abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83336473
Hallo allemaal,
ik ben deze week een aantal keer gebeld op mijn mobiel, waarbij ik telkens net te laat was om op te nemen, en het nummer onderdrukt is.
Vandaag was ik wel op tijd, en toen ik opnam hoorde ik hele aparte geluiden.

Het was een soort combinatie van gekraak en ruis, met een soort zachte vervormde vrouwenstem.

Ik vermoed dat de verbinding aan de andere kant slecht was, of dat het een geintje was, maar misschien heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?

Iig. tijdens het "gesprek" kreeg ik een beetje een naar gevoel, vandaar dat ik hier een topic over open.
Allicht heeft het iets met EVP's te maken?
@luna
pi_83336523
Sorry, maar wat zijn EVP's? .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_83336861
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:52 schreef Chowi het volgende:
Sorry, maar wat zijn EVP's? .
http://www.squidoo.com/evp--electronic-voice-phenomena
@luna
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:32:17 #4
271246 hc-sjonny
sometimes... U don't know
pi_83337993
Ik geloof best dat het een EVP kon zijn, heb het zelf nog nooit gehad, en geloof best wel in het paranormale gebeuren, krijg gewoon kriebels als iemand dit zegt. ik vind het zelf best eng!
btw, ik kreeg toen ik je tekst las al gelijk een naar gevoel dat het iets met 'ghosts' oid te maken had!

[ Bericht 22% gewijzigd door hc-sjonny op 26-06-2010 21:38:09 ]
U will have a job, my Dear!
pi_83338938
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:32 schreef hc-sjonny het volgende:
Ik geloof best dat het een EVP kon zijn, heb het zelf nog nooit gehad, en geloof best wel in het paranormale gebeuren, krijg gewoon kriebels als iemand dit zegt. ik vind het zelf best eng!
btw, ik kreeg toen ik je tekst las al gelijk een naar gevoel dat het iets met 'ghosts' oid te maken had!
Dat had ik dus ook toen ik enkele seconden aan het luisteren was, door mijn nieuwsgierigheid bleef ik luisteren, mede doordat ik ook geïnteresseerd ben in het paranormale.
Alleen dacht ik in eerste instantie dat degene die mij belde een slecht bereik had.
Pas toen ik doorhad dat een slecht bereik niet zo vaag zou moeten klinken, dacht ik dat het misschien een EVP zou zijn.

Mocht het ook daadwerkelijk een EVP zijn, dan vraag ik me af van welke entiteit het zou kunnen zijn.
Ik ben niet onlangs iemand verloren.
Mijn vriendin en ik zijn echter wel afgelopen week wezen kijken in een koopwoning uit 1913.
Alleen mocht er een entiteit in dat huis aanwezig zijn, dan zou die entiteit gebonden moeten zijn aan dat huis lijkt mij.
(misschien dat het zich dan om de één of andere reden verbonden voelde met mijn ziel? Ik sta zelf wel open voor contact met entiteiten.)

Nog een mogelijke verklaring (echter waarschijnlijk te vergezocht) is dat ik sinds afgelopen week als ringtone het geluid heb van een oude inbelmodem die aan het inbellen is, het rare is dat ik dit geluid ook leek te horen enkele dagen geleden ('s avonds) terwijl er geen gemiste oproep was.

Al met al best vaag.
@luna
pi_83339017
Wat ik mij net bedacht trouwens is dat ik, door mijn PDD-NOS (een autistische stoornis) soms wat overgevoelig ben voor geluid, dit zal mogelijk ook meespelen.
@luna
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:34:04 #7
271246 hc-sjonny
pi_83340577
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:54 schreef boempa het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook toen ik enkele seconden aan het luisteren was, door mijn nieuwsgierigheid bleef ik luisteren, mede doordat ik ook geïnteresseerd ben in het paranormale.
Alleen dacht ik in eerste instantie dat degene die mij belde een slecht bereik had.
Pas toen ik doorhad dat een slecht bereik niet zo vaag zou moeten klinken, dacht ik dat het misschien een EVP zou zijn.

Mocht het ook daadwerkelijk een EVP zijn, dan vraag ik me af van welke entiteit het zou kunnen zijn.
Ik ben niet onlangs iemand verloren.
Mijn vriendin en ik zijn echter wel afgelopen week wezen kijken in een koopwoning uit 1913.
Alleen mocht er een entiteit in dat huis aanwezig zijn, dan zou die entiteit gebonden moeten zijn aan dat huis lijkt mij.
(misschien dat het zich dan om de één of andere reden verbonden voelde met mijn ziel? Ik sta zelf wel open voor contact met entiteiten.)

Nog een mogelijke verklaring (echter waarschijnlijk te vergezocht) is dat ik sinds afgelopen week als ringtone het geluid heb van een oude inbelmodem die aan het inbellen is, het rare is dat ik dit geluid ook leek te horen enkele dagen geleden ('s avonds) terwijl er geen gemiste oproep was.

Al met al best vaag.
ikzelf heb geen pdd-nos dus kan er niet over oordelen! Het is idd best vaag van je ringtone! en van dat huis zal best kunnen dat jij een gevoeligheid hebt voor het entiteit dat daar in huis dwaald, en dat inbellen ik heb geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben, bytheway; het hoeft niet per sé een recent-verloren/overleden iemand te zijn hoor, kan ook bv als je opa of iemand anders overleden is lang geleden zijn. je kan als je alles echt zeker weten wilt, eens langs een medium gaan. er zijn genoeg in nederland! en ook wel genoeg goede mediums hoor!

Succes
tipp;;ga nog eens naar dat huis uit 1913
pi_83341328
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:34 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

ikzelf heb geen pdd-nos dus kan er niet over oordelen! Het is idd best vaag van je ringtone! en van dat huis zal best kunnen dat jij een gevoeligheid hebt voor het entiteit dat daar in huis dwaald, en dat inbellen ik heb geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben, bytheway; het hoeft niet per sé een recent-verloren/overleden iemand te zijn hoor, kan ook bv als je opa of iemand anders overleden is lang geleden zijn. je kan als je alles echt zeker weten wilt, eens langs een medium gaan. er zijn genoeg in nederland! en ook wel genoeg goede mediums hoor!

Succes
tipp;;ga nog eens naar dat huis uit 1913
Momenteel is het wat aan de drukke kant, maar een medium zou best een optie kunnen zijn.
Het huis waar ik het over heb gaan mijn vriendin en ik kopen, en binnenkort als het gekocht is zullen we een hoop moeten gaan verbouwen.
Mocht er dus een entiteit zijn, dan zullen we het zeker gaan merken.

Ergens vind ik het wel gaaf als er daadwerkelijk een entiteit in het spel is, heb me altijd al afgevraagd hoe het zou zijn om daar contact mee te hebben.
@luna
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:08:04 #9
271246 hc-sjonny
pi_83341911
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef boempa het volgende:

[..]

Momenteel is het wat aan de drukke kant, maar een medium zou best een optie kunnen zijn.
Het huis waar ik het over heb gaan mijn vriendin en ik kopen, en binnenkort als het gekocht is zullen we een hoop moeten gaan verbouwen.
Mocht er dus een entiteit zijn, dan zullen we het zeker gaan merken.

Ergens vind ik het wel gaaf als er daadwerkelijk een entiteit in het spel is, heb me altijd al afgevraagd hoe het zou zijn om daar contact mee te hebben.
klopt, dat komt omdat je niet weet hoe dat is, wil het zelf wel mee maken. maar niet als ik alleen ben! (dat lijkt me echt doodeng op eenzame momenten ga ik nameljk overal op letten).
en mooi dat je dat huis gaat kopen, hoop dat je er wel lang woont. mocht je niet zeker weten of er een entiteit is, ga zowieso eens praten op een kamer waar je je niet helemaal happy voelt. zeg dan bv gewoon van:Hallo, wij gaan binnenkort verbouwen in en rond dit huis, wij hopen dat U dit niet erg vind. zulk soort dingen allemaal, klinkt heel raar. maar een kennis van ons die is ook een soort van paranormaal, die heeft dus is ook al in zeer korte tijd in veel huizen woonachtig geweest. bleek een man door een trein te zijn overreden, en die geest zat haar dus in de weg, is vervolgens een medium (heb ik gehoord van mijn ma) geweest, en die zei ongeveer dat hij maar in zijn hoekje moest blijven zitten etc. en dus heeft die vrouw er weer last van gehad en is mijn moeder heengegaan en heeft gezegd; kom mij maar lastigvallen want ik vind je toch niet eng en ben niet bang voor je! als je ...-die vrouw haar naam-... maar met rust laat. en mijn moeder heeft er godzijdank nooit last van gehad. maar mijn moeder gelooft ook wel in dat het er echt is etc. dus dit hele verhaal gaat erover dat je gewoon mochten ze er niet zitten, voor de zekerheid toch alle entiteiten op hoogte stellen dat jullie er gaan wonen, en dat jullie gaan verbouwen.

-offtopic, is het een groot huis? ik grote huizen zijn zelf momenteel ook aan het verbouwen.
pi_83342143
Interessant!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:13:53 #11
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_83342177
Broekzakgesprek... Je staat ergens in de nummerlijst van iemand die zijn/haar toetsenbord niet op slot zet. Telefoon in broekzak -> knoppen worden ingedrukt -> TS wordt gebeld -> hoort alleen maar vage geluiden (broekzak) en vage stemmen (want telefoon is niet in de buurt van een hoofd).

Dat.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:14:00 #12
271246 hc-sjonny
pi_83342181
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:12 schreef Flammie het volgende:
Interessant!
Haha, ik vind het zowieso altijd wel interessant zulk soort dingen heb me er daarom best in verdiept
pi_83343628
Of gebeld door een computer? De vage stem die je hoort kan dan van een andere lijn zijn, die de computer er doorheen husselt. Of iets dergelijks. Ik zou het op voorhand zoeken in een technisch mankement.

Mocht je er last van hebben, dan kun je volgens mij altijd met je provider contact opnemen en op basis van de tijdstipen van bellen het bijbehorende nummer laten blokkeren. Tenminste, ik ga er vanuit dat het bij je provider wel bekend is welk nummer er achter dat privé nummer schuilgaat.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_83346121
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Maurice76 het volgende:
Of gebeld door een computer? De vage stem die je hoort kan dan van een andere lijn zijn, die de computer er doorheen husselt. Of iets dergelijks. Ik zou het op voorhand zoeken in een technisch mankement.

Mocht je er last van hebben, dan kun je volgens mij altijd met je provider contact opnemen en op basis van de tijdstipen van bellen het bijbehorende nummer laten blokkeren. Tenminste, ik ga er vanuit dat het bij je provider wel bekend is welk nummer er achter dat privé nummer schuilgaat.
Dit is een logische verklaring, het geluid leek ook een beetje op een computerstem, gecombineerd met een menselijke stem.
@luna
  zondag 27 juni 2010 @ 08:15:11 #15
271246 hc-sjonny
pi_83348887
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:06 schreef boempa het volgende:

[..]

Dit is een logische verklaring, het geluid leek ook een beetje op een computerstem, gecombineerd met een menselijke stem.
als je weer gebeld word moet je gewoon zeggen; Wilt u me even weer terugbellen?! ik versta u helemaal niet!
hopen voor jou dat het dan beter geluid is!
pi_83348896
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Maurice76 het volgende:

Helaas mogen zij dat nummer niet vrijgeven Ze mogen wel bellen of een waarschuwing sturen naar de persoon aan de andere lijn
  zondag 27 juni 2010 @ 08:20:47 #17
271246 hc-sjonny
pi_83348920
quote:
Op zondag 27 juni 2010 08:17 schreef Flammie het volgende:

[..]

Helaas mogen zij dat nummer niet vrijgeven Ze mogen wel bellen of een waarschuwing sturen naar de persoon aan de andere lijn
Ze mogen/kunnen het nummer dan wel niet vrijgeven, maar kunnen het wel b lokkeren. als dit niet mogelijk is, is het niet van een gewone telefoon.
pi_83349019
Dat kan idd wel
pi_83349031
wat een onzin om zoiets in tru te openen zeg
pi_83349081
Waarom dan? Dit is het forum bij uitstek om vragen te stellen over het paranormale en veel mensen hebben last van bandstemmen en geesten aan de telefoon hier...
pi_83349147
pi_83349163
?
pi_83349173
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:32 schreef hc-sjonny het volgende:
krijg gewoon kriebels als iemand dit zegt.
pi_83349195
Alle respect voor dit subforum maar een topic aanmaken omdat je ruisgeluiden hoort aan de telefoon waarop vervolgens wordt ingegaan dat het wellicht geesten zijn is belachelijk.
pi_83349214
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:17 schreef mozarella het volgende:
Alle respect voor dit subforum maar een topic aanmaken omdat je ruisgeluiden hoort aan de telefoon waarop vervolgens wordt ingegaan dat het wellicht geesten zijn is belachelijk.
Wellicht dat dat in jou belevingswereld belachelijk is maar er komen hier toch echt mensen die de andere zijde van het spectrum willen belichten... Lees eerst maar eens even de bandstemmen topics dan snap je waar het om gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')