Tezzquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:27 schreef Tezz het volgende:
Vanwege het gebrek aan eetlust en kook-inspiratie aten wij gisteren huzarensalade (recht uit de emmer), een plak beenham en een roerei met toast. Voor de vorm nog wat tomaten er bij gelegd.
Om 07:45 's morgens wijn met nootjes?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:46 schreef vosss het volgende:
Nu een glaasje droge witte wijn en wat cashew noten.
Vanavond weet ik nog niet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien iemand met nachtdienst?
Ja, dan heb ik toch nog het idee dat ik wat gezonds eet, haha.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tezz![]()
Zo herkenbaar, vooral die tomaten erbij voor de vorm
ik had gisteren zelfgemaakte huzarensalade met 3 soorten vlees, plakken komkommer, tomaat, ei en blaadjes sla aan de onderkantquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:27 schreef Tezz het volgende:
Vanwege het gebrek aan eetlust en kook-inspiratie aten wij gisteren huzarensalade (recht uit de emmer), een plak beenham en een roerei met toast. Voor de vorm nog wat tomaten er bij gelegd.
het is PATATquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:18 schreef Tezz het volgende:
Vanavond zal het friet (ja friet) worden met kleffe mayo.
eet dat lekker met wit brood johquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef DarkElf het volgende:
lunch is een fles wateren een bak aardbeien.
Ik kwam uit de nachtdienst. Vannacht de laatste van de weekquote:
Dat ziet eruit als een Jive??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:23 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij draait heel vaak nachtdiensten
Ik eet nu een split![]()
![]()
[ afbeelding ]
De split was er eerder, zo 1970 al ongeveerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een Jive??
Maken ze die nog? Jive ijs? Die rooie was exht lekker!
De wraps zijn echt super.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:06 schreef Curiosity het volgende:
Vanavond eet ik "griekse wraps"
http://www.kayotic.nl/blog/greek-style-wrap#more-7729
lekker ontbijtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:47 schreef SeaOfLove het volgende:
vanochtend ontbeten bij een strandtent ik Kijkduin, ik had een broodje kroket en een glas colaNu veel water en straks een lekker wit-biertje
En daarbij weer liters water.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef -Mellow- het volgende:
groentecurry
bij heet weer hoort heet eten
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef Mistbank het volgende:
Zometeen currywurst + König Pilsener om de overwinning van Argentinie te vieren.
Bratwurst und Bierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe en wat heb je uiteindelijk gegeten?
lekker zeg!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:35 schreef foodlover het volgende:
Nu aan het maken: gado-gado, lontong, gefrituurde tempeh, kipsate, pinda- en ketjapsaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |