Niet in alle ICE's. En dan zou het stuk Bremen-Kopenhagen alleen al 10 uur duren. Dat is toch wat teveel van het goede.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Met de trein? Volgen mij kun je je fiets ook wel meenemen op internationale treinreizen.
Ok, wellicht dat ik niet moet klagenquote:
Ze zijn inderdaad belachelijk duur, maar je moet NU op jacht, COOP had deze week alle fietsen met 50 procent korting. Helaas was ik op vakantie en toen ik terugkwam was er niets meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Fietsen in Zweden zijn niet te betalen..
quote:
Stap op de fiets en fiets naar het noorden. Bij Denemarken rechtsaf de brug over en je bent in Zweden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef AKnynke het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een fiets van het ene land naar het andere verscheept? Ik wil graag een fiets van Duitsland naar Zweden krijgen, en ben opzoek naar de beste opties...
Ja Karin dat blijft moeilijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef KarinJ. het volgende:
Vandaag iemand waar ik heel veel van hou terug naar t vliegveld gebracht.
Zucht....het moeilijkst van geëmigreerd zijn.
Misschien is een auto huren een idee? De meeste internationale verhuurbedrijven staan het toe dat je een auto huurt in 1 land, en deze aflevert in een ander land binnen de EU. Huur er eentje met een fietsenrek, en klaar ben je....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef AKnynke het volgende:
Niet in alle ICE's. En dan zou het stuk Bremen-Kopenhagen alleen al 10 uur duren. Dat is toch wat teveel van het goede.
Misschien maar in het vliegtuig. Nog maar een nachtje over slapen. En een fiets kopen. Fietsen in Zweden zijn niet te betalen..
welkom terugquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:25 schreef Shivo het volgende:
Ik vond het al gek dat dit topic uit mijn MyAT was verdwenen.
Moet je maar niet in de VS gaan wonenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef maartena het volgende:
Had ik maar vakantie
Ik heb genoeg dagen opgespaard, maar denk dat ik ze hard nodig ga hebben zodra ik een huis koop.
Ik bespeur schizofrenie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef flipsen het volgende:
Mijn baas is echt een eikel van een vent. Er ligt sneeuw in het skigebied, het zonnetje schijnt, maar mooi niet dat hij me vrij geeft. Vanochtend om 06:00 was ik al aan het werk voor die vent
Ik kreeg vrij en het grootste deel van mijn verhuizing is door mijn werkgever betaald (en nee, het was geen gedwongen verhuizing)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik kreeg bij mijn Nederlandse werkgever gewoon vrij om te verhuizen.
3 jaar idd. KAA is opgezet door Fok!baas Danny die zelf destijds aan emigreren dacht. Er kan veel gebeuren in 3 jaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:19 schreef maartena het volgende:
Inderdaad, ik herrinner me alle "voor fokkers in het buitenland" topics nog wel....
Sinds KAA geopend is, wat nu 3 jaar geleden? Hebben we wel bijna 28 VS topics volgeluld bijvoorbeeld.... dat is gemiddeld toch ongeveer 1 topic per 5 weken als ik zo even snel reken.
What changed?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef Individual het volgende:
[..]
3 jaar idd. KAA is opgezet door Fok!baas Danny die zelf destijds aan emigreren dacht. Er kan veel gebeuren in 3 jaar.
Ik las trouwens in een "voor fokkers in het buitenland" topic van 2004 dat ik nog maximaal 2-3 jaar in London wilde blijven en dan naar iets warmers.. 6 jaar later heb ik het idee dat ik hier voor altijd blijf..
Leuk om die oude topics te lezen.
dat is een van de nadelen van NZ, en dan met name in het zuiden, je zit hier zo'n klote eind van allles vandaan, een stedentripje voor een weekend (m.u.v bijv. Sydney of Melbourne) zit er echt niet inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:36 schreef Individual het volgende:
en dat je vanuit London sowieso snel en relatief goedkoop de wereld over kan.
Ik weet nooit waar ik terecht kan komen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:50 schreef rene29 het volgende:
Zo dacht ik altijd in een provincie stadje in de Filipijnen te blijven wonen. (Cagayan de Oro)
Woon tegenwoordig in Manilla....
Zelfde probleem in Sydney, hoewel een stedentrip naar Sydney natuurlijk iets makkelijker is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is een van de nadelen van NZ, en dan met name in het zuiden, je zit hier zo'n klote eind van allles vandaan, een stedentripje voor een weekend (m.u.v bijv. Sydney of Melbourne) zit er echt niet in
Ja, Australië en NZ zijn wat dat betreft vrij geïsoleerd.... Een "stedentrip" voor een weekendje blijft meestal in eigen land.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat is een van de nadelen van NZ, en dan met name in het zuiden, je zit hier zo'n klote eind van allles vandaan, een stedentripje voor een weekend (m.u.v bijv. Sydney of Melbourne) zit er echt niet in
hij komt niet echt als eikel over op Fok!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef flipsen het volgende:
Mijn baas is echt een eikel van een vent. Er ligt sneeuw in het skigebied, het zonnetje schijnt, maar mooi niet dat hij me vrij geeft. Vanochtend om 06:00 was ik al aan het werk voor die vent
Muito obrigadoquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef qwerty_x het volgende:
hij komt niet echt als eikel over op Fok!
Waarom denk je dat ik zo hard werk?quote:ik dacht trouwens altijd dat z'n vrouw de eigenlijke lakens uitdeelt .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |