Uh, welke schwalbe?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of Suarez die met een schwalbe een penalty krijgt
Alles kan op dit toernooi
De spelers hadden op het veld al een statement moeten maken. Dan gaat het live de hele wereld over. Gewoon 11 spelers die een voor een protesteren bij de scheids en zo geel pakkenquote:
Op dit WK is dat ook gewoon zo hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:07 schreef gerladina het volgende:
[..]
in amerika een honkbal/football/ijshockey wedstrijd is zoveel mooier dan voetbal.
en het mooie is dat de supporters door elkaar heen zitten en gewoon broederlijk met een biertje en hoddog de wedstrijd kijken
Er zal bij de spelers misschien ook lichte twijfel zijn geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De spelers hadden op het veld al een statement moeten maken. Dan gaat het live de hele wereld over. Gewoon 11 spelers die een voor een protesteren bij de scheids en zo geel pakkenDat lijkt me mooie tv.
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.quote:
Dat vond ik niet eens zozeer een schwalbe eigenlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 17:11 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.
Beetje beter kijken!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
En nog steeds geen camera's op de doellijn.
Seniele ouwe gek.
[ afbeelding ]
Nee, dat kan ik wel begrijpen, dit is een spelletje en dit hoort er ook gewoon bij. De volgende keer overkomt het jou dat de scheidsrechter zo'n enorme blunder maakt.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef ramoncajal het volgende:
Duitsland had een statement kunnen maken en echt wat kunnen veranderen door een eigen doelpunt. Als je 100 euro teveel terug krijgt bij de supermarkt geef je dit ook terug. Deze wedstrijd zo winnen is gewoon diefstal - er zijn regels als je een spel speelt en daar houd je jezelf ook aan, scheidsrechter of niet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:11 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.
Ja, geld verdienenen en manipuleren zijn ze wel goed in bij de FIFA.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van FIFA, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
!!! Die zijn er snel bij!
Niet echt goed te zien maar zijn enorme pijn na de enorme overtreding geven wel aan hoe erg het allemaal was:quote:Op zondag 27 juni 2010 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vond ik niet eens zozeer een schwalbe eigenlijk
quote:It's players like Suarez that piss me off, they taint the beautiful game. He was diving all over the pitch, the announcers at one point were wondering how the ref did not card him on 2 seperate occasions where he dove. I hope somebody legitimately fouls him and tears the guys ACL. What a disgrace. Pitiful.
Ze moeten m zowiezo aanpakken al wint Engeland nogquote:Op zondag 27 juni 2010 17:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja, geld verdienenen en manipuleren zijn ze wel goed in bij de FIFA.
Eigenlijk moet je hopen dat Duitsland met één doelpunt verschil wint. Dan breekt pas goed de pleuris uit voor Blatter. Om het seniele oud lijf te redden zal hij dan eindelijk overstag moeten gaan in de discussie over hulpmiddelen.
dan is het 3-2quote:Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef MrJones het volgende:
Ik gok bij deze stand op een penalty voor Engeland in de 91e minuut.
Goed. En nog een tweede in de 92e minuut dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef MrJones het volgende:
Ik gok bij deze stand op een penalty voor Engeland in de 91e minuut.
Heeft Argentinië al gewonnen? Zet dat dan verdomme in een spoiler. Nu hoef ik vanavond niet meer te kijkenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef ramoncajal het volgende:
Jep de volgende keer overkomt het jezelf, maar nou en? Er is nog nooit zo'n duidelijk doelpunt geweest dat niet heeft geteld. Feit dat de Duitsers gewoon doorspelen alsof er niets gebeurd is, ik zou serieus niet meer voor het Nederlands elftal zijn. Duitsland verdient een afstraffing van Argentinie.
Had Engeland doorgedrukt als het 2-2 stond? Ik doel dan meer op de wedstrijd verloop als het 2-2 zou zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:29 schreef Arcee het volgende:
Maar goed voor Blatter dat Duitsland nog 2 keer gescoord heeft.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Brerius het volgende:
HEY FOKKERS HET IS AL 3 -1 WHOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
DADELIJK KAN IK MIJN TOPIC OPENEN![]()
![]()
Bedankt voor de info mafkees.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
HEY FOKKERS HET IS AL 4 -1 WHOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Wie wordt wereld kampioen euhm,wie zou dat toch kunnen zijn
DEUTSCHLAND NATUURLIJK![]()
![]()
![]()
caps... idiotquote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:29 schreef Arcee het volgende:
Maar goed voor Blatter dat Duitsland nog 2 keer gescoord heeft.
NEEEEquote:Op zondag 27 juni 2010 17:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of gewoon verder gaan in: WELT MEISTER 2010
Donderstraal op achterlijke bosgladioolquote:
Nou ja, ook dan zullen ze toch wat moeten doen om te winnen. Als Engeland laat je het niet op penalties aankomen lijkt mequote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.
Klopt, maar of Blatter dat ook denkt? Ik denk dat-ie toch blij is.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef wdn het volgende:
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.
Ach, Blatter. En je kan wel hopen dat ie snel doodgaat, maar wat dan? Platini. Van de regen in de drup.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar of Blatter dat ook denkt? Ik denk dat-ie toch blij is.
RIep je dat ook bij Nederland- Denemarken? Just curious.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef ramoncajal het volgende:
Duitsland had een statement kunnen maken en echt wat kunnen veranderen door een eigen doelpunt. Als je 100 euro teveel terug krijgt bij de supermarkt geef je dit ook terug. Deze wedstrijd zo winnen is gewoon diefstal - er zijn regels als je een spel speelt en daar houd je jezelf ook aan, scheidsrechter of niet.
Wat dacht je van het grote scherm in het stadium waar de scheidsrechter kan kijken in de herhalingquote:
Wat een sitequote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef Verburg_K het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)T_ALS_IN_1966__.html
quote:Geoff Hurst schot de bal tegen de onderkant van de lat geschoten
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:56 schreef Keltie het volgende:
Lekker dit
Laat dat Engeland maar lekker de tyfus krijgen
Hehe. Héérlijk he.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Op die schermen worden herhalingen van discutabele zaken niet getoond.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het grote scherm in het stadium waar de scheidsrechter kan kijken in de herhaling?
Waarom zou Blatter iemand gaan ontvoeren? Hij zou juist degene zijn die ontvoerd moet worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
morgen in de krant
Blatter ontvoert door de engelsen
Je hebt je vergist in het lezen. Kijk maar.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou Blatter iemand gaan ontvoeren? Hij zou juist degene zijn die ontvoerd moet worden.
Je moet zelf beter kijken. Want er staat 'Blatter ontvoert'. Dus nogmaals mijn vraag: Waarom zou hij iemand ontvoeren?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je hebt je vergist in het lezen. Kijk maar.
Komt door het licht.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De hoek op de ene foto is anders dan bij de andere foto
Je moet niet ophouden met lezen waar het jou goed uitkomt.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet zelf beter kijken. Want er staat 'Blatter ontvoert'. Dus nogmaals mijn vraag: Waarom zou hij iemand ontvoeren?
quote:Blatter ontvoert door de engelsen
Ben je nou echt zo fucking dom? Er staat Blatter ONTVOERT, niet ONTVOERD.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je moet ophouden met lezen waar het jou goed uitkomt.
[..]
Ow ja haha. Je hebt gelijk. Hahaquote:Op zondag 27 juni 2010 18:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo fucking dom? Er staat Blatter ONTVOERT, niet ONTVOERD.
Dat had ik bij 2-2 nog wel es willen zien. Als Engeland snel 3-2 had gemaakt, hadden de Duitsers helemaal niet meer gewonnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:26 schreef VeX- het volgende:
Ach, Engeland is uiteindelijk toch hard geklopt.
Beetje kansloos ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:06 schreef Butcherbird2 het volgende:
Quote Bild Zeitung:
"WAS FÜR EINE GEILE RACHE FÜR WEMBLEY! "
Altijd leuk om te zien hoe engelsen hun eigen spelers overschatten en schweini en co wegzetten als een stel naieve jongelingen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ik bij 2-2 nog wel es willen zien. Als Engeland snel 3-2 had gemaakt, hadden de Duitsers helemaal niet meer gewonnen.
Dit is zo'n dom argument. Als het 2-2 was geworden was het spelverloop verschillend geweest van wat we nu hebben gezien. Duh.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:26 schreef VeX- het volgende:
Ach, Engeland is uiteindelijk toch hard geklopt.
Als je heel de wedstrijd bekijkt, is Engeland gewoonweg kansloos gelaten door een superieur Duitsland.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ik bij 2-2 nog wel es willen zien. Als Engeland snel 3-2 had gemaakt, hadden de Duitsers helemaal niet meer gewonnen.
Dat doet er allemaal niet toe. Feit is dat het gewoon 2-2 had moeten zijn en dan was de wedstrijd gegarandeerd anders gelopen dan nu het geval is geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als je heel de wedstrijd bekijkt, is Engeland gewoonweg kansloos gelaten door een superieur Duitsland.
Als Engeland dit...als Duitsland koelbloedig was geweest, was het na een half uur al 4-0 geweest.
Als dit, als dat![]()
De Engelsen zijn uit het lood geslagen, maar dan nog kan je je herpakken. Als de Duitsers dit was overkomen, hadden die wel gewoon bleven vechten om alsnog meer dan één doelpunt te zetten en de winst binnen te slepen.
Anders gelopen, vast wel. Had dan DUS Engeland gewonnen? Ik denk het niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doet er allemaal niet toe. Feit is dat het gewoon 2-2 had moeten zijn en dan was de wedstrijd gegarandeerd anders gelopen dan nu het geval is geweest.
Nee, dat zeg ik niet. In een sport waar zo godsgruwelijk veel geld en andere belangen op het spel staan, mag dit gewoon niet gebeuren. Simpel.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders gelopen, vast wel. Had dan DUS Engeland gewonnen? Ik denk het niet.
Tsja, maar ja, de gemiddelde leeftijd op Fok! he. Dan krijg je wel eens van dat soort huilies.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef VeX- het volgende:
Dat hoeft niet zo te zijn. Duitsland was over de hele wedstrijd veel beter. Zelfs de BBC brengt dat argument niet te berde omdat Engeland van begin tot eind een van haar slechtste wedstrijden op een WK aflegde. Daar doet dat individuele moment van Lampard niets aan af.
Dat is met geen zekerheid te zeggenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders gelopen, vast wel. Had dan DUS Engeland gewonnen? Ik denk het niet.
Nee jij.quote:
Ja, en nogmaals.. Als het 2-2 was geweest ging dat wellicht heel anders. Godsamme, snap je het begrip 'tijd' niet? Dit is haast hetzelfde als mensen die zeggen: "Ja maar daarna scoorden ze nog twee keer"quote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef VeX- het volgende:
Dat hoeft niet zo te zijn. Duitsland was over de hele wedstrijd veel beter.
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef Halve_Maen het volgende:
Gunter Netzer is trouwens nog steeds fel tegen camerabewaking, hij zei dat het de emoties niet ten goede kwam![]()
Daar is natuurlijk elke letter van waarquote:Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. In een sport waar zo godsgruwelijk veel geld en andere belangen op het spel staan, mag dit gewoon niet gebeuren. Simpel.
Ik vind het eigenlijk wel frappant. Zelfde toernooi, zelfde landen, zelfde incident.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wat een onzin om 1966 te vergelijken met nu...
Een paar van die Jan Jokers, zoals Hugo ze noemde...quote:Op zondag 27 juni 2010 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, nou, officiele verklaring Fifa is binnen, vergeet het dus maar, er komen alleen een paar extra mannetjes
Wat zei ie?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
He?? Hoe kan juist Günther Netzer zoiets zeggen?
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Patriarch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n stuk over de achterlijn!
"ja nee willen we niet, discussies, emotie, passie, blaquote:
Ja achter het doelquote:Op zondag 27 juni 2010 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, nou, officiele verklaring Fifa is binnen, vergeet het dus maar, er komen alleen een paar extra mannetjes
Enige dat ik kan bedenken is dat ie misschien een stukje trauma van vroeger verwerkt zag met deze blunder?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja nee willen we niet, discussies, emotie, passie, bla"
Sterker nog, hij kon zich überhaupt niet voorstellen dat mensen om hulpmiddelen roepen.quote:
Te gek voor woorden idd.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
En nog steeds geen camera's op de doellijn.
mag jack ook ontvoert worden door de engelsenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Jack van Gelder verdedigt de FIFA en Blatter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |