Politie heeft het spul bij zich... maar de cijfers die ik hoor zijn heel anders...quote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Morthill het volgende:
MEnsen die gereanimeerd moeten worden redden het 1/10 keer als er geen defribrilator aanwezig is, met is de kans geloof ik groter dan 50%
Omdat de politie wel eerst ter plekke moet zijn. Elke minuut neemt de kans enorm af, dus dat het niet lukt als je niet binnen heel weinig tijd kunt beginnen, dan is de kans nog steeds erg klein.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Politie heeft het spul bij zich... maar de cijfers die ik hoor zijn heel anders...
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo net hier over de rommelmarkt gelopen en 10 suske en wiske albums gekocht.
Moto Racer was vetquote:Op zondag 27 juni 2010 16:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Vanochtend een of andere slappe school-rommelmarkt af gelopen. Soul Blade en Moto Racer voor PS gekocht. Vooral Soul Blade (oerpapa van het veul bekendere Soul Calibur) is erg tof. Verder wat LP's gekocht en flink gegodverd dat Johnny Cash en de Roling Stones niet in hun hoes zaten, anders had ik die ook gekocht
Ps2 games hadden ze hier dozen volquote:Op zondag 27 juni 2010 16:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Vanochtend een of andere slappe school-rommelmarkt af gelopen. Soul Blade en Moto Racer voor PS gekocht. Vooral Soul Blade (oerpapa van het veul bekendere Soul Calibur) is erg tof. Verder wat LP's gekocht en flink gegodverd dat Johnny Cash en de Roling Stones niet in hun hoes zaten, anders had ik die ook gekocht
Met geld koop je alles. Zelfs wedstrijden.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Nebo het volgende:
Ooooooow nee wat een faalhazen die scheidsrechter en grensrechters zeg. Óverduidelijk over de lijn.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik verkoop dus mijn TV.
Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
agh, de Engelse waren duidelijk minder dan de Duitsers, iets meer effectiviteit en het was 5-0 geweest voor de Engelse ook maar een kans hadden gehad. 1 gelukje voor de Duitsers en veel gelukjes voor de Engelsen en dan nog 4-1 zegt genoegquote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja hoop dat het nog beter gaat, de rust kwam iets te vroeg voor de engelse
Je hebt toch geen PS3 meer?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik verkoop dus mijn TV.
Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Ze wil 300 euro geven voor een 50" TV.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hebt toch geen PS3 meer?
Of mis ik iets?
We hebben het telefoonnummer van corriequote:Op zondag 27 juni 2010 17:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik verkoop dus mijn TV.
Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We hebben het telefoonnummer van corrieZou het een tof wijf zijn?
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze heeft straks wel een grote tv iig
Als Nederlander zijnde, heb ik vandaag al gescoredquote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Care allemaal. Nederland moet morgen scoren !
BBN waarom ga je weg bij je werkquote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef badboynova het volgende:
Duidelijk een gevalletje "de hand van god"
Er spelen al 2 á 3 jaar dingen die niet deugen, en nu is het zo ver dat ze mij zover van de zaak moeten houden.quote:
Mhh okequote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
Er spelen al 2 á 3 jaar dingen die niet deugen, en nu is het zo ver dat ze mij zover van de zaak moeten houden.
wtfquote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef badboynova het volgende:
Bepaalde mensen van kantoor moeten mij ook niet meer bellen, doen ze dit wel dan eten ze de komende maanden vloeibaar voedsel.
Dan kan je na gaan hoe hoog het zit.quote:
Wat doen die mensen dan ongeveerquote:Op zondag 27 juni 2010 21:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan kan je na gaan hoe hoog het zit.
Ik werk maar voor 70%, maar word voor 100% ge(mis)bruikt ondanks ik nog te veel last onder vind aan mijn knie als ik heel de dag trappen moet lopen met zware spullen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat doen die mensen dan ongeveer![]()
Jou opbellen en dan met een vuvuzela door de telefoon toeteren
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef badboynova het volgende:
En vooral niet te vergeten is, dat die twee denken dat ze niet met mensen werken maar met slaven. dan mag ik wel een kleurtje hebben, maar ben al heel lang vrij gekocht
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef badboynova het volgende:
En vooral niet te vergeten is, dat die twee denken dat ze niet met mensen werken maar met slaven. dan mag ik wel een kleurtje hebben, maar ben al heel lang vrij gekocht
Dat lachen zal hem dan gauw vergaan, want ben afgelopen week samen met een ander collega (als een soort vertegenwoordiger voor meerdere collega's) bij een ander bedrijf geweest om te praten.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Naar je vakbond stappen hé? Daar ben je lid voor! Je een beetje voor lul laten zetten door je manager. Die lacht zich slap als je morgen stopt.
Sowieso voor jezelf opkomen.
Ze zitten wel te springen hoor, maar als ze dit horen, naaien ze je tot het graf en ver daarna. Je bedrijf zal alles in het werk stellen om je vast te houden, en het uit te laten vechten voor een rechtbankquote:Op zondag 27 juni 2010 22:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat lachen zal hem dan gauw vergaan, want ben afgelopen week samen met een ander collega (als een soort vertegenwoordiger voor meerdere collega's) bij een ander bedrijf geweest om te praten.
Dit bedrijf staat te springen om service monteur, en is bereid om meerdere mensen van ons aan te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Dit punt is vanaf mijn kant gesloten, want er wordt toch niks ermee gedaan omdat ze niet willen luisteren.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Sigmund666 het volgende:
En dan nog wat: Als je niks zegt of aangeeft denken die mensen ook: "Ja, die heeft het wel fijn bij ons. Niks aan de hand met die gast."
Als je een probleem hebt kom je praten en maak je aantekening van je problemen. Zo werkt dat (bij mij tenminste)
Dan ga je dus naar een vakbond. Echt, ze hangen je nek in een strop en halen hem langzaam aan. Die shit heb je nu eenmaal met de ergste werkgevers. Ze zullen echt wel komen met de kleine lettertjes die op meerdere manieren uit te leggen zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit punt is vanaf mijn kant gesloten, want er wordt toch niks ermee gedaan omdat ze niet willen luisteren.
Wat kunnen ze doen als ik ontslag neem?, enkel mij aan de opzeg termijn houden van een maand.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze zitten wel te springen hoor, maar als ze dit horen, naaien ze je tot het graf en ver daarna. Je bedrijf zal alles in het werk stellen om je vast te houden, en het uit te laten vechten voor een rechtbank
(Hoe graag je ook weg zou willen, wat jij doet is ook niet echt zuiver op de graat)
Weg kun je altijd ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat kunnen ze doen als ik ontslag neem?, enkel mij aan de opzeg termijn houden van een maand.
Jammer genoeg voor hun heb ik straks 3 weken vakantie en daarna nog 23 dagen over.
en met een clean dossier moeten ze wel iets goeds vinden voor ze naar een rechter willen gaan, en als ze van mij af willen heb ik recht op bijna 8 maanden loon.
Ach. De ergste bazen verzinnen echt wel goeie redenen om je iets langer vast te houden en de zaak te rekken. Ik heb er ervaring mee. Al moeten ze verzinnen dat je collega's lastig valt, te laat komt en klachten van klanten hebben gekregen dat je werk niet of onvolledig hebt gedaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat kunnen ze doen als ik ontslag neem?, enkel mij aan de opzeg termijn houden van een maand.
Jammer genoeg voor hun heb ik straks 3 weken vakantie en daarna nog 23 dagen over.
en met een clean dossier moeten ze wel iets goeds vinden voor ze naar een rechter willen gaan, en als ze van mij af willen heb ik recht op bijna 8 maanden loon.
Niet mijn probleem, zij willen toch een bedrijf zijn en niet ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weg kun je altijd ja.
Al je met paar man ineens gaat vinden ze dat niet leuk nee
Iedere collega die over wilt stappen zal ze eigen gesprekken gaan voeren, samen met een collega ben ik enkel bij dat bedrijf geweest om te bespreken als zij er open voor stonden om meerder mensen aan te nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:23 schreef koei het volgende:
Met naar de vakbond stappen naai je je werkgever. Als je al een andere baan hebt geeft dat erg veel voldoening! Met naar de vakbond stappen naai je overigens wel jezelf, want mocht die andere deal instorten dan word je er sowieso uitgeknikkerd bij je huidige baas. Plus dat ik als werkgever ook geen mensen aan zou nemen die naar de vakbond zijn gestapt. Over het algemeen zijn dat kritische werknemers en die wil je niet hebben. Plus dat je sowieso lid moet zijn van de vakbond.
Met zn allen overstappen naar een andere baas gaat geen succes worden. Het grootste deel van de groep bestaat waarschijnlijk uit meelopers die eigenlijk helemaal geen stappen durven te zetten. Overstappen naar een ander bedrijf brengt een groot risico met zich mee voor sommige mensen. Je moet weer op 0 beginnen met een tijdelijk contract en de onzekerheid die dat met zich meebrengt. Zeker als je een gezin hebt doe je dat niet zomaar, ook al heb je het eigenlijk niet meer naar je zin. Ik zou dus alleen van je eigen overstap uit gaan.
Pfffff. Wat een kutding is dat! Zo lelijk, zo lomp groot!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Zonder werk hoef ik niet te zitten, want het is niet de keus van een bedrijf als ze mij willen maar juist anders om.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Werk je ontsnappingsplan nog iets beter uit trouwens. Nu klinkt het nogal impulsief en incompleet, waardoor je je op een punt compleet vast naait en straks zonder werk zit.
En dan wil je ook nog de 4G?quote:
Denk jij, in een tijd van economische crisis. Alsjeblieft, de naïeviteit.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zonder werk hoef ik niet te zitten, want het is niet de keus van een bedrijf als ze mij willen maar juist anders om.
Voor mij eigen persoon weet ik, dat ik meerdere opties heb om uit verschillende werkgevers die mij graag zien komen kan kiezen.
quote:
Welkom in de installatie techniek waar al jaren een groot te kort is.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Denk jij, in een tijd van economische crisis. Alsjeblieft, de naïeviteit.
Daarom verkoopt ie ze tvquote:
Nee hoor, mijn TV verkoop ik niet om een iPad te halen.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom verkoopt ie ze tv. Waar ga je hem ergens halen dan?
Ik ga over een paar weken mooi naar belgië, voor een iPhone 4
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:27 schreef koei het volgende:
Nee, je TV verkoopt je om te kunnen eten! En van het geld voor eten koop je een iPad!
what's in the namequote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je nog wel een tv over danquote:Op maandag 28 juni 2010 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn TV verkoop ik niet om een iPad te halen.
Beter ga je slapen, typfoutje 't't'tquote:Op maandag 28 juni 2010 00:27 schreef koei het volgende:
Nee, je TV verkoopt je om te kunnen eten! En van het geld voor eten koop je een iPad!
Ik heb net even lekker 1,5 uur geslapen, nu een nep Red Bull op en klaar om de hele nacht door te gaan!
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je nog wel een tv over dan?
[..]
Beter ga je slapen, typfoutje 't't't
That 's what she saidquote:Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik mijn TV verkoop komt er een kleinere voor in de plaats, want deze is gewoon te groot.
Uit een recente studie in Noord-Holland blijkt een overlevingpercentage van 16,6%. Wanneer ook de AED is ingezet, is deze overleving 25%. Deze overlevingspercentages hebben betrekking op minimaal zes weken na ontslag uit het ziekenhuis. Reanimatie en defibrillatie binnen de eerste 6 minuten bij een hartstilstand geeft een overlevingskans van 50 - 70%. Bij defibrillatie tussen de 6-10 minuten is de overlevingskans 36% en tussen 10-14 minuten 22%. Bij elke minuut uitstel van defibrillatie neemt de overlevingskans af met bijna 10%.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Morthill het volgende:
MEnsen die gereanimeerd moeten worden redden het 1/10 keer als er geen defribrilator aanwezig is, met is de kans geloof ik groter dan 50%
Ik baseer me ook op cijfers van politie-agenten, die zullen zelden binnen 5-10 minuten de AED erop hebbn, daar eerst de melding binnen moet komen, dan nog aanrijtijd etc... Dus dat verklaard het waarschijnlijk. Misschien toch maar eens een reanimatiecursus volgen... wel zo sociaal voor de mensen om mij heenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Uit een recente studie in Noord-Holland blijkt een overlevingpercentage van 16,6%. Wanneer ook de AED is ingezet, is deze overleving 25%. Deze overlevingspercentages hebben betrekking op minimaal zes weken na ontslag uit het ziekenhuis. Reanimatie en defibrillatie binnen de eerste 6 minuten bij een hartstilstand geeft een overlevingskans van 50 - 70%. Bij defibrillatie tussen de 6-10 minuten is de overlevingskans 36% en tussen 10-14 minuten 22%. Bij elke minuut uitstel van defibrillatie neemt de overlevingskans af met bijna 10%.
(Hartstichting)
Maak inderdaad niet vaak mee dat een patiënt een reanimatie goed doorstaat. Vervelende situatie zo Koei.
NA 10 minuten wil je mensen niet meer reanimeren denk ikquote:Op maandag 28 juni 2010 08:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik baseer me ook op cijfers van politie-agenten, die zullen zelden binnen 5-10 minuten de AED erop hebbn, daar eerst de melding binnen moet komen, dan nog aanrijtijd etc... Dus dat verklaard het waarschijnlijk. Misschien toch maar eens een reanimatiecursus volgen... wel zo sociaal voor de mensen om mij heen
Ruilen voor de 24" van mijn vriendin die ik nog over heb na de verhuizing?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik mijn TV verkoop komt er een kleinere voor in de plaats, want deze is gewoon te groot.
Maar meestal geeft 112 volgens mij reanimatie instructies door de telefoon, dus wellicht doet amateur reanimatie iets...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
NA 10 minuten wil je mensen niet meer reanimeren denk ikte lang geen zuurstof naar de hersenen, die hebben dan echt wel blijvende schade.
Ruilen voor een 48 inchquote:
Dacht ik alquote:
Probeer even met de kanalen te klooien.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dacht ik alMaar mijn 42" doe ik niet weg
Nog een helpdesk-vraagje trouwensIk heb trouwens maar 3 streepjes verbinding op het draadloos netwerk van de Tele2-modem. Zelfs als ik mijn laptop naast de modem hou... Is dat ding zelf zo ruk?
Kijk even op welk kanaal de buren etc zitten, met mijn mac doe ik dat met KisMac. Je moet zoveel mogelijk kanalen uit de buurt zitten van andere sterke signalen (optimaal is 7 ofzo geloof ik)quote:Op maandag 28 juni 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dacht ik alMaar mijn 42" doe ik niet weg
Nog een helpdesk-vraagje trouwensIk heb trouwens maar 3 streepjes verbinding op het draadloos netwerk van de Tele2-modem. Zelfs als ik mijn laptop naast de modem hou... Is dat ding zelf zo ruk?
Draadloos.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kijk even op welk kanaal de buren etc zitten, met mijn mac doe ik dat met KisMac. Je moet zoveel mogelijk kanalen uit de buurt zitten van andere sterke signalen (optimaal is 7 ofzo geloof ik)
Voor gamen ook niet me voorkeur, maar voor laptopje op de bank maakt het echt niet uit....quote:
Nee klopt. Maar ik heb er op het werk veel mee te maken, mensen die niet eens weten hoe ze een netwerk moeten zoeken.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voor gamen ook niet me voorkeur, maar voor laptopje op de bank maakt het echt niet uit....
Perfect voor met een laptopje buiten te zittenquote:
Gisteren en vandaag in Amsterdam valt dat ook tegen, gisteren was ik zelfs op leidseplein.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
Weinig rokjes en jurkjes hier in eindhoven.... ik zou naar een andere stad gaan jongens!
WICKED!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:31 schreef Tain het volgende:
Mogguh
Gisteren deze band in het voorprogramma van Coheed & Cambria gezien:
Kapot gelachen om die bandquote:
En dan door de gangen scheuren?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef Edwinuss het volgende:
11 uur gaat de Kwantum hier open, ik zal eens even een sterke ventilator halen en een nieuwe bureaustoel.
soms is een band zonder enige vorm van niveau ook gewoon lekker lachenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Kapot gelachen om die bandDe toetsenist was aan het headbangen en aan het rammen op zijn keyboard met 1 hand
Ik moet inderdaad nog een manier verzinnen om de wind op te vangen zodat ik zonder mijn voeten te gebruiken kan verplaatsen.quote:
Ik zat te denken aan de ventilator op de stoelquote:Op maandag 28 juni 2010 10:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad nog een manier verzinnen om de wind op te vangen zodat ik zonder mijn voeten te gebruiken kan verplaatsen.
Iets met lakens en een mast zal het worden denk ik.
Hoe dope is dat als je een sterke ventilator achter op je bureau stoel knalt!!!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe dope is dat als je een sterke ventilator achter op je bureau stoel knalt!!!
Ik zie edwin al ziten:
[ afbeelding ]
prima, stap zo in de trein naar Utrecht en daarna door naar Groningenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
Weinig rokjes en jurkjes hier in eindhoven.... ik zou naar een andere stad gaan jongens!
En draadloos is leuk voor erbij.
Nederland - Slowakijequote:Op maandag 28 juni 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
prima, stap zo in de trein naar Utrecht en daarna door naar Groningen
vanmiddag lekker tennis kijken
Wordt er nog gevoetbald vandaag? Dacht dat Brazilie moest spelen?
Nee maar op de telefoon zie ik niet of ik pm's heb.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:16 schreef Reintji het volgende:
Nick-Gizmoot! Je PM is kapoet?
Hier in Oisterwijk lopen er toch genoeg. Meeste zijn dan van het type "milf".quote:Op maandag 28 juni 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
En draadloos is leuk voor erbij.
MILFSquote:Op maandag 28 juni 2010 10:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier in Oisterwijk lopen er toch genoeg. Meeste zijn dan van het type "milf".
Maar daar heb ik geen problemen mee
Die tweede kan wel een leuke pot worden, NL laat ik dan wel aan me voorbij gaan, wordt toch niet heel boeiend gezien de laatste drie wedstrijden.quote:
Iedereen roept dat ze over Slowakije heenwalsen maar ik denk echt dat Nederland keihard gaat verliezenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die tweede kan wel een leuke pot worden, NL laat ik dan wel aan me voorbij gaan, wordt toch niet heel boeiend gezien de laatste drie wedstrijden.
Blijven het nog MILFSquote:
En iedereen in Slowakije roept dat ze over NL gaan heenwalsen, dat heet voetbalgekte. Mensen zijn dan niet rationeel. Elk toernooi weer wordt NL kampioen, totdat we toch verliezen.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iedereen roept dat ze over Slowakije heenwalsen maar ik denk echt dat Nederland keihard gaat verliezen
Dit dus. En dan krijg je van die huilende mannetjes die zich klem zuipen, met vuurwerk gooien en iedereen gaan bedreigen omdat hun oranje heeft verlorenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
En iedereen in Slowakije roept dat ze over NL gaan heenwalsen, dat heet voetbalgekte. Mensen zijn dan niet rationeel. Elk toernooi weer wordt NL kampioen, totdat we toch verliezen.
Denk dat het een vrij lastige pot voor Nederland gaat worden en misschien idd zelfs een verlies voor Nederland...quote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iedereen roept dat ze over Slowakije heenwalsen maar ik denk echt dat Nederland keihard gaat verliezen
Blij dat ik gisteren niet meer in Londen was, dat was ook geen leuk dagje geweestquote:Op maandag 28 juni 2010 10:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dit dus. En dan krijg je van die huilende mannetjes die zich klem zuipen, met vuurwerk gooien en iedereen gaan bedreigen omdat hun oranje heeft verloren
Inderdaad. Jammer dat je niet kunt wedden op de aankomst op het nationale vliegveld, hoe dat verlooptquote:Op maandag 28 juni 2010 10:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteren niet meer in Londen was, dat was ook geen leuk dagje geweest
Engeland was een drama en Duitsland profiteerde goedquote:Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Want met 2 doelpunten was er ook echt een levensgroot verschil. Engeland speelde gewoon ruk. Duitsland was scherp. (Goed dat ze gewonnen hebben in elk geval, anders gaan ze onze stranden weer omgraven en onze fietsen jatten. Nu zijn ze tenminste afgeleid)
Dat was hilarisch en terecht, Heinze is echt zo'n triest mannetje. Continu proberen zijn tegenstanders kaarten aan te smerenquote:
Als ze geen kinderen hebben is het geen MILF natuurlijk, dan is het gewoon een lekker wijf wat wat ouder isquote:Op maandag 28 juni 2010 10:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Blijven het nog MILFS
(Blubberende MILFS zijn een extreme zeldzaamheid. een MILF wil er altijd goed uit blijven zien)
zo tofquote:
Wtf ?? Laatste 3 wedstrijden waren niet boeiend?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die tweede kan wel een leuke pot worden, NL laat ik dan wel aan me voorbij gaan, wordt toch niet heel boeiend gezien de laatste drie wedstrijden.
Ik wou er eigenlijke niet op reageren.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf ?? Laatste 3 wedstrijden waren niet boeiend?
Get real
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef Edwinuss het volgende:
Tering. Kut bureau stoel.
Bureau stoel had een handig handvat, uiteraard moest ik de bureaustoel thuis nog in elkaar zitten. Ik dus vol vertrouwen met die bureaustoel op de fiets.
Dat ding valt op de rotonde helemaal van ellende uit elkaar. Dikke opstopping.
Ik schaamde me echt KAPOT!
Hij gaat liever naar zo een dodelijk saaie tenniswedstrijdquote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf ?? Laatste 3 wedstrijden waren niet boeiend?
Get real
Kakquote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef Edwinuss het volgende:
Bureau stoel had een handig handvat, uiteraard moest ik de bureaustoel thuis nog in elkaar zitten. Ik dus vol vertrouwen met die bureaustoel op de fiets.
Heel lekker jaquote:Op maandag 28 juni 2010 11:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En de temperatuur van 11010208923898348934 graden maakt het nog een stukje erger.
Dan is het geen "echte" MILFquote:
Nja gaat natuurlijk nergens over, maar het zegt al genoeg dat ie niet weet wie er vandaag voetballen. dus eigenlijk had ik er ook geen woorden aan vuil moeten makenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijke niet op reageren.
Ja duh, dat zeg ik tochquote:
Oke Oke!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja duh, dat zeg ik tochIk zou er dan juist liever eentje zonder kids hebben ipv een MILF
Dan moet je zelf niet een oetlul zijn door het te gaan beveiligen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:28 schreef KneusTeun het volgende:
Woei! lang leve mensen zonder verstand van internet! ergens in de buurt van me nieuwe huis is iemand een wachtwoord vergeten op ze wifi
Ik heb de laatste 2 maand gratis me internet gedeeld met de onderbuurvrouw, haar modem was fucked.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan moet je zelf niet een oetlul zijn door het te gaan beveiligen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef Edwinuss het volgende:
Nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Whehe nice. Ik neem aan dat mensen je wel gewoon even geholpen hebben :p
geniaalquote:
Jemig dit is echt fucking geniaal rossquote:
Je kan hem beter bij mij in de kelder ophangenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Jemig dit is echt fucking geniaal ross
edit: zal ik hem bij ons bij de buurtsuper ophangen naast de poster met katjes enzo?![]()
Dat zou hij niet waarderen schat ik zo in... er zijn mensen die real life en fok uit elkaar willen houdenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:58 schreef koei het volgende:
eigenlijk moeten we iemand zoeken die de poster in gouda op kan hangen zodat poit m tijdens het boodschappen doen opeens tegen komt
Maar erg mooie poster ross!
Zal ik even aan de redactie vragen of ze die op de frontpage zetten?quote:
Met foto is dat ook niet zo'n goed idee denk ikquote:Op maandag 28 juni 2010 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik even aan de redactie vragen of ze die op de frontpage zetten?
De kans op schade wordt steeds groter ja. Ook de kans op iemand kunnen redden wordt logischerwijs kleiner, maar die is al redelijk klein, is mij bij EHBO vertelt. Maar toch, toezien hoe iemand daar ligt zou ik denk ik niet kunnen. Lastig te weten, want ook omstanders kunnen in paniek raken, ik ga niet van mezelf zeggen dat ik daar altijd koelbloedig zou zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
NA 10 minuten wil je mensen niet meer reanimeren denk ikte lang geen zuurstof naar de hersenen, die hebben dan echt wel blijvende schade.
zolang het maar door veel verschillende mensen gezien wordquote:Op maandag 28 juni 2010 13:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je kan hem beter bij mij in de kelder ophangen
Deze is wel briljant Rossquote:
Alleen moet je dan wel de buurvrouw achtervolgen om bij de voordeur te komen denk ikquote:Op maandag 28 juni 2010 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Hehe thanks
Zou wel briljant zijn als iemand in de buurt van Gouda komt en deze op zijn voordeur plakt
Pheno! Een Amber Alert op de FP
Op aanraden van Spanky heb ik er nu 110 toyboys zitten... Maar nu heb ik weer keuzestress, dus een echt goed advies was het nietquote:Op maandag 28 juni 2010 14:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zolang het maar door veel verschillende mensen gezien wordIk weet hoe vol je kelder nu ondertussen is
Misschien met je Poit gewoon een paar uur buitenlucht gunnen
Alweer?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Alleen moet je dan wel de buurvrouw achtervolgen om bij de voordeur te komen denk ikDaar hadden we toch een specialist voor
![]()
Dat gaat wel de goede kant op! En keuzestress zou er niet echt moeten zijn, je moet gewoon naar binnen, benen wijd en dan zal vanzelf wel blijken wie het sterkst en dus meest geschikt is! Het alfa-mannetje, om het zo maar te zeggen!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Op aanraden van Spanky heb ik er nu 110 toyboys zitten... Maar nu heb ik weer keuzestress, dus een echt goed advies was het niet
Daar gaat mijn voorspel ik hoor het alquote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat gaat wel de goede kant op! En keuzestress zou er niet echt moeten zijn, je moet gewoon naar binnen, benen wijd en dan zal vanzelf wel blijken wie het sterkst en dus meest geschikt is! Het alfa-mannetje, om het zo maar te zeggen!
Voorspel heb je zelf in de handquote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorspel ik hoor het alHaha het is wel heel erg back to nature zo
Zo erg is het ook weer nietquote:Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat zou hij niet waarderen schat ik zo in... er zijn mensen die real life en fok uit elkaar willen houden
We zouden er n mooie FOK!smiley overheen kunnen plakken? Dan ziet niemand dat hij het is, maar hij nog wel en dan werkt de grap alsnog!quote:
Dan lijkt me beter, maar dan wel dezequote:Op maandag 28 juni 2010 15:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
We zouden er n mooie FOK!smiley overheen kunnen plakken? Dan ziet niemand dat hij het is, maar hij nog wel en dan werkt de grap alsnog!
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:14 schreef Morthill het volgende:
ah Groningen, stad van de rokjes hier, rokjes daar, rokjes overal
Sorry, je bent in de war met Leidenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:14 schreef Morthill het volgende:
Ik kon zo snel geen goede kwijlende smiley vinden, deze ook goed?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan lijkt me beter, maar dan wel dezehaha
Prachtig!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kon zo snel geen goede kwijlende smiley vinden, deze ook goed?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry, je bent in de war met Leiden
Geen lekkere wijven gezien anders gisteren....quote:Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry, je bent in de war met Leiden
Ik zou radio 1 proberen.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef koei het volgende:
Heeft iemand een linkje waar ik voetbal kan kijken? iets dat op mn telefoon werkt bij voorkeur
Streams van de nos werken niet op de telefoons, bedankt de fifa maarquote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef koei het volgende:
Heeft iemand een linkje waar ik voetbal kan kijken? iets dat op mn telefoon werkt bij voorkeur
Liever niet. Haal dan Kuyt eruit.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:48 schreef Nebo het volgende:
Heb wel het idee dat ie nog niet helemaal lekker loopt. Gok dat 'ie eruit gehaald gaat worden.
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:00 schreef Flodder450 het volgende:
Zit ik met en klasgenoot te Skypen, blaast zn broertje ineens keihard in zn oor met een vuvuzela
Dat wordt een drama
Als hij gewisseld is het niet qua spelprestaties, maar uit voorzorg.quote:
De kans zit er dik in.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als hij gewisseld is het niet qua spelprestaties, maar uit voorzorg.
quote:
DAT GA IK TEGEN JE VRIENDIN ZEGGENNNN!!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen lekkere wijven gezien anders gisteren....
Ik ben wat aan het huishouden aan het doenquote:
Ik ga mijn foto's uit Londen maar eens doorbladerenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DAT GA IK TEGEN JE VRIENDIN ZEGGENNNN!!!!
En Morthill, er gebeuren wel vreemdere dingen, zoals een Frans elftal dat de finale niet haalt (even vreemd is dat Noord-Korea dat ook niet doet)
Wat is gedaan?quote:
Misschien de was.quote:
Of misschien is het gedaan met Djokovic, hij is echt ingekakt na twee gewonnen setsquote:
Dan moet ie er nog een winnen, speelt ie belabberd?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of misschien is het gedaan met Djokovic, hij is echt ingekakt na twee gewonnen sets
Als het een penalty is gewoon geven. Maakt opzich niks uitquote:
Neu, zakte even in, maar speelt gewoon nog goed op zijn dramatische service na. Hewitt gaat de derde set pakken denk ik zo, we zien wel wat de vierde brengtquote:Op maandag 28 juni 2010 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ie er nog een winnen, speelt ie belabberd?
Oh ja, je was er vorige week geweest toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:10 schreef Morthill het volgende:
Thiemo de Bakker #9 - Op naar de top 20
klein voorproefje van mijn Wimbledon foto's
Was er vrijdag jaquote:Op maandag 28 juni 2010 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, je was er vorige week geweest toch?
Rosmalen ben ik een keer op tien geweest, een keer als ballenjongenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben alleen ooit bij Rosmalen en Rotterdam geweest
Wat maakt het zoveel toffer dan? Het feit dat het Wimbledon is, of is er daadwerkelijk een andere sfeer?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Was er vrijdag jazooooo gaaf
echt veel toffer dan Roland Garros
Zou zo'n stunt zijn van Chiliquote:Op maandag 28 juni 2010 18:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Spannend wel vrijdag, Nederland - Chili!
quote:
Wimbledon heeft veel meer allure en dus stijl.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat maakt het zoveel toffer dan? Het feit dat het Wimbledon is, of is er daadwerkelijk een andere sfeer?of waren het gewoon je fantastische plaatsen?
Serieus?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Spannend wel vrijdag, Nederland - Chili!
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben er heilig van overtuigd!
Die shit werkt nooit goedquote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Morthill, dit niets voor jou? (nog niet bestaand product helaas)
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Welkom bij de wondere wereld van het voetbal!quote:Op maandag 28 juni 2010 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
hrietTitulaerC
Dat ben jij als je praat over de toekomst
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welkom bij de wondere wereld van het voetbal!
Ook goede ervaringen mee vandaag jaquote:Op maandag 28 juni 2010 16:14 schreef Morthill het volgende:
Haha, helden zijn jullie!quote:
Die linker is na mij de oudste op de fotoquote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die foto.![]()
Alleen jammer dat het meest linker meisje minderjarig is en de rest boer 2.0 is.
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, helden zijn jullie!
* Poit pinkt een melancholisch traantje weg..
[..]
Die linker is na mij de oudste op de foto![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:55 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand enig idee wat te doen tegen een sterke pijn in de onderrug? Opstaan van de bank gaat niet eens meer.
Ik moet van de bank rollen en me dan opdrukken.
Mwah, terug terug. Beetje druk te druk om hier de boel bij te houden en het is veel te warm om binnen te zitten. Verwacht niet teveelquote:
Shit, waar stond die fotosoep van mij! Snel weghalen!quote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, helden zijn jullie!
* Poit pinkt een melancholisch traantje weg..
[..]
Die linker is na mij de oudste op de foto![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah, terug terug. Beetje druk te druk om hier de boel bij te houden en het is veel te warm om binnen te zitten. Verwacht niet teveel
Naar de dokter gaanquote:Op maandag 28 juni 2010 19:55 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand enig idee wat te doen tegen een sterke pijn in de onderrug? Opstaan van de bank gaat niet eens meer.
Ik moet van de bank rollen en me dan opdrukken.
True that! Nu tijd voor True Blood!quote:
quote:
N..e, z...it er n...og, sl..ht ont..ng.. *krughhgu* hier.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hihi!
En welkom terug Poit, eindelijk uit de kelder van GB gekropen?
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef Poit het volgende:
[..]
N..e, z...it er n...og, sl..ht ont..ng.. *krughhgu* hier.
Ik zie het, je bent er weer!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Naar de dokter gaan![]()
Laatst ook last van gehad, spierverslappers gehad en loop nu bij de oefentherapeut..
Boeiend, zolang ie t goed doet toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Rossdale het volgende:
Grrrrr, kanaal van WLAN veranderd maar geen verbetering volgens mij... nog steeds maar 3van de 5 streepjes...
[ afbeelding ]
Dat klopt niet, ik heb zelf WPA2 en volgens netstumbler het ook gewoon WEP.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Ben je serieus? Iedereen in je buurt draait WEP-encryptie?!
(Dat heb je echt zo gekraakt)
Het moet schneller, SCHNELLER!!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Boeiend, zolang ie t goed doet toch?
Veel netwerken... ik zou een aantal kanalen uitproberen als ik jou was.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Rossdale het volgende:
Grrrrr, kanaal van WLAN veranderd maar geen verbetering volgens mij... nog steeds maar 3van de 5 streepjes...
[ afbeelding ]
Ooh. Nu zie ik het pas. Nieuwe netwerkddriver geprobeerd?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef Rossdale het volgende:
dat heeft toch niets met de verbindingssterkte te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |