dito!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:32 schreef hc-sjonny het volgende:
Ik geloof best dat het een EVP kon zijn, heb het zelf nog nooit gehad, en geloof best wel in het paranormale gebeuren, krijg gewoon kriebels als iemand dit zegt. ik vind het zelf best eng!
btw, ik kreeg toen ik je tekst las al gelijk een naar gevoel dat het iets met 'ghosts' oid te maken had!
haha, just relax. een krolse poes, dat is gewoon dood-irritant., nothing happen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:Godfer...wil dit topic verder doorlezen en hoor keihard een krolse kater 2 x keihard mauwen echt bij dit topic zit het hart je dan echt in je strot!
OMG
oef ff bijkomen...trouwens nergens een kat te zien buiten ofzo![]()
![]()
...man je wilt niet weten hoe eng dat is als je dit soort dingen leest...quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:18 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
haha, just relax. een krolse poes, dat is gewoon dood-irritant., nothing happen.
haha!
nee, vooral als je bosjes oid aan je woning/kamer hebt zitten. dan is het echt erg. zitten ze daar in dan hoor. maar idd. het is dan best eng. ik heb het net gelezen. en een kraak-geluidje van watdanook. -don't know what it was- schrok ik me dood... haha.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
...man je wilt niet weten hoe eng dat is als je dit soort dingen leest...
En het was net of die kat in mijn kamer zat net...maar dat kan dus niet!
Buiten was ook niets..heb gekeken...aargh
Lol nee ik heb geen bosjes in mijn woonkamer...quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
nee, vooral als je bosjes oid aan je woning/kamer hebt zitten. dan is het echt erg. zitten ze daar in dan hoor. maar idd. het is dan best eng. ik heb het net gelezen. en een kraak-geluidje van watdanook. -don't know what it was- schrok ik me dood... haha.
Idd, het is al warm. alleen gelukkig kan ik als het nodig is in de jacuzzi gaan zitten., die is verleden woensdag gebracht namelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Lol nee ik heb geen bosjes in mijn woonkamer...![]()
Maar goed bij het lezen van dit soort kost moeten er geen enge dingen gaan gebeuren uiteraard...tis al zo warm!
LOL
Grappig, dat je dan weer helemaal geen gevoel hebt voor ironie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:08 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ooh, op die manier.
ja. ik voel soms dingen aankomen. heel raar. but true.
Vast welquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Grappig, dat je dan weer helemaal geen gevoel hebt voor ironie.
Haha, vast wel. maar sommige dingen voel ik dus aanquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Grappig, dat je dan weer helemaal geen gevoel hebt voor ironie.
Kom op zeg, dit is The Truth is In here, het is hier geen ONZ of KLBquote:
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:30 schreef Syd het volgende:
Kameraad had dit ook, week later werd ik gebeld. Nummer was wel onbekend, maar zal wel een of andere scam zijn ofzo....ik hoorde inderdaad veel geruis en op achtergrond een of andere vrouw, zou wel bedoeling zijn dat de stem ofzo beter te horen was en dat mensen dan een andere nummer moeten bellen voor meer informatie en dan lekker betalen.
Niks van aantrekken dus.
of het was contact met iemand van buiten deze planeet?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:06 schreef boempa het volgende:
[..]
Dit is een logische verklaring, het geluid leek ook een beetje op een computerstem, gecombineerd met een menselijke stem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |