Eng vrouwtjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb misschien het mysterie van het monster van Loch Ness opgelost.Toen die moeder van Murray net opstond van die bank om te juichen vroeg ik me af of het zou kunnen dat zij af en toe 's nachts gaat zwemmen in Loch Ness.
Toch leuk, zo'n Nederlandse dubbel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Set Thiemo/Robin, ze willen week 2 halen.
Ik roep niet zomaar wat hoor; ik heb harde bewijzen:quote:
[Federer-fan]Waarom heeft hij zijn telefoon niet uitstaan tijdens de wedstrijd dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Telefoon voor Lahyani, laatste game vandaag als ik het goed begrijp.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[Federer-fan]Waarom heeft hij zijn telefoon niet uitstaan tijdens de wedstrijd dan?[/Federer-fan]
Hij is heel veel, maar sympathiek..mwoahquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:14 schreef danusz1986 het volgende:
Ik vind Malisse sympathiek, maar ergens gun ik het Querrey.
Iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is heel veel, maar sympathiek..mwoah
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:14 schreef danusz1986 het volgende:
Ik vind Malisse sympathiek, maar ergens gun ik het Querrey.
Ik werd er gewoon bang van. Ik zeg eerlijk.quote:
Ik bedoel iedereen is voor Malisse. Foute woordkeuze. De sympathie ligt vandaag bij Malisse.quote:
Neee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Norrage het volgende:
Nadal dus echt last van zijn knie, en al een tijdje....nou dat gaat hem niet worden dus![]()
zo zonde! Hopelijk kan hij wimby nog relaxed spelen...
Liever een finale Hewitt-Nadal dan een finale Federer-Nadal? Waarom dan? Federer-Nadal is toch wel de ultieme finale lijkt me, en anders Federer-Murray, want dat lijkt me ook geweldig. Murray speelde zo goed gister tegen Simon. Bovendien, als Nadal (weer) fit is, gaat hij Hewitt echt geven denk ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:06 schreef Norrage het volgende:
Hup murray en Nadal!! Ik wil een halve finale tussen hun en dan finale Hewitt va rafa .. Dat zou mijn ideale scenario zijn!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |