je moet het van de grond af aan opbouwen?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
C# dus het zou eigenlijk wel te doen moeten zijn maar heb echt geen idee hoe zonder een aantal extra tabellen aan mijn database toe te voegen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vorige week vrijdag nog stampot boerenkool gegeten
Naja dat scheelt dan wel sowieso als het uit te houden is op je werk! anders was het helemaal zuur geweest..quote:Op maandag 28 juni 2010 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hebben 1 of ander luxe klimaatbeheersingsysteem voor het hele gebouw![]()
en auto staat hele dag in de palle zon, dus dat wordt feest over een half uurtje
alle ramen gaan zeker open en hopelijk waait het dan genoeg zodat de warme lucht snel weg is
en ondanks dat je drijfnat bent en bijna alles aan je luchtbed was geplakt, ben ik toch jaloers op jemet je prive parasol in de schaduw
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vorige week vrijdag nog stampot boerenkool gegeten
mijn rechterraam wil niet altijd goed dicht, moet ik nog een keertje naar kijken, dus ik doe alleen het raam aan de bestuurderskant openquote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Naja dat scheelt dan wel sowieso als het uit te houden is op je werk! anders was het helemaal zuur geweest..
Oeh, Pal in de zon is nasty, zeker als je het stuur wilt vast pakken, good luck
Ik doe wel eens beide voor ramen open, links en rechts
dan waait het er lekker door
De vochtigheid () valt nu mee, zon zit achter de boom en de boom geeft af en toe lekker een briesje wind
Je mag er wel bij komen zitten? is 2 persoons
Jou boom geeft wind, waar koop je zo'n ding?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef Assiej het volgende:
De vochtigheid () valt nu mee, zon zit achter de boom en de boom geeft af en toe lekker een briesje wind
Je mag er wel bij komen zitten? is 2 persoons
Ik ben al 7 dagen bezig , complete database voor een virtueel verzorgingshuis met bewoner/medewerker administratie , functie voor overlijden enz. ... fucking veel en nu dit nogquote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
je moet het van de grond af aan opbouwen?
Mwa ik hoop stiekem dat ik morgen ineens een ingeving heb en anders maar even slijmen bij mn klasgenoten, ze hebben als genoeg code van mij gekregenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef Assiej het volgende:
Uhual voel ik me stiekem schuldig, jij zit op school en gaat het niet zo goed redden?
Yea sucks, foto van je interieur?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn rechterraam wil niet altijd goed dicht, moet ik nog een keertje naar kijken, dus ik doe alleen het raam aan de bestuurderskant openen donker interieur staat garant voor gloeiend hete onderdelen
en wil er best bij komen zitten/liggen, als je toch een 2 persoons hebt
Wat zijn jullie toch allemaal aardig positief over dat NL elftalquote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zou het mooi zijn, vandaag winnen, vrijdag de winnaar tussen Bra en Chi verslaan
Haha ,,, geen zwembad dan?, vanavond OC weer bier-drinken in het zwembadquote:Op maandag 28 juni 2010 15:02 schreef Assiej het volgende:
Owee als je tegen me aan plakt, dan lig je al gauw op de grond
je moet dus een bestaande database uitbreiden, klinkt nog lastigerquote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ben al 7 dagen bezig , complete database voor een virtueel verzorgingshuis met bewoner/medewerker administratie , functie voor overlijden enz. ... fucking veel en nu dit nog
[..]
Mwa ik hoop stiekem dat ik morgen ineens een ingeving heb en anders maar even slijmen bij mn klasgenoten, ze hebben als genoeg code van mij gekregen.
en dan volgende week dinsdag tegen de winnaar van Uruguay - Ghana spelen voor een plek in de finalequote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zou het mooi zijn, vandaag winnen, vrijdag de winnaar tussen Bra en Chi verslaan
Ja zo half, het is wel mn eigen database en mn eigen programma maar moet nou iets toevoegen dat voor mijn doen gewoon weg onmogelijk is.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
je moet dus een bestaande database uitbreiden, klinkt nog lastigeren anders inderdaad maar hopen op een geniaal moment, of bietsen bij klasgenoten
ga ff zoeken naar een fotoquote:Op maandag 28 juni 2010 15:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yea sucks, foto van je interieur?
wie weet is het wel hetzelfde als mijn polo
Kom maar!
Owee als je tegen me aan plakt, dan lig je al gauw op de grond
onmogelijk om in te bouwen of onmogelijk omdat je geen idee hebt hoe je het uberhaupt moet bouwen?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zo half, het is wel mn eigen database en mn eigen programma maar moet nou iets toevoegen dat voor mijn doen gewoon weg onmogelijk is.
Maar ik pak de paling in () en NL kijken, JOODELS!!
Ik hoop het tweede en dat zal de realiteit ook wel zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
onmogelijk om in te bouwen of onmogelijk omdat je geen idee hebt hoe je het uberhaupt moet bouwen?
600?quote:
alvast sterkte en succes voor morgenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik hoop het tweede en dat zal de realiteit ook wel zijn.
En nu echt weg ,, Joo!
Jawel maar dan moet ik die opzetten en vullen en dat water is dan tering koud, laten we meestal warm worden door de zonquote:Op maandag 28 juni 2010 15:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch allemaal aardig positief over dat NL elftal.
[..]
Haha ,,, geen zwembad dan?, vanavond OC weer bier-drinken in het zwembad!
Net iets ander interieur dan de mijnequote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga ff zoeken naar een fotoen ik heb een Polo uit januari 2000, jij?
ik beloof dat ik niet zal plakken
foto:
[ afbeelding ]
het model dat ik heb is de facelift van jouw modelquote:Op maandag 28 juni 2010 15:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Net iets ander interieur dan de mijne
mijne is ook ouder, 1996 ..
blauw/paarzig ( volgens kenteken blauw )
Oke! dan mag je bij me komen liggen, en ober spelen![]()
I prefer Icequote:Op maandag 28 juni 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het model dat ik heb is de facelift van jouw modelen als het betekent dat ik naast je mag liggen, wil ik best drinken voor je halen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |