abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2010 @ 15:59:46 #1
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_83360547

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_83360594
MEnsen die gereanimeerd moeten worden redden het 1/10 keer als er geen defribrilator aanwezig is, met is de kans geloof ik groter dan 50%
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83360686
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Morthill het volgende:
MEnsen die gereanimeerd moeten worden redden het 1/10 keer als er geen defribrilator aanwezig is, met is de kans geloof ik groter dan 50%
Politie heeft het spul bij zich... maar de cijfers die ik hoor zijn heel anders...
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_83360823
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Politie heeft het spul bij zich... maar de cijfers die ik hoor zijn heel anders...
Omdat de politie wel eerst ter plekke moet zijn. Elke minuut neemt de kans enorm af, dus dat het niet lukt als je niet binnen heel weinig tijd kunt beginnen, dan is de kans nog steeds erg klein.
  zondag 27 juni 2010 @ 16:11:42 #5
187674 Sigmund666
pi_83360976
Je moet meteen met reanimatie beginnen. Zo simpel is het. Elke seconde dat je langer wacht sterft er een stuk hart af door luchtgebrek en is het einde verhaal.
pi_83361096
Zo net hier over de rommelmarkt gelopen, toch 2 dvds en 10 suske en wiske albums gekocht.

Nu duitsland kijken. Btw ed is de AH niet open?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 27 juni 2010 @ 16:18:18 #7
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83361188
Blegh zit vast bij Proudclad
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 27 juni 2010 @ 16:18:35 #8
187674 Sigmund666
pi_83361202
Vanochtend een of andere slappe school-rommelmarkt af gelopen. Soul Blade en Moto Racer voor PS gekocht. Vooral Soul Blade (oerpapa van het veul bekendere Soul Calibur) is erg tof. Verder wat LP's gekocht en flink gegodverd dat Johnny Cash en de Roling Stones niet in hun hoes zaten, anders had ik die ook gekocht
  zondag 27 juni 2010 @ 16:22:11 #9
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83361389
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo net hier over de rommelmarkt gelopen en 10 suske en wiske albums gekocht.

Nice Nick

Ik had de hele serie compleet alleen nu heb ik de paar nieuwste niet meer.
  zondag 27 juni 2010 @ 16:22:48 #10
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83361417
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Vanochtend een of andere slappe school-rommelmarkt af gelopen. Soul Blade en Moto Racer voor PS gekocht. Vooral Soul Blade (oerpapa van het veul bekendere Soul Calibur) is erg tof. Verder wat LP's gekocht en flink gegodverd dat Johnny Cash en de Roling Stones niet in hun hoes zaten, anders had ik die ook gekocht
Moto Racer was vet
pi_83361466
Iemand enig idee hoe ik een usericon instel in deze nieuwe lay-out? Klikken op mijn plaatje helpt niet want dan klaagt hij dat ik nog niet ge-upload heb
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zondag 27 juni 2010 @ 16:24:31 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83361495

pi_83361565
Never mind!
pi_83362483
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Ps2 games hadden ze hier dozen vol . En AQ ik had gister ook 3 nieuwe gekocht.

Kut fifa, weer een goal die niet gezien word :/.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_83362499
Ooooooow nee wat een faalhazen die scheidsrechter en grensrechters zeg. Óverduidelijk over de lijn.
  zondag 27 juni 2010 @ 16:47:56 #16
187674 Sigmund666
pi_83362816
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Nebo het volgende:
Ooooooow nee wat een faalhazen die scheidsrechter en grensrechters zeg. Óverduidelijk over de lijn.
Met geld koop je alles. Zelfs wedstrijden.
pi_83362817
Blatter word nog wel een keer wakker, hoop ik
pi_83362819
Wat een geniale wedstrijd.
pi_83362972
Dat zeker Edje, prachtige strijd om te zien. Had veel leuker geweest als het nu 2-2 was
pi_83363073
Nja hoop dat het nog beter gaat, de rust kwam iets te vroeg voor de engelse
pi_83363153
Of net zoals bij ijshockey, goal is tuuuuuuuuuuuut
  zondag 27 juni 2010 @ 17:06:41 #22
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83363618
Kom op duitsland
pi_83364581
Wtf duitsland
pi_83364712
Tering
pi_83364779
Heb duitsland als wereldkampioen .
pi_83364918
Als ze zo blijven spelen Nick...
pi_83365263
Die Engelsen bakken er niks van. Beetje jammer.
pi_83365451
Ik verkoop dus mijn TV.

Krijg ik dit:

zondag 27 juni 2010 @ 17:59:21 #29
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_83366084
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik verkoop dus mijn TV.

Krijg ik dit:

[ afbeelding ]
pi_83366297
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja hoop dat het nog beter gaat, de rust kwam iets te vroeg voor de engelse
agh, de Engelse waren duidelijk minder dan de Duitsers, iets meer effectiviteit en het was 5-0 geweest voor de Engelse ook maar een kans hadden gehad. 1 gelukje voor de Duitsers en veel gelukjes voor de Engelsen en dan nog 4-1 zegt genoeg
  zondag 27 juni 2010 @ 18:12:43 #31
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83366497
quote:
Ik verkoop dus mijn TV.

Krijg ik dit:

[ afbeelding ]
Je hebt toch geen PS3 meer?
Of mis ik iets?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_83366553
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:12 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Je hebt toch geen PS3 meer?
Of mis ik iets?
Ze wil 300 euro geven voor een 50" TV.

En nee, heb geen PS3 meer.
  zondag 27 juni 2010 @ 19:14:36 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83368515
quote:
Ik verkoop dus mijn TV.

Krijg ik dit:

[ afbeelding ]
We hebben het telefoonnummer van corrie Zou het een tof wijf zijn?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_83369035
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

pi_83369787
quote:

[..]

Ze heeft straks wel een grote tv iig
pi_83369931
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:55 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ze heeft straks wel een grote tv iig
  zondag 27 juni 2010 @ 20:15:04 #37
187674 Sigmund666
pi_83370532
300 euro en een PS3 met 100 spellen Ed! TOE MAAR! Een geschenk van de goden!
  zondag 27 juni 2010 @ 21:08:54 #38
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83373165
Die Ed is een gul mens!
pi_83373323
pi_83373365
Die grensrechtertjes
  zondag 27 juni 2010 @ 21:18:40 #41
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83373614
Gezellig
pi_83374254
Duidelijk een gevalletje "de hand van god"
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 27 juni 2010 @ 21:31:21 #43
187674 Sigmund666
pi_83374326
Care allemaal. Nederland moet morgen scoren !
pi_83374552
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Care allemaal. Nederland moet morgen scoren !
Als Nederlander zijnde, heb ik vandaag al gescored
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 27 juni 2010 @ 21:36:26 #45
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83374563
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef badboynova het volgende:
Duidelijk een gevalletje "de hand van god"
BBN waarom ga je weg bij je werk
pi_83375044
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

BBN waarom ga je weg bij je werk
Er spelen al 2 á 3 jaar dingen die niet deugen, en nu is het zo ver dat ze mij zover van de zaak moeten houden.
Bepaalde mensen van kantoor moeten mij ook niet meer bellen, doen ze dit wel dan eten ze de komende maanden vloeibaar voedsel.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:45:52 #47
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83375084
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef badboynova het volgende:

[..]

Er spelen al 2 á 3 jaar dingen die niet deugen, en nu is het zo ver dat ze mij zover van de zaak moeten houden.
Mhh oke
  zondag 27 juni 2010 @ 21:46:12 #48
187674 Sigmund666
pi_83375103
'Er op tijd bij zijn.'
"Ik heb zo'n 10 jaar bij een leuk bedrijf gewerkt. Maar de laatste 9 jaar bestonden uit moord en doodslag en onderlinge haat. Na 10 jaar besloten om ontslag te nemen."
  zondag 27 juni 2010 @ 21:47:16 #49
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83375171
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef badboynova het volgende:

Bepaalde mensen van kantoor moeten mij ook niet meer bellen, doen ze dit wel dan eten ze de komende maanden vloeibaar voedsel.
wtf
pi_83375226
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:47 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

wtf
Dan kan je na gaan hoe hoog het zit.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:49:29 #51
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83375285
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:48 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dan kan je na gaan hoe hoog het zit.
Wat doen die mensen dan ongeveer

Jou opbellen en dan met een vuvuzela door de telefoon toeteren
pi_83375939
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat doen die mensen dan ongeveer

Jou opbellen en dan met een vuvuzela door de telefoon toeteren
Ik werk maar voor 70%, maar word voor 100% ge(mis)bruikt ondanks ik nog te veel last onder vind aan mijn knie als ik heel de dag trappen moet lopen met zware spullen.

De planner is een grote ego die enkel diep in de aars van de manager wilt zitten (omdat hij anders niks kan), terwijl deze manager zelf bij de grote baas kont wilt likken omdat hij zelf nergens verstand van heeft en geen beloftes na kan komen.

En vooral niet te vergeten is, dat die twee denken dat ze niet met mensen werken maar met slaven. dan mag ik wel een kleurtje hebben, maar ben al heel lang vrij gekocht

En zo zijn er nog veel meer dingen waar door ik (en andere) niet met hun wil werken.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:02:33 #53
187674 Sigmund666
pi_83376045
Naar je vakbond stappen hé? Daar ben je lid voor! Je een beetje voor lul laten zetten door je manager. Die lacht zich slap als je morgen stopt.

Sowieso voor jezelf opkomen.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:03:09 #54
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83376081
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef badboynova het volgende:

En vooral niet te vergeten is, dat die twee denken dat ze niet met mensen werken maar met slaven. dan mag ik wel een kleurtje hebben, maar ben al heel lang vrij gekocht
  zondag 27 juni 2010 @ 22:03:47 #55
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83376111
sigmund heeft wel gelijk als je zelf gaat zijn ze blij. Maja de voel verklote is ook zo iets
pi_83376205
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef badboynova het volgende:

En ik wacht nog steeds op dat bedankje!
  zondag 27 juni 2010 @ 22:06:00 #57
187674 Sigmund666
pi_83376224
En dan nog wat: Als je niks zegt of aangeeft denken die mensen ook: "Ja, die heeft het wel fijn bij ons. Niks aan de hand met die gast."

Als je een probleem hebt kom je praten en maak je aantekening van je problemen. Zo werkt dat (bij mij tenminste)
pi_83376369
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Naar je vakbond stappen hé? Daar ben je lid voor! Je een beetje voor lul laten zetten door je manager. Die lacht zich slap als je morgen stopt.

Sowieso voor jezelf opkomen.
Dat lachen zal hem dan gauw vergaan, want ben afgelopen week samen met een ander collega (als een soort vertegenwoordiger voor meerdere collega's) bij een ander bedrijf geweest om te praten.
Dit bedrijf staat te springen om service monteur, en is bereid om meerdere mensen van ons aan te nemen.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:10:39 #59
187674 Sigmund666
pi_83376456
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:08 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dat lachen zal hem dan gauw vergaan, want ben afgelopen week samen met een ander collega (als een soort vertegenwoordiger voor meerdere collega's) bij een ander bedrijf geweest om te praten.
Dit bedrijf staat te springen om service monteur, en is bereid om meerdere mensen van ons aan te nemen.
Ze zitten wel te springen hoor, maar als ze dit horen, naaien ze je tot het graf en ver daarna. Je bedrijf zal alles in het werk stellen om je vast te houden, en het uit te laten vechten voor een rechtbank
(Hoe graag je ook weg zou willen, wat jij doet is ook niet echt zuiver op de graat)
  zondag 27 juni 2010 @ 22:14:28 #60
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83376654
Nouja en als het niet anders is dan ga ik hier wel met de pet rond BBN
  zondag 27 juni 2010 @ 22:14:57 #61
187674 Sigmund666
pi_83376676
Strak plan. Ik geef de helft!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83376691
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Sigmund666 het volgende:
En dan nog wat: Als je niks zegt of aangeeft denken die mensen ook: "Ja, die heeft het wel fijn bij ons. Niks aan de hand met die gast."

Als je een probleem hebt kom je praten en maak je aantekening van je problemen. Zo werkt dat (bij mij tenminste)
Dit punt is vanaf mijn kant gesloten, want er wordt toch niks ermee gedaan omdat ze niet willen luisteren.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:17:18 #63
187674 Sigmund666
pi_83376797
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dit punt is vanaf mijn kant gesloten, want er wordt toch niks ermee gedaan omdat ze niet willen luisteren.
Dan ga je dus naar een vakbond. Echt, ze hangen je nek in een strop en halen hem langzaam aan. Die shit heb je nu eenmaal met de ergste werkgevers. Ze zullen echt wel komen met de kleine lettertjes die op meerdere manieren uit te leggen zijn
pi_83376990
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ze zitten wel te springen hoor, maar als ze dit horen, naaien ze je tot het graf en ver daarna. Je bedrijf zal alles in het werk stellen om je vast te houden, en het uit te laten vechten voor een rechtbank
(Hoe graag je ook weg zou willen, wat jij doet is ook niet echt zuiver op de graat)
Wat kunnen ze doen als ik ontslag neem?, enkel mij aan de opzeg termijn houden van een maand.

Jammer genoeg voor hun heb ik straks 3 weken vakantie en daarna nog 23 dagen over.

en met een clean dossier moeten ze wel iets goeds vinden voor ze naar een rechter willen gaan, en als ze van mij af willen heb ik recht op bijna 8 maanden loon.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:22:33 #65
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83377068
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:21 schreef badboynova het volgende:

[..]

Wat kunnen ze doen als ik ontslag neem?, enkel mij aan de opzeg termijn houden van een maand.

Jammer genoeg voor hun heb ik straks 3 weken vakantie en daarna nog 23 dagen over.

en met een clean dossier moeten ze wel iets goeds vinden voor ze naar een rechter willen gaan, en als ze van mij af willen heb ik recht op bijna 8 maanden loon.
Weg kun je altijd ja.

Al je met paar man ineens gaat vinden ze dat niet leuk nee
  zondag 27 juni 2010 @ 22:23:46 #66
187674 Sigmund666
pi_83377134
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:21 schreef badboynova het volgende:

[..]

Ach. De ergste bazen verzinnen echt wel goeie redenen om je iets langer vast te houden en de zaak te rekken. Ik heb er ervaring mee. Al moeten ze verzinnen dat je collega's lastig valt, te laat komt en klachten van klanten hebben gekregen dat je werk niet of onvolledig hebt gedaan.
(Bij mij riepen ze ook een keer toen ik ontslag wou nemen dat ik na en tijdens het werk dure drankjes voor mezelf in stond te schenken en weg te geven aan vrienden en kennissen )
pi_83377138
Met naar de vakbond stappen naai je je werkgever. Als je al een andere baan hebt geeft dat erg veel voldoening! Met naar de vakbond stappen naai je overigens wel jezelf, want mocht die andere deal instorten dan word je er sowieso uitgeknikkerd bij je huidige baas. Plus dat ik als werkgever ook geen mensen aan zou nemen die naar de vakbond zijn gestapt. Over het algemeen zijn dat kritische werknemers en die wil je niet hebben. Plus dat je sowieso lid moet zijn van de vakbond.

Met zn allen overstappen naar een andere baas gaat geen succes worden. Het grootste deel van de groep bestaat waarschijnlijk uit meelopers die eigenlijk helemaal geen stappen durven te zetten. Overstappen naar een ander bedrijf brengt een groot risico met zich mee voor sommige mensen. Je moet weer op 0 beginnen met een tijdelijk contract en de onzekerheid die dat met zich meebrengt. Zeker als je een gezin hebt doe je dat niet zomaar, ook al heb je het eigenlijk niet meer naar je zin. Ik zou dus alleen van je eigen overstap uit gaan.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_83377243
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Weg kun je altijd ja.

Al je met paar man ineens gaat vinden ze dat niet leuk nee
Niet mijn probleem, zij willen toch een bedrijf zijn en niet ik.
Dus het is hun probleem en niet de mijne, want als ik niet meer kan werken vervangen ze mij ( als ze mensen kunnen vinden) zo simpel is het.
pi_83377616
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:23 schreef koei het volgende:
Met naar de vakbond stappen naai je je werkgever. Als je al een andere baan hebt geeft dat erg veel voldoening! Met naar de vakbond stappen naai je overigens wel jezelf, want mocht die andere deal instorten dan word je er sowieso uitgeknikkerd bij je huidige baas. Plus dat ik als werkgever ook geen mensen aan zou nemen die naar de vakbond zijn gestapt. Over het algemeen zijn dat kritische werknemers en die wil je niet hebben. Plus dat je sowieso lid moet zijn van de vakbond.

Met zn allen overstappen naar een andere baas gaat geen succes worden. Het grootste deel van de groep bestaat waarschijnlijk uit meelopers die eigenlijk helemaal geen stappen durven te zetten. Overstappen naar een ander bedrijf brengt een groot risico met zich mee voor sommige mensen. Je moet weer op 0 beginnen met een tijdelijk contract en de onzekerheid die dat met zich meebrengt. Zeker als je een gezin hebt doe je dat niet zomaar, ook al heb je het eigenlijk niet meer naar je zin. Ik zou dus alleen van je eigen overstap uit gaan.
Iedere collega die over wilt stappen zal ze eigen gesprekken gaan voeren, samen met een collega ben ik enkel bij dat bedrijf geweest om te bespreken als zij er open voor stonden om meerder mensen aan te nemen.

Zelf ben ik lid van de bond, maar de bond is ook niet alles omdat ze niet altijd kijken naar de situatie van de werknemer maar meer hun groot oor bij de werkgever heeft liggen.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:33:49 #70
187674 Sigmund666
pi_83377645
Werk je ontsnappingsplan nog iets beter uit trouwens. Nu klinkt het nogal impulsief en incompleet, waardoor je je op een punt compleet vast naait en straks zonder werk zit.
pi_83377681
Ik ga morgen een iPad ophalen.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:37:08 #72
187674 Sigmund666
pi_83377820
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
Pfffff. Wat een kutding is dat! Zo lelijk, zo lomp groot!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:41:52 #73
270524 Flodder450
pi_83378052
das kut BB

anyay

truste
pi_83378135
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Werk je ontsnappingsplan nog iets beter uit trouwens. Nu klinkt het nogal impulsief en incompleet, waardoor je je op een punt compleet vast naait en straks zonder werk zit.
Zonder werk hoef ik niet te zitten, want het is niet de keus van een bedrijf als ze mij willen maar juist anders om.

Voor mij eigen persoon weet ik, dat ik meerdere opties heb om uit verschillende werkgevers die mij graag zien komen kan kiezen.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:43:36 #75
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83378139
quote:
En dan wil je ook nog de 4G?
Is dat niet beetje overkill?
4G is gewoon een mini Ipad zonder telefoon opties......toch?
  zondag 27 juni 2010 @ 22:50:01 #76
187674 Sigmund666
pi_83378476
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

Zonder werk hoef ik niet te zitten, want het is niet de keus van een bedrijf als ze mij willen maar juist anders om.

Voor mij eigen persoon weet ik, dat ik meerdere opties heb om uit verschillende werkgevers die mij graag zien komen kan kiezen.
Denk jij, in een tijd van economische crisis. Alsjeblieft, de naïeviteit.
pi_83378497
quote:
Ik ga morgen een iPad i-pet ophalen.
pi_83378522
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Denk jij, in een tijd van economische crisis. Alsjeblieft, de naïeviteit.
Welkom in de installatie techniek waar al jaren een groot te kort is.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:28:50 #79
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_83380398
99 luftballons!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zondag 27 juni 2010 @ 23:29:51 #80
187674 Sigmund666
pi_83380437
Zo. Nu the Invisible man kijken
(de 1933 versie die moeilijk op DVD te krijgen is) de special effects zijn echt ongelofelijk voor die tijd
pi_83382177
Poeh, wat is sampelen toch moeilijk..
pi_83382506
quote:
Daarom verkoopt ie ze tv . Waar ga je hem ergens halen dan?
Ik ga over een paar weken mooi naar belgië, voor een iPhone 4
pi_83382672
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Daarom verkoopt ie ze tv . Waar ga je hem ergens halen dan?
Ik ga over een paar weken mooi naar belgië, voor een iPhone 4
Nee hoor, mijn TV verkoop ik niet om een iPad te halen.
pi_83382787
Nee, je TV verkoopt je om te kunnen eten! En van het geld voor eten koop je een iPad!

Ik heb net even lekker 1,5 uur geslapen, nu een nep Red Bull op en klaar om de hele nacht door te gaan!
pi_83382917
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:27 schreef koei het volgende:
Nee, je TV verkoopt je om te kunnen eten! En van het geld voor eten koop je een iPad!
pi_83382963
quote:

[..]

what's in the name
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83383438
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:25 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn TV verkoop ik niet om een iPad te halen.
Heb je nog wel een tv over dan ?
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:27 schreef koei het volgende:

Ik heb net even lekker 1,5 uur geslapen, nu een nep Red Bull op en klaar om de hele nacht door te gaan!
Beter ga je slapen, typfoutje 't't't
pi_83383463
Ook maar eens slapen, morgen wel om half 4 klaar hoop ik !
pi_83383653
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als ik mijn TV verkoop komt er een kleinere voor in de plaats, want deze is gewoon te groot.
pi_83383702
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

Beter ga je slapen, typfoutje 't't't

Wat dom, ik had even snel mn bericht gelezen toen ik het postte en dacht dus dat ik een t vergeten was Het stond er in eerste instantie dus goed maar ik heb het fout 'verbeterd'

Maar goed, ik moet toch alles in het Engels doen en daar hebben ze geen d/t dingen
  maandag 28 juni 2010 @ 01:02:00 #91
187674 Sigmund666
pi_83383997
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Als ik mijn TV verkoop komt er een kleinere voor in de plaats, want deze is gewoon te groot.
That 's what she said
pi_83384352
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Morthill het volgende:
Uit een recente studie in Noord-Holland blijkt een overlevingpercentage van 16,6%. Wanneer ook de AED is ingezet, is deze overleving 25%. Deze overlevingspercentages hebben betrekking op minimaal zes weken na ontslag uit het ziekenhuis. Reanimatie en defibrillatie binnen de eerste 6 minuten bij een hartstilstand geeft een overlevingskans van 50 - 70%. Bij defibrillatie tussen de 6-10 minuten is de overlevingskans 36% en tussen 10-14 minuten 22%. Bij elke minuut uitstel van defibrillatie neemt de overlevingskans af met bijna 10%.

(Hartstichting)

Maak inderdaad niet vaak mee dat een patiënt een reanimatie goed doorstaat. Vervelende situatie zo Koei.
pi_83384359
Nick-Gizmoot! Je PM is kapoet?
pi_83386882
quote:
Op maandag 28 juni 2010 01:15 schreef Reintji het volgende:

[..]

Uit een recente studie in Noord-Holland blijkt een overlevingpercentage van 16,6%. Wanneer ook de AED is ingezet, is deze overleving 25%. Deze overlevingspercentages hebben betrekking op minimaal zes weken na ontslag uit het ziekenhuis. Reanimatie en defibrillatie binnen de eerste 6 minuten bij een hartstilstand geeft een overlevingskans van 50 - 70%. Bij defibrillatie tussen de 6-10 minuten is de overlevingskans 36% en tussen 10-14 minuten 22%. Bij elke minuut uitstel van defibrillatie neemt de overlevingskans af met bijna 10%.

(Hartstichting)

Maak inderdaad niet vaak mee dat een patiënt een reanimatie goed doorstaat. Vervelende situatie zo Koei.
Ik baseer me ook op cijfers van politie-agenten, die zullen zelden binnen 5-10 minuten de AED erop hebbn, daar eerst de melding binnen moet komen, dan nog aanrijtijd etc... Dus dat verklaard het waarschijnlijk. Misschien toch maar eens een reanimatiecursus volgen... wel zo sociaal voor de mensen om mij heen
pi_83386902
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik baseer me ook op cijfers van politie-agenten, die zullen zelden binnen 5-10 minuten de AED erop hebbn, daar eerst de melding binnen moet komen, dan nog aanrijtijd etc... Dus dat verklaard het waarschijnlijk. Misschien toch maar eens een reanimatiecursus volgen... wel zo sociaal voor de mensen om mij heen
NA 10 minuten wil je mensen niet meer reanimeren denk ik te lang geen zuurstof naar de hersenen, die hebben dan echt wel blijvende schade.
  maandag 28 juni 2010 @ 08:14:46 #96
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83386982
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ruilen voor de 24" van mijn vriendin die ik nog over heb na de verhuizing? Ik wil er best nog iets op toeleggen
pi_83387080
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

NA 10 minuten wil je mensen niet meer reanimeren denk ik te lang geen zuurstof naar de hersenen, die hebben dan echt wel blijvende schade.
Maar meestal geeft 112 volgens mij reanimatie instructies door de telefoon, dus wellicht doet amateur reanimatie iets...

Ik heb van de tientallen keren er volgens mij pas 1 gehoord die gelukt was en die overleed alsnog in het ziekenhuis...
pi_83387088
Te klein.
  maandag 28 juni 2010 @ 08:26:43 #99
258885 Solique
I Kill You !
pi_83387108
Goedemorgen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_83387109
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:24 schreef Edwinuss het volgende:
Te klein.
Ruilen voor een 48 inch
  maandag 28 juni 2010 @ 08:31:46 #101
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83387167
CAPSLOCK DAY!
  maandag 28 juni 2010 @ 08:33:01 #102
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83387189
50'' is ook wel heel groot Ed
pi_83387195
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:26 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ruilen voor een 48 inch
Te groot.
  maandag 28 juni 2010 @ 08:34:36 #104
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83387217
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:24 schreef Edwinuss het volgende:
Te klein.
Dacht ik al Maar mijn 42" doe ik niet weg

Nog een helpdesk-vraagje trouwens Ik heb trouwens maar 3 streepjes verbinding op het draadloos netwerk van de Tele2-modem. Zelfs als ik mijn laptop naast de modem hou... Is dat ding zelf zo ruk?
pi_83387237
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nog een helpdesk-vraagje trouwens Ik heb trouwens maar 3 streepjes verbinding op het draadloos netwerk van de Tele2-modem. Zelfs als ik mijn laptop naast de modem hou... Is dat ding zelf zo ruk?
Probeer even met de kanalen te klooien.
Probeer kanaal 3 eens.

192.168.1.1

Wachtwoord en username zijn beide 'user'
pi_83387646
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kijk even op welk kanaal de buren etc zitten, met mijn mac doe ik dat met KisMac. Je moet zoveel mogelijk kanalen uit de buurt zitten van andere sterke signalen (optimaal is 7 ofzo geloof ik)
  maandag 28 juni 2010 @ 09:02:20 #107
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83387689
Thanks zal het vanavond eens proberen
pi_83387930
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:00 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Kijk even op welk kanaal de buren etc zitten, met mijn mac doe ik dat met KisMac. Je moet zoveel mogelijk kanalen uit de buurt zitten van andere sterke signalen (optimaal is 7 ofzo geloof ik)
Draadloos.
  maandag 28 juni 2010 @ 09:24:04 #109
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83388174
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Draadloos.
Voor gamen ook niet me voorkeur, maar voor laptopje op de bank maakt het echt niet uit....
  maandag 28 juni 2010 @ 09:26:02 #110
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83388226
Draadloos is super maar idd niet voor gamen.
pi_83388330
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Voor gamen ook niet me voorkeur, maar voor laptopje op de bank maakt het echt niet uit....
Nee klopt. Maar ik heb er op het werk veel mee te maken, mensen die niet eens weten hoe ze een netwerk moeten zoeken.

'jaaa, ik heb geen internet en heb er een expert bij gehaald en het ligt aan het kastje van jullie'

Ik ben helemaal klaar met draadloos.
pi_83388364
Mogguh

Gisteren deze band in het voorprogramma van Coheed & Cambria gezien:

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83388473
Weinig rokjes en jurkjes hier in eindhoven.... ik zou naar een andere stad gaan jongens!

En draadloos is leuk voor erbij.
  maandag 28 juni 2010 @ 09:37:06 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83388508
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Draadloos.
Perfect voor met een laptopje buiten te zitten Ook gebruik ik nu mijn laptop als draadloze adapter voor mijn Xbox totdat ik alle kabels netjes heb getrokken in huis Werkt prima!
  maandag 28 juni 2010 @ 09:39:11 #115
258885 Solique
I Kill You !
pi_83388560
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
Weinig rokjes en jurkjes hier in eindhoven.... ik zou naar een andere stad gaan jongens!
Gisteren en vandaag in Amsterdam valt dat ook tegen, gisteren was ik zelfs op leidseplein.
Kan ook wezen omdat ik nu te ver van het centrum zit.

[ Bericht 4% gewijzigd door Solique op 28-06-2010 09:44:52 ]
  maandag 28 juni 2010 @ 09:40:11 #116
187674 Sigmund666
pi_83388594
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:31 schreef Tain het volgende:
Mogguh

Gisteren deze band in het voorprogramma van Coheed & Cambria gezien:

WICKED!
pi_83388699
tvp
pi_83388730
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:40 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

WICKED!
Kapot gelachen om die band De toetsenist was aan het headbangen en aan het rammen op zijn keyboard met 1 hand
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83389238
11 uur gaat de Kwantum hier open, ik zal eens even een sterke ventilator halen en een nieuwe bureaustoel.
pi_83389256
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef Edwinuss het volgende:
11 uur gaat de Kwantum hier open, ik zal eens even een sterke ventilator halen en een nieuwe bureaustoel.
En dan door de gangen scheuren?
  maandag 28 juni 2010 @ 10:02:16 #121
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83389265
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef Tain het volgende:

[..]

Kapot gelachen om die band De toetsenist was aan het headbangen en aan het rammen op zijn keyboard met 1 hand
soms is een band zonder enige vorm van niveau ook gewoon lekker lachen en sorry ik kan dat filmpje nog niet kijken, ik ben op het werk
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_83389326
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik moet inderdaad nog een manier verzinnen om de wind op te vangen zodat ik zonder mijn voeten te gebruiken kan verplaatsen.

Iets met lakens en een mast zal het worden denk ik.
pi_83389396
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:04 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik moet inderdaad nog een manier verzinnen om de wind op te vangen zodat ik zonder mijn voeten te gebruiken kan verplaatsen.

Iets met lakens en een mast zal het worden denk ik.
Ik zat te denken aan de ventilator op de stoel
  maandag 28 juni 2010 @ 10:08:49 #124
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83389441
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Hoe dope is dat als je een sterke ventilator achter op je bureau stoel knalt!!!

Ik zie edwin al ziten:
pi_83389517
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:08 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hoe dope is dat als je een sterke ventilator achter op je bureau stoel knalt!!!

Ik zie edwin al ziten:
[ afbeelding ]
pi_83389562
quote:

prima, stap zo in de trein naar Utrecht en daarna door naar Groningen

vanmiddag lekker tennis kijken

Wordt er nog gevoetbald vandaag? Dacht dat Brazilie moest spelen?
pi_83389639
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

prima, stap zo in de trein naar Utrecht en daarna door naar Groningen

vanmiddag lekker tennis kijken

Wordt er nog gevoetbald vandaag? Dacht dat Brazilie moest spelen?
Nederland - Slowakije
Brazilie - Chili
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83389669
quote:
Op maandag 28 juni 2010 01:16 schreef Reintji het volgende:
Nick-Gizmoot! Je PM is kapoet?
Nee maar op de telefoon zie ik niet of ik pm's heb.
Zal straks ff kijken dan
pi_83389812
Tijd om nieuwe Top Gear te kijken
pi_83389821
quote:

Hier in Oisterwijk lopen er toch genoeg. Meeste zijn dan van het type "milf".
Maar daar heb ik geen problemen mee
  maandag 28 juni 2010 @ 10:21:25 #131
187674 Sigmund666
pi_83389901
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hier in Oisterwijk lopen er toch genoeg. Meeste zijn dan van het type "milf".
Maar daar heb ik geen problemen mee
MILFS
  maandag 28 juni 2010 @ 10:30:24 #132
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83390270
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

MILFS
Liever zonder kinderen
pi_83390284
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef Tain het volgende:

[..]

Nederland - Slowakije
Brazilie - Chili
Die tweede kan wel een leuke pot worden, NL laat ik dan wel aan me voorbij gaan, wordt toch niet heel boeiend gezien de laatste drie wedstrijden.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:31:51 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83390319
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Die tweede kan wel een leuke pot worden, NL laat ik dan wel aan me voorbij gaan, wordt toch niet heel boeiend gezien de laatste drie wedstrijden.
Iedereen roept dat ze over Slowakije heenwalsen maar ik denk echt dat Nederland keihard gaat verliezen
  maandag 28 juni 2010 @ 10:32:31 #135
187674 Sigmund666
pi_83390342
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Liever zonder kinderen
Blijven het nog MILFS
(Blubberende MILFS zijn een extreme zeldzaamheid. een MILF wil er altijd goed uit blijven zien )
pi_83390640
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Iedereen roept dat ze over Slowakije heenwalsen maar ik denk echt dat Nederland keihard gaat verliezen
En iedereen in Slowakije roept dat ze over NL gaan heenwalsen, dat heet voetbalgekte. Mensen zijn dan niet rationeel. Elk toernooi weer wordt NL kampioen, totdat we toch verliezen.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:48:48 #137
187674 Sigmund666
pi_83390939
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

En iedereen in Slowakije roept dat ze over NL gaan heenwalsen, dat heet voetbalgekte. Mensen zijn dan niet rationeel. Elk toernooi weer wordt NL kampioen, totdat we toch verliezen.
Dit dus. En dan krijg je van die huilende mannetjes die zich klem zuipen, met vuurwerk gooien en iedereen gaan bedreigen omdat hun oranje heeft verloren
pi_83390947
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Denk dat het een vrij lastige pot voor Nederland gaat worden en misschien idd zelfs een verlies voor Nederland...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83390984
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:48 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dit dus. En dan krijg je van die huilende mannetjes die zich klem zuipen, met vuurwerk gooien en iedereen gaan bedreigen omdat hun oranje heeft verloren
Blij dat ik gisteren niet meer in Londen was, dat was ook geen leuk dagje geweest
  maandag 28 juni 2010 @ 10:52:37 #140
187674 Sigmund666
pi_83391062
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Blij dat ik gisteren niet meer in Londen was, dat was ook geen leuk dagje geweest
Inderdaad. Jammer dat je niet kunt wedden op de aankomst op het nationale vliegveld, hoe dat verloopt

quotering van 1: Ze worden door niemand aangemoedigd of opgewacht
quotering van 10: Ze worden door duizenden woedende supporters onder leiding van de SAS uit het vliegtuig gesleurd, en door een woedende menigte gelynched.
quotering van 50: Ze worden bijna gelynched, maar kunnen het allemaal nog navertellen.
pi_83391104
agh, al die fans gaan gewoon de scheids de schuld geven
  maandag 28 juni 2010 @ 10:55:07 #142
187674 Sigmund666
pi_83391156
Want met 2 doelpunten was er ook echt een levensgroot verschil. Engeland speelde gewoon ruk. Duitsland was scherp. (Goed dat ze gewonnen hebben in elk geval, anders gaan ze onze stranden weer omgraven en onze fietsen jatten. Nu zijn ze tenminste afgeleid)
pi_83391373
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83391381
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Want met 2 doelpunten was er ook echt een levensgroot verschil. Engeland speelde gewoon ruk. Duitsland was scherp. (Goed dat ze gewonnen hebben in elk geval, anders gaan ze onze stranden weer omgraven en onze fietsen jatten. Nu zijn ze tenminste afgeleid)
Engeland was een drama en Duitsland profiteerde goed

Argentinie aan de andere kant was ook eea aan geluk. De eerste goal was onterecht goedgekeurd, de tweede was een blunder van epische proporties, alleen de derde was een beauty. Enfin, Mexico was ook slecht bij vlagen echt heel goed, eerste tien minuten en later bij de goal van Hernandez. Argentinie verdedigde verder degelijk en was gewoon net iets beter. Dus in dat opzicht, verdiende overwinning.
pi_83391405
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:00 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was hilarisch en terecht, Heinze is echt zo'n triest mannetje. Continu proberen zijn tegenstanders kaarten aan te smeren
pi_83391502
Zo, eerste tentamen zit er op, 50% waren weggevers, de rest wad behoorlijk pittig en twijfelachtig. Maar eens nakijken als ik zo thuis ben
  maandag 28 juni 2010 @ 11:11:15 #147
187674 Sigmund666
pi_83391768
Zo. FF douchen en dan naar het wedkantoor genaamd Primera om nog ff dik geld op Slowakije en Nederland te zetten.
  maandag 28 juni 2010 @ 11:11:29 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83391779
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:32 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Blijven het nog MILFS
(Blubberende MILFS zijn een extreme zeldzaamheid. een MILF wil er altijd goed uit blijven zien )
Als ze geen kinderen hebben is het geen MILF natuurlijk, dan is het gewoon een lekker wijf wat wat ouder is
  maandag 28 juni 2010 @ 11:13:41 #149
187674 Sigmund666
pi_83391864
Vriendin van me was echt enorm MILF.
(Verder niks geworden though)
pi_83392396
6,4 mèh! Vak afgesloten met een 7 dus.
  maandag 28 juni 2010 @ 11:27:11 #151
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83392482
quote:
[ afbeelding ]
zo tof
  maandag 28 juni 2010 @ 11:37:47 #152
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83392941
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:25 schreef Nebo het volgende:
6,4 mèh! Vak afgesloten met een 7 dus.
Gehaald is gehaald
  maandag 28 juni 2010 @ 11:38:20 #153
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83392966
Yup een voldoende = een voldoende en dus goed
pi_83393672
Tering. Kut bureau stoel.

Bureau stoel had een handig handvat, uiteraard moest ik de bureaustoel thuis nog in elkaar zitten. Ik dus vol vertrouwen met die bureaustoel op de fiets.

Dat ding valt op de rotonde helemaal van ellende uit elkaar. Dikke opstopping.

Ik schaamde me echt KAPOT!
pi_83393700
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wtf ?? Laatste 3 wedstrijden waren niet boeiend?
Get real
pi_83393801
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Get real
Ik wou er eigenlijke niet op reageren.
pi_83393826
quote:
[ afbeelding ]

Ik zag het gister, en ik hoopte al dat er een gifje van zou komen
  maandag 28 juni 2010 @ 11:57:25 #158
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83393828
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef Edwinuss het volgende:

Bureau stoel had een handig handvat, uiteraard moest ik de bureaustoel thuis nog in elkaar zitten. Ik dus vol vertrouwen met die bureaustoel op de fiets.

Zwaar klote ja
  maandag 28 juni 2010 @ 11:57:52 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83393855
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Get real
Hij gaat liever naar zo een dodelijk saaie tenniswedstrijd
pi_83393859
quote:

Kak
pi_83393863
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:57 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zwaar klote ja
En de temperatuur van 11010208923898348934 graden maakt het nog een stukje erger.
  maandag 28 juni 2010 @ 12:00:10 #162
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83393943
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:58 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

En de temperatuur van 11010208923898348934 graden maakt het nog een stukje erger.
Heel lekker ja

Afgelopen weekend ook heerlijk loeizware spullen verhuizen in 30 graden hitte. Leuk hoor eerst alles 2 trappen af slepen en daarna weer twee trappen omhoog
pi_83394400
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Liever zonder kinderen
Dan is het geen "echte" MILF
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:56 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik wou er eigenlijke niet op reageren.
Nja gaat natuurlijk nergens over, maar het zegt al genoeg dat ie niet weet wie er vandaag voetballen. dus eigenlijk had ik er ook geen woorden aan vuil moeten maken
  maandag 28 juni 2010 @ 12:12:12 #164
258885 Solique
I Kill You !
pi_83394417
Oh is er voetbal dan?
  maandag 28 juni 2010 @ 12:16:03 #165
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83394534
Fussball
  maandag 28 juni 2010 @ 12:16:53 #166
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83394558
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dan is het geen "echte" MILF
Ja duh, dat zeg ik toch Ik zou er dan juist liever eentje zonder kids hebben ipv een MILF
pi_83394726
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja duh, dat zeg ik toch Ik zou er dan juist liever eentje zonder kids hebben ipv een MILF
Oke Oke!
Het is dat ik nu op werk zit, anders had ik er eentje gepost
  maandag 28 juni 2010 @ 12:23:51 #168
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83394805
pi_83394955
Net een nieuwe ventilator gehaald, maar hij wil niet aan. Als ik de ventilator aandraai dan draait ie heel zwak en heel even.

Iemand enig idee of dit een fabriekskwaaltje is?
  maandag 28 juni 2010 @ 12:28:34 #170
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83394965
Woei! lang leve mensen zonder verstand van internet! ergens in de buurt van me nieuwe huis is iemand een wachtwoord vergeten op ze wifi
pi_83395005
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:28 schreef KneusTeun het volgende:
Woei! lang leve mensen zonder verstand van internet! ergens in de buurt van me nieuwe huis is iemand een wachtwoord vergeten op ze wifi
Dan moet je zelf niet een oetlul zijn door het te gaan beveiligen.
  maandag 28 juni 2010 @ 12:35:08 #172
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83395215
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dan moet je zelf niet een oetlul zijn door het te gaan beveiligen.
Ik heb de laatste 2 maand gratis me internet gedeeld met de onderbuurvrouw, haar modem was fucked.
pi_83395292
quote:

Whehe nice. Ik neem aan dat mensen je wel gewoon even geholpen hebben :p
pi_83395351
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:37 schreef Nebo het volgende:

[..]

Whehe nice. Ik neem aan dat mensen je wel gewoon even geholpen hebben :p
Nee.
  maandag 28 juni 2010 @ 12:39:33 #175
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83395363
pi_83395393
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Poit
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83395414
Ow, dat is wel aso
pi_83395438
quote:
[ afbeelding ]
Die foto.

Alleen jammer dat het meest linker meisje minderjarig is en de rest boer 2.0 is.
  maandag 28 juni 2010 @ 12:53:59 #179
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83395914
Sup homeys?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_83395995
quote:
[ afbeelding ]
geniaal
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 28 juni 2010 @ 13:31:01 #182
270524 Flodder450
pi_83397538
quote:
[ afbeelding ]
Die moeten we ergens in de buurt daar verspreiden
pi_83398054
[quote] Op maandag 28 juni 2010 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Briljant Ross
  maandag 28 juni 2010 @ 13:52:58 #184
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83398536
quote:
[ afbeelding ]
Jemig dit is echt fucking geniaal ross

edit: zal ik hem bij ons bij de buurtsuper ophangen naast de poster met katjes enzo?
pi_83398660
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Jemig dit is echt fucking geniaal ross

edit: zal ik hem bij ons bij de buurtsuper ophangen naast de poster met katjes enzo?
Je kan hem beter bij mij in de kelder ophangen
pi_83398757
eigenlijk moeten we iemand zoeken die de poster in gouda op kan hangen zodat poit m tijdens het boodschappen doen opeens tegen komt

Maar erg mooie poster ross!
pi_83399019
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:58 schreef koei het volgende:
eigenlijk moeten we iemand zoeken die de poster in gouda op kan hangen zodat poit m tijdens het boodschappen doen opeens tegen komt

Maar erg mooie poster ross!
Dat zou hij niet waarderen schat ik zo in... er zijn mensen die real life en fok uit elkaar willen houden
pi_83399091
quote:
[ afbeelding ]
Zal ik even aan de redactie vragen of ze die op de frontpage zetten?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_83399139
Zo, even de zon uit. Lekker weer
pi_83399163
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zal ik even aan de redactie vragen of ze die op de frontpage zetten?
Met foto is dat ook niet zo'n goed idee denk ik
pi_83399374
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

De kans op schade wordt steeds groter ja. Ook de kans op iemand kunnen redden wordt logischerwijs kleiner, maar die is al redelijk klein, is mij bij EHBO vertelt. Maar toch, toezien hoe iemand daar ligt zou ik denk ik niet kunnen. Lastig te weten, want ook omstanders kunnen in paniek raken, ik ga niet van mezelf zeggen dat ik daar altijd koelbloedig zou zijn.

Maar de EHBO cursus is sowieso nuttig, niet alleen voor reanimatie. De duikvariant is alleen wat zwaarder, omdat je de 'verdronken' persoon ook nog eens naar de kant moet brengen al beademend. Ik ben altijd weer blij met die herhaling
  maandag 28 juni 2010 @ 14:34:25 #192
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83400322
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:56 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je kan hem beter bij mij in de kelder ophangen
zolang het maar door veel verschillende mensen gezien word Ik weet hoe vol je kelder nu ondertussen is Misschien met je Poit gewoon een paar uur buitenlucht gunnen
  maandag 28 juni 2010 @ 14:38:46 #193
258885 Solique
I Kill You !
pi_83400524
quote:
[ afbeelding ]
Deze is wel briljant Ross
  maandag 28 juni 2010 @ 14:46:45 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83400916
Hehe thanks

Zou wel briljant zijn als iemand in de buurt van Gouda komt en deze op zijn voordeur plakt

Pheno! Een Amber Alert op de FP
pi_83401332
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Hehe thanks

Zou wel briljant zijn als iemand in de buurt van Gouda komt en deze op zijn voordeur plakt

Pheno! Een Amber Alert op de FP
Alleen moet je dan wel de buurvrouw achtervolgen om bij de voordeur te komen denk ik Daar hadden we toch een specialist voor

Ik kom wel elke dag door Gouda met de trein bijna, maar vandaag en morgen niet, helaas
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:34 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

zolang het maar door veel verschillende mensen gezien word Ik weet hoe vol je kelder nu ondertussen is Misschien met je Poit gewoon een paar uur buitenlucht gunnen
Op aanraden van Spanky heb ik er nu 110 toyboys zitten... Maar nu heb ik weer keuzestress, dus een echt goed advies was het niet
  maandag 28 juni 2010 @ 14:56:39 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83401394
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Alleen moet je dan wel de buurvrouw achtervolgen om bij de voordeur te komen denk ik Daar hadden we toch een specialist voor
Alweer? Nee dat doe ik die arme meid niet aan Die had de vorige keer als een halve hartverzakking
  maandag 28 juni 2010 @ 14:57:48 #197
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83401449
pi_83401485
  maandag 28 juni 2010 @ 14:58:38 #199
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83401487
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]

Op aanraden van Spanky heb ik er nu 110 toyboys zitten... Maar nu heb ik weer keuzestress, dus een echt goed advies was het niet
Dat gaat wel de goede kant op! En keuzestress zou er niet echt moeten zijn, je moet gewoon naar binnen, benen wijd en dan zal vanzelf wel blijken wie het sterkst en dus meest geschikt is! Het alfa-mannetje, om het zo maar te zeggen!
  maandag 28 juni 2010 @ 15:04:59 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83401801
quote:
pi_83401836
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dat gaat wel de goede kant op! En keuzestress zou er niet echt moeten zijn, je moet gewoon naar binnen, benen wijd en dan zal vanzelf wel blijken wie het sterkst en dus meest geschikt is! Het alfa-mannetje, om het zo maar te zeggen!
Daar gaat mijn voorspel ik hoor het al Haha het is wel heel erg back to nature zo
  maandag 28 juni 2010 @ 15:33:43 #202
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83402938
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Daar gaat mijn voorspel ik hoor het al Haha het is wel heel erg back to nature zo
Voorspel heb je zelf in de hand
pi_83403443
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat zou hij niet waarderen schat ik zo in... er zijn mensen die real life en fok uit elkaar willen houden
Zo erg is het ook weer niet .
  maandag 28 juni 2010 @ 15:46:34 #204
187674 Sigmund666
pi_83403451
Moet ik zo gaan werken. Vieze gore tropenschijtbagger weer
  maandag 28 juni 2010 @ 15:54:24 #205
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83403688
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zo erg is het ook weer niet .
We zouden er n mooie FOK!smiley overheen kunnen plakken? Dan ziet niemand dat hij het is, maar hij nog wel en dan werkt de grap alsnog!
pi_83403893
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:54 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

We zouden er n mooie FOK!smiley overheen kunnen plakken? Dan ziet niemand dat hij het is, maar hij nog wel en dan werkt de grap alsnog!
Dan lijkt me beter, maar dan wel deze haha
  maandag 28 juni 2010 @ 16:00:21 #207
270524 Flodder450
pi_83403904
Zit ik met en klasgenoot te Skypen, blaast zn broertje ineens keihard in zn oor met een vuvuzela

Dat wordt een drama
pi_83404357
ah Groningen, stad van de rokjes hier, rokjes daar, rokjes overal
  maandag 28 juni 2010 @ 16:16:29 #209
258885 Solique
I Kill You !
pi_83404393
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:14 schreef Morthill het volgende:
Pics or it didn't happen.
  maandag 28 juni 2010 @ 16:16:45 #210
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83404408
quote:
Sorry, je bent in de war met Leiden
pi_83404521
Lekkere goalllllllll
pi_83404531
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:00 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dan lijkt me beter, maar dan wel deze haha
Ik kon zo snel geen goede kwijlende smiley vinden, deze ook goed?

pi_83404638
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lekkere goalllllllll
  maandag 28 juni 2010 @ 16:20:42 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83404661
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik kon zo snel geen goede kwijlende smiley vinden, deze ook goed?

[ afbeelding ]
Prachtig!
pi_83404666
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

in wiens woning bevind ik me dan nu? en hoe komt mijn kat in Leiden?
  maandag 28 juni 2010 @ 16:22:50 #216
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83404734
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Geen lekkere wijven gezien anders gisteren....
pi_83404867
Heeft iemand een linkje waar ik voetbal kan kijken? iets dat op mn telefoon werkt bij voorkeur
pi_83404911
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef koei het volgende:
Heeft iemand een linkje waar ik voetbal kan kijken? iets dat op mn telefoon werkt bij voorkeur
Ik zou radio 1 proberen.
  maandag 28 juni 2010 @ 16:30:09 #219
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83404952
http://nos.nl/wk2010/live/indexwmv/quality/nq/

Maar die werkt vast niet op je GSM. Is de NOS-livestream
pi_83405183
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef koei het volgende:
Streams van de nos werken niet op de telefoons, bedankt de fifa maar
pi_83405411
Tof dat Robben er in 1 keer weer is, leuke goal.
pi_83405720
Heb wel het idee dat ie nog niet helemaal lekker loopt. Gok dat 'ie eruit gehaald gaat worden.
pi_83405796
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:48 schreef Nebo het volgende:
Heb wel het idee dat ie nog niet helemaal lekker loopt. Gok dat 'ie eruit gehaald gaat worden.
Liever niet. Haal dan Kuyt eruit.
  maandag 28 juni 2010 @ 16:51:59 #224
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83405870
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:00 schreef Flodder450 het volgende:
Zit ik met en klasgenoot te Skypen, blaast zn broertje ineens keihard in zn oor met een vuvuzela

Dat wordt een drama

maandag 28 juni 2010 @ 16:52:37 #225
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83405897
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:50 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Als hij gewisseld is het niet qua spelprestaties, maar uit voorzorg.
pi_83405912
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Als hij gewisseld is het niet qua spelprestaties, maar uit voorzorg.
De kans zit er dik in.
pi_83405913
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:50 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja met als risico dat Robben het weer verkloot met die blessure. Dan waarschijnlijk Elia voor Robben. Ow en Wiel mag er ook wel uit, want die speelt ook niet echt al te best. Boulakashja! dan maar.
pi_83406059
oh ja, voetbal ik zit tennis te kijken
  maandag 28 juni 2010 @ 16:56:55 #229
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83406104
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Geen lekkere wijven gezien anders gisteren....
DAT GA IK TEGEN JE VRIENDIN ZEGGENNNN!!!!

En Morthill, er gebeuren wel vreemdere dingen, zoals een Frans elftal dat de finale niet haalt (even vreemd is dat Noord-Korea dat ook niet doet )
pi_83406133
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef Morthill het volgende:
oh ja, voetbal ik zit tennis te kijken
Ik ben wat aan het huishouden aan het doen
Dweilen met 30 graden
pi_83406173
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

DAT GA IK TEGEN JE VRIENDIN ZEGGENNNN!!!!

En Morthill, er gebeuren wel vreemdere dingen, zoals een Frans elftal dat de finale niet haalt (even vreemd is dat Noord-Korea dat ook niet doet )
Ik ga mijn foto's uit Londen maar eens doorbladeren
pi_83406205
Ik ga eens een stokbrood met kruidenboter in de oven schuiven.
pi_83406459
damn, er zitten wat gave pics tussen
  maandag 28 juni 2010 @ 17:29:14 #234
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83407451
die Kopunek ook 15 sec op het veld en al geel te pakken
pi_83408215
Het is gedaan.
pi_83408255
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:46 schreef Edwinuss het volgende:
Het is gedaan.
Wat is gedaan?
pi_83408287
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat is gedaan?
Misschien de was.
pi_83408333
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Misschien de was.
Of misschien is het gedaan met Djokovic, hij is echt ingekakt na twee gewonnen sets
pi_83408413
Geef dan geen penalty.
pi_83408470
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Of misschien is het gedaan met Djokovic, hij is echt ingekakt na twee gewonnen sets
Dan moet ie er nog een winnen, speelt ie belabberd?
pi_83409160
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:49 schreef Edwinuss het volgende:
Geef dan geen penalty.
Als het een penalty is gewoon geven. Maakt opzich niks uit
pi_83409199
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan moet ie er nog een winnen, speelt ie belabberd?
Neu, zakte even in, maar speelt gewoon nog goed op zijn dramatische service na. Hewitt gaat de derde set pakken denk ik zo, we zien wel wat de vierde brengt
pi_83409302
Thiemo de Bakker #9 - Op naar de top 20

klein voorproefje van mijn Wimbledon foto's
pi_83409345
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:10 schreef Morthill het volgende:
Thiemo de Bakker #9 - Op naar de top 20

klein voorproefje van mijn Wimbledon foto's
Oh ja, je was er vorige week geweest toch?
pi_83409359
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oh ja, je was er vorige week geweest toch?
Was er vrijdag ja zooooo gaaf echt veel toffer dan Roland Garros
pi_83409448
Ik ben alleen ooit bij Rosmalen en Rotterdam geweest
pi_83409529
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben alleen ooit bij Rosmalen en Rotterdam geweest
Rosmalen ben ik een keer op tien geweest, een keer als ballenjongen

Rotterdam nog nooit

Roland Garros inmiddels ook vier keer
pi_83409602
Ik heb er nu zo weinig tijd voor om maar iets te zien, zelfs Wimbledon laat ik langs me heengaan. Nou ja, stukjes van die lange partij heb ik wel gezien
  maandag 28 juni 2010 @ 18:21:47 #249
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83409703
Lol Derksen en van Breukelen gaan erop
  maandag 28 juni 2010 @ 18:30:38 #250
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83409995
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Was er vrijdag ja zooooo gaaf echt veel toffer dan Roland Garros
Wat maakt het zoveel toffer dan? Het feit dat het Wimbledon is, of is er daadwerkelijk een andere sfeer?

of waren het gewoon je fantastische plaatsen?
  maandag 28 juni 2010 @ 18:39:04 #251
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83410281
Spannend wel vrijdag, Nederland - Chili!
pi_83410308
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Zou zo'n stunt zijn van Chili
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 28 juni 2010 @ 18:44:30 #253
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83410466
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:39 schreef Tain het volgende:

[..]

Zou zo'n stunt zijn van Chili
ik ben er heilig van overtuigd!
pi_83410481
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wat maakt het zoveel toffer dan? Het feit dat het Wimbledon is, of is er daadwerkelijk een andere sfeer?

of waren het gewoon je fantastische plaatsen?
Wimbledon heeft veel meer allure en dus stijl.
pi_83410503
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Serieus?
pi_83410541
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

ik ben er heilig van overtuigd!

Ze spelen wel leuker voetbal dan Brazilië, dus van mij mag het
  maandag 28 juni 2010 @ 18:50:05 #257
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83410628
Hee Morthill, dit niets voor jou? (nog niet bestaand product helaas )
  maandag 28 juni 2010 @ 18:53:00 #258
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83410717
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Morthill, dit niets voor jou? (nog niet bestaand product helaas )
[ afbeelding ]
Die shit werkt nooit goed
  maandag 28 juni 2010 @ 18:54:03 #259
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83410748
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die shit werkt nooit goed
in De Toekomst wel!
  maandag 28 juni 2010 @ 18:58:43 #260
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83410889
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:54 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

in De Toekomst wel!
  maandag 28 juni 2010 @ 19:07:24 #261
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83411195
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Chriet Titulaer
  maandag 28 juni 2010 @ 19:14:17 #262
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83411450
hrietTitulaerC

Dat ben jij als je praat over de toekomst
  maandag 28 juni 2010 @ 19:15:17 #263
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83411487
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
hrietTitulaerC

Dat ben jij als je praat over de toekomst
Welkom bij de wondere wereld van het voetbal!
  maandag 28 juni 2010 @ 19:18:05 #264
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83411574
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:15 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Welkom bij de wondere wereld van het voetbal!
  maandag 28 juni 2010 @ 19:48:11 #265
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83412667

Hihi
pi_83412953
quote:
Ook goede ervaringen mee vandaag ja
pi_83413002
Iemand enig idee wat te doen tegen een sterke pijn in de onderrug? Opstaan van de bank gaat niet eens meer.

Ik moet van de bank rollen en me dan opdrukken.
  maandag 28 juni 2010 @ 19:56:14 #268
111656 Poit
12-08-12
pi_83413023
quote:
[ afbeelding ]
Haha, helden zijn jullie!
* Poit pinkt een melancholisch traantje weg..
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Die foto.

Alleen jammer dat het meest linker meisje minderjarig is en de rest boer 2.0 is.
Die linker is na mij de oudste op de foto
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  maandag 28 juni 2010 @ 19:58:12 #269
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_83413118
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Poit het volgende:

[..]

[..]

Poit! Baas, je bent terug.
Do androids dream of electric sheep?
pi_83413127
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:55 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand enig idee wat te doen tegen een sterke pijn in de onderrug? Opstaan van de bank gaat niet eens meer.

Een betere bureaustoel kopen?
  maandag 28 juni 2010 @ 19:59:05 #271
182714 RitseB
pi_83413155
Oja, en duvel is lekker.
pi_83413170
hOU OP
  maandag 28 juni 2010 @ 19:59:43 #273
111656 Poit
12-08-12
pi_83413195
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

Poit! Baas, je bent terug.
Mwah, terug terug. Beetje druk te druk om hier de boel bij te houden en het is veel te warm om binnen te zitten. Verwacht niet teveel
pi_83413199
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Poit het volgende:

[..]

[..]

Shit, waar stond die fotosoep van mij! Snel weghalen!
  maandag 28 juni 2010 @ 19:59:55 #275
182714 RitseB
pi_83413204
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef Edwinuss het volgende:
hOU OP

Kusje op je bips.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:00:27 #276
182714 RitseB
pi_83413231
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef Poit het volgende:

[..]

Mwah, terug terug. Beetje druk te druk om hier de boel bij te houden en het is veel te warm om binnen te zitten. Verwacht niet teveel

Het is in ieder geval iets.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:00:54 #277
111656 Poit
12-08-12
pi_83413252
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:55 schreef Edwinuss het volgende:

Naar de dokter gaan
Laatst ook last van gehad, spierverslappers gehad en loop nu bij de oefentherapeut..
  maandag 28 juni 2010 @ 20:01:23 #278
111656 Poit
12-08-12
pi_83413279
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef RitseB het volgende:

[..]

Het is in ieder geval iets.
True that! Nu tijd voor True Blood!
pi_83413308
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef Edwinuss het volgende:
hOU OP

Hihi!

En welkom terug Poit, eindelijk uit de kelder van GB gekropen?
  maandag 28 juni 2010 @ 20:03:45 #280
111656 Poit
12-08-12
pi_83413405
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:02 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hihi!

En welkom terug Poit, eindelijk uit de kelder van GB gekropen?
N..e, z...it er n...og, sl..ht ont..ng.. *krughhgu* hier.
pi_83413536
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83413591
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef Poit het volgende:

[..]

N..e, z...it er n...og, sl..ht ont..ng.. *krughhgu* hier.
Verder ben ik een braaf en lief meisje
  maandag 28 juni 2010 @ 20:10:26 #283
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83413786
pi_83414508
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Naar de dokter gaan
Laatst ook last van gehad, spierverslappers gehad en loop nu bij de oefentherapeut..
Ik zie het, je bent er weer!

Maar ik heb er nu in 1 keer last van, niks zwaars getild of mezelf in rare posities begeven. Als het morgen niet beter is ga ik wel naar de dokter. Goede nacht slaap wil bij mij vaak helpen als ik iets heb.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:38:50 #285
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83415447
Grrrrr, kanaal van WLAN veranderd maar geen verbetering volgens mij... nog steeds maar 3van de 5 streepjes...

maandag 28 juni 2010 @ 20:40:50 #286
187674 Sigmund666
pi_83415547
Ben je serieus? Iedereen in je buurt draait WEP-encryptie?!
(Dat heb je echt zo gekraakt)
  maandag 28 juni 2010 @ 20:43:28 #287
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83415651
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Rossdale het volgende:
Grrrrr, kanaal van WLAN veranderd maar geen verbetering volgens mij... nog steeds maar 3van de 5 streepjes...

[ afbeelding ]
Boeiend, zolang ie t goed doet toch?
  maandag 28 juni 2010 @ 20:44:48 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83415703
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Ben je serieus? Iedereen in je buurt draait WEP-encryptie?!
(Dat heb je echt zo gekraakt)
Dat klopt niet, ik heb zelf WPA2 en volgens netstumbler het ook gewoon WEP.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:45:36 #289
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83415738
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Boeiend, zolang ie t goed doet toch?
Het moet schneller, SCHNELLER!!!!

pi_83415948
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Rossdale het volgende:

[ afbeelding ]
Veel netwerken... ik zou een aantal kanalen uitproberen als ik jou was.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:52:22 #291
187674 Sigmund666
pi_83416059
Kijk sowieso eens met een netwerkmonitor of iemand niet stiekem op je lijn bezig is?
  maandag 28 juni 2010 @ 21:21:31 #292
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83417843
dat heeft toch niets met de verbindingssterkte te maken?
  maandag 28 juni 2010 @ 21:22:47 #293
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83417927

Ook even die test gedaan maar ik weet geen eens of dit snel is ofniet

Volgens mij ook het goedkoopste pakket ofzo
  maandag 28 juni 2010 @ 21:23:10 #294
187674 Sigmund666
pi_83417954
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef Rossdale het volgende:
dat heeft toch niets met de verbindingssterkte te maken?
Ooh. Nu zie ik het pas. Nieuwe netwerkddriver geprobeerd?
(driver update)
pi_83418378
Grappig

pi_83418421
pi_83418443
Ow wacht, Brussel

edit: maakt weinig uit
  maandag 28 juni 2010 @ 21:31:52 #298
187674 Sigmund666
pi_83418497
Brussel
pi_83418534
Ik heb mijn uploadsnelheid iets te hoog staan volgens mij
  maandag 28 juni 2010 @ 21:32:44 #300
187674 Sigmund666
pi_83418559
Denk het wel.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:32:57 #301
187674 Sigmund666
pi_83418572
En anders, ach ja. Nieuw deel.

[GAM SC #415] The strange case of Ed Cetera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')