Welles!!!! Hewittquote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
Hewitt haalt natuurlijk niet de finale.
En dat allemaal in 1 uur en 5 minutenquote:Op zondag 27 juni 2010 11:26 schreef kevin_ het volgende:
Die mag de OP wel in: http://a.yfrog.com/img683/4883/92014908.jpg
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dat allemaal in 1 11 uur en 5 minuten
Wow.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef kevin_ het volgende:
Dit was echt een geniaal punt: http://tinyurl.com/3xbqnfu
Nee, lijkt mij ook. Er gaan zoveel van die groundstrokes van hem in het net. Vind hem niet indrukwekkend.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
Hewitt haalt natuurlijk niet de finale.
Je bedoelt die wedstrijd tegen Rochus zeker??quote:Op zondag 27 juni 2010 11:44 schreef Tim86 het volgende:
Nole is echt goed bezig atm..zie Hewitt niet winnen.
Niet? Tegen Monfils kwam hij heel sterk op me over anders. Zeker aan het net was hij bijna niet te passeren en ik zie hem ook zeker wel winnen van Djokovic.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook. Er gaan zoveel van die groundstrokes van hem in het net. Vind hem niet indrukwekkend.
Ik vind hem gewoon niet meer zo vast als vroeger. Maar goed, zijn vechtlust is wel weer als vanouds.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet? Tegen Monfils kwam hij heel sterk op me over anders. Zeker aan het net was hij bijna niet te passeren en ik zie hem ook zeker wel winnen van Djokovic.
Nou, dat is zo ongeveer het laatst waar ik op hoop. Maar als het gebeurt, hoop ik wel dat Roddick wint.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me trouwens geweldig als het zo wordt bij de heren:
QF's:
Federer-Berdych![]()
DjokovicHewitt-Roddick![]()
Tsonga-Murray![]()
Soderling-Nadal![]()
SF's:
Federer-DjokovicRoddick![]()
Murray-NadalSoderling![]()
F
Federer-NadalMurray![]()
Winnaar: Federer
Dat vind ik ook goed.quote:
QF's:quote:Op zondag 27 juni 2010 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me trouwens geweldig als het zo wordt bij de heren:
QF's:
Federer-Berdych![]()
Djokovic-Roddick![]()
Tsonga-Murray![]()
Soderling-Nadal![]()
SF's:
Federer-Djokovic![]()
Murray-Nadal![]()
F
Federer-Nadal![]()
Winnaar: Federer
WTF.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
QF's:
Federer-Berdych
Djokovic-Roddick
Tsonga-Murray
Soderling-Nadal
SF's:
Federer-Roddick
Murray-Soderling
F
Federer-Soderling
Winnaar: Soderling
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
QF's:
Federer-Berdych
Djokovic-Roddick
Tsonga-Murray
Soderling-Nadal
SF's:
Federer-Roddick
Murray-Soderling
F
Federer-Soderling
Winnaar: Soderling
dat iedereen djoko door verwacht inderdaad :/ hewitt speelt beter dan ooit, djokovic slechter dan ooit. het is hewitts beste ondergrond, djoko's slechtste...ik snap het niet helemaal...djoko heeft 1x op wimby gewonnen inderdaad maar dat was een geniale close partij die djoko nipt won toen djoko in bloedvorm was en hewitt toch een wat mindere fase had. die partij op queens telt niet...toen was hewitt geblesseerd (wanneer niet trouwens)...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:28 schreef TheHawk90 het volgende:
Djoko gaat niet goed de laatste keer, maar Djoko speelt gewoon het spelletje iets beter dan Hewitt. Allebei kunnen ze afwachtend zijn maar Djoko heeft gewoon iets meer in huis. Hij staat trouwens ook 3-1 in H2H waarbij twee wins op grass (2008 Queens, 2007 Wimby)
Liplezend kwam ik erop dat hij "Fuck you" zei tegen Cedric Mourier.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:09 schreef TheGeneral het volgende:
Op het einde![]()
Ssssst. Tony, nu niet meer doen ... Hij heeft ons in de gaten!
Hij speelt inderdaad wel heel goed ja. Maar ik hoop dat hij in de finale verliest van Federer.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:42 schreef magik7777 het volgende:
[...]
Kan er niks aan doen, zag liever iemand anders winnen, maar Murray, maakt de beste indruk op me van iedereen
Allemaal leuk, maar geen reden dat Hewitt gaat verliezen. Federer heeft meer in huis dan Hewitt en staat H2H nog heel wat beter dan Djokovic, maar ging in Halle toch onderuit in de finale. Monfils heeft meer in huis dan Hewitt en stond H2H net zo goed als Djokovic, maar had eigenlijk weinig in te brengen buiten zijn service.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:28 schreef TheHawk90 het volgende:
Djoko gaat niet goed de laatste keer, maar Djoko speelt gewoon het spelletje iets beter dan Hewitt. Allebei kunnen ze afwachtend zijn maar Djoko heeft gewoon iets meer in huis. Hij staat trouwens ook 3-1 in H2H waarbij twee wins op grass (2008 Queens, 2007 Wimby)
Tsja, Fed speelde die eerste twee potten slecht, maar tegen Clement kon hij wel in zijn spel komen en dat was gewoon echt machtsvertoon van hoog niveau. Misschien dat het nu gaat lopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef magik7777 het volgende:
Murray heeft misschien nog niet veel tegenstand gehad, maar Nadal heeft al een 2 keer een 5-setter nodig gehad, voor niet de allerbeste spelers. (Haase speelde heel goed, maar is geen absolute topper) En Federer heeft ook al de nodige moeite (5 en een 4 setter) gehad om van een paar wat lager geklasseerde tennissers te winnen.
Murray speelt op dit moment het beste tennis, Simon stond (met uitzondering van de 1e set) helemaal niet slecht te tennissen. Krijg de indruk dat de Murray gekte wat minder is dan voorgaande jaren. En dat speelt zeker in zijn voordeel.
2 jaar terug, kwarftfinale
vorig jaar halve finale
dit jaar misschien wel de finale halen en winnen.
Maar zie liever Fed zijn 7e pakken
Snap ik, maar dat kan wel betekenen dat nu hij zijn spel weer gevonden heeft hij weer lekker gaat spelen. That's the point.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:40 schreef magik7777 het volgende:
Fed kwam ook vooral in zijn spel, omdat hij nu tegenstander had die hem lag. Clement heeft zijn beste tijd gehad, en kwam duidelijk power te kort, en kon Fed niet onder druk zetten. Dat is natuurlijk ook de verdienste van Federer,
Ik zie Federer of Nadal hem dit jaar niet winnen, maar eerder Söderling of Murray.
maar soderling heeft een hele lange slag en geen bijzondere volleys, dat maakt hem weer een slechtere grasspeler. Bovendien is zijn voetenwerk niet optimaal...maar dat hij kansen maakt om ver te komen dit toernooi is duidelijk, want hij staat de laatste tijd echt te knallen..toch apart na dat slechte gravelseizoen...quote:Op maandag 28 juni 2010 10:57 schreef magik7777 het volgende:
Ik vind söderling op zich best wel een grastennisser, goede service, goede return, harde groundstrokes.
Iedereen gun je het meer dan Murrayquote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef magik7777 het volgende:
Nou...slechte gravelseizoen??? finale Roland garros, finale Barcelona, is nog niet zo slecht...
Voetenwerk is idd (tov iemand als Federer) belabberd, maar hij heeft wel de slagen om veel ralleys zijn kant op te trekken. Ik gun het hem ook wel, meer als Murray bijv.
Ik bedoelde tot RG, anders was mijn opmerking dat ie ze goed staat te raken wat raarquote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef magik7777 het volgende:
Nou...slechte gravelseizoen??? finale Roland garros, finale Barcelona, is nog niet zo slecht...
Voetenwerk is idd (tov iemand als Federer) belabberd, maar hij heeft wel de slagen om veel ralleys zijn kant op te trekken. Ik gun het hem ook wel, meer als Murray bijv.
Hèhè, eindelijk weer eens iemand die zijn geschiedenis kent.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Norrage het volgende:
Murray kan er ook niks aan doen dat ie lelijk isen dat zijn moeder het monster van Lochness is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Voortaan even spoiler tags gebruiken alsjeblieft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |