abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83336473
Hallo allemaal,
ik ben deze week een aantal keer gebeld op mijn mobiel, waarbij ik telkens net te laat was om op te nemen, en het nummer onderdrukt is.
Vandaag was ik wel op tijd, en toen ik opnam hoorde ik hele aparte geluiden.

Het was een soort combinatie van gekraak en ruis, met een soort zachte vervormde vrouwenstem.

Ik vermoed dat de verbinding aan de andere kant slecht was, of dat het een geintje was, maar misschien heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?

Iig. tijdens het "gesprek" kreeg ik een beetje een naar gevoel, vandaar dat ik hier een topic over open.
Allicht heeft het iets met EVP's te maken?
@luna
pi_83336523
Sorry, maar wat zijn EVP's? .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_83336861
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:52 schreef Chowi het volgende:
Sorry, maar wat zijn EVP's? .
http://www.squidoo.com/evp--electronic-voice-phenomena
@luna
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:32:17 #4
271246 hc-sjonny
sometimes... U don't know
pi_83337993
Ik geloof best dat het een EVP kon zijn, heb het zelf nog nooit gehad, en geloof best wel in het paranormale gebeuren, krijg gewoon kriebels als iemand dit zegt. ik vind het zelf best eng!
btw, ik kreeg toen ik je tekst las al gelijk een naar gevoel dat het iets met 'ghosts' oid te maken had!

[ Bericht 22% gewijzigd door hc-sjonny op 26-06-2010 21:38:09 ]
U will have a job, my Dear!
pi_83338938
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:32 schreef hc-sjonny het volgende:
Ik geloof best dat het een EVP kon zijn, heb het zelf nog nooit gehad, en geloof best wel in het paranormale gebeuren, krijg gewoon kriebels als iemand dit zegt. ik vind het zelf best eng!
btw, ik kreeg toen ik je tekst las al gelijk een naar gevoel dat het iets met 'ghosts' oid te maken had!
Dat had ik dus ook toen ik enkele seconden aan het luisteren was, door mijn nieuwsgierigheid bleef ik luisteren, mede doordat ik ook geïnteresseerd ben in het paranormale.
Alleen dacht ik in eerste instantie dat degene die mij belde een slecht bereik had.
Pas toen ik doorhad dat een slecht bereik niet zo vaag zou moeten klinken, dacht ik dat het misschien een EVP zou zijn.

Mocht het ook daadwerkelijk een EVP zijn, dan vraag ik me af van welke entiteit het zou kunnen zijn.
Ik ben niet onlangs iemand verloren.
Mijn vriendin en ik zijn echter wel afgelopen week wezen kijken in een koopwoning uit 1913.
Alleen mocht er een entiteit in dat huis aanwezig zijn, dan zou die entiteit gebonden moeten zijn aan dat huis lijkt mij.
(misschien dat het zich dan om de één of andere reden verbonden voelde met mijn ziel? Ik sta zelf wel open voor contact met entiteiten.)

Nog een mogelijke verklaring (echter waarschijnlijk te vergezocht) is dat ik sinds afgelopen week als ringtone het geluid heb van een oude inbelmodem die aan het inbellen is, het rare is dat ik dit geluid ook leek te horen enkele dagen geleden ('s avonds) terwijl er geen gemiste oproep was.

Al met al best vaag.
@luna
pi_83339017
Wat ik mij net bedacht trouwens is dat ik, door mijn PDD-NOS (een autistische stoornis) soms wat overgevoelig ben voor geluid, dit zal mogelijk ook meespelen.
@luna
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:34:04 #7
271246 hc-sjonny
pi_83340577
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:54 schreef boempa het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook toen ik enkele seconden aan het luisteren was, door mijn nieuwsgierigheid bleef ik luisteren, mede doordat ik ook geïnteresseerd ben in het paranormale.
Alleen dacht ik in eerste instantie dat degene die mij belde een slecht bereik had.
Pas toen ik doorhad dat een slecht bereik niet zo vaag zou moeten klinken, dacht ik dat het misschien een EVP zou zijn.

Mocht het ook daadwerkelijk een EVP zijn, dan vraag ik me af van welke entiteit het zou kunnen zijn.
Ik ben niet onlangs iemand verloren.
Mijn vriendin en ik zijn echter wel afgelopen week wezen kijken in een koopwoning uit 1913.
Alleen mocht er een entiteit in dat huis aanwezig zijn, dan zou die entiteit gebonden moeten zijn aan dat huis lijkt mij.
(misschien dat het zich dan om de één of andere reden verbonden voelde met mijn ziel? Ik sta zelf wel open voor contact met entiteiten.)

Nog een mogelijke verklaring (echter waarschijnlijk te vergezocht) is dat ik sinds afgelopen week als ringtone het geluid heb van een oude inbelmodem die aan het inbellen is, het rare is dat ik dit geluid ook leek te horen enkele dagen geleden ('s avonds) terwijl er geen gemiste oproep was.

Al met al best vaag.
ikzelf heb geen pdd-nos dus kan er niet over oordelen! Het is idd best vaag van je ringtone! en van dat huis zal best kunnen dat jij een gevoeligheid hebt voor het entiteit dat daar in huis dwaald, en dat inbellen ik heb geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben, bytheway; het hoeft niet per sé een recent-verloren/overleden iemand te zijn hoor, kan ook bv als je opa of iemand anders overleden is lang geleden zijn. je kan als je alles echt zeker weten wilt, eens langs een medium gaan. er zijn genoeg in nederland! en ook wel genoeg goede mediums hoor!

Succes
tipp;;ga nog eens naar dat huis uit 1913
pi_83341328
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:34 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

ikzelf heb geen pdd-nos dus kan er niet over oordelen! Het is idd best vaag van je ringtone! en van dat huis zal best kunnen dat jij een gevoeligheid hebt voor het entiteit dat daar in huis dwaald, en dat inbellen ik heb geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben, bytheway; het hoeft niet per sé een recent-verloren/overleden iemand te zijn hoor, kan ook bv als je opa of iemand anders overleden is lang geleden zijn. je kan als je alles echt zeker weten wilt, eens langs een medium gaan. er zijn genoeg in nederland! en ook wel genoeg goede mediums hoor!

Succes
tipp;;ga nog eens naar dat huis uit 1913
Momenteel is het wat aan de drukke kant, maar een medium zou best een optie kunnen zijn.
Het huis waar ik het over heb gaan mijn vriendin en ik kopen, en binnenkort als het gekocht is zullen we een hoop moeten gaan verbouwen.
Mocht er dus een entiteit zijn, dan zullen we het zeker gaan merken.

Ergens vind ik het wel gaaf als er daadwerkelijk een entiteit in het spel is, heb me altijd al afgevraagd hoe het zou zijn om daar contact mee te hebben.
@luna
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:08:04 #9
271246 hc-sjonny
pi_83341911
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef boempa het volgende:

[..]

Momenteel is het wat aan de drukke kant, maar een medium zou best een optie kunnen zijn.
Het huis waar ik het over heb gaan mijn vriendin en ik kopen, en binnenkort als het gekocht is zullen we een hoop moeten gaan verbouwen.
Mocht er dus een entiteit zijn, dan zullen we het zeker gaan merken.

Ergens vind ik het wel gaaf als er daadwerkelijk een entiteit in het spel is, heb me altijd al afgevraagd hoe het zou zijn om daar contact mee te hebben.
klopt, dat komt omdat je niet weet hoe dat is, wil het zelf wel mee maken. maar niet als ik alleen ben! (dat lijkt me echt doodeng op eenzame momenten ga ik nameljk overal op letten).
en mooi dat je dat huis gaat kopen, hoop dat je er wel lang woont. mocht je niet zeker weten of er een entiteit is, ga zowieso eens praten op een kamer waar je je niet helemaal happy voelt. zeg dan bv gewoon van:Hallo, wij gaan binnenkort verbouwen in en rond dit huis, wij hopen dat U dit niet erg vind. zulk soort dingen allemaal, klinkt heel raar. maar een kennis van ons die is ook een soort van paranormaal, die heeft dus is ook al in zeer korte tijd in veel huizen woonachtig geweest. bleek een man door een trein te zijn overreden, en die geest zat haar dus in de weg, is vervolgens een medium (heb ik gehoord van mijn ma) geweest, en die zei ongeveer dat hij maar in zijn hoekje moest blijven zitten etc. en dus heeft die vrouw er weer last van gehad en is mijn moeder heengegaan en heeft gezegd; kom mij maar lastigvallen want ik vind je toch niet eng en ben niet bang voor je! als je ...-die vrouw haar naam-... maar met rust laat. en mijn moeder heeft er godzijdank nooit last van gehad. maar mijn moeder gelooft ook wel in dat het er echt is etc. dus dit hele verhaal gaat erover dat je gewoon mochten ze er niet zitten, voor de zekerheid toch alle entiteiten op hoogte stellen dat jullie er gaan wonen, en dat jullie gaan verbouwen.

-offtopic, is het een groot huis? ik grote huizen zijn zelf momenteel ook aan het verbouwen.
pi_83342143
Interessant!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:13:53 #11
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_83342177
Broekzakgesprek... Je staat ergens in de nummerlijst van iemand die zijn/haar toetsenbord niet op slot zet. Telefoon in broekzak -> knoppen worden ingedrukt -> TS wordt gebeld -> hoort alleen maar vage geluiden (broekzak) en vage stemmen (want telefoon is niet in de buurt van een hoofd).

Dat.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:14:00 #12
271246 hc-sjonny
pi_83342181
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:12 schreef Flammie het volgende:
Interessant!
Haha, ik vind het zowieso altijd wel interessant zulk soort dingen heb me er daarom best in verdiept
pi_83343628
Of gebeld door een computer? De vage stem die je hoort kan dan van een andere lijn zijn, die de computer er doorheen husselt. Of iets dergelijks. Ik zou het op voorhand zoeken in een technisch mankement.

Mocht je er last van hebben, dan kun je volgens mij altijd met je provider contact opnemen en op basis van de tijdstipen van bellen het bijbehorende nummer laten blokkeren. Tenminste, ik ga er vanuit dat het bij je provider wel bekend is welk nummer er achter dat privé nummer schuilgaat.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_83346121
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Maurice76 het volgende:
Of gebeld door een computer? De vage stem die je hoort kan dan van een andere lijn zijn, die de computer er doorheen husselt. Of iets dergelijks. Ik zou het op voorhand zoeken in een technisch mankement.

Mocht je er last van hebben, dan kun je volgens mij altijd met je provider contact opnemen en op basis van de tijdstipen van bellen het bijbehorende nummer laten blokkeren. Tenminste, ik ga er vanuit dat het bij je provider wel bekend is welk nummer er achter dat privé nummer schuilgaat.
Dit is een logische verklaring, het geluid leek ook een beetje op een computerstem, gecombineerd met een menselijke stem.
@luna
  zondag 27 juni 2010 @ 08:15:11 #15
271246 hc-sjonny
pi_83348887
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:06 schreef boempa het volgende:

[..]

Dit is een logische verklaring, het geluid leek ook een beetje op een computerstem, gecombineerd met een menselijke stem.
als je weer gebeld word moet je gewoon zeggen; Wilt u me even weer terugbellen?! ik versta u helemaal niet!
hopen voor jou dat het dan beter geluid is!
pi_83348896
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Maurice76 het volgende:

Helaas mogen zij dat nummer niet vrijgeven Ze mogen wel bellen of een waarschuwing sturen naar de persoon aan de andere lijn
  zondag 27 juni 2010 @ 08:20:47 #17
271246 hc-sjonny
pi_83348920
quote:
Op zondag 27 juni 2010 08:17 schreef Flammie het volgende:

[..]

Helaas mogen zij dat nummer niet vrijgeven Ze mogen wel bellen of een waarschuwing sturen naar de persoon aan de andere lijn
Ze mogen/kunnen het nummer dan wel niet vrijgeven, maar kunnen het wel b lokkeren. als dit niet mogelijk is, is het niet van een gewone telefoon.
pi_83349019
Dat kan idd wel
pi_83349031
wat een onzin om zoiets in tru te openen zeg
pi_83349081
Waarom dan? Dit is het forum bij uitstek om vragen te stellen over het paranormale en veel mensen hebben last van bandstemmen en geesten aan de telefoon hier...
pi_83349147
pi_83349163
?
pi_83349173
quote:
krijg gewoon kriebels als iemand dit zegt.
pi_83349195
Alle respect voor dit subforum maar een topic aanmaken omdat je ruisgeluiden hoort aan de telefoon waarop vervolgens wordt ingegaan dat het wellicht geesten zijn is belachelijk.
pi_83349214
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:17 schreef mozarella het volgende:
Alle respect voor dit subforum maar een topic aanmaken omdat je ruisgeluiden hoort aan de telefoon waarop vervolgens wordt ingegaan dat het wellicht geesten zijn is belachelijk.
Wellicht dat dat in jou belevingswereld belachelijk is maar er komen hier toch echt mensen die de andere zijde van het spectrum willen belichten... Lees eerst maar eens even de bandstemmen topics dan snap je waar het om gaat
pi_83349275
Of dat wel of niet bestaat doet er voor mij niet toe. Het is gewoon absurd als iedereen die gekraak aan de lijn heeft gaat denken dat het geesten zijn.
pi_83349280
Het zou toch kunnen? Laat jij maar eens horen waarom dit 100% zeker geen geest is dan
pi_83349303
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Broekzakgesprek... Je staat ergens in de nummerlijst van iemand die zijn/haar toetsenbord niet op slot zet. Telefoon in broekzak -> knoppen worden ingedrukt -> TS wordt gebeld -> hoort alleen maar vage geluiden (broekzak) en vage stemmen (want telefoon is niet in de buurt van een hoofd).

Dat.
Dat dus
dag
pi_83349340
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:25 schreef Flammie het volgende:
Het zou toch kunnen? Laat jij maar eens horen waarom dit 100% zeker geen geest is dan
Ik zeg dat het veel waarschijnlijker is dat het storing op de lijn is dan dat het een geest is.
pi_83349358
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:31 schreef mozarella het volgende:

[..]

Ik zeg dat het veel waarschijnlijker is dat het storing op de lijn is dan dat het een geest is.
Soms moet je gewoon het grote vraagteken (?) durven te omarmen.. Niet bang voor het onbekende zijn
pi_83349726
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:32 schreef Flammie het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon het grote vraagteken (?) durven te omarmen.. Niet bang voor het onbekende zijn
Niet als iets heel onwaarschijnlijk is. Ik ga hier ook geen topic aanmaken omdat ik geritsel hoorde in mijn muur en vermoed dat er kabouters in wonen.
pi_83349747
Bandstemmen en telefoongeesten zijn wel heel wat realistischer dan dat... Veel mensen hebben hier wel eens last van boze geesten/entiteiten die trachten te communiceren via de telefoon of andere apparatuur...
pi_83349952
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:56 schreef Flammie het volgende:
Bandstemmen en telefoongeesten zijn wel heel wat realistischer dan dat... Veel mensen hebben hier wel eens last van boze geesten/entiteiten die trachten te communiceren via de telefoon of andere apparatuur...
Doe me eens een linkje van een topic waar dat verschijnsel zich duidelijk voordoet?
pi_83350124
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:07 schreef Redux het volgende:

[..]

Doe me eens een linkje van een topic waar dat verschijnsel zich duidelijk voordoet?
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.jkcinema.com/runflash.asp?id=UL8&name=Urban%20Legends%20Series:%20Spiricom&width=500&height=350&quality=best

Kan een tijd duren voor het is ingeladen.
@luna
  zondag 27 juni 2010 @ 11:06:29 #35
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_83351355
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef boempa het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben deze week een aantal keer gebeld op mijn mobiel, waarbij ik telkens net te laat was om op te nemen, en het nummer onderdrukt is.

Het was een soort combinatie van gekraak en ruis, met een soort zachte vervormde vrouwenstem.

Ik vermoed dat de verbinding aan de andere kant slecht was, of dat het een geintje was, maar misschien heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?

Iig. tijdens het "gesprek" kreeg ik een beetje een naar gevoel, vandaar dat ik hier een topic over open.
Lijkt me gevalletje: mobiel in de broekzak die per ongeluk jou belt.
pi_83351727
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:15 schreef boempa het volgende:

[..]

Misschien heb je hier wat aan:
http://www.jkcinema.com/runflash.asp?id=UL8&name=Urban%20Legends%20Series:%20Spiricom&width=500&height=350&quality=best

Kan een tijd duren voor het is ingeladen.
Een filmpje?
Ik zie flammie toch echt posten dat 'Veel mensen hebben wel eens last van geesten/entiteiten die trachten te communiceren door een telefoon'.
Nou, als het echt zo is dat 'veel' mensen daar wel eens last van hebben, dan moeten daar ongetwijfeld wel topics van bestaan. Dus kom maar op met die topics. Minimaal 1 moet er wel te vinden zijn, toch?
pi_83351746
dan moet ik te diep terug gaan en daar heb ik nu even geen zin in... kijk anders even bij zoeken en dan check je op "bandstemmen" of iets dergelijks

hf
pi_83351764
Ach tuuuuurlijk joh, je hebt er nu even geen zin in
pi_83352198
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef Redux het volgende:
Dan zoek zelf Ik geef je net een tip hoe je t kan vinden? Ik kom hier al een tijdje langer hoor dus ik weet wel dat er topics geweest zijn over bandstemmen en spookopnames
pi_83352206
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef Redux het volgende:
Hint, het was een topic van JoepiePoepie
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_83352250
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Van manke waren er een aantal afaik
pi_83352310
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

URL?
pi_83352346
Friedrich Jürgenson

geluiden uit het hiernaarmaals? [evp]

Wie gelooft er hier in het bandstemmenfenomeen?

Hier zijn er een aantal Misschien heb je er nog wat aan maar dit zijn ze lang niet allemaal
Alstu..

Deze zijn wel uit de heel oude doos overigens
pi_83352406
oplichtings praktijken als je goed luisterd zegt die vrouw iets over dat iemand jou wilde bellen en dat je een of ander nummer moet terug bellen en dit nummer kost zo ongeveer tussen de 5 en 10 euro per minuut.
pi_83353059
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:49 schreef McWurth het volgende:
oplichtings praktijken als je goed luisterd zegt die vrouw iets over dat iemand jou wilde bellen en dat je een of ander nummer moet terug bellen en dit nummer kost zo ongeveer tussen de 5 en 10 euro per minuut.
Dat, of inderdaad zoals gezegd perongeluk gebeld worden.
Om nou overal iets paranomaals achter te zoeken
  zondag 27 juni 2010 @ 17:16:46 #46
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_83364009
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:43 schreef Flammie het volgende:

[..]

Van manke waren er een aantal afaik
Heb er nog steeds spijt van dat ik me ermee bezig hield, maar ook weer niet, omdat ik nu weet dat er meer is.
De links werken niet meer, en heb alles gewist omdat ik er niks meer van wou weten.
pi_83377267
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:16 schreef Manke het volgende:

[..]

Heb er nog steeds spijt van dat ik me ermee bezig hield, maar ook weer niet, omdat ik nu weet dat er meer is.
De links werken niet meer, en heb alles gewist omdat ik er niks meer van wou weten.
Ik krijg er de kriebels van.. :S
  zondag 27 juni 2010 @ 23:45:04 #48
297770 samsalabim
Tot het je oren uit komt.
pi_83381044
quote:

Dat.
Haha, eng man :p
Leuk hee.
pi_83392311
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:25 schreef Flammie het volgende:
Welja, draai de bewijslast maar om.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 28 juni 2010 @ 12:08:34 #50
156786 Wyger
Te orto biaha
pi_83394293
Joh, neem het de volgende keer anders op en stuur ons een linkje naar het geluidsfragment. Heeft iedereen er een iets betere 'kijk' op.
  maandag 28 juni 2010 @ 12:11:00 #51
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83394379
Ik heb dit wel vaker gehad, meestal is het gewoon iemand uit brazilie of zo met een ruk verbinding
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
pi_83394445
of de aivd die je lijn verneukt?
ik heb wel eens een vriendin van me gebelt, en voordat ik haar aan de lijn kreeg een minuut of 2 een gesprek kunnen volgen tussen een man en een vrouw over een nieuwe melding..
  maandag 28 juni 2010 @ 12:16:02 #53
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_83394532
Ook een paar keer gehad. Vrij weinig van aangetrokken.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_83442471
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef Flammie het volgende:
dan moet ik te diep terug gaan en daar heb ik nu even geen zin in... kijk anders even bij zoeken en dan check je op "bandstemmen" of iets dergelijks

hf
Bandstemmen....is dat niet het fenomeen waarbij mensen denken een stem te horen in ruis en het dan anderen laten hoor, maar er van te voren bij gaan zeggen wat er te horen zou zijn of er een fimpje van gaan maken met ondertitels. Grappige eraan is alleen dat je die zogenaamde stem helemaal niet verstaat als je je hand voor de ondertiteling houd. Ik zat laatst met plaatsvervangende schaamte een programma te kijken waar ze een 'boodschap' hadden gefilterd uit een geluidsopname in een 'spookhuis' en toen heb ik voor de gein dit truckje eens toegepast. Het klonk helemaal nergens naar totdat je de ondertitel er bij las.
pi_83480634
quote:

Dat.
Dat is precies wat ik ook dacht.
Je kunt ook overal wat achter gaan zoeken.... net als die gekken die gebeld worden door een fax en denken er van alles paranormaals aan de hand is.
Liej
pi_83488377
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef boempa het volgende:
Hallo allemaal,

jij hebt zeker deze film gezien en er zelf een verhaal bij gemaakt?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_83493241
quote:
Die film kon ik nog niet, lijkt me niet zo'n goede film.
@luna
pi_83496430
Sorry beetje offtopic, heeft wel met telefoon te maken, maar zijn hier toevallig waarzeggers of voorspellers ofzo. Ik wil iets vragen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:57:42 #59
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_83496591
Beetje respectloos van die geest om geen voicemail in te spreken dan.
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:01:50 #60
271246 hc-sjonny
pi_83499160
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:54 schreef kadeya het volgende:
Sorry beetje offtopic, heeft wel met telefoon te maken, maar zijn hier toevallig waarzeggers of voorspellers ofzo. Ik wil iets vragen.
gewoon vragen in dit topic.kan geen kwaad!
pi_83499455
Geesten die anoniem of collectcall bellen!!!
pi_83539656
Ik heb dat een paar keer gehad, bleek de verkoopservice van de Trouw te zijn.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:14:40 #63
244169 pleepc
Liefs Pleepc
pi_83852275
Heb je wel eens in een callcenter gewerkt?

Ik wel... je zit 9 uur op een dag aan 1stuk aan de telefoon mensen lastig te vallen en op een moment ben je het even zat.

Resultaat: Je hoort iemand opnemen en deze reageert met hallo en als beller reageer je niet en kan zo even op adem komen even niet bellen heerlijk!!!!

Resultaat voor de gebelde persoon: een krakerige verbinding met stemmen op de achtergrond van andere callcenter medewerkers.

Liefs
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:18:39 #64
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_83852392
Broekbellen of iemand zit met je te fucken .
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:33:36 #65
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_83852840
Jezus....
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
  zaterdag 10 juli 2010 @ 00:44:03 #66
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83872214
quote:

Dat.
Doet me eraan denken, ik had vroeger een nieuwe telefoon waarvan ik niet wist hoe je die moest locken, gevolg was dat ik iemand 50 smsjes stuurde met een boodschap die ik eerder naar iemand anders verstuurd had ("kom wat later, moet eerst nog wat doen")

Ik heb een paar trouwens via m'n mobiel via fring over internet (voip dus) naar een vaste nummer te bellen, de andere kant kon me niet verstaan en gooide altijd als eerste de hoorn erop "ik kan je niet verstaan, bel me op een andere manier terug!".
pi_83873851
Ik wist niet dat geesten zo modern waren, ze gaan wel met de tijd mee he.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_83993686
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:07 schreef Steeven het volgende:
Ik wist niet dat geesten zo modern waren, ze gaan wel met de tijd mee he.
Waar sluiten geesten hun abonnement eigenlijk af? En wat voor tarief betalen ze voor dit soort telefoontjes?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:25:13 #69
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_84143016
Ja, Ik! Maar na 8 keer te laat te zijn, nam ik weer op, was het de luchthaven waar iemand mijn nummer had gegeven:(
En toen was die weg.
pi_84148858
Waarom zouden geesten een mobieltje hebben, tis wel een nieuwe gat in de markt voor de telefoonbedrijven
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_84149215
Lekker idd voor telefoonbedrijven Kunnen ze mobiele abonnementjes afsluiten voor het hiernamaals.. is best nice
pi_84339566
quote:
Da's wel bijzonder, want dat verwacht je helemaal niet zo snel in een TRU-topic!
  donderdag 22 juli 2010 @ 00:41:17 #73
271246 hc-sjonny
pi_84339662
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:37 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Da's wel bijzonder, want dat verwacht je helemaal niet zo snel in een TRU-topic!
hoe bedoel je?
pi_84339711
Nou, dat zo'n topic iets met 'ghosts' te maken heeft. Dat heb je wel feilloos aangevoeld, want in TRU komen dat soort topics normaal gesproken nauwelijks voor.

ironie, jeweet
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:08:00 #75
271246 hc-sjonny
pi_84340420
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:42 schreef StormWarning het volgende:
Nou, dat zo'n topic iets met 'ghosts' te maken heeft. Dat heb je wel feilloos aangevoeld, want in TRU komen dat soort topics normaal gesproken nauwelijks voor.

ironie, jeweet
Ooh, op die manier.
ja. ik voel soms dingen aankomen. heel raar. but true.
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:09:09 #76
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84340462
quote:
dito!
Ga topic nu verder doorlezen!
Snollebolt
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:12:15 #77
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84340542
Godfer...wil dit topic verder doorlezen en hoor keihard een krolse kater 2 x keihard mauwen echt bij dit topic zit het hart je dan echt in je strot!
OMG
oef ff bijkomen...trouwens nergens een kat te zien buiten ofzo
Snollebolt
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:18:26 #78
271246 hc-sjonny
pi_84340799
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Godfer...wil dit topic verder doorlezen en hoor keihard een krolse kater 2 x keihard mauwen echt bij dit topic zit het hart je dan echt in je strot!
OMG
oef ff bijkomen...trouwens nergens een kat te zien buiten ofzo
haha, just relax. een krolse poes, dat is gewoon dood-irritant., nothing happen.
haha!
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:20:13 #79
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84340868
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:18 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

haha, just relax. een krolse poes, dat is gewoon dood-irritant., nothing happen.
haha!
...man je wilt niet weten hoe eng dat is als je dit soort dingen leest...
En het was net of die kat in mijn kamer zat net...maar dat kan dus niet!
Buiten was ook niets..heb gekeken...aargh
Snollebolt
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:22:59 #80
271246 hc-sjonny
pi_84340969
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

...man je wilt niet weten hoe eng dat is als je dit soort dingen leest...
En het was net of die kat in mijn kamer zat net...maar dat kan dus niet!
Buiten was ook niets..heb gekeken...aargh
nee, vooral als je bosjes oid aan je woning/kamer hebt zitten. dan is het echt erg. zitten ze daar in dan hoor. maar idd. het is dan best eng. ik heb het net gelezen. en een kraak-geluidje van watdanook. -don't know what it was- schrok ik me dood... haha.
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:26:11 #81
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84341158
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

nee, vooral als je bosjes oid aan je woning/kamer hebt zitten. dan is het echt erg. zitten ze daar in dan hoor. maar idd. het is dan best eng. ik heb het net gelezen. en een kraak-geluidje van watdanook. -don't know what it was- schrok ik me dood... haha.
Lol nee ik heb geen bosjes in mijn woonkamer...
Maar goed bij het lezen van dit soort kost moeten er geen enge dingen gaan gebeuren uiteraard...tis al zo warm!
LOL
Snollebolt
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:29:17 #82
271246 hc-sjonny
pi_84341329
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Lol nee ik heb geen bosjes in mijn woonkamer...
Maar goed bij het lezen van dit soort kost moeten er geen enge dingen gaan gebeuren uiteraard...tis al zo warm!
LOL
Idd, het is al warm. alleen gelukkig kan ik als het nodig is in de jacuzzi gaan zitten., die is verleden woensdag gebracht namelijk hihi! ik kan de jacuzzi lekker in oooh, ben zo blij nog altijd
pi_84342109
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:08 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

Ooh, op die manier.
ja. ik voel soms dingen aankomen. heel raar. but true.
Grappig, dat je dan weer helemaal geen gevoel hebt voor ironie.
pi_84342169
Als jij misschien stiekem mensen smokkelt en een bank hebt beroofd, DAN HOUDEN ZE JOU IN DE GATEN
The World Was Yours
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:57:55 #85
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84342178
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Vast wel
Snollebolt
pi_84342265
Are you guys superserial?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  donderdag 22 juli 2010 @ 02:02:11 #87
271246 hc-sjonny
pi_84342287
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Haha, vast wel. maar sommige dingen voel ik dus aan en sommige niet. ik voel vaak wel of iets Good of Evil is. dus dat zit wel snor
pi_84534766
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Bastard op 30-07-2010 13:55:53 ]
  dinsdag 27 juli 2010 @ 03:15:30 #89
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_84534802
Mn broer werd laatst gebelt door een vreemd nummer, bleek het uit vaticaanstad te zijn. Maar ratzi nam niet op bij het terug bellen.
Inter faeces et urinam nascimur,
  dinsdag 27 juli 2010 @ 03:20:11 #90
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_84534839
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:11 schreef Redux het volgende:
:')
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_84620150
Kameraad had dit ook, week later werd ik gebeld. Nummer was wel onbekend, maar zal wel een of andere scam zijn ofzo....ik hoorde inderdaad veel geruis en op achtergrond een of andere vrouw, zou wel bedoeling zijn dat de stem ofzo beter te horen was en dat mensen dan een andere nummer moeten bellen voor meer informatie en dan lekker betalen.

Niks van aantrekken dus.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:33:07 #92
271246 hc-sjonny
pi_84620270
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 03:13 schreef Buschetta1 het volgende:
-
Kom op zeg, dit is The Truth is In here, het is hier geen ONZ of KLB

[ Bericht 18% gewijzigd door Bastard op 30-07-2010 13:56:08 ]
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:10:07 #93
142166 ljluca
Devotissimo suo
pi_84655881
of het was:

Noi non potemo avere perfetta vita senza amici
pi_84671090
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:30 schreef Syd het volgende:
Kameraad had dit ook, week later werd ik gebeld. Nummer was wel onbekend, maar zal wel een of andere scam zijn ofzo....ik hoorde inderdaad veel geruis en op achtergrond een of andere vrouw, zou wel bedoeling zijn dat de stem ofzo beter te horen was en dat mensen dan een andere nummer moeten bellen voor meer informatie en dan lekker betalen.

Niks van aantrekken dus.
Dit.

Heb het ook een aantal keer (paar weken lang 2 keer per dag) gehad, iedere keer ook op dezelfde tijd.
Steeds hetzelfde, ruis en gekraak met op de achtergrond een vage vrouwenstem in het engels.
pi_84761646
Broekzakgesprek. Hebben ze bij 112 ook veel last van. Geloof zelfs meer dan een kwart van alle telefoontjes.
Ja nee
pi_84906543
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:06 schreef boempa het volgende:

[..]

of het was contact met iemand van buiten deze planeet?
ik weet niet hoe bekend je bent met alles van het buitenaardse?

Er komen steeds meer landen met hun geheime documenten vrij over ufos en dat soort dingen
En de buitenaardsen zoeken steeds vaker contact met onze soort mensen

Hier hoef je absoluut geen angst voor te hebben, de wezens die contact met je zouden kunnen zoeken komen puur uit liefde, omdat ze ons beter kennen dan wij onszelf kennen .. en ons willen bevrijden van de slechte energieen ofzow .. Zoek het maar eens op als het je interreseert :)

www.niburu.nl
Daar word je wel wat wijzer van
Je kan beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen (Y)
pi_84909023
sorry,dat vind ik weer iets te ver gaan.

maar op niburu om eerlijk te zijn lees ik meestal "science fictie" verhalen wat wetenschappelijk niet te onderbouwen is.

maar sta voor alles open, dus heb je een interessante artikel, pass me de link :)
pi_84909238
De meeste science komt vanuit de fictie .. Ik zal ff zoeken en reageer dan wel weer 8)7
Je kan beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen (Y)
pi_84909395
ik doelde meer op verhalen als:

er "vliegen" beesten door de ruimte die een eigen bewustzijn :)

dat soort verhalen gingen toen in de rondte dacht 2jr terug toen de aarde bezoek zou krijgen van buitenaards leven ergens in o,tober ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2010 21:10:35 ]
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:13:11 #100
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84909637
Kunnen geesten tegenwoordig ook al bellen, het moet niet gekker worden zeg.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')