En daarbij weer liters water.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef -Mellow- het volgende:
groentecurry
bij heet weer hoort heet eten

quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef Mistbank het volgende:
Zometeen currywurst + König Pilsener om de overwinning van Argentinie te vieren.

Bratwurst und Bierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe en wat heb je uiteindelijk gegeten?

lekker zeg!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:35 schreef foodlover het volgende:
Nu aan het maken: gado-gado, lontong, gefrituurde tempeh, kipsate, pinda- en ketjapsaus

Ik kan me voorstellen dat het lekkerder is met een goede, pittige chorizo ipv cervelaat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik had twee broodjes gemaakt met cervelaatworst, brie en tomaat en dat onder de gril gezet. Was niet zo lekker als ik had gedacht, beetje te flauw. Toe een kiwi. Nu rose en tuc met kaas.
Dat van Piet klinkt wel erg lekker, ik krijg alweer trek.

damn, hoe groot is je koekenpan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
vooraf een gemengde groene salade met tomaten, kappertjes, olijfjes, walnoten en feta, met een sherry walnoten dressing. Daarna meloen met ham, vervolgens prime rib steak (ca 750 gram pp) met wat dikke frieten en brood met een oliedip. Als toetje sinaasappelsorbet.
Daarbij een portugese vino verde met water, en nu aan het uitbuiken met een Killepitsch

goede Hollandse aardbeien hebben absoluut geen suiker nodigquote:Op zondag 4 juli 2010 14:38 schreef rubje het volgende:
getver! hoe krijg je dat naar binnen,dan liever gewoon zonder brood en met suiker en slagroom. Hmmm
vandaag fastfood,morgen weer aardappelen ed.

Wat een reactiequote:Op zondag 4 juli 2010 14:38 schreef rubje het volgende:
getver! hoe krijg je dat naar binnen,dan liever gewoon zonder brood en met suiker en slagroom. Hmmm

eet jij 's middags altijd warm?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:38 schreef rubje het volgende:

ben ook benieuwd! ook nog niet gehad maar wel nieuwsgierigquote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb nu een glas rosé en ga straks (nog nooit gegeten!) een kapsalon halen, ik ben benieuwd.

quote:Op zondag 4 juli 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond ga ik een pastasalade maken: volkoren penne, feta, komkommer, tomaat, bosui, courgette, sla met heerlijke balsamicoazijn en olijfolie eroverheen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |