Eng vrouwtjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb misschien het mysterie van het monster van Loch Ness opgelost.Toen die moeder van Murray net opstond van die bank om te juichen vroeg ik me af of het zou kunnen dat zij af en toe 's nachts gaat zwemmen in Loch Ness.
Toch leuk, zo'n Nederlandse dubbel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Set Thiemo/Robin, ze willen week 2 halen.
Ik roep niet zomaar wat hoor; ik heb harde bewijzen:quote:
[Federer-fan]Waarom heeft hij zijn telefoon niet uitstaan tijdens de wedstrijd dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Telefoon voor Lahyani, laatste game vandaag als ik het goed begrijp.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[Federer-fan]Waarom heeft hij zijn telefoon niet uitstaan tijdens de wedstrijd dan?[/Federer-fan]
Hij is heel veel, maar sympathiek..mwoahquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:14 schreef danusz1986 het volgende:
Ik vind Malisse sympathiek, maar ergens gun ik het Querrey.
Iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is heel veel, maar sympathiek..mwoah
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:14 schreef danusz1986 het volgende:
Ik vind Malisse sympathiek, maar ergens gun ik het Querrey.
Ik werd er gewoon bang van. Ik zeg eerlijk.quote:
Ik bedoel iedereen is voor Malisse. Foute woordkeuze. De sympathie ligt vandaag bij Malisse.quote:
Neee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Norrage het volgende:
Nadal dus echt last van zijn knie, en al een tijdje....nou dat gaat hem niet worden dus![]()
zo zonde! Hopelijk kan hij wimby nog relaxed spelen...
Liever een finale Hewitt-Nadal dan een finale Federer-Nadal? Waarom dan? Federer-Nadal is toch wel de ultieme finale lijkt me, en anders Federer-Murray, want dat lijkt me ook geweldig. Murray speelde zo goed gister tegen Simon. Bovendien, als Nadal (weer) fit is, gaat hij Hewitt echt geven denk ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:06 schreef Norrage het volgende:
Hup murray en Nadal!! Ik wil een halve finale tussen hun en dan finale Hewitt va rafa .. Dat zou mijn ideale scenario zijn!!
Welles!!!! Hewittquote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
Hewitt haalt natuurlijk niet de finale.
En dat allemaal in 1 uur en 5 minutenquote:Op zondag 27 juni 2010 11:26 schreef kevin_ het volgende:
Die mag de OP wel in: http://a.yfrog.com/img683/4883/92014908.jpg
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dat allemaal in 1 11 uur en 5 minuten
Wow.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef kevin_ het volgende:
Dit was echt een geniaal punt: http://tinyurl.com/3xbqnfu
Nee, lijkt mij ook. Er gaan zoveel van die groundstrokes van hem in het net. Vind hem niet indrukwekkend.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
Hewitt haalt natuurlijk niet de finale.
Je bedoelt die wedstrijd tegen Rochus zeker??quote:Op zondag 27 juni 2010 11:44 schreef Tim86 het volgende:
Nole is echt goed bezig atm..zie Hewitt niet winnen.
Niet? Tegen Monfils kwam hij heel sterk op me over anders. Zeker aan het net was hij bijna niet te passeren en ik zie hem ook zeker wel winnen van Djokovic.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook. Er gaan zoveel van die groundstrokes van hem in het net. Vind hem niet indrukwekkend.
Ik vind hem gewoon niet meer zo vast als vroeger. Maar goed, zijn vechtlust is wel weer als vanouds.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet? Tegen Monfils kwam hij heel sterk op me over anders. Zeker aan het net was hij bijna niet te passeren en ik zie hem ook zeker wel winnen van Djokovic.
Nou, dat is zo ongeveer het laatst waar ik op hoop. Maar als het gebeurt, hoop ik wel dat Roddick wint.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me trouwens geweldig als het zo wordt bij de heren:
QF's:
Federer-Berdych![]()
DjokovicHewitt-Roddick![]()
Tsonga-Murray![]()
Soderling-Nadal![]()
SF's:
Federer-DjokovicRoddick![]()
Murray-NadalSoderling![]()
F
Federer-NadalMurray![]()
Winnaar: Federer
Dat vind ik ook goed.quote:
QF's:quote:Op zondag 27 juni 2010 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me trouwens geweldig als het zo wordt bij de heren:
QF's:
Federer-Berdych![]()
Djokovic-Roddick![]()
Tsonga-Murray![]()
Soderling-Nadal![]()
SF's:
Federer-Djokovic![]()
Murray-Nadal![]()
F
Federer-Nadal![]()
Winnaar: Federer
WTF.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
QF's:
Federer-Berdych
Djokovic-Roddick
Tsonga-Murray
Soderling-Nadal
SF's:
Federer-Roddick
Murray-Soderling
F
Federer-Soderling
Winnaar: Soderling
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
QF's:
Federer-Berdych
Djokovic-Roddick
Tsonga-Murray
Soderling-Nadal
SF's:
Federer-Roddick
Murray-Soderling
F
Federer-Soderling
Winnaar: Soderling
dat iedereen djoko door verwacht inderdaad :/ hewitt speelt beter dan ooit, djokovic slechter dan ooit. het is hewitts beste ondergrond, djoko's slechtste...ik snap het niet helemaal...djoko heeft 1x op wimby gewonnen inderdaad maar dat was een geniale close partij die djoko nipt won toen djoko in bloedvorm was en hewitt toch een wat mindere fase had. die partij op queens telt niet...toen was hewitt geblesseerd (wanneer niet trouwens)...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:28 schreef TheHawk90 het volgende:
Djoko gaat niet goed de laatste keer, maar Djoko speelt gewoon het spelletje iets beter dan Hewitt. Allebei kunnen ze afwachtend zijn maar Djoko heeft gewoon iets meer in huis. Hij staat trouwens ook 3-1 in H2H waarbij twee wins op grass (2008 Queens, 2007 Wimby)
Liplezend kwam ik erop dat hij "Fuck you" zei tegen Cedric Mourier.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:09 schreef TheGeneral het volgende:
Op het einde![]()
Ssssst. Tony, nu niet meer doen ... Hij heeft ons in de gaten!
Hij speelt inderdaad wel heel goed ja. Maar ik hoop dat hij in de finale verliest van Federer.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:42 schreef magik7777 het volgende:
[...]
Kan er niks aan doen, zag liever iemand anders winnen, maar Murray, maakt de beste indruk op me van iedereen
Allemaal leuk, maar geen reden dat Hewitt gaat verliezen. Federer heeft meer in huis dan Hewitt en staat H2H nog heel wat beter dan Djokovic, maar ging in Halle toch onderuit in de finale. Monfils heeft meer in huis dan Hewitt en stond H2H net zo goed als Djokovic, maar had eigenlijk weinig in te brengen buiten zijn service.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:28 schreef TheHawk90 het volgende:
Djoko gaat niet goed de laatste keer, maar Djoko speelt gewoon het spelletje iets beter dan Hewitt. Allebei kunnen ze afwachtend zijn maar Djoko heeft gewoon iets meer in huis. Hij staat trouwens ook 3-1 in H2H waarbij twee wins op grass (2008 Queens, 2007 Wimby)
Tsja, Fed speelde die eerste twee potten slecht, maar tegen Clement kon hij wel in zijn spel komen en dat was gewoon echt machtsvertoon van hoog niveau. Misschien dat het nu gaat lopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef magik7777 het volgende:
Murray heeft misschien nog niet veel tegenstand gehad, maar Nadal heeft al een 2 keer een 5-setter nodig gehad, voor niet de allerbeste spelers. (Haase speelde heel goed, maar is geen absolute topper) En Federer heeft ook al de nodige moeite (5 en een 4 setter) gehad om van een paar wat lager geklasseerde tennissers te winnen.
Murray speelt op dit moment het beste tennis, Simon stond (met uitzondering van de 1e set) helemaal niet slecht te tennissen. Krijg de indruk dat de Murray gekte wat minder is dan voorgaande jaren. En dat speelt zeker in zijn voordeel.
2 jaar terug, kwarftfinale
vorig jaar halve finale
dit jaar misschien wel de finale halen en winnen.
Maar zie liever Fed zijn 7e pakken
Snap ik, maar dat kan wel betekenen dat nu hij zijn spel weer gevonden heeft hij weer lekker gaat spelen. That's the point.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:40 schreef magik7777 het volgende:
Fed kwam ook vooral in zijn spel, omdat hij nu tegenstander had die hem lag. Clement heeft zijn beste tijd gehad, en kwam duidelijk power te kort, en kon Fed niet onder druk zetten. Dat is natuurlijk ook de verdienste van Federer,
Ik zie Federer of Nadal hem dit jaar niet winnen, maar eerder Söderling of Murray.
maar soderling heeft een hele lange slag en geen bijzondere volleys, dat maakt hem weer een slechtere grasspeler. Bovendien is zijn voetenwerk niet optimaal...maar dat hij kansen maakt om ver te komen dit toernooi is duidelijk, want hij staat de laatste tijd echt te knallen..toch apart na dat slechte gravelseizoen...quote:Op maandag 28 juni 2010 10:57 schreef magik7777 het volgende:
Ik vind söderling op zich best wel een grastennisser, goede service, goede return, harde groundstrokes.
Iedereen gun je het meer dan Murrayquote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef magik7777 het volgende:
Nou...slechte gravelseizoen??? finale Roland garros, finale Barcelona, is nog niet zo slecht...
Voetenwerk is idd (tov iemand als Federer) belabberd, maar hij heeft wel de slagen om veel ralleys zijn kant op te trekken. Ik gun het hem ook wel, meer als Murray bijv.
Ik bedoelde tot RG, anders was mijn opmerking dat ie ze goed staat te raken wat raarquote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef magik7777 het volgende:
Nou...slechte gravelseizoen??? finale Roland garros, finale Barcelona, is nog niet zo slecht...
Voetenwerk is idd (tov iemand als Federer) belabberd, maar hij heeft wel de slagen om veel ralleys zijn kant op te trekken. Ik gun het hem ook wel, meer als Murray bijv.
Hčhč, eindelijk weer eens iemand die zijn geschiedenis kent.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Norrage het volgende:
Murray kan er ook niks aan doen dat ie lelijk isen dat zijn moeder het monster van Lochness is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Voortaan even spoiler tags gebruiken alsjeblieft.quote:
Dat komt toch door de dag rust?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voortaan even spoiler tags gebruiken alsjeblieft.
Weet iemand waarom ze de (op papier) mooiste partijen bij de heren allemaal vandaag laten spelen en de (op papier) minder mooie partijen morgen? Ik snap niet dat Federer en Nadal opeens op dezelfde dag spelen.
Alle vierde ronde partijen worden vandaag gespeeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand waarom ze de (op papier) mooiste partijen bij de heren allemaal vandaag laten spelen en de (op papier) minder mooie partijen morgen? Ik snap niet dat Federer en Nadal opeens op dezelfde dag spelen.
Ja, ik zie het. Zo ver had ik niet gkeken omdat ik dacht dat die partijen ook wel op de hoofdbanen zouden komen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Alle vierde ronde partijen worden vandaag gespeeld.
niet? (ik zie het niet)quote:
6-2 gewonnenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:54 schreef TheGeneral het volgende:
2e set speelt Clijsters voorlopig zoals we weten dat ze kan: *3-1 Clijsters.
Ooit, beginnende bij 5 jaar terugquote:
*1-4 achter, dat wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:23 schreef magik7777 het volgende:
Mijn lieve schat Wozniacki staat ook weer op de baan
Dan ben je ECHT een grootheid, 6 jaar aan 1 stuk, bij elke GS, minstens kwart finale...quote:Op maandag 28 juni 2010 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Federer: 6-3 6-2 6-3.![]()
![]()
25e QF bij een GS op rij.
![]()
Dat wel, maar zal wel goedkomen, ze verbetert zich bijna elk jaar bij iedere grand slam die ze speelt.quote:
Ja, absoluut. Voor mij is het niet voorstelbaar dat iemand dat record ooit evenaart.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dan ben je ECHT een grootheid, 6 jaar aan 1 stuk, bij elke GS, minstens kwart finale...
tsja, als hij gewoon ver was gekomen bij RG.....zo kunnen we het record maar blijven bijstellen natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Federer: 6-3 6-2 6-3.![]()
![]()
25e QF bij een GS op rij.
![]()
Kans is idd vrij klein dat dat record er nog ooit aangaat, bijna iedereen krijgt wel blessures, of speelt wel eens een wat minder toernooi.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Voor mij is het niet voorstelbaar dat iemand dat record ooit evenaart.
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
tsja, als hij gewoon ver was gekomen bij RG.....zo kunnen we het record maar blijven bijstellen natuurlijk
Lastig zo, Djoko-Hewitt, Maria-Serena en NL. Maar wat streams aanslingeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan.Djokovic en Hewitt.
Ja, zeg dat wel. Eigenlijk is 1 tv gewoon de te weinig. Je zou meerdere tv's moeten hebben en 1 met een groot scherm en een split-screen. Computer is ook wel handig natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lastig zo, Djoko-Hewitt, Maria-Serena en NL. Maar wat streams aanslingeren.
6-2 5-0 achter nu..quote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dat wel, maar zal wel goedkomen, ze verbetert zich bijna elk jaar bij iedere grand slam die ze speelt.
Ik kijk die wedstrijd niet, maar ze is vast niet helemaal fit?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:58 schreef wimderon het volgende:
Wozniacki heeft al 3 winners geslagen in 13 games
Geen idee, winners hoef je daar sowieso niet van te verwachten.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk die wedstrijd niet, maar ze is vast niet helemaal fit?
Er is gewoon niemand met zoveel natuurlijk talent als Federer. Zelfs Nadal zal er nooit in de buurt komen, omdat zijn speelstijl gewoon slecht is voor zijn lichaam, zie de knie die weer opspeeltquote:Op maandag 28 juni 2010 15:42 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Kans is idd vrij klein dat dat record er nog ooit aangaat, bijna iedereen krijgt wel blessures, of speelt wel eens een wat minder toernooi.
Ik hoop zo van nietquote:Op maandag 28 juni 2010 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic wint dit toch gewoon lijkt me.
Ik vraag me altidj af waarop mensen baseren dat iemand veel talent heeft. Wat is daar het criterium voor? Over McEnroe of Federer zegt iedereen dat ze veel talent hebben, maar meestal lijkt daarmee te worden bedoeld dat ze een sierlijke/mooi uitziende speelstijl hebben. Ik versta zelf onder talent meer dat je dingen snel oppikt en dat het niet hoeft te betekenen dat het ersierlijk/mooi uitziet.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is gewoon niemand met zoveel natuurlijk talent als Federer. Zelfs Nadal zal er nooit in de buurt komen, omdat zijn speelstijl gewoon slecht is voor zijn lichaam, zie de knie die weer opspeelt
alsjeblieft...we gaan niet WEER deze discussie beginnenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vraag me altidj af waarop mensen baseren dat iemand veel talent heeft. Wat is daar het criterium voor? Over McEnroe of Federer zegt iedereen dat ze veel talent hebben, maar meestal lijkt daarmee te worden bedoeld dat ze een sierlijke/mooi uitziende speelstijl hebben. Ik versta zelf onder talent meer dat je dingen snel oppikt en dat het niet hoeft te betekenen dat het ersierlijk/mooi uitziet.
Waar heb je het over? Is die al geweest dan? Dit is niet de GOAT-discussie hoor, gewoon de discussie over de vraag 'Wat versta je onder talent?'quote:Op maandag 28 juni 2010 16:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
alsjeblieft...we gaan niet WEER deze discussie beginnen
we gaan nu denk ik een discussie voeren over of het nou al de zoveelste keer is of niet dat we deze discussie gaan voerenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Is die al geweest dan? Dit is niet de GOAT-discussie hoor, gewoon de discussie over de vraag 'Wat versta je onder talent?'
Klopt.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
we gaan nu denk ik een discussie voeren over of het nou al de zoveelste keer is of niet dat we deze discussie gaan voeren
Atdhe?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef Norrage het volgende:
maar heeft iemand nou een goede stream dat niet wimbledn2010.nl heet???
Heb je atdhe.net, Betfair en Net 5 al geprobeerd?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef Norrage het volgende:
maar heeft iemand nou een goede stream dat niet wimbledn2010.nl heet???
Betfair is perfecte kwaliteit.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef Norrage het volgende:
ja maar atdhe en zo zijn zo'n slechte kwalititeit...
Ik denk dat Djokovic gewoon in drie sets wint.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:42 schreef Norrage het volgende:
heel slecht van Hewitt in die laatste game zeg...en djoko wint de set met een challenge....maar ze staan verder lekker te ballen!
dat sowieso niet, maar op basis van de eerste set ben ik wel bang dat Djoko hem inderdaad gaat pakken...maar djoko is totaal niet constant de laatste tijd...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat Djokovic gewoon in drie sets wint.
Ja, briljantquote:
Waarom niet? Daar kun je toch geen zinnig woord over zeggen? Het kan in drie sets, in vier of in vijf. Ik weet niet of Hewitt het niveau/de klasse nog heeft om het Djokovic zo heel lastig te maken.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
dat sowieso niet, maar op basis van de eerste set ben ik wel bang dat Djoko hem inderdaad gaat pakken...maar djoko is totaal niet constant de laatste tijd...
zeg dat, damn wat een beautquote:
Niet eens een zwakke game, twee zwakke punten zelfs maar.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Set Djoko, 6-4. Eén zwakke game en hij slaat meteen toe.``
Een game met 2 zwakke punten noem ik een zwakke game.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet eens een zwakke game, twee zwakke punten zelfs maar.
Ok, als jij dat leuk vindtquote:Op maandag 28 juni 2010 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een game met 2 zwakke punten noem ik een zwakke game.
quote:
Wat?quote:
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:40 schreef Morthill het volgende:
Hmm Djokovic wil dokter erbijhij zal toch niet op moeten geven
Mij ook, hij is gewoon misselijkquote:
Venus niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Serena, ik denk dat alleen Clijsters haar kan kloppen, wat is ze sterk zeg, vooral die service.
ik woon in hartje Groningen, maar ik heb niks gemerkt van ned-sloquote:Op maandag 28 juni 2010 18:01 schreef senswal het volgende:
Leuk zo tennis kijken, met vuvuzela's van buiten op de achtergrond
Het was een grap. Maar je moet respect hebben voor de mods.quote:
Huh, Federer-fan die een grap maakt?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap. Maar je moet respect hebben voor de mods.
Nee, volgens mij niet hoor. Het was volgens mij gewoon zijn bedoeling om hem zo te slaan.quote:
Aan die herhaling te zien was het gewoon mazzel IMO.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet hoor. Het was volgens mij gewoon zijn bedoeling om hem zo te slaan.
Oke.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Aan die herhaling te zien was het gewoon mazzel IMO.
Federer, de Zwitserse Nalbandian.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef Nalbandian het volgende:
Aan de stand te zien was er geen zak aan de wedstrijd van Fedje - Melzer.
Niettemin Fed FTW!
Ja, en hij is zo vreselijk snel. Net ook met die prachtige passeerslag. Vind het bij Murray altijd wel cool dat het eruitziet alsof hij struikelt als hij begint met rennen.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Je kunt van Murray zeggen wat je wilt, maar er zitten vaak erg leuke punten in zijn wedstrijden.
[...]
Mathieu zal ook van z'n lang zal die leven niet winnen van Nadal.quote:
maak daar ff 6-0 6-0 *5-0 40-0 vanquote:Op maandag 28 juni 2010 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mathieu zal ook van z'n lang zal die leven niet winnen van Nadal.
Bij 6-0 6-0 5-0 voor Mathieu zou ik m'n geld nog steeds op Nadal zetten..
Wat een epic fail van Hewitt zeg...Alle sets die hij verloor heeft hij 100% weggechoked...verschrikkelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 18:51 schreef TheGeneral het volgende:
Zoals ik had verwacht. GSM Djoko.
Misschien weer een mooi moment voor Norrage om van de Hewitt bandwagon af te springen.
Fan ben ik ook. Maar je moet ook realistisch zijn. Hewitt blijft Hewitt. Dat wordt echt niet ineens weer een topper. En die overwinning op Federer zegt ook niet superveel. Federer raakte na set 1 geen bal meer.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een epic fail van Hewitt zeg...Alle sets die hij verloor heeft hij 100% weggechoked...verschrikkelijk![]()
maar ik blijf een fan voor het leven!! En Djoko speelde zijn beste tennis sinds een jaar!
Nadeel is dat hij Roddick nu moet breaken en hij hem niet in een tiebreak kan pakken.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:20 schreef Szura het volgende:
Had echt niet gedacht dat Lu het in die 5e set zou bijbenen![]()
4-3* voor nu.
Zou wel een enorme stunt zijn als ie zou winnen zeg
Probleem voor Lu is wel dat 'ie Roddick dan moet breken, hij heeft pas 1 BP gehad in de heel de match.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:20 schreef Szura het volgende:
Had echt niet gedacht dat Lu het in die 5e set zou bijbenen![]()
4-3* voor nu.
Zou wel een enorme stunt zijn als ie zou winnen zeg
Tot op heden niet. Mathieu wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
2-0 Nadal, daar is weinig aan. Ik kijk niet, maar heeft Nadal nog fysieke problemen?
maar hij speelde goed, ook vandaag...hij heeft het echt finaal weggechokedquote:Op maandag 28 juni 2010 20:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Fan ben ik ook. Maar je moet ook realistisch zijn. Hewitt blijft Hewitt. Dat wordt echt niet ineens weer een topper. En die overwinning op Federer zegt ook niet superveel. Federer raakte na set 1 geen bal meer.
lekkere jinx luckass!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:50 schreef luckass het volgende:
7-7 vijfde set. Als Roddick zo blijft serveren moet ie kunnen winnen.
Godver, ik dacht dat ik dat niet konquote:
Tennis met een hoofdletter?quote:
En allebei weer weg.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb moeite om interesse op te brengen voor Mathieu-Nadal.
2-2 15-40 op de service van Mathieu. 2 BP's dus. Als hij deze game veriest, is het helemaal snel afgelopen.
En wat nu als Tsonga van Murray wint?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:10 schreef Norrage het volgende:
Rafa..goed even een korte wedstrijd...kan ie lekker Soderling van de baan af meppen...Ik wil die halve finale Murray vs Nadal!!!
Die ballen die Nadal op RG allemaal kon belopen, kan 'ie nu allemaal niet belopen iig.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Nadal, ik kijk al uit naar Soders-Rafa.
Je bedoelt wegens de snelheid van de baan of wegens zijn knieën?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die ballen die Nadal op RG allemaal kon belopen, kan 'ie nu allemaal niet belopen iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |