Dat had ik dus ook toen ik enkele seconden aan het luisteren was, door mijn nieuwsgierigheid bleef ik luisteren, mede doordat ik ook geïnteresseerd ben in het paranormale.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:32 schreef hc-sjonny het volgende:
Ik geloof best dat het een EVP kon zijn, heb het zelf nog nooit gehad, en geloof best wel in het paranormale gebeuren, krijg gewoon kriebels als iemand dit zegt. ik vind het zelf best eng!
btw, ik kreeg toen ik je tekst las al gelijk een naar gevoel dat het iets met 'ghosts' oid te maken had!
ikzelf heb geen pdd-nos dus kan er niet over oordelen! Het is idd best vaag van je ringtone! en van dat huis zal best kunnen dat jij een gevoeligheid hebt voor het entiteit dat daar in huis dwaald, en dat inbellen ik heb geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben, bytheway; het hoeft niet per sé een recent-verloren/overleden iemand te zijn hoor, kan ook bv als je opa of iemand anders overleden is lang geleden zijn. je kan als je alles echt zeker weten wilt, eens langs een medium gaan. er zijn genoeg in nederland! en ook wel genoeg goede mediums hoor!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:54 schreef boempa het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook toen ik enkele seconden aan het luisteren was, door mijn nieuwsgierigheid bleef ik luisteren, mede doordat ik ook geïnteresseerd ben in het paranormale.
Alleen dacht ik in eerste instantie dat degene die mij belde een slecht bereik had.
Pas toen ik doorhad dat een slecht bereik niet zo vaag zou moeten klinken, dacht ik dat het misschien een EVP zou zijn.
Mocht het ook daadwerkelijk een EVP zijn, dan vraag ik me af van welke entiteit het zou kunnen zijn.
Ik ben niet onlangs iemand verloren.
Mijn vriendin en ik zijn echter wel afgelopen week wezen kijken in een koopwoning uit 1913.
Alleen mocht er een entiteit in dat huis aanwezig zijn, dan zou die entiteit gebonden moeten zijn aan dat huis lijkt mij.
(misschien dat het zich dan om de één of andere reden verbonden voelde met mijn ziel? Ik sta zelf wel open voor contact met entiteiten.)
Nog een mogelijke verklaring (echter waarschijnlijk te vergezocht) is dat ik sinds afgelopen week als ringtone het geluid heb van een oude inbelmodem die aan het inbellen is, het rare is dat ik dit geluid ook leek te horen enkele dagen geleden ('s avonds) terwijl er geen gemiste oproep was.
Al met al best vaag.
Momenteel is het wat aan de drukke kant, maar een medium zou best een optie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:34 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ikzelf heb geen pdd-nos dus kan er niet over oordelen! Het is idd best vaag van je ringtone! en van dat huis zal best kunnen dat jij een gevoeligheid hebt voor het entiteit dat daar in huis dwaald, en dat inbellen ik heb geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben, bytheway; het hoeft niet per sé een recent-verloren/overleden iemand te zijn hoor, kan ook bv als je opa of iemand anders overleden is lang geleden zijn. je kan als je alles echt zeker weten wilt, eens langs een medium gaan. er zijn genoeg in nederland! en ook wel genoeg goede mediums hoor!
Succes
tipp;;ga nog eens naar dat huis uit 1913
klopt, dat komt omdat je niet weet hoe dat is, wil het zelf wel mee maken. maar niet als ik alleen ben! (dat lijkt me echt doodeng op eenzame momenten ga ik nameljk overal op letten).quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef boempa het volgende:
[..]
Momenteel is het wat aan de drukke kant, maar een medium zou best een optie kunnen zijn.
Het huis waar ik het over heb gaan mijn vriendin en ik kopen, en binnenkort als het gekocht is zullen we een hoop moeten gaan verbouwen.
Mocht er dus een entiteit zijn, dan zullen we het zeker gaan merken.
Ergens vind ik het wel gaaf als er daadwerkelijk een entiteit in het spel is, heb me altijd al afgevraagd hoe het zou zijn om daar contact mee te hebben.
Haha, ik vind het zowieso altijd wel interessant zulk soort dingenquote:
Dit is een logische verklaring, het geluid leek ook een beetje op een computerstem, gecombineerd met een menselijke stem.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Maurice76 het volgende:
Of gebeld door een computer? De vage stem die je hoort kan dan van een andere lijn zijn, die de computer er doorheen husselt. Of iets dergelijks. Ik zou het op voorhand zoeken in een technisch mankement.
Mocht je er last van hebben, dan kun je volgens mij altijd met je provider contact opnemen en op basis van de tijdstipen van bellen het bijbehorende nummer laten blokkeren. Tenminste, ik ga er vanuit dat het bij je provider wel bekend is welk nummer er achter dat privé nummer schuilgaat.
als je weer gebeld word moet je gewoon zeggen; Wilt u me even weer terugbellen?! ik versta u helemaal niet!quote:Op zondag 27 juni 2010 01:06 schreef boempa het volgende:
[..]
Dit is een logische verklaring, het geluid leek ook een beetje op een computerstem, gecombineerd met een menselijke stem.
Helaas mogen zij dat nummer niet vrijgevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Maurice76 het volgende:
Of gebeld door een computer? De vage stem die je hoort kan dan van een andere lijn zijn, die de computer er doorheen husselt. Of iets dergelijks. Ik zou het op voorhand zoeken in een technisch mankement.
Mocht je er last van hebben, dan kun je volgens mij altijd met je provider contact opnemen en op basis van de tijdstipen van bellen het bijbehorende nummer laten blokkeren. Tenminste, ik ga er vanuit dat het bij je provider wel bekend is welk nummer er achter dat privé nummer schuilgaat.
Ze mogen/kunnen het nummer dan wel niet vrijgeven, maar kunnen het wel b lokkeren. als dit niet mogelijk is, is het niet van een gewone telefoon.quote:Op zondag 27 juni 2010 08:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Helaas mogen zij dat nummer niet vrijgevenZe mogen wel bellen of een waarschuwing sturen naar de persoon aan de andere lijn
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:32 schreef hc-sjonny het volgende:
krijg gewoon kriebels als iemand dit zegt.
Wellicht dat dat in jou belevingswereld belachelijk is maar er komen hier toch echt mensen die de andere zijde van het spectrum willen belichten... Lees eerst maar eens even de bandstemmen topics dan snap je waar het om gaatquote:Op zondag 27 juni 2010 09:17 schreef mozarella het volgende:
Alle respect voor dit subforum maar een topic aanmaken omdat je ruisgeluiden hoort aan de telefoon waarop vervolgens wordt ingegaan dat het wellicht geesten zijn is belachelijk.
Dat dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Broekzakgesprek... Je staat ergens in de nummerlijst van iemand die zijn/haar toetsenbord niet op slot zet. Telefoon in broekzak -> knoppen worden ingedrukt -> TS wordt gebeld -> hoort alleen maar vage geluiden (broekzak) en vage stemmen (want telefoon is niet in de buurt van een hoofd).
Dat.
Ik zeg dat het veel waarschijnlijker is dat het storing op de lijn is dan dat het een geest is.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:25 schreef Flammie het volgende:
Het zou toch kunnen? Laat jij maar eens horen waarom dit 100% zeker geen geest is dan
Soms moet je gewoon het grote vraagteken (?) durven te omarmen.. Niet bang voor het onbekende zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 09:31 schreef mozarella het volgende:
[..]
Ik zeg dat het veel waarschijnlijker is dat het storing op de lijn is dan dat het een geest is.
Niet als iets heel onwaarschijnlijk is. Ik ga hier ook geen topic aanmaken omdat ik geritsel hoorde in mijn muur en vermoed dat er kabouters in wonen.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon het grote vraagteken (?) durven te omarmen.. Niet bang voor het onbekende zijn
Doe me eens een linkje van een topic waar dat verschijnsel zich duidelijk voordoet?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:56 schreef Flammie het volgende:
Bandstemmen en telefoongeesten zijn wel heel wat realistischer dan dat... Veel mensen hebben hier wel eens last van boze geesten/entiteiten die trachten te communiceren via de telefoon of andere apparatuur...
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op zondag 27 juni 2010 10:07 schreef Redux het volgende:
[..]
Doe me eens een linkje van een topic waar dat verschijnsel zich duidelijk voordoet?
Lijkt me gevalletje: mobiel in de broekzak die per ongeluk jou belt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef boempa het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben deze week een aantal keer gebeld op mijn mobiel, waarbij ik telkens net te laat was om op te nemen, en het nummer onderdrukt is.
Vandaag was ik wel op tijd, en toen ik opnam hoorde ik hele aparte geluiden.
Het was een soort combinatie van gekraak en ruis, met een soort zachte vervormde vrouwenstem.
Ik vermoed dat de verbinding aan de andere kant slecht was, of dat het een geintje was, maar misschien heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Iig. tijdens het "gesprek" kreeg ik een beetje een naar gevoel, vandaar dat ik hier een topic over open.
Allicht heeft het iets met EVP's te maken?
Een filmpje?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:15 schreef boempa het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.jkcinema.com/runflash.asp?id=UL8&name=Urban%20Legends%20Series:%20Spiricom&width=500&height=350&quality=best
Kan een tijd duren voor het is ingeladen.
Dan zoek zelfquote:Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef Redux het volgende:
Ach tuuuuurlijk joh, je hebt er nu even geen zin in
Hint, het was een topic van JoepiePoepiequote:Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef Redux het volgende:
Ach tuuuuurlijk joh, je hebt er nu even geen zin in
Van manke waren er een aantal afaikquote:Op zondag 27 juni 2010 11:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hint, het was een topic van JoepiePoepie
URL?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hint, het was een topic van JoepiePoepie
Dat, of inderdaad zoals gezegd perongeluk gebeld worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:49 schreef McWurth het volgende:
oplichtings praktijken als je goed luisterd zegt die vrouw iets over dat iemand jou wilde bellen en dat je een of ander nummer moet terug bellen en dit nummer kost zo ongeveer tussen de 5 en 10 euro per minuut.
Heb er nog steeds spijt van dat ik me ermee bezig hield, maar ook weer niet, omdat ik nu weet dat er meer is.quote:
Ik krijg er de kriebels van.. :Squote:Op zondag 27 juni 2010 17:16 schreef Manke het volgende:
[..]
Heb er nog steeds spijt van dat ik me ermee bezig hield, maar ook weer niet, omdat ik nu weet dat er meer is.
De links werken niet meer, en heb alles gewist omdat ik er niks meer van wou weten.
Haha, eng man :pquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Broekzakgesprek... Je staat ergens in de nummerlijst van iemand die zijn/haar toetsenbord niet op slot zet. Telefoon in broekzak -> knoppen worden ingedrukt -> TS wordt gebeld -> hoort alleen maar vage geluiden (broekzak) en vage stemmen (want telefoon is niet in de buurt van een hoofd).
Dat.
Welja, draai de bewijslast maar om.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:25 schreef Flammie het volgende:
Het zou toch kunnen? Laat jij maar eens horen waarom dit 100% zeker geen geest is dan
Bandstemmen....is dat niet het fenomeen waarbij mensen denken een stem te horen in ruis en het dan anderen laten hoor, maar er van te voren bij gaan zeggen wat er te horen zou zijn of er een fimpje van gaan maken met ondertitels. Grappige eraan is alleen dat je die zogenaamde stem helemaal niet verstaat als je je hand voor de ondertiteling houd. Ik zat laatst met plaatsvervangende schaamte een programma te kijken waar ze een 'boodschap' hadden gefilterd uit een geluidsopname in een 'spookhuis' en toen heb ik voor de gein dit truckje eens toegepast. Het klonk helemaal nergens naar totdat je de ondertitel er bij las.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef Flammie het volgende:
dan moet ik te diep terug gaan en daar heb ik nu even geen zin in... kijk anders even bij zoeken en dan check je op "bandstemmen" of iets dergelijks
hf
Dat is precies wat ik ook dacht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Dat.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef boempa het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben deze week een aantal keer gebeld op mijn mobiel, waarbij ik telkens net te laat was om op te nemen, en het nummer onderdrukt is.
Vandaag was ik wel op tijd, en toen ik opnam hoorde ik hele aparte geluiden.
Het was een soort combinatie van gekraak en ruis, met een soort zachte vervormde vrouwenstem.
Ik vermoed dat de verbinding aan de andere kant slecht was, of dat het een geintje was, maar misschien heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Iig. tijdens het "gesprek" kreeg ik een beetje een naar gevoel, vandaar dat ik hier een topic over open.
Allicht heeft het iets met EVP's te maken?
Die film kon ik nog niet, lijkt me niet zo'n goede film.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:47 schreef rubje het volgende:
[..]
jij hebt zeker deze film gezien en er zelf een verhaal bij gemaakt?
gewoon vragen in dit topic.kan geen kwaad!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:54 schreef kadeya het volgende:
Sorry beetje offtopic, heeft wel met telefoon te maken, maar zijn hier toevallig waarzeggers of voorspellers ofzo. Ik wil iets vragen.
Doet me eraan denken, ik had vroeger een nieuwe telefoon waarvan ik niet wist hoe je die moest locken, gevolg was dat ik iemand 50 smsjes stuurde met een boodschap die ik eerder naar iemand anders verstuurd had ("kom wat later, moet eerst nog wat doen")quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Dat.
Waar sluiten geesten hun abonnement eigenlijk af? En wat voor tarief betalen ze voor dit soort telefoontjes?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:07 schreef Steeven het volgende:
Ik wist niet dat geesten zo modern waren, ze gaan wel met de tijd mee he.
Da's wel bijzonder, want dat verwacht je helemaal niet zo snel in een TRU-topic!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:32 schreef hc-sjonny het volgende:
Ik geloof best dat het een EVP kon zijn, heb het zelf nog nooit gehad, en geloof best wel in het paranormale gebeuren, krijg gewoon kriebels als iemand dit zegt. ik vind het zelf best eng!
btw, ik kreeg toen ik je tekst las al gelijk een naar gevoel dat het iets met 'ghosts' oid te maken had!
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:37 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Da's wel bijzonder, want dat verwacht je helemaal niet zo snel in een TRU-topic!
Ooh, op die manier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:42 schreef StormWarning het volgende:
Nou, dat zo'n topic iets met 'ghosts' te maken heeft. Dat heb je wel feilloos aangevoeld, want in TRU komen dat soort topics normaal gesproken nauwelijks voor.
ironie, jeweet
dito!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:32 schreef hc-sjonny het volgende:
haha, just relax. een krolse poes, dat is gewoon dood-irritant., nothing happen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:Godfer...wil dit topic verder doorlezen en hoor keihard een krolse kater 2 x keihard mauwen echt bij dit topic zit het hart je dan echt in je strot!
OMG
oef ff bijkomen...trouwens nergens een kat te zien buiten ofzo![]()
![]()
...man je wilt niet weten hoe eng dat is als je dit soort dingen leest...quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:18 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
haha, just relax. een krolse poes, dat is gewoon dood-irritant., nothing happen.
haha!
nee, vooral als je bosjes oid aan je woning/kamer hebt zitten. dan is het echt erg. zitten ze daar in dan hoor. maar idd. het is dan best eng. ik heb het net gelezen. en een kraak-geluidje van watdanook. -don't know what it was- schrok ik me dood... haha.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
...man je wilt niet weten hoe eng dat is als je dit soort dingen leest...
En het was net of die kat in mijn kamer zat net...maar dat kan dus niet!
Buiten was ook niets..heb gekeken...aargh
Lol nee ik heb geen bosjes in mijn woonkamer...quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
nee, vooral als je bosjes oid aan je woning/kamer hebt zitten. dan is het echt erg. zitten ze daar in dan hoor. maar idd. het is dan best eng. ik heb het net gelezen. en een kraak-geluidje van watdanook. -don't know what it was- schrok ik me dood... haha.
Idd, het is al warm. alleen gelukkig kan ik als het nodig is in de jacuzzi gaan zitten., die is verleden woensdag gebracht namelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Lol nee ik heb geen bosjes in mijn woonkamer...![]()
Maar goed bij het lezen van dit soort kost moeten er geen enge dingen gaan gebeuren uiteraard...tis al zo warm!
LOL
Grappig, dat je dan weer helemaal geen gevoel hebt voor ironie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:08 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ooh, op die manier.
ja. ik voel soms dingen aankomen. heel raar. but true.
Vast welquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Grappig, dat je dan weer helemaal geen gevoel hebt voor ironie.
Haha, vast wel. maar sommige dingen voel ik dus aanquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Grappig, dat je dan weer helemaal geen gevoel hebt voor ironie.
Kom op zeg, dit is The Truth is In here, het is hier geen ONZ of KLBquote:
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:30 schreef Syd het volgende:
Kameraad had dit ook, week later werd ik gebeld. Nummer was wel onbekend, maar zal wel een of andere scam zijn ofzo....ik hoorde inderdaad veel geruis en op achtergrond een of andere vrouw, zou wel bedoeling zijn dat de stem ofzo beter te horen was en dat mensen dan een andere nummer moeten bellen voor meer informatie en dan lekker betalen.
Niks van aantrekken dus.
of het was contact met iemand van buiten deze planeet?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:06 schreef boempa het volgende:
[..]
Dit is een logische verklaring, het geluid leek ook een beetje op een computerstem, gecombineerd met een menselijke stem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |