Voor Noorwegen zijn er ook niet zoveel fokkers, al loopt dat Nedernoren topic relatief gezien best OK.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
bijkomend probleem is, omdat er zo weinig NZ'okkers zijn, sterft een NZ topic al snel een vroege dood
Maar ik zit (waarschijnlijk) het dichtste bij een pool met mijn 63 gradenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke, we gaan hier verder...de laatste posts gingen over dat TS claimt dat hij de wereld meest zuidelijke fokker is....dus als iemand dat kan verbeteren...bring it on (46.22.13.27") Flipsen hebben we al geelimineerd bij 5 graden
Crap, ik moet naar Kautokeino verhuizen en rendieren gaan houden, dat is hetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zag in "ik woon in" twee fok!kers in Umeå, das net iets Noordelijker dan Fogels 63 graden.
even gegoogled, holy smoke dat is idd noordelijk, daar ben je bijna de buurman van Santa Clausquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zag in "ik woon in" twee fok!kers in Umeå, das net iets Noordelijker dan Fogels 63 graden.
Totdat die twee hier posten en zeggen dat ze daar daadwerkelijk nog zitten, ben je wat mij betreft de meest Noordelijke hoor!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Crap, ik moet naar Kautokeino verhuizen en rendieren gaan houden, dat is het
Mhhh, OK, misschien aan de "regels" toevoegend dat tijdelijk verblijf niet teltquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Totdat die twee hier posten en zeggen dat ze daar daadwerkelijk nog zitten, ben je wat mij betreft de meest Noordelijke hoor!
Hoef je ook niet naar Kautokeino
Doen we Fogel, ook om backpackers uit te sluitenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, OK, misschien aan de "regels" toevoegend dat tijdelijk verblijf niet telt
maar, wat is tijdelijik? Voor m'n gevoel heb ik de afgelopen twee jaar tijdelijk in Zweden gewoond, terwijl veel meensen dat niet zo zien..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, OK, misschien aan de "regels" toevoegend dat tijdelijk verblijf niet telt
Dat levert inderdaad altijd vreemde blikken op in een winkel: sta je als blonde accentloos nederlandse klant bij de kassa te stuntelen met al die euros - vooral muntenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:20 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind een half jaar tamelijk tijdelijk; dan kom je de honeymoonfase nauwelijks uit. Een jaar, minimaal?
En om op je vraag terug te komen of Nederland erg vreemd is: die is eigenlijk moeilijk te beantwoorden. We zijn nu bijna 12 jaar weg, en het is een compleet ander land, maar toch bekend. Alsof ik een toerist in eigen land ben. Ik zou bijvoorbeeld niet zo uit m'n hoofd kunnen vertellen welke kleur een briefje van 10 euro heeft, terwijl ik met Thais geld geen moeite heb om dat te vertellen. Maar zo voelt het al een tijdje, dus ook dat is bekend en ontspannen, eigenlijk
Dat bedoel ik, zelfs Zweden is spotgoedkoop voor mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Man, in Noorwegen koop je nog geen kop koffie voor 100 kroon
Stuur je rekeningnr via PM en ik maak 1000 over, dan kan je er 10 voor me kopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:59 schreef qwerty_x het volgende:
Wellicht dat we een KAA handeltje kunnen opzetten: voor die 100 kronen kun je hier zowat een hele koffieplantage kopen ...
Krijg je, net als hier, ook het tweede kopje gratis in Noorwegen? Want dan valt 60 kroon nog enigszins te overzien....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zelfs Zweden is spotgoedkoop voor mij
Tot dusverre heb ik nog niet meer dan 60 kroon voor een koffie betaald
zo herkenbaar..!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:48 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat levert inderdaad altijd vreemde blikken op in een winkel: sta je als blonde accentloos nederlandse klant bij de kassa te stuntelen met al die euros - vooral munten
maar ook leuk, als je de verwarde gezichten ziet van het personeel achter de kassa en je verteld dat je niet zo snel weet welke munt wat is omdat je in het KAA'er bent levert dit vaak leuke gesprekken opquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:48 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat levert inderdaad altijd vreemde blikken op in een winkel: sta je als blonde accentloos nederlandse klant bij de kassa te stuntelen met al die euros - vooral munten
kids can be so cruel.....hahaquote:Ik heb ze er vanmorgen ook voor het eerst op betrapt dat ze Engels bleven spreken, omdat ze geen zin hadden om met het desbetreffende jongetje te spelen
Op sommige plekken wel, over het algemeen niet (of met een beetje korting).quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Krijg je, net als hier, ook het tweede kopje gratis in Noorwegen? Want dan valt 60 kroon nog enigszins te overzien....
20 kroon is nog wel schappelijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op sommige plekken wel, over het algemeen niet (of met een beetje korting).
Bij verschillende benzinestations kan je een thermosmok kopen voor 100-150 kroon en die kan je dan een heel jaar lang onbeperkt bijvullen. Heb je er zo uit met een prijs van ca 20 kroon per normale kop.
Da's dus bij een tankstation... "uit porcelijn" is het meestal 30-35.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
20 kroon is nog wel schappelijk.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
je bent zo te zien al te lang uit nederland weg Fogel....![]()
Mhh, zou zomaar kunnen ja.quote:
Ik spreek weinig Zweeds, maar voornamelijk veel Engels, en merk ook dat m'n Nederlands achteruit gaat. Zeker het geschreven, want de enige plaats waar ik dat doe is hier op fok!. Ook gesproken wordt het na een tijdje steeds lastiger, m'n woordenschat is zoveel kleiner geworden...Als ik weer in Nederland ben schaam ik me er altijd wel wat voor..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, zou zomaar kunnen ja.Krijg je ervan als je woorden gebruikt die je normaal niet gebruikt en die verrekte veel op Noors en Engels lijken, talen die ik wel veel gebruik.
Wat mij betreft wel...IK woon tenslotte in het "warme"zuidenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar ik zit (waarschijnlijk) het dichtste bij een pool met mijn 63 graden
Kop koffie is meestal iets van 20 kroner, koop een beker bij het pompstation wat het best vertegenwoordigd is in de buurt waar je woont ( 150 kroner) en je drinkt het hele jaar gratis koffie/thee/chocolademelkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Man, in Noorwegen koop je nog geen kop koffie voor 100 kroon
Is het bij jullie dit jaar al meer dan 5 dagen totaal warmer dan 15 graden geweest?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:27 schreef KarinJ. het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel...IK woon tenslotte in het "warme"zuiden
Net als in NL om 16.00 en 20.30. Perfect natuurlijk. Ik mis alleen wel de Nederlandse voorbeschouwingen en de napraatprogramma's. Op alles zit tegenwoordig een geoblock...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
komt het voetbal, wat tijd betreft, bij jullie een beetje gelegen ? hier iig niet, het begint hier om 2 uur 's nachts en is om 4 uur afgelopen..net te kort om weer je bed in te kruipen...
staat goed in je CV Fogelquote:@rechtse: Ik kan prima leven zonder zo'n titel
ja, die mis ik ook. Net als tijdens de olympische spelen de focus op de Nederlandse sport. Zit te overwegen een slingbox te kopen zodat ik meer Nederlandse TV kan kijken. Dat mis ik eigenlijk best wel, de TV en de krant..quote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Net als in NL om 16.00 en 20.30. Perfect natuurlijk. Ik mis alleen wel de Nederlandse voorbeschouwingen en de napraatprogramma's. Op alles zit tegenwoordig een geoblock...
Ja, dat weet ik. Maar sportzaken zijn, zoals knut zegt geblokkeerd als je geen Nederlands Ip-adres hebt. en ik volg het nieuws keurig via internet, maar er is niets zo fijn als een papieren krant lezen. Dat kan in Zweden ook wel, maar ik ben nog behoorlijk gehecht aan m'n nederlandse krant...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:47 schreef KarinJ. het volgende:
Met programma's als uitzending gemist e.d. kom je al een aardig end denk ik.
Kranten hebben ook internetsites
lijkt me een dure grap.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef KarinJ. het volgende:
Mijn man hocuspocust wat met sopcast......kan ie toch alles volgen, al heeft ie er dan wel Arabische of Japanse commentaren bij (is wel grappig hoor)
Misschien kan de krant de krant opsturen?
Zit je wel alleen maar oud nieuws te lezen ;-)
Ja, en oud nieuws is ook niet je van het. De zaterdagskrant, dat is wellicht nog leuk, maar voor de rest....quote:Op maandag 28 juni 2010 09:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lijkt me een dure grap.
geldt trouwens ook voor tijdschriften, zou graag nog een abonnement willen op elsevier maar de verzendkosten zijn zo gigantisch dat je dat wel uit je hoofd laat, komt volgens mij op 350 euro per jaar
Ik heb zelfs de telegraaf nog nooit in Uppsala of Stockholm gezien. Ook niet mijn favoriete krant, geef mij de volkskrant maar...quote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ja, krant laten opsturen is een gigantisch dure bezigheid. Hier kan ik gelukkig wel eens een Nederlandse zaterdagkrant kopen, maar dat is dan de Telegraaf. Op z'n zachts gezegd niet mijn favoriete krant![]()
Een abonnement op NRC de Week (een krant voor mensen in het buitenland)kost overigens 217,50 per jaar. Dan krijg je één keer per week een selectie uit het NRC.
Pressbyrån in het centrum, naast de ingang van Clas Ohlson, schuin tegenover de Burger King heeft af en toe de Telegraaf. Enige andere Nederlands krant heb ik nog nooit kunnen ontdekken, helaasquote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de telegraaf nog nooit in Uppsala of Stockholm gezien. Ook niet mijn favoriete krant, geef mij de volkskrant maar...
http://247wallst.com/2010(...)-will-never-recover/quote:7. Grand Rapids, MI. Housing prices are down 30% and unemployment is 14.3%
10. Boise City, ID. Housing prices are down 34% and unemployment is 9.9%
13. Providence, RI. Home prices down 27% and unemployment is 13.2%
Klopt die site wel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Individual het volgende:
Hadden we niet fokkers zitten in de onderstaande plaatsen?
[..]
http://247wallst.com/2010(...)-will-never-recover/
Geen idee, ik heb de rauwe data er niet van.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt die site wel?
"There are 454 homes for sale in this location, including 655 forclosures"
popolon woont in Grand Rapids volgens mij....quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Individual het volgende:
Hadden we niet fokkers zitten in de onderstaande plaatsen?
[..]
http://247wallst.com/2010(...)-will-never-recover/
Ik kreeg het verwijt van een zuiderbuur dat ik hier nooit meer post, dus ok, laten we dat gaan veranderen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
worden jullie al zenuwachtig voor de finale? ik krijg sinds de winst op urugauy van de meest uiteenlopende mensen gelukswensen, mailtjes en txt's om ons sterkte te wensen, bijv. van een toeleverancier waar ik misschien maar 2 keer per jaar voor een schammel bedrag wat bestel...oud medewerkers, de dorpskinderen op straat (die met een rugbybal lopen) etc.
En ja, het is ons, want staan we niet met z'n allen in de finale?
Wij, als bloody Dutchies, moeten toch wat goed gedaan hebben.
Nee, vertel eensquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ik kreeg het verwijt van een zuiderbuur dat ik hier nooit meer post, dus ok, laten we dat gaan veranderen.
Enig idee hoe het is als Nederlander in het voetbalgekke land Brazilie op de dag dat Nederland Brazilie uit de WK knikkert ?
Ik bedoelde meer in de HTL-reeks in TRVquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
Ik kreeg het verwijt van een zuiderbuur dat ik hier nooit meer post, dus ok, laten we dat gaan veranderen.
Enig idee hoe het is als Nederlander in het voetbalgekke land Brazilie op de dag dat Nederland Brazilie uit de WK knikkert ?
Vervelend he!quote:
Toch ruil ik maar al te graag Fogel, hier een kwakkelwinter met overdag een graad of 6 en 's nachts licht vorst..vandaag motregen...bah!quote:
Klinkt ongeveer als onze zomer dit jaar, al is het hier een graad of 12-15 ipv 6 en in de nacht rond de 6-10 (er is een stad die minder dan 2 uur bij me vandaan ligt waar ze zelfs in juli nachtvorst hadden!)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Toch ruil ik maar al te graag Fogel, hier een kwakkelwinter met overdag een graad of 6 en 's nachts licht vorst..vandaag motregen...bah!
Toch heb ik het een stuk liever dan regen en/of sneeuw en temperaturen die wond de 5 graden schommelen.....quote:
Vrijdagavond: Uit eten met vrienden die uit SF komen die dag.quote:
Hier vaak het zelfde, ja op zaterdagavond zijn we echt een bank-stel maar ik ben door de week 's avonds ook vaak weg dus de zaterdagavond is echt voor ons zelfquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Zaterdagavond is nog vrij, en dat hou ik ook zo: Lekker thuis op de bank, filmpje kijken of zo.
Het weekend wordt het kamperen op een van de Duitse waddeneilanden met schoonmoeders en haar vriend, en mijn vriend natuurlijk. Dan op maandag gaan we door naar Zwitserland, voor 2 weken vakantie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Maar genoeg gelult over het weer.
hier is het nu al donderdagmorgen, R.D. zit aan zijn eerste kopje koffie voor de dag en vraagt zich af wat er voor jullie in het weekend op het programma staat...
Komende zaterdag nog wat laatste administratie wegwerken voordat ik op vakantie ga en dan zaterdagmiddag naar de rugbywedstrijd Southland-Otago waar de Log o' wood op het spel staat. Good O' Southland is de laatste 2 jaar uit de dood herrezen dus dat wordt hopelijk een mooie wedstrijd..
Jullie plannen?
Ik denk dat Fogel meer voor de jager-look gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:21 schreef flipsen het volgende:
Dat klinkt wel heel truttig Fogel, doe je ook een rood kapje op?
jammer maar helaas. M'n ouders zouden eventueel wel willen rijden, maar dat vind ik eigenlijk onzin, voor alleen een fiets. Nog maar eens eventjes kijken wat het handigst is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:43 schreef Fogel het volgende:
Op een fietsendrager achterop de auto lijkt me het handigst als je een auto hebt.
en dan je signature..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef Xaryna het volgende:
en kwam erachter dat ik te brede heupen heb voor dit land, maar het is me gelukt!![]()
grappig dit, hier in NZ vragen mensen altijd als eerste, als ze naar je huis vragen, is it a warm house? maakt vaak niet uit hoe het eruit ziet als het maar warm isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Fogel het volgende:
Als ik het goed herinner was het hier inderdaad ook een verkoopargument. Vooral multer (in het Zweeds hjortron, in het Nederlands kruipbraam) zijn Noren helemaal wild van... ikzelf vind ze niet bepaald lekker.
Bosbessen komen hier zo overvloedig voor dat het eigenlijk bijna geen verkoopargument meer zou moeten zijn, maar ach.
Met de trein? Volgen mij kun je je fiets ook wel meenemen op internationale treinreizen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:44 schreef AKnynke het volgende:
jammer maar helaas. M'n ouders zouden eventueel wel willen rijden, maar dat vind ik eigenlijk onzin, voor alleen een fiets. Nog maar eens eventjes kijken wat het handigst is...
En dat koufront is deze kant op gekomenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef flipsen het volgende:
Het is hier trouwens verdomde koud (ja duh, wintersportgebied in hartje winter). Temperatuur is maar -2, maar gevoelstemperatuur ligt een stuk lager met een snijdende wind. Heb de 3 gaskachels op max staan en denk ik dat ik de houtkachel ook maar weer even ga opstoken
of Zuidelijk Nieuw Zeelands zomerweerquote:
Niet in alle ICE's. En dan zou het stuk Bremen-Kopenhagen alleen al 10 uur duren. Dat is toch wat teveel van het goede.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Met de trein? Volgen mij kun je je fiets ook wel meenemen op internationale treinreizen.
Ok, wellicht dat ik niet moet klagenquote:
Ze zijn inderdaad belachelijk duur, maar je moet NU op jacht, COOP had deze week alle fietsen met 50 procent korting. Helaas was ik op vakantie en toen ik terugkwam was er niets meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Fietsen in Zweden zijn niet te betalen..
quote:
Stap op de fiets en fiets naar het noorden. Bij Denemarken rechtsaf de brug over en je bent in Zweden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef AKnynke het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een fiets van het ene land naar het andere verscheept? Ik wil graag een fiets van Duitsland naar Zweden krijgen, en ben opzoek naar de beste opties...
Ja Karin dat blijft moeilijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef KarinJ. het volgende:
Vandaag iemand waar ik heel veel van hou terug naar t vliegveld gebracht.
Zucht....het moeilijkst van geëmigreerd zijn.
Misschien is een auto huren een idee? De meeste internationale verhuurbedrijven staan het toe dat je een auto huurt in 1 land, en deze aflevert in een ander land binnen de EU. Huur er eentje met een fietsenrek, en klaar ben je....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef AKnynke het volgende:
Niet in alle ICE's. En dan zou het stuk Bremen-Kopenhagen alleen al 10 uur duren. Dat is toch wat teveel van het goede.
Misschien maar in het vliegtuig. Nog maar een nachtje over slapen. En een fiets kopen. Fietsen in Zweden zijn niet te betalen..
welkom terugquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:25 schreef Shivo het volgende:
Ik vond het al gek dat dit topic uit mijn MyAT was verdwenen.
Moet je maar niet in de VS gaan wonenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef maartena het volgende:
Had ik maar vakantie
Ik heb genoeg dagen opgespaard, maar denk dat ik ze hard nodig ga hebben zodra ik een huis koop.
Ik bespeur schizofrenie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef flipsen het volgende:
Mijn baas is echt een eikel van een vent. Er ligt sneeuw in het skigebied, het zonnetje schijnt, maar mooi niet dat hij me vrij geeft. Vanochtend om 06:00 was ik al aan het werk voor die vent
Ik kreeg vrij en het grootste deel van mijn verhuizing is door mijn werkgever betaald (en nee, het was geen gedwongen verhuizing)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik kreeg bij mijn Nederlandse werkgever gewoon vrij om te verhuizen.
3 jaar idd. KAA is opgezet door Fok!baas Danny die zelf destijds aan emigreren dacht. Er kan veel gebeuren in 3 jaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:19 schreef maartena het volgende:
Inderdaad, ik herrinner me alle "voor fokkers in het buitenland" topics nog wel....
Sinds KAA geopend is, wat nu 3 jaar geleden? Hebben we wel bijna 28 VS topics volgeluld bijvoorbeeld.... dat is gemiddeld toch ongeveer 1 topic per 5 weken als ik zo even snel reken.
What changed?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef Individual het volgende:
[..]
3 jaar idd. KAA is opgezet door Fok!baas Danny die zelf destijds aan emigreren dacht. Er kan veel gebeuren in 3 jaar.
Ik las trouwens in een "voor fokkers in het buitenland" topic van 2004 dat ik nog maximaal 2-3 jaar in London wilde blijven en dan naar iets warmers.. 6 jaar later heb ik het idee dat ik hier voor altijd blijf..
Leuk om die oude topics te lezen.
dat is een van de nadelen van NZ, en dan met name in het zuiden, je zit hier zo'n klote eind van allles vandaan, een stedentripje voor een weekend (m.u.v bijv. Sydney of Melbourne) zit er echt niet inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:36 schreef Individual het volgende:
en dat je vanuit London sowieso snel en relatief goedkoop de wereld over kan.
Ik weet nooit waar ik terecht kan komen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:50 schreef rene29 het volgende:
Zo dacht ik altijd in een provincie stadje in de Filipijnen te blijven wonen. (Cagayan de Oro)
Woon tegenwoordig in Manilla....
Zelfde probleem in Sydney, hoewel een stedentrip naar Sydney natuurlijk iets makkelijker is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is een van de nadelen van NZ, en dan met name in het zuiden, je zit hier zo'n klote eind van allles vandaan, een stedentripje voor een weekend (m.u.v bijv. Sydney of Melbourne) zit er echt niet in
Ja, Australië en NZ zijn wat dat betreft vrij geïsoleerd.... Een "stedentrip" voor een weekendje blijft meestal in eigen land.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat is een van de nadelen van NZ, en dan met name in het zuiden, je zit hier zo'n klote eind van allles vandaan, een stedentripje voor een weekend (m.u.v bijv. Sydney of Melbourne) zit er echt niet in
hij komt niet echt als eikel over op Fok!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef flipsen het volgende:
Mijn baas is echt een eikel van een vent. Er ligt sneeuw in het skigebied, het zonnetje schijnt, maar mooi niet dat hij me vrij geeft. Vanochtend om 06:00 was ik al aan het werk voor die vent
Muito obrigadoquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef qwerty_x het volgende:
hij komt niet echt als eikel over op Fok!
Waarom denk je dat ik zo hard werk?quote:ik dacht trouwens altijd dat z'n vrouw de eigenlijke lakens uitdeelt .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |