quote:Op maandag 28 juni 2010 12:06 schreef Fems het volgende:
Ik zag er prima uit volgens mij! Ik moet gewoon mijn beschikbaarheid doormailen en dan prima!
zou dat met het weer te maken hebben, of begint fok bij de meeste tukkers weg te zakken.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat een deeltje in een half uurtje vol ging?
FOK! zakt volgens mij helemaal een beetje weg, ook KLB is rustiger dan januari/februari.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
zou dat met het weer te maken hebben, of begint fok bij de meeste tukkers weg te zakken.![]()
Heb je geen airco dan ofzo?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ff 2 uurtjes volmaken en dan richting huis, lekker bakken in de auto![]()
Ik denk dat hij wél arko heeftquote:Op maandag 28 juni 2010 13:15 schreef Mdrop het volgende:
Heb je geen airco dan ofzo?
nee, ik heb alleen arkoquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
maar de Polo staat er wel mooi glimmend bij![]()
Stukje gekeken jaquote:Op maandag 28 juni 2010 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Erg belangrijk
As I Lay Dying nog hard zien heerschen?
glimmende velgjesquote:
Kleien?, wat versta je daar onder? Plamuren??quote:Op maandag 28 juni 2010 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
glimmende velgjes
maar moet de auto in de vakantie echt wel een keer goed wassen,, poetsen, kleien en polijsten
ook al was je de auto grondig etc., er blijft altijd vuil achter op de lak; en dat verwijder je met klei:quote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kleien?, wat versta je daar onder? Plamuren??
Oke, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 28 juni 2010 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ook al was je de auto grondig etc., er blijft altijd vuil achter op de lak; en dat verwijder je met klei:
http://www.gerritspeek.nl/poetsen.html#klei
http://budgetcarclean.web(...)/05/auto-kleien.html
klimaatbeheersingsysteem hier op hele kantoor trekt het ook primaquote:Op maandag 28 juni 2010 13:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, nog nooit van gehoord.
Airco op stand 5 en het gaat steeds beter.
Je bent er maar druk mee, 1 keer per maand door de wasstraat is voor mij genoegquote:Op maandag 28 juni 2010 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:en als je na het kleien de auto ook nog (machinaal) polijst, kun je er weer maanden tegenaan met alleen wassen
![]()
velgen moet ik nog doen, keer inwrijven met Unipol ofzo...
ik ga voor 1 keer in de week m'n velgen wassen en 1 keer in de 2 weken de auto met de hand wassenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, 1 keer per maand door de wasstraat is voor mij genoeg.
Oja en niet parkeren in de brandende zon.
Rooie lak + zon is dodelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
en qua zon heb ik weinig keus, aangezien de auto van m'n ouders altijd onder het carport staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |