze nu pas, dat is (veel) te hard gegaan gok ik, en die gek'n van poppink er weer bij, het zal ook is nietquote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gezien foto's is het een wonder dat de bestuurder nog leeft
Eens, maar daarvan zijn er genoeg van tussen fleringen/albergen/saasveldquote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
Kut kruising is het ook hoor, gewoon oppassen daar.
waar heb je zin in dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb al een magnum gehad so bring me something new
verder nog wat leuks gedaan?
quote:
Remcoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
David
nog steeds aan het twijfelen of ik voor een paar cm extra verlaging die ¤ 200-300 investering in een schroefset overheb...
of te wel de san is shining outside?quote:
nee, San shinet (shined?) heel vaakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
of te wel de san is shining outside?![]()
![]()
vervelend oniequote:
en dan alleen maar tv oranje op je tv hebben en op je radio alleen maar radio nl???quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je zult maar hardstyle liefhebber zijn
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en dan alleen maar tv oranje op je tv hebben en op je radio alleen maar radio nl???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
joah, dat doen we al bijna 530 topicsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
ach jah met dom lullen kom je ook wel aan het eind van een topic
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, San shined heel vaak
lunchdinsdagje op de helft...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je zult maar hardstyle liefhebber zijn
Justin \m/quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LeuBen een beetje aan het bijkomen van Graspop. Ik hoef gelukkig mn bakkes niet vóór 7 juli weer op de bieb te laten zien
ik neem aan dat je het sarcasme herkent in mijn post?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en dan alleen maar tv oranje op je tv hebben en op je radio alleen maar radio nl???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bedoel ikquote:
wat een knallen in die early-tent toenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |