en dan je signature..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef Xaryna het volgende:
en kwam erachter dat ik te brede heupen heb voor dit land, maar het is me gelukt!![]()
grappig dit, hier in NZ vragen mensen altijd als eerste, als ze naar je huis vragen, is it a warm house? maakt vaak niet uit hoe het eruit ziet als het maar warm isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Fogel het volgende:
Als ik het goed herinner was het hier inderdaad ook een verkoopargument. Vooral multer (in het Zweeds hjortron, in het Nederlands kruipbraam) zijn Noren helemaal wild van... ikzelf vind ze niet bepaald lekker.
Bosbessen komen hier zo overvloedig voor dat het eigenlijk bijna geen verkoopargument meer zou moeten zijn, maar ach.
Met de trein? Volgen mij kun je je fiets ook wel meenemen op internationale treinreizen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:44 schreef AKnynke het volgende:
jammer maar helaas. M'n ouders zouden eventueel wel willen rijden, maar dat vind ik eigenlijk onzin, voor alleen een fiets. Nog maar eens eventjes kijken wat het handigst is...
En dat koufront is deze kant op gekomenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef flipsen het volgende:
Het is hier trouwens verdomde koud (ja duh, wintersportgebied in hartje winter). Temperatuur is maar -2, maar gevoelstemperatuur ligt een stuk lager met een snijdende wind. Heb de 3 gaskachels op max staan en denk ik dat ik de houtkachel ook maar weer even ga opstoken
of Zuidelijk Nieuw Zeelands zomerweerquote:
Niet in alle ICE's. En dan zou het stuk Bremen-Kopenhagen alleen al 10 uur duren. Dat is toch wat teveel van het goede.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Met de trein? Volgen mij kun je je fiets ook wel meenemen op internationale treinreizen.
Ok, wellicht dat ik niet moet klagenquote:
Ze zijn inderdaad belachelijk duur, maar je moet NU op jacht, COOP had deze week alle fietsen met 50 procent korting. Helaas was ik op vakantie en toen ik terugkwam was er niets meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Fietsen in Zweden zijn niet te betalen..
quote:
Stap op de fiets en fiets naar het noorden. Bij Denemarken rechtsaf de brug over en je bent in Zweden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef AKnynke het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een fiets van het ene land naar het andere verscheept? Ik wil graag een fiets van Duitsland naar Zweden krijgen, en ben opzoek naar de beste opties...
Ja Karin dat blijft moeilijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef KarinJ. het volgende:
Vandaag iemand waar ik heel veel van hou terug naar t vliegveld gebracht.
Zucht....het moeilijkst van geëmigreerd zijn.
Misschien is een auto huren een idee? De meeste internationale verhuurbedrijven staan het toe dat je een auto huurt in 1 land, en deze aflevert in een ander land binnen de EU. Huur er eentje met een fietsenrek, en klaar ben je....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef AKnynke het volgende:
Niet in alle ICE's. En dan zou het stuk Bremen-Kopenhagen alleen al 10 uur duren. Dat is toch wat teveel van het goede.
Misschien maar in het vliegtuig. Nog maar een nachtje over slapen. En een fiets kopen. Fietsen in Zweden zijn niet te betalen..
welkom terugquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:25 schreef Shivo het volgende:
Ik vond het al gek dat dit topic uit mijn MyAT was verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |