Dat dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Broekzakgesprek... Je staat ergens in de nummerlijst van iemand die zijn/haar toetsenbord niet op slot zet. Telefoon in broekzak -> knoppen worden ingedrukt -> TS wordt gebeld -> hoort alleen maar vage geluiden (broekzak) en vage stemmen (want telefoon is niet in de buurt van een hoofd).
Dat.
Ik zeg dat het veel waarschijnlijker is dat het storing op de lijn is dan dat het een geest is.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:25 schreef Flammie het volgende:
Het zou toch kunnen? Laat jij maar eens horen waarom dit 100% zeker geen geest is dan
Soms moet je gewoon het grote vraagteken (?) durven te omarmen.. Niet bang voor het onbekende zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 09:31 schreef mozarella het volgende:
[..]
Ik zeg dat het veel waarschijnlijker is dat het storing op de lijn is dan dat het een geest is.
Niet als iets heel onwaarschijnlijk is. Ik ga hier ook geen topic aanmaken omdat ik geritsel hoorde in mijn muur en vermoed dat er kabouters in wonen.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon het grote vraagteken (?) durven te omarmen.. Niet bang voor het onbekende zijn
Doe me eens een linkje van een topic waar dat verschijnsel zich duidelijk voordoet?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:56 schreef Flammie het volgende:
Bandstemmen en telefoongeesten zijn wel heel wat realistischer dan dat... Veel mensen hebben hier wel eens last van boze geesten/entiteiten die trachten te communiceren via de telefoon of andere apparatuur...
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op zondag 27 juni 2010 10:07 schreef Redux het volgende:
[..]
Doe me eens een linkje van een topic waar dat verschijnsel zich duidelijk voordoet?
Lijkt me gevalletje: mobiel in de broekzak die per ongeluk jou belt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef boempa het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben deze week een aantal keer gebeld op mijn mobiel, waarbij ik telkens net te laat was om op te nemen, en het nummer onderdrukt is.
Vandaag was ik wel op tijd, en toen ik opnam hoorde ik hele aparte geluiden.
Het was een soort combinatie van gekraak en ruis, met een soort zachte vervormde vrouwenstem.
Ik vermoed dat de verbinding aan de andere kant slecht was, of dat het een geintje was, maar misschien heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Iig. tijdens het "gesprek" kreeg ik een beetje een naar gevoel, vandaar dat ik hier een topic over open.
Allicht heeft het iets met EVP's te maken?
Een filmpje?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:15 schreef boempa het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.jkcinema.com/runflash.asp?id=UL8&name=Urban%20Legends%20Series:%20Spiricom&width=500&height=350&quality=best
Kan een tijd duren voor het is ingeladen.
Dan zoek zelfquote:Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef Redux het volgende:
Ach tuuuuurlijk joh, je hebt er nu even geen zin in
Hint, het was een topic van JoepiePoepiequote:Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef Redux het volgende:
Ach tuuuuurlijk joh, je hebt er nu even geen zin in
Van manke waren er een aantal afaikquote:Op zondag 27 juni 2010 11:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hint, het was een topic van JoepiePoepie
URL?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hint, het was een topic van JoepiePoepie
Dat, of inderdaad zoals gezegd perongeluk gebeld worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:49 schreef McWurth het volgende:
oplichtings praktijken als je goed luisterd zegt die vrouw iets over dat iemand jou wilde bellen en dat je een of ander nummer moet terug bellen en dit nummer kost zo ongeveer tussen de 5 en 10 euro per minuut.
Heb er nog steeds spijt van dat ik me ermee bezig hield, maar ook weer niet, omdat ik nu weet dat er meer is.quote:
Ik krijg er de kriebels van.. :Squote:Op zondag 27 juni 2010 17:16 schreef Manke het volgende:
[..]
Heb er nog steeds spijt van dat ik me ermee bezig hield, maar ook weer niet, omdat ik nu weet dat er meer is.
De links werken niet meer, en heb alles gewist omdat ik er niks meer van wou weten.
Haha, eng man :pquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Broekzakgesprek... Je staat ergens in de nummerlijst van iemand die zijn/haar toetsenbord niet op slot zet. Telefoon in broekzak -> knoppen worden ingedrukt -> TS wordt gebeld -> hoort alleen maar vage geluiden (broekzak) en vage stemmen (want telefoon is niet in de buurt van een hoofd).
Dat.
Welja, draai de bewijslast maar om.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:25 schreef Flammie het volgende:
Het zou toch kunnen? Laat jij maar eens horen waarom dit 100% zeker geen geest is dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |