Goed beeld, koud bier.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:44 schreef poiuytr het volgende:
Iemand hier al keer Nederlands elftal gekeken in Enschede? Zit deze week namelijk met herkansingen die vlak voor aanvang van de wedstrijden afgelopen zijn. Zo ja, hoe was het beeld daar?
quote:
Dus mooi pilsen.quote:
Ha selmaquote:
Hier ook, half 11 voor stage plek enzulks, kan een korte broek (Over knie) naar een stage-sollicitatie-gesprekquote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef Fems het volgende:
Brr. Ik heb zometeen soort van sollicitatiegesprek, maar weet niet of ik dat wat ik nu aan heb aan kan.
Eigenlijk niet. Vind ik. Ik heb een wit rokje aan (net boven mijn knie, niet strak) en een zwart hempje aan..quote:Op maandag 28 juni 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier ook, half 11 voor stage plek enzulks, kan een korte broek (Over knie) naar een stage-sollicitatie-gesprek?
Dat dacht ik dus ook, zo maar is lange broek aan doen danquote:Op maandag 28 juni 2010 10:00 schreef Fems het volgende:
Eigenlijk niet. Vind ik. Ik heb een wit rokje aan (net boven mijn knie, niet strak) en een zwart hempje aan..
Ik moet alleen nog even kijken wat voor schoenen ik er onder doe. Slippers staat ook zo stom he..quote:Op maandag 28 juni 2010 10:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, zo maar is lange broek aan doen dan.
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen (Dat van jou dan).
waar heb je sollicitatiegesprek voor dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef Fems het volgende:
Brr. ik vind het wel spannend. Zo'n sollicitatiegesprek
Hotel in groningenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb je sollicitatiegesprek voor dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |