Als ik de reacties in dit topic mag geloven zijn wij datquote:Op zondag 27 juni 2010 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
kijken wie de tegenstander van Duitsland gaat worden
Nee, de winnaar tussen Argentinië en Mexico.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik de reacties in dit topic mag geloven zijn wij dat
Was volgens mij naar verwachting qua bezoekersaantallen, en het is komende zaterdag dacht ik op TV, sinds vorig jaar niet meer live ivm kostenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:28 schreef Assiej het volgende:
Hoi.
Vanuit de buitenlucht
Iemand nog naar TMF Awards geweest? Ben wel benieuwd of het druk was en of het echt zo'n geweldig iets was..
Echt alles wordt wegbezuinigd hequote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was volgens mij naar verwachting qua bezoekersaantallen, en het is komende zaterdag dacht ik op TV, sinds vorig jaar niet meer live ivm kosten.
cker why not hequote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt alles wordt wegbezuinigd he
Hmm! Ben benieuwd!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was volgens mij naar verwachting qua bezoekersaantallen, en het is komende zaterdag dacht ik op TV, sinds vorig jaar niet meer live ivm kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |