Mathieu zal ook van z'n lang zal die leven niet winnen van Nadal.quote:
maak daar ff 6-0 6-0 *5-0 40-0 vanquote:Op maandag 28 juni 2010 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mathieu zal ook van z'n lang zal die leven niet winnen van Nadal.
Bij 6-0 6-0 5-0 voor Mathieu zou ik m'n geld nog steeds op Nadal zetten..
Wat een epic fail van Hewitt zeg...Alle sets die hij verloor heeft hij 100% weggechoked...verschrikkelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 18:51 schreef TheGeneral het volgende:
Zoals ik had verwacht. GSM Djoko.
Misschien weer een mooi moment voor Norrage om van de Hewitt bandwagon af te springen.
Fan ben ik ook. Maar je moet ook realistisch zijn. Hewitt blijft Hewitt. Dat wordt echt niet ineens weer een topper. En die overwinning op Federer zegt ook niet superveel. Federer raakte na set 1 geen bal meer.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een epic fail van Hewitt zeg...Alle sets die hij verloor heeft hij 100% weggechoked...verschrikkelijk![]()
maar ik blijf een fan voor het leven!! En Djoko speelde zijn beste tennis sinds een jaar!
Nadeel is dat hij Roddick nu moet breaken en hij hem niet in een tiebreak kan pakken.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:20 schreef Szura het volgende:
Had echt niet gedacht dat Lu het in die 5e set zou bijbenen![]()
4-3* voor nu.
Zou wel een enorme stunt zijn als ie zou winnen zeg
Probleem voor Lu is wel dat 'ie Roddick dan moet breken, hij heeft pas 1 BP gehad in de heel de match.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:20 schreef Szura het volgende:
Had echt niet gedacht dat Lu het in die 5e set zou bijbenen![]()
4-3* voor nu.
Zou wel een enorme stunt zijn als ie zou winnen zeg
Tot op heden niet. Mathieu wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
2-0 Nadal, daar is weinig aan. Ik kijk niet, maar heeft Nadal nog fysieke problemen?
maar hij speelde goed, ook vandaag...hij heeft het echt finaal weggechokedquote:Op maandag 28 juni 2010 20:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Fan ben ik ook. Maar je moet ook realistisch zijn. Hewitt blijft Hewitt. Dat wordt echt niet ineens weer een topper. En die overwinning op Federer zegt ook niet superveel. Federer raakte na set 1 geen bal meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |