White Noise ja, maar mag het ook wat serieuzer!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef l3laster het volgende:
white noise... toch?
wat zou de overledenen dan zeggen help er zitten maden in me hol?
En alleen domme mensen generaliserenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:45 schreef Zyggie het volgende:
AlLeEn d0mMe mEn$©HeN GeLuVn dAaRiN!!
en alleen domme mensen schrijven nog op irriterende wijze hun woorden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:45 schreef Zyggie het volgende:
AlLeEn d0mMe mEn$©HeN GeLuVn dAaRiN!!
Goede reactie!!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:11 schreef Ticker het volgende:
Ach gut, reageert het overweldegend overheersende, niet in het paranormale gelovende, deel wat op TRU hangt weer met hun super opmerkingen.
Ik zie dat Zyggie een trouwe aanhanger is van de "Breezer Slet" cultuur, misschien zegt dat opzig ook genoeg.
En nu ontopic.
E.V.P of electric voice phenomenom is onder te verdelen in 3 klasse; a, b en c.
Waar je in een klasse c merendeels je eigen fantasie de loop kan laten, hoor je een klasse a stem net zo duidelijk als wanneer iemand over de telefoon tegen je praat.
Klasse A stemmen komen over het algemeen een stuk minder voor dan klasse c stemmen. Het probleem zit hierin, heb ik mij laten informeren, indat een geest/entiteit of een dood persoonhoe je het wilt noemen, in het hiernamaals niet zo kan communiceren zoals jij en ik dat kunnen. Dimensie probleem lijkt mij?
Om toch te kunnen communiceren hebben zij een geluidsbron nodig die zij op de een of andere manier kunnen omvormen of wat hun stem opname blijkbaar helpt. Dit is niet altijd nodig, menig "ghosthunter" gaat met alleen een taperecorder een een lijstje met vragen op een kerkhof of huis staan en begint te vragen. En na afloop is het goed luisteren voor succes.
Ervaringen? Zeker, maar het freaked me echt om met een keihard geluid, een ultra scherpe herhaling van het afgelopen uur te moeten beluisteren. Waar je op sommige momenten een super stilte hebt, en dan ineens een vaag geluid, of zachtjes jouw naam hoort roepen.
Heb me er dan ook niet veel mee bezig gehouden.
Mensen die dit een blauwe maandag hebben getest en dus nu tot de conclusie komen dat het onzin is, kunnen beter wegblijven. Heb je nou serieus een week full-time geprobeerd en wou niets lukken, dan pas mag je zeggen dat je er echt mee gestoeid hebt. Maar over het algemeen hoor je voor die tijd al wat vage sh*t.
Nog een tip: hoe langer je blijft proberen hoe beter het contact vaakt lukt. Net zoals voor jou, kan het voor de entiteit ook de eerste keer, en dus moeilijk door een bepaalde barriere te breken, zijn.
Ik denk dat je zelf toch redelijk het antwoord geeft of de vraag.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:52 schreef hardcorehooligans het volgende:
bandstemmen bestaan. daar is onderzoek naar gedaan.
maar of het stemmen van overledenen zijn is de vraag?
volgens f.jurgenson, b.de geus en h.kennis waren het de overledenen.
ik zelf weet het niet. maar ik vergeet nooit de bandgeluiden van jurenson.
toen hij vogelgeluiden opnam in zijn tuin. en tussen de vogelgeluiden door zijn moeder hem riep.
zei riep friedrich,friedrich kan jij mij verstaan.
Bubchen kan nicht sprechen. ja ik ken dat fragment dat ging over dat jongetje wat vermist was.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:23 schreef dralon het volgende:
Een tijd geleden hoorde ik een voorbeeldfagment van B. de Geus (in een uitzending van het Zwarte Gat), waarvan hij zei dat iemand daar in het Duits iets riep ('Bubchen kan nicht sprechen'). Toen ik er een paar keer naar geluisterd had leek dat het niet zo goed paste totdat ik in het Amerikaans-Engels 'hoorde' zeggen: 'this is an expression' hetgeen veel beter bleek te passen.
Je moet er dus niet te gauw er te veel acher zoeken, dus er in 'geloven' al helemaal niet.
Nou fantastisch dat jij blijkbaar (tijdelijk) onder de indruk was van ruis. Maar als je met je moeder aan de telefoon zit, zeg je dan ook dat je ruis hoort?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Als ik mezelf wijs maken dat ik stemmen mijn naam hoor zeggen hoor ik die zelfs in mijn voetstappen die weergalmen als ik onder een tunneltje doorloop.
Ik heb ook zeker vroeger weken lopen kloten en recorden afspelen. De geluiden die je dan hoort heten "ruis" het zijn niet eens stemmen, laat staan die van overledenen. Als je in dat soort shit gelooft houdt het niet op met de onzin die allemaal kan bestaan.
Nou gaan mensen mij kortzichtig noemen en zeggen dat ze echt zeker weten dat ze het gehoord hebben. Kijk, dat ben ik ten op zichte van jou dan misschien wel, maar jij leeft in jou wereld en ik in die van mij en in mijn wereld kunnen gestorven mensen NIET praten via een bandrecorder... Vandaar dat ik ze ook niet hoor.
Ik heb gezocht op internet. Heel erg interresant, lijken net stemmen.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:49 schreef Ticker het volgende:
En ja hoor, weer een voorbeeld van een 'echte fok wetenschapper'. Onder het mom van, wat jij hoort heb ik ook gehoord, en ik weet het beter.
[..]
Nou fantastisch dat jij blijkbaar (tijdelijk) onder de indruk was van ruis. Maar als je met je moeder aan de telefoon zit, zeg je dan ook dat je ruis hoort?
Ik weet niet wat jij hebt opgenomen, maar misschien moet je eens op internet zoeken naar class a e.v.p. recordings.
Waarschijnlijk zal je dan daarna alleen weer een opmerking geven (want je bent hier zo te horen totaal niet bekend in, maar hebt wel gelijk weer een ordeel klaar) dat dat door iemand zelf is ingesproken. Ja hoorslapen doen we 's nachts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |