Jij maakt echt geen dag zonder bier mee of welquote:Op maandag 28 juni 2010 19:15 schreef haakon het volgende:
mooi vd kaart
straks nog doortankn hier met moatn en eem smoken...
Dan zorg ik dat ik vrijdag middag vrij benquote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen nog warmer dan vandaag, vrijdag helemaal puur afzien, tot 34 graden
Dat sowieso voor Oranjequote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik vrijdag middag vrij ben.
Ja, daar had Piet P het overquote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
34 graden pffffffffffffffff
vrijdagmorgen werken, vrijdagmiddag vrij normaal gesproken maar gok vanaf 15.00 halfjaarsafsluiting / 12,5 jarig jubileum van een collega met vanaf 16.00 voetbal op een schermquote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen nog warmer dan vandaag, vrijdag helemaal puur afzien, tot 34 graden
31 op weeronline.nl en die geloof ik eerder dan Pietjequote:
Oja kak, ben weer zo vrij geweest om iedereen hier uit te nodigenquote:
Ook 31 zijn er 11 teveelquote:Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
31 op weeronline.nl en die geloof ik eerder dan Pietje.
[..]
Oja kak, ben weer zo vrij geweest om iedereen hier uit te nodigen.
dat wordt dus flink veel inslaan, iedereen zal wel gruwelijk dorstig zijn door het weerquote:Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja kak, ben weer zo vrij geweest om iedereen hier uit te nodigen.
Komt wel goed, net BBQ vlees snel even besteld bij de slager en bier zat overgehouden (quote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
dat wordt dus flink veel inslaan, iedereen zal wel gruwelijk dorstig zijn door het weer
en ondanks dat het vrijdag een "feestje van het werk" is, ga ik mooi in korte broek en t-shirt
Zeur niet, heerlijk dit weerquote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook 31 zijn er 11 teveel
Het is Nederland, geen Spanje
Ik zeur niet, dit is gewoon te warmquote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Komt wel goed, net BBQ vlees snel even besteld bij de slager en bier zat overgehouden () aan feestje van Pa
.
[..]
Zeur niet, heerlijk dit weer.
Hele dag in 't zwembad liggenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik vakantie had gehad en kameraden ook, dan was dit heerlijk weer geweest
nu is het gewoon zonde, omdat ik moet werken
Rutbeek valt toch onder Oldenzaal?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, buitenzwembad in Eibergen en 't Rutbeek in Enschede
volgens Wikipedia nietquote:Op maandag 28 juni 2010 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rutbeek valt toch onder Oldenzaal?
joah. laatste tentamen hoop ik.quote:
je bent denk ik in de war met 't hulsbeekquote:Op maandag 28 juni 2010 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's 't Hulsbeekquote:Op maandag 28 juni 2010 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
dat denk ik ook jahquote:Op maandag 28 juni 2010 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je bent denk ik in de war met 't hulsbeek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |